Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1290 Dátum: 2007. április 18. 08:11:53 am » |
|
Nagy csalódás lesz, bele se fogj! Ahonnan húzni kezdene, odáig el se forog a motor...alul meg harmat gyenge lesz és 20 litert fog enni...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:52:03 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
|
« Válasz #1291 Dátum: 2007. április 18. 11:21:37 am » |
|
Köszszi. Faternak ez van bent és 5000től megy mint a lórugás. Az igaz hogy nála 2db 45ös webber eteti. Nekem van 2db 40es solex-em lehet hogy azzal jobban járnék. Ugy gondoltam egyébként hogy hengerenkénti, utána két csövön hátra a gyári 25ös dobhoz, ez a kimeneti oldal, és a tengely a befúvókázott karbival. Ez egyébként egy E30 316 ecotronic. Kissé kevés a 90 paci. Viszont jó a fogyasztása. Na majd meglátom mihez kezdek. Kössz mindent.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:52:14 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1292 Dátum: 2007. április 18. 11:42:11 am » |
|
Ha kevés a póva, akkor miért nem veszel bele egy nagyobb motort, ahelyett, hogy ilyen mindenféle tengelyekkel bohóckodnál?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:52:34 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1293 Dátum: 2007. április 18. 11:44:56 am » |
|
Mert akkor a topicot nem motorsportnak, hanem motorcserének kellene hívni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:52:44 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1294 Dátum: 2007. április 18. 11:46:43 am » |
|
Vót beszóni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:13 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1295 Dátum: 2007. április 18. 11:48:42 am » |
|
Sok módja van a póver szerzésnek, de tény, hogy legegyszerűbb és legolcsóbb módja egy nagyobb motor beejtése, legalábbis a cápák esetében.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1296 Dátum: 2007. április 18. 11:52:57 am » |
|
Így van a legegyszerűbb és legolcsóbb. Pont ezért lesz nekem M30 a vasamban ehelyett, hogy építenék egy fasza M20-at.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:29 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1297 Dátum: 2007. április 18. 11:59:24 am » |
|
Ez most célzás volt?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:36 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1298 Dátum: 2007. április 18. 12:03:34 pm » |
|
Nem hiszem. Sztem annyi, hogy Májki M20 párti, de olcsóbban kijön, ha belelógat egy bivaly nagy M30-at és rákkendroll.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:44 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1299 Dátum: 2007. április 18. 12:04:03 pm » |
|
Nem. Csak akartam egy fasza M20-as motort magamnak és mire összeszámoltam mennyi lenne, inkább veszek egy 35-öt, ha több lesz a keret, akkor 45-öt bele.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:54 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1300 Dátum: 2007. április 18. 12:26:09 pm » |
|
kell egy jó alap. amúgy tényleg nagyon drága móka...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1301 Dátum: 2007. április 18. 12:28:34 pm » |
|
Az a baj az M20-al sztem, hogy a max amit ki lehet hozni egy überjó 27i-ből, az kb 200-220 lóerő, és ezt egy M30B35 alapból tudja, egy M60B40 pedig simán több, Az M5 mociról már nem is beszélve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1302 Dátum: 2007. április 18. 12:38:54 pm » |
|
B35-ből mennyit lehet kihozni? turbo nélkül persze.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1303 Dátum: 2007. április 18. 12:43:10 pm » |
|
Szerény számításaim szerint 2800ccm, kihozható egy M20 blokkból mindegy. Nekem volt már M30-om (B30,B35) és hiába volt az 188 meg 218 LE, meg sem közelítette az M20B25-öt, ami papíron ugye csak 170. Mellesleg Boge meg szarrá verne mindannyiunkat az M10-zel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:54:15 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1304 Dátum: 2007. április 18. 12:51:39 pm » |
|
B35-ből mennyit lehet kihozni? turbo nélkül persze.
Nem tudom, de nyilván más, ha eleve 220 lóról indulsz, és nem 130-ról..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1305 Dátum: 2007. április 18. 12:52:35 pm » |
|
Miben volt az M30 és miben az M20B25? Bogeé meg versenymotor, az nem játszik.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:54:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1306 Dátum: 2007. április 18. 12:56:59 pm » |
|
M20 az egy csövezett iX ben volt az M30 meg E32.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:54:41 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1307 Dátum: 2007. április 18. 12:59:07 pm » |
|
Bocs hogy beszólok,de azért egy csövezett E30(900kg) és egy E32 (1700kg) között van némi külömbség.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:54:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1308 Dátum: 2007. április 18. 12:59:58 pm » |
|
Épp mondani akartam
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:01 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1309 Dátum: 2007. április 18. 13:01:01 pm » |
|
akkor miről beszélünk? Egy ugyanolyan súlyú kasztniban a B35 összevissza verte volna a B25-öt, bár orrnehezebb lett volna, ez tény.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1310 Dátum: 2007. április 18. 13:01:37 pm » |
|
Mutass már nekem egy 900kg-os iX-et! Motor váltó nélkül is több.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1311 Dátum: 2007. április 18. 13:03:14 pm » |
|
De nem másfél tonna appám.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:29 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1312 Dátum: 2007. április 18. 13:03:48 pm » |
|
akkor miről beszélünk? Egy ugyanolyan súlyú kasztniban a B35 összevissza verte volna a B25-öt, bár orrnehezebb lett volna, ez tény.
Ugyanolyan súlyú kasztniban egy M30B35 veri az M20B25-öt. Igen ez igez, de hol? 0-100-ra, meg autópályán igen. Mondjuk egy kanyargós hegyi úton már egálban vannak, míg versenypályán mondjuk a ringen meg kap körönként fél percet.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1313 Dátum: 2007. április 18. 13:04:05 pm » |
|
De nem másfél tonna appám. Nem olyan 1200-1300 lehet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1314 Dátum: 2007. április 18. 13:05:28 pm » |
|
Ugyanolyan súlyú kasztniban egy M30B35 veri az M20B25-öt. Igen ez igez, de hol? 0-100-ra, meg autópályán igen. Mondjuk egy kanyargós hegyi úton már egálban vannak, míg versenypályán mondjuk a ringen meg kap körönként fél percet.
Azért ezígy ebben a formában, nem biztos, de tény, az M30 nem motorsportra termett, illetve olyan kocsiba talán jó, ahol van elég súly hátul, hogy ne legyen nagyon orrnehéz. Hármasba jobb az M20 motorsportra.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:56:12 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1315 Dátum: 2007. április 18. 13:05:59 pm » |
|
Nem olyan 1200-1300 lehet.
Ha Bogeé, akkor 860.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:56:27 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1316 Dátum: 2007. április 18. 13:06:56 pm » |
|
Na figyu. E30 320i kupé-1090 kg.Az íiksz meg vagy egy mázsával több.Oké. E28 Td-1330 kg. E32 730/35i 1600 kg a könyvem szerint. AKKOR? ?? egyébként meg ix 0-100:9.2s 730i 0-100:10.6s 735i 0-100:9.1s KÉRDÉS???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1317 Dátum: 2007. április 18. 13:09:01 pm » |
|
Az iX forgalmijában volt 1200 kg az önsúly. Ehhez még jött 60kg vas meg távozott 30kg műanyag.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:56:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1318 Dátum: 2007. április 18. 13:09:46 pm » |
|
Haggyad, Májki szerint az E39 525d-je is leveri az 535i-met.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:56:55 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
|
« Válasz #1319 Dátum: 2007. április 18. 13:11:58 pm » |
|
Ha kevés a póva, akkor miért nem veszel bele egy nagyobb motort, ahelyett, hogy ilyen mindenféle tengelyekkel bohóckodnál? Ami azt illeti gondolkoztam egy 2.5 24v motoron de a mai csesztetős világban nem kell hogy egy közúti ellenörzés során (ami a telj. adó bevezetése miatt egyre sűrüsödni fog) letérdeltessen a rend@r és főbe lőjön. Vagy "csak" lefoglalja az autót. Vélemény a karbis turbórol? Talán az sem annyira feltünő mint +2 henger. A Renault 5ös az volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:57:06 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|