CápaBMW fórum
2024. november 30. 18:09:50 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2601214 alkalommal)
rnie
Vendég
« Válasz #1110 Dátum: 2007. március 24. 21:44:56 pm »

Tegnap egy 850 CSI 6 sebességes váltót javítottunk. A fogaskerekek jobban emléleztettek egy traktor méretére Smiley

Z!

Az a váltó mennyiben hasonlít az enyémre belülről? ez a sérült házas?

r.
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1111 Dátum: 2007. március 24. 21:45:58 pm »

Gondolom annyiban, hogy ebben is tengelyek vannak fogaskerekekkel..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:20:04 am írta Promega » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #1112 Dátum: 2007. március 24. 21:57:31 pm »

:PPP az M5, 540 váltó is azonos:) bár a 420 jelzés a max nyomatékra vonatkozik (by Getrag:)), az 50-es motor komolyabb:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:20:17 am írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1113 Dátum: 2007. március 24. 22:00:52 pm »

vmi olyan eszmefuttatást olvastam e30-on, h nem a max nyomatékot jelöli, mert a getrag 260-ason pl elég kis szám van ahhoz, h elhiggye ezt  a teóriát az ember. na meg 850csi volt 6-os váltóval, az minimum 450 nm volt (ha 5 literes), de lehet h 5.4-es volt, akkor még több, lusta vagyok megnézni Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:20:32 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1114 Dátum: 2007. március 24. 22:25:49 pm »

Hát ez égegyadtavilágon semmi köze nincs a Getrag után lévő számnak a nyomatékhoz!!!!!!!!!
Még annyi sem, mint a BMW nél az 1, 3, 5, 6, 7, 8 után lévő számnak a hengerűrtartalomhoz. Sok esetben hasonló, de egy nagy rakás kivétel van. De a Getragnál még ez sem igaz!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:20:42 am írta Promega » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #1115 Dátum: 2007. március 24. 22:37:25 pm »

Ebből látszik, mennyi helytelen infót lehet a netről összeszedni:) Pedig esküszöm legalább 5 helyen ezt olvastam:)))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:00 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1116 Dátum: 2007. március 25. 08:00:55 am »

Az a váltó mennyiben hasonlít az enyémre belülről? ez a sérült házas?
Sokkal nagyobbak és szélesebbek a fogaskerekek ebben a váltóban mint a tiedben. Komolyan mondom egy traktorra emlékeztet.
A 911 turbo váltónak sincsen ekkora fogaskerekei.
Hogy állsz a villaval?
Z
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:17 am írta Promega » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #1117 Dátum: 2007. március 25. 16:44:51 pm »

Az importőrön + a wallison + egy német kereskedőn + egy angol kereskedőn keresztül próbálom megrendelni a gyári alkatrészt, elvileg egy VT-T1 nevű diviziója van a németeknek ahonnan ez megrendelhető....

A héten ráérsz 518 karbi+gyújtás beállításra?Smiley A Haynes-ben vannak adatok. Alapjáraton rángatja a kasztnit, és sokat zabál:(((
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:27 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1118 Dátum: 2007. március 26. 20:49:12 pm »

BMWWW: Amiről délután beszéltünk



* normal_5.jpg (48.81 KB, 600x450 - megtekintve 906 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. március 27. 09:37:24 am írta Himizoli1 » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1119 Dátum: 2007. március 26. 20:57:26 pm »

Ez e30 erősitett hátsó lengőkar!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:43 am írta Promega » Naplózva

steffe
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #1120 Dátum: 2007. március 26. 20:59:25 pm »

Akkor rajta lenne a rugó helye.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:21:52 am írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #1121 Dátum: 2007. március 26. 21:08:06 pm »

Amiről délután beszéltünk



miért adta el Tibisz?
Naplózva

steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1122 Dátum: 2007. március 26. 21:52:57 pm »

Akkor rajta lenne a rugó helye.
Mápedig az!!!
Legalábbis annak hirdették a duenen!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:22:21 am írta Promega » Naplózva

steffe
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #1123 Dátum: 2007. március 27. 04:13:56 am »

Tibisznél a rugó egyben van a lengéscsillapítóval! ezért nincs "külön" helye, mint a normál e30-nál.
Promega
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:22:36 am írta Promega » Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1124 Dátum: 2007. március 27. 20:48:47 pm »

Bogénak!!!!
Ez is jó ár!!!!!


http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=0eedc23969d3889f66a340bd5b3c42ae&s=3375&a
Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1125 Dátum: 2007. március 27. 21:28:10 pm »

Köszi, remélem megvan még, mert a többit elhappolták előlem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:22:46 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #1126 Dátum: 2007. március 28. 15:40:36 pm »

van 1 amatőr kérdésem:)
ha már 4leömlő ad plusz erőt, abból kiindulva, nem jobb az, ha a kocsinak a hengerenkénti leömlőtől egészen a végéig külön mennek a csövei? vagy marhaság?
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1127 Dátum: 2007. március 28. 15:49:36 pm »

Azt nem tudom, hogy a hengerenkénti leömlő önmagában ad-e egyáltalán valami erőt. Szerintem nem. Ámde, ha nincs megfelelő fojtása a motornak, akkor az tuti elvesz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:03 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #1128 Dátum: 2007. március 28. 15:54:50 pm »

Ezt kifejtenéd, Mike?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:13 am írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1129 Dátum: 2007. március 28. 17:09:48 pm »

Azt nem tudom, hogy a hengerenkénti leömlő önmagában ad-e egyáltalán valami erőt. Szerintem nem. Ámde, ha nincs megfelelő fojtása a motornak, akkor az tuti elvesz.
Na ennek fussál neki mégegyszer Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:23 am írta Promega » Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1130 Dátum: 2007. március 28. 17:20:31 pm »

Gondolom azt próbálta Mike tudtunkra adni, hogy fojtás nélkül nemhogy plusz lóerő nem lesz, de inkább kevesebb lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:35 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1131 Dátum: 2007. március 28. 17:23:27 pm »

Ahhaaaaaaaaaaa. Értem már.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:23:47 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #1132 Dátum: 2007. március 28. 18:09:34 pm »

Gondolom azt próbálta Mike tudtunkra adni, hogy fojtás nélkül nemhogy plusz lóerő nem lesz, de inkább kevesebb lesz.
igen, ez eddig rendben is van. de ha van a kipuffogón dob, csak éppen a 4 cső (4 henger esetében term.) nem találkozna egymással, akkor annak lenne valami negatív hatása a teljesítményre?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:24:02 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Begi
Vendég
« Válasz #1133 Dátum: 2007. március 28. 18:12:22 pm »

Igen, sokkal nehezebb a rendszer, mert kétszer annyi cső kell hozzá...

Hadd mondjam el, hogy a hengerenkénti leömlőnek rendkívüli teljesítményfokozó hatása van egy hagyományoshoz képest. Tudom, tapasztaltam.
Naplózva
Ice4Ice
Vendég
« Válasz #1134 Dátum: 2007. március 28. 19:05:02 pm »

Kell valamekkora folytas mert ahogy Mike is irta elfogy a KRAFT foleg also tartomanyban nincs meg a kello ero. A hengerenkenti leomlo az mas. Az jo dolog!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:25:43 am írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1135 Dátum: 2007. március 29. 00:41:01 am »

sziasztok
ez pont nekem valo tema,ugyanis csinaltam par rendszert es szerintem a 4leomlo hasznos dolog mert egy szeria motornak nyomatekot ad foleg,mondjuk az sem mindegy mijen hosszuak a csovek mikor egybe jonnek,meg az sem mindegy hogy 4-1 vagy 4-2-1 a kivitelezese a leomlonek. az elobbi magasabb fordulatszamnal hatasosabb mig a masodik az alacsonyabb tartomanyban ad tobb nyomatekot... max 100 cm hosszban szabad gondolkodni/hengerenkent/ mert efolott mar a gazlengesek karosan alakulnak ki es megfekezik a kiaramlo gazokat ahejett hogy segitenek kiaramlani.
-szerintem a 4cso vegig kulon az csak hangban es semmikeppen teljesitmenyben jo...hangban is inkabb erdekes mint jo..
-fojtasrol annyit hogy mindenkeppen kell a negyleomlohoz egy nemm atmeno dob /belul egyenes perforalt cso es gyapot/,hanem kamras (fojto) dob...
-fojtas nelkuli rendszerek is leteznek de az mar a kokemeny versenysport....hihetetlenul magas fordulatszammal
- gyari  szeria kipufogo rendszerhez erdemes a hatso dobot atmenore cserelni mert csak az eloirasok /zajvedelem/ miatt van fent...juteszembe a hoveszteseget is igyexenek igy csokkenteni...
- a gyari redszerhez erdemes tovabba egy leomlot beiktatni mert sok  nyomatekot ad es nem lessz szamotevoen hangosabb,itt azert egy hatsodob cseree sem art,..pl:egy gyari nagyobb motorhoz mereetezett is jo lehet...
.....tovabbis van de most mar megyek aludni...
szewasztok
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:26:02 am írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Begi
Vendég
« Válasz #1136 Dátum: 2007. március 29. 07:53:24 am »

Csatlakozom az előttem szólóhoz, nekem egy 3-1, 3-1-be menő középen gázgyorsítós dob, hátul sportdob van, tavaly nyáron csináltattam a Janónál. Döbbenetes nyomatékbeli különbséget tapasztaltam, négyesben 1000-től is érezhetően kitolja magát, más kérdés, hogy 1500 alatt sose használom a motort. De 2000-nél tényleg iszonyúan megindul, egész 2800-ig. Onnantól 3500-ig van egy kis luk, ott nem igazán élénk, viszont 3500 fölött megint jön a rakéta üzemmód.

Nekem az a véleményem, hogy az az összeg, amit ezért a rendszerért adtam, a legokosabban elköltött pénz, amit eddig az autómra költöttem, mindenkinek maximálisan ajánlani tudom. /és a hangja!!!!!!!!!!! Húúú, mindenki elcsöppen tőle!!!!/
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #1137 Dátum: 2007. március 29. 08:18:28 am »

Mennyibe került ez a rendszer?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:27:52 am írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1138 Dátum: 2007. március 29. 08:28:19 am »

van 1 amatőr kérdésem:)
ha már 4leömlő ad plusz erőt, abból kiindulva, nem jobb az, ha a kocsinak a hengerenkénti leömlőtől egészen a végéig külön mennek a csövei? vagy marhaság?

Drag kocsiknál jó dolog 8 és 10 ezer között:)
Amúgy off lesz a motornak rövid időn belül.
Az előzőekhez annyit tudnék hozzátenni, hogy a 100mm az nem tudom mi is lehet (10centi hossz???), de egy bizonyos fokig a hosszú hengerenkénti csövek növelik az alsó tartomány nyomatékét, a rövidebb inkább felül ad pluszt. Az öntvénynél 100szor jobb, mert ott tök össze-vissza vannak a kamrák. Csak míg az öntvény belekerül egy 500ezer darabszámos tételnél 4 ezer forintba, addig a 4 leömlő ennek kb a 50szerese, még nagy mennyiségben is.
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1139 Dátum: 2007. március 29. 08:35:54 am »

bocsika..SmileySmiley
100mm helyett 100cm a helyes adat.
nagyon kesson/koran irtam
az ara nem keves de megeri,..minoseg es anyag fuggo,  leomlocsovenkent minimum 10.000 huf, a redszernek az ara attol fugg  mi van benne ...egycsoves/metere kb:2e ,ketcsoves,kozepdob5-15e,hatsodob kicsi 5-10e,nagy 10-20e...a vegzodes is nagyon arfugoo...5-20e
pl;ezt a leomlot /40e/ csinaltam ket eve


* Astra 4le.jpg (50.5 KB, 640x480 - megtekintve 840 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:28:35 am írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!