moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4920 Dátum: 2010. november 18. 11:20:28 am » |
|
9 perc. 1979 Dijon F1. http://www.youtube.com/watch?v=j3tXJm9tYGM&feature=related#Na, ezért nem nézek ma már F1-t! Kb. a 90-s évek elején szinte teljesen befejeztem. Itt nincs leszorítás, rálegyezés, csak a verseny! Egy állóra fékezéstől nem esik szét a futómű, nem melegednek túl a gumik, nem hólyagosodnak, nem a pitben előznek. Nincs motorteljesítmény tekergetés. Ja és nincs Palik és két nyalósa sem. Beszélhetnek nekem akármit, a mai F1 egy kalap túró. Nézzétek meg, érdemes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4921 Dátum: 2010. november 19. 22:33:02 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4922 Dátum: 2010. november 19. 22:50:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4923 Dátum: 2010. november 20. 07:36:06 am » |
|
Emlékszem erre a versenyre, évadra. Mansel után 93-ban Prost ült a világbajnok Williamsbe. A Mclaren gyengélkedése megkezdődött. Donningtonban hol esett, hol elállt. Arra is emlékszem, hogy Prost vagy 9!!-szer volt boxban gumit cserélni, hol esősre, hol slickre - persze általában nem jött össze neki, ha slicket rakot fel csepegni kezdett, ha esőst, felszáradt. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Senna nagyot futott akkor (is), bár az akkori Mclaren Ford gyenge fing volt, nagyon előjött, hogy esőben imád versenyezni. Az akkori mezőnyből Prost volt aki sebességben felvehette vele a versenyt egyenlő körülmények között, de esőben Prost nem versenyzett (volt, hogy egyszerűen kiállt), szárazon meg a Mclaren volt gyenge a versenyre. Andretti lebőgött a másik Mclarenben. A mezőnyt és az évadot a Prost és a Williams uralta az aktív felfüggsztésével, amit 94-re ha jól emlékszem nem engedtek. Hill aki tesztpilóta volt és úgy került a Williemasbe - labdába sem rúgott. Schumacher még csak a körmeit élezgette. 94-ben Senna meghalt, Prost, nem volt, Mansell visszavonult, Piquet már régen kilépett és számomra az F1 érdektelenné vált.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4924 Dátum: 2010. november 20. 13:44:39 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4925 Dátum: 2010. november 20. 16:37:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4927 Dátum: 2010. november 22. 20:47:23 pm » |
|
Emlékszem erre a versenyre, évadra. Mansel után 93-ban Prost ült a világbajnok Williamsbe. A Mclaren gyengélkedése megkezdődött. Donningtonban hol esett, hol elállt. Arra is emlékszem, hogy Prost vagy 9!!-szer volt boxban gumit cserélni, hol esősre, hol slickre - persze általában nem jött össze neki, ha slicket rakot fel csepegni kezdett, ha esőst, felszáradt. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Senna nagyot futott akkor (is), bár az akkori Mclaren Ford gyenge fing volt, nagyon előjött, hogy esőben imád versenyezni. Az akkori mezőnyből Prost volt aki sebességben felvehette vele a versenyt egyenlő körülmények között, de esőben Prost nem versenyzett (volt, hogy egyszerűen kiállt), szárazon meg a Mclaren volt gyenge a versenyre. Andretti lebőgött a másik Mclarenben. A mezőnyt és az évadot a Prost és a Williams uralta az aktív felfüggsztésével, amit 94-re ha jól emlékszem nem engedtek. Hill aki tesztpilóta volt és úgy került a Williemasbe - labdába sem rúgott. Schumacher még csak a körmeit élezgette. 94-ben Senna meghalt, Prost, nem volt, Mansell visszavonult, Piquet már régen kilépett és számomra az F1 érdektelenné vált. Azért megnézném, hogy mit is kezdtek volna vele a mostani VB-k. http://www.youtube.com/watch?v=zB1bSPJdgfs&feature=related#
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4928 Dátum: 2010. november 29. 12:51:42 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4929 Dátum: 2010. november 29. 17:13:13 pm » |
|
de ez 4 kerékhajtású...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4930 Dátum: 2010. november 29. 17:49:17 pm » |
|
de ez 4 kerékhajtású...
Számított? ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) Kurvajó! Csak több gázkellett volna tiltáson, hogy kihozza
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4931 Dátum: 2010. november 29. 18:24:53 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4932 Dátum: 2010. december 05. 09:44:40 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4933 Dátum: 2010. december 05. 11:41:31 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4934 Dátum: 2010. december 05. 12:04:29 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7143
18i 82/11 B6 81/11
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4935 Dátum: 2010. december 05. 12:20:07 pm » |
|
szánalom.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4936 Dátum: 2010. december 06. 20:00:23 pm » |
|
Ez most ugye csak vicc?
Most mibajotok? A végén még egész jól is nyomta.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4937 Dátum: 2010. december 14. 01:03:30 am » |
|
Hű,az ember nem aprózza,így,látva a mintát egyszerűbbnek tűnik valami csoda futóművet egy az egyben bepászítani mondjuk egy E21-be,jó nem egy séta a parkban,de a végeredmény miatt mindenképpen megéri. Nagyon szép munka,skandináv a skac,az látszik a csiga méretéből,és az erősítésekből...... ![Azn](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/azn.gif) Azon gondolkodom ![uglystupid2](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/uglystupid2.gif) ,hány E21 bódét qrnák el,mire ilyen lenne a végeredmény? http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=40115&postdays=0&postorder=asc&start=0
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 14. 05:34:36 am írta Promega »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4939 Dátum: 2010. december 25. 22:11:19 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 25. 22:46:41 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4940 Dátum: 2010. december 28. 00:15:23 am » |
|
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4941 Dátum: 2010. december 28. 19:25:11 pm » |
|
Ez jól néz ki! ![574](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/574.gif) milyen légszűrőmegoldás lesz rajta? Magamat meg eltakarítottam a garázsomba...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4942 Dátum: 2010. december 28. 19:37:59 pm » |
|
Különálló, 4 db direktszűrő, vagy nem.. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif)
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4943 Dátum: 2010. december 28. 19:41:02 pm » |
|
Wow... ![icon_slyuni](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/icon_slyuni.gif)
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4946 Dátum: 2010. december 30. 01:13:52 am » |
|
Különálló, 4 db direktszűrő, vagy nem.. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) Ez 4 szívótölcsér azt csók. Hol láttok ti itt szűrőt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4947 Dátum: 2010. december 30. 01:29:43 am » |
|
A munka első osztályú, de nekem eléggé vezethetetlennek tűnik. Inkább ez, Tudom volt már, de én erre élvezek. Ez egész jól megy és az úton marad, talán még kanyarodik is:)
Áhh. Egyikben sincs i drive. Nem kellenének. Legjobbak az utolsó sebességi fokozatok. Eszméletlen, hogy visítanak. Bár a M1 nél szerencsére inkább a motorhang dominál. Jó lenne egy ilyen autó és így menni vele pályákon. Nekem max marad egy hayabusa blokk + turbo egy e21 bódéba. Sokat agyalok rajta Boge. Már csak a szek. váltó miatt is. Minden adott, csak nem tudom mennyire bírna a kocsi szarrákönnyített, mondjuk sacc 850.000 kilójával. http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/other/escort-rr-turbo-16328http://picasaweb.google.com/situnepictures/EscortRR?feat=directlink#
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4948 Dátum: 2010. december 30. 06:25:54 am » |
|
Ez 4 szívótölcsér azt csók. Hol láttok ti itt szűrőt?
olvass vissza... a kérdés az volt, hogy mi lesz rajta ![Grin](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/grin.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4949 Dátum: 2010. december 30. 10:15:21 am » |
|
Sztem ugyanannyiból ráraksz egy turbót az M50-re, mint a busa blokkra és akkor még BMW is marad... (Meg kicsit több nyomaték, ló)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|