rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1110 Dátum: 2007. március 24. 21:44:56 pm » |
|
Tegnap egy 850 CSI 6 sebességes váltót javítottunk. A fogaskerekek jobban emléleztettek egy traktor méretére Z! Az a váltó mennyiben hasonlít az enyémre belülről? ez a sérült házas? r.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1111 Dátum: 2007. március 24. 21:45:58 pm » |
|
Gondolom annyiban, hogy ebben is tengelyek vannak fogaskerekekkel.. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:20:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1112 Dátum: 2007. március 24. 21:57:31 pm » |
|
:PPP az M5, 540 váltó is azonos:) bár a 420 jelzés a max nyomatékra vonatkozik (by Getrag:)), az 50-es motor komolyabb:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:20:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1113 Dátum: 2007. március 24. 22:00:52 pm » |
|
vmi olyan eszmefuttatást olvastam e30-on, h nem a max nyomatékot jelöli, mert a getrag 260-ason pl elég kis szám van ahhoz, h elhiggye ezt a teóriát az ember. na meg 850csi volt 6-os váltóval, az minimum 450 nm volt (ha 5 literes), de lehet h 5.4-es volt, akkor még több, lusta vagyok megnézni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:20:32 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1114 Dátum: 2007. március 24. 22:25:49 pm » |
|
Hát ez égegyadtavilágon semmi köze nincs a Getrag után lévő számnak a nyomatékhoz!!!!!!!!! Még annyi sem, mint a BMW nél az 1, 3, 5, 6, 7, 8 után lévő számnak a hengerűrtartalomhoz. Sok esetben hasonló, de egy nagy rakás kivétel van. De a Getragnál még ez sem igaz!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:20:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1115 Dátum: 2007. március 24. 22:37:25 pm » |
|
Ebből látszik, mennyi helytelen infót lehet a netről összeszedni:) Pedig esküszöm legalább 5 helyen ezt olvastam:)))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:00 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1116 Dátum: 2007. március 25. 08:00:55 am » |
|
Az a váltó mennyiben hasonlít az enyémre belülről? ez a sérült házas?
Sokkal nagyobbak és szélesebbek a fogaskerekek ebben a váltóban mint a tiedben. Komolyan mondom egy traktorra emlékeztet. A 911 turbo váltónak sincsen ekkora fogaskerekei. Hogy állsz a villaval? Z
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1117 Dátum: 2007. március 25. 16:44:51 pm » |
|
Az importőrön + a wallison + egy német kereskedőn + egy angol kereskedőn keresztül próbálom megrendelni a gyári alkatrészt, elvileg egy VT-T1 nevű diviziója van a németeknek ahonnan ez megrendelhető.... A héten ráérsz 518 karbi+gyújtás beállításra? A Haynes-ben vannak adatok. Alapjáraton rángatja a kasztnit, és sokat zabál:(((
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:27 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1118 Dátum: 2007. március 26. 20:49:12 pm » |
|
BMWWW: Amiről délután beszéltünk
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1119 Dátum: 2007. március 26. 20:57:26 pm » |
|
Ez e30 erősitett hátsó lengőkar!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #1120 Dátum: 2007. március 26. 20:59:25 pm » |
|
Akkor rajta lenne a rugó helye.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #1121 Dátum: 2007. március 26. 21:08:06 pm » |
|
Amiről délután beszéltünk
miért adta el Tibisz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1122 Dátum: 2007. március 26. 21:52:57 pm » |
|
Akkor rajta lenne a rugó helye.
Mápedig az!!! Legalábbis annak hirdették a duenen!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:22:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
videospromega
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Mostmár úszkálunk...
|
|
« Válasz #1123 Dátum: 2007. március 27. 04:13:56 am » |
|
Tibisznél a rugó egyben van a lengéscsillapítóval! ezért nincs "külön" helye, mint a normál e30-nál. Promega
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:22:36 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Promega
BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)
Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1124 Dátum: 2007. március 27. 20:48:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1125 Dátum: 2007. március 27. 21:28:10 pm » |
|
Köszi, remélem megvan még, mert a többit elhappolták előlem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:22:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1126 Dátum: 2007. március 28. 15:40:36 pm » |
|
van 1 amatőr kérdésem:) ha már 4leömlő ad plusz erőt, abból kiindulva, nem jobb az, ha a kocsinak a hengerenkénti leömlőtől egészen a végéig külön mennek a csövei? vagy marhaság?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1127 Dátum: 2007. március 28. 15:49:36 pm » |
|
Azt nem tudom, hogy a hengerenkénti leömlő önmagában ad-e egyáltalán valami erőt. Szerintem nem. Ámde, ha nincs megfelelő fojtása a motornak, akkor az tuti elvesz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:03 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #1128 Dátum: 2007. március 28. 15:54:50 pm » |
|
Ezt kifejtenéd, Mike?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:13 am írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1129 Dátum: 2007. március 28. 17:09:48 pm » |
|
Azt nem tudom, hogy a hengerenkénti leömlő önmagában ad-e egyáltalán valami erőt. Szerintem nem. Ámde, ha nincs megfelelő fojtása a motornak, akkor az tuti elvesz.
Na ennek fussál neki mégegyszer
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:23 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #1130 Dátum: 2007. március 28. 17:20:31 pm » |
|
Gondolom azt próbálta Mike tudtunkra adni, hogy fojtás nélkül nemhogy plusz lóerő nem lesz, de inkább kevesebb lesz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:35 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1131 Dátum: 2007. március 28. 17:23:27 pm » |
|
Ahhaaaaaaaaaaa. Értem már.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1132 Dátum: 2007. március 28. 18:09:34 pm » |
|
Gondolom azt próbálta Mike tudtunkra adni, hogy fojtás nélkül nemhogy plusz lóerő nem lesz, de inkább kevesebb lesz.
igen, ez eddig rendben is van. de ha van a kipuffogón dob, csak éppen a 4 cső (4 henger esetében term.) nem találkozna egymással, akkor annak lenne valami negatív hatása a teljesítményre?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:24:02 am írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1133 Dátum: 2007. március 28. 18:12:22 pm » |
|
Igen, sokkal nehezebb a rendszer, mert kétszer annyi cső kell hozzá...
Hadd mondjam el, hogy a hengerenkénti leömlőnek rendkívüli teljesítményfokozó hatása van egy hagyományoshoz képest. Tudom, tapasztaltam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ice4Ice
Vendég
|
|
« Válasz #1134 Dátum: 2007. március 28. 19:05:02 pm » |
|
Kell valamekkora folytas mert ahogy Mike is irta elfogy a KRAFT foleg also tartomanyban nincs meg a kello ero. A hengerenkenti leomlo az mas. Az jo dolog!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:25:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1135 Dátum: 2007. március 29. 00:41:01 am » |
|
sziasztok ez pont nekem valo tema,ugyanis csinaltam par rendszert es szerintem a 4leomlo hasznos dolog mert egy szeria motornak nyomatekot ad foleg,mondjuk az sem mindegy mijen hosszuak a csovek mikor egybe jonnek,meg az sem mindegy hogy 4-1 vagy 4-2-1 a kivitelezese a leomlonek. az elobbi magasabb fordulatszamnal hatasosabb mig a masodik az alacsonyabb tartomanyban ad tobb nyomatekot... max 100 cm hosszban szabad gondolkodni/hengerenkent/ mert efolott mar a gazlengesek karosan alakulnak ki es megfekezik a kiaramlo gazokat ahejett hogy segitenek kiaramlani. -szerintem a 4cso vegig kulon az csak hangban es semmikeppen teljesitmenyben jo...hangban is inkabb erdekes mint jo.. -fojtasrol annyit hogy mindenkeppen kell a negyleomlohoz egy nemm atmeno dob /belul egyenes perforalt cso es gyapot/,hanem kamras (fojto) dob... -fojtas nelkuli rendszerek is leteznek de az mar a kokemeny versenysport....hihetetlenul magas fordulatszammal - gyari szeria kipufogo rendszerhez erdemes a hatso dobot atmenore cserelni mert csak az eloirasok /zajvedelem/ miatt van fent...juteszembe a hoveszteseget is igyexenek igy csokkenteni... - a gyari redszerhez erdemes tovabba egy leomlot beiktatni mert sok nyomatekot ad es nem lessz szamotevoen hangosabb,itt azert egy hatsodob cseree sem art,..pl:egy gyari nagyobb motorhoz mereetezett is jo lehet... .....tovabbis van de most mar megyek aludni... szewasztok
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:26:02 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1136 Dátum: 2007. március 29. 07:53:24 am » |
|
Csatlakozom az előttem szólóhoz, nekem egy 3-1, 3-1-be menő középen gázgyorsítós dob, hátul sportdob van, tavaly nyáron csináltattam a Janónál. Döbbenetes nyomatékbeli különbséget tapasztaltam, négyesben 1000-től is érezhetően kitolja magát, más kérdés, hogy 1500 alatt sose használom a motort. De 2000-nél tényleg iszonyúan megindul, egész 2800-ig. Onnantól 3500-ig van egy kis luk, ott nem igazán élénk, viszont 3500 fölött megint jön a rakéta üzemmód.
Nekem az a véleményem, hogy az az összeg, amit ezért a rendszerért adtam, a legokosabban elköltött pénz, amit eddig az autómra költöttem, mindenkinek maximálisan ajánlani tudom. /és a hangja!!!!!!!!!!! Húúú, mindenki elcsöppen tőle!!!!/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #1137 Dátum: 2007. március 29. 08:18:28 am » |
|
Mennyibe került ez a rendszer?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:27:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1138 Dátum: 2007. március 29. 08:28:19 am » |
|
van 1 amatőr kérdésem:) ha már 4leömlő ad plusz erőt, abból kiindulva, nem jobb az, ha a kocsinak a hengerenkénti leömlőtől egészen a végéig külön mennek a csövei? vagy marhaság?
Drag kocsiknál jó dolog 8 és 10 ezer között:) Amúgy off lesz a motornak rövid időn belül. Az előzőekhez annyit tudnék hozzátenni, hogy a 100mm az nem tudom mi is lehet (10centi hossz???), de egy bizonyos fokig a hosszú hengerenkénti csövek növelik az alsó tartomány nyomatékét, a rövidebb inkább felül ad pluszt. Az öntvénynél 100szor jobb, mert ott tök össze-vissza vannak a kamrák. Csak míg az öntvény belekerül egy 500ezer darabszámos tételnél 4 ezer forintba, addig a 4 leömlő ennek kb a 50szerese, még nagy mennyiségben is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1139 Dátum: 2007. március 29. 08:35:54 am » |
|
bocsika.. 100mm helyett 100cm a helyes adat. nagyon kesson/koran irtam az ara nem keves de megeri,..minoseg es anyag fuggo, leomlocsovenkent minimum 10.000 huf, a redszernek az ara attol fugg mi van benne ...egycsoves/metere kb:2e ,ketcsoves,kozepdob5-15e,hatsodob kicsi 5-10e,nagy 10-20e...a vegzodes is nagyon arfugoo...5-20e pl;ezt a leomlot /40e/ csinaltam ket eve
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:28:35 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|