CápaBMW fórum
2024. november 10. 20:41:50 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2583234 alkalommal)
Begi
Vendég
« Válasz #1290 Dátum: 2007. április 18. 08:11:53 am »

Nagy csalódás lesz, bele se fogj! Ahonnan húzni kezdene, odáig el se forog a motor...alul meg harmat gyenge lesz és 20 litert fog enni...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:52:03 am írta Promega » Naplózva
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1291 Dátum: 2007. április 18. 11:21:37 am »

Köszszi. Faternak ez van bent és 5000től megy mint a lórugás. Az igaz hogy nála 2db 45ös webber eteti. Nekem van 2db 40es solex-em lehet hogy azzal jobban járnék. Ugy gondoltam egyébként hogy hengerenkénti, utána két csövön hátra a gyári 25ös dobhoz, ez a kimeneti oldal, és a tengely a befúvókázott karbival. Ez egyébként egy E30 316 ecotronic. Kissé kevés a 90 paci. Viszont jó a fogyasztása. Na majd meglátom mihez kezdek.
Kössz mindent.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:52:14 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1292 Dátum: 2007. április 18. 11:42:11 am »

Ha kevés a póva, akkor miért nem veszel bele egy nagyobb motort, ahelyett, hogy ilyen mindenféle tengelyekkel bohóckodnál? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:52:34 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1293 Dátum: 2007. április 18. 11:44:56 am »

Mert akkor a topicot nem motorsportnak, hanem motorcserének kellene hívni. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:52:44 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1294 Dátum: 2007. április 18. 11:46:43 am »

Vót beszóni? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:13 am írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #1295 Dátum: 2007. április 18. 11:48:42 am »

Sok módja van a póver szerzésnek, de tény, hogy legegyszerűbb és legolcsóbb módja egy nagyobb motor beejtése, legalábbis a cápák esetében.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1296 Dátum: 2007. április 18. 11:52:57 am »

Így van a legegyszerűbb és legolcsóbb. Pont ezért lesz nekem M30 a vasamban ehelyett, hogy építenék egy fasza M20-at. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:29 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Begi
Vendég
« Válasz #1297 Dátum: 2007. április 18. 11:59:24 am »

Ez most célzás volt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:36 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1298 Dátum: 2007. április 18. 12:03:34 pm »

Nem hiszem. Smiley Sztem annyi, hogy Májki M20 párti, de olcsóbban kijön, ha belelógat egy bivaly nagy M30-at és rákkendroll. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:44 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1299 Dátum: 2007. április 18. 12:04:03 pm »

Nem. Csak akartam egy fasza M20-as motort magamnak és mire összeszámoltam mennyi lenne, inkább veszek egy 35-öt, ha több lesz a keret, akkor 45-öt bele.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:53:54 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Begi
Vendég
« Válasz #1300 Dátum: 2007. április 18. 12:26:09 pm »

Smiley kell egy jó alap. amúgy tényleg nagyon drága móka...
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1301 Dátum: 2007. április 18. 12:28:34 pm »

Az a baj az M20-al sztem, hogy a max amit ki lehet hozni egy überjó 27i-ből, az kb 200-220 lóerő, és ezt egy M30B35 alapból tudja, egy M60B40 pedig simán több, Az M5 mociról már nem is beszélve.
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #1302 Dátum: 2007. április 18. 12:38:54 pm »

B35-ből mennyit lehet kihozni? turbo nélkül persze.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1303 Dátum: 2007. április 18. 12:43:10 pm »

Szerény számításaim szerint 2800ccm, kihozható egy M20 blokkból mindegy. Nekem volt már M30-om (B30,B35) és hiába volt az 188 meg 218 LE, meg sem közelítette az M20B25-öt, ami papíron ugye csak 170.
Mellesleg Boge meg szarrá verne mindannyiunkat az M10-zel. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:54:15 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1304 Dátum: 2007. április 18. 12:51:39 pm »

B35-ből mennyit lehet kihozni? turbo nélkül persze.

Nem tudom, de nyilván más, ha eleve 220 lóról indulsz, és nem 130-ról..
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1305 Dátum: 2007. április 18. 12:52:35 pm »

Miben volt az M30 és miben az M20B25?

Bogeé meg versenymotor, az nem játszik. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:54:31 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1306 Dátum: 2007. április 18. 12:56:59 pm »

M20 az egy csövezett iX ben volt az M30 meg E32.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:54:41 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1307 Dátum: 2007. április 18. 12:59:07 pm »

Bocs hogy beszólok,de azért egy csövezett E30(900kg) és egy E32 (1700kg) között van némi külömbség. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:54:52 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1308 Dátum: 2007. április 18. 12:59:58 pm »

Épp mondani akartam Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:01 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sabc
Vendég
« Válasz #1309 Dátum: 2007. április 18. 13:01:01 pm »

akkor miről beszélünk? Egy ugyanolyan súlyú kasztniban a B35 összevissza verte volna a B25-öt, bár orrnehezebb lett volna, ez tény.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:11 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1310 Dátum: 2007. április 18. 13:01:37 pm »

Mutass már nekem egy 900kg-os iX-et! Motor váltó nélkül is több. Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:21 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1311 Dátum: 2007. április 18. 13:03:14 pm »

De nem másfél tonna appám. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:29 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1312 Dátum: 2007. április 18. 13:03:48 pm »


akkor miről beszélünk? Egy ugyanolyan súlyú kasztniban a B35 összevissza verte volna a B25-öt, bár orrnehezebb lett volna, ez tény.

Ugyanolyan súlyú kasztniban egy M30B35 veri az M20B25-öt. Igen ez igez, de hol?

0-100-ra, meg autópályán igen. Mondjuk egy kanyargós hegyi úton már egálban vannak, míg versenypályán mondjuk a ringen meg kap körönként fél percet.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1313 Dátum: 2007. április 18. 13:04:05 pm »

De nem másfél tonna appám. Smiley
Nem olyan 1200-1300 lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:55:52 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1314 Dátum: 2007. április 18. 13:05:28 pm »

Ugyanolyan súlyú kasztniban egy M30B35 veri az M20B25-öt. Igen ez igez, de hol?
0-100-ra, meg autópályán igen. Mondjuk egy kanyargós hegyi úton már egálban vannak, míg versenypályán mondjuk a ringen meg kap körönként fél percet.
Azért ezígy ebben a formában, nem biztos, de tény, az M30 nem motorsportra termett, illetve olyan kocsiba talán jó, ahol van elég súly hátul, hogy ne legyen nagyon orrnehéz. Hármasba jobb az M20 motorsportra.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:56:12 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1315 Dátum: 2007. április 18. 13:05:59 pm »

Nem olyan 1200-1300 lehet.
Ha Bogeé, akkor 860. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:56:27 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1316 Dátum: 2007. április 18. 13:06:56 pm »

Na figyu.
E30 320i kupé-1090 kg.Az íiksz meg vagy egy mázsával több.Oké.
E28 Td-1330 kg.
E32 730/35i 1600 kg a könyvem szerint.
AKKOR?Huh??

egyébként meg ix 0-100:9.2s
730i 0-100:10.6s
735i 0-100:9.1s

KÉRDÉS???
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1317 Dátum: 2007. április 18. 13:09:01 pm »

Az iX forgalmijában volt 1200 kg az önsúly. Ehhez még jött 60kg vas meg távozott 30kg műanyag.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:56:46 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1318 Dátum: 2007. április 18. 13:09:46 pm »

Haggyad, Májki szerint az E39 525d-je is leveri az 535i-met. Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:56:55 am írta Promega » Naplózva
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1319 Dátum: 2007. április 18. 13:11:58 pm »

Ha kevés a póva, akkor miért nem veszel bele egy nagyobb motort, ahelyett, hogy ilyen mindenféle tengelyekkel bohóckodnál? Smiley
Ami azt illeti gondolkoztam egy 2.5 24v motoron de a mai csesztetős világban nem kell hogy egy közúti ellenörzés során (ami a telj. adó bevezetése miatt egyre sűrüsödni fog) letérdeltessen a rend@r és főbe lőjön. Vagy "csak" lefoglalja az autót. Vélemény a karbis turbórol? Talán az sem annyira feltünő mint +2 henger. A Renault 5ös az volt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:57:06 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!