CápaBMW fórum
2024. november 28. 00:23:28 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2598032 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2550 Dátum: 2007. augusztus 28. 22:27:43 pm »

Nemrég óta 24V ha jól tudom. És lehet hogy nem tűnik jónak, de az. Precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:13 pm írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2551 Dátum: 2007. augusztus 28. 22:29:38 pm »

ezt akár Viktor kollegánkra is írhattad volna.
a precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors mintha épp illene rá is Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:24 pm írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2552 Dátum: 2007. augusztus 28. 23:11:09 pm »

Nemrég óta 24V ha jól tudom. És lehet hogy nem tűnik jónak, de az. Precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors.
nem a látványosságra írtam,hanem úgy általánosságban. 15 éves korához képest jól megy,de megvannak hozzá a feltételei is,olyan kocsija van amiről én csak álmodhatok,és ő már jó pár éve rallizik. félreértés ne essék,nem fikázni akarom,mert nagyonjól megy mint az eredményei is mutatják,csak nem érzek benne semmi pluszt Cheesy mondjuk nekem 1körön 2-t adna az is biztos Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:36 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2553 Dátum: 2007. augusztus 29. 07:56:33 am »

Mél ment!
Köszy a képeket, asszem neki is állok a héten amíg van időm.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:54 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2554 Dátum: 2007. augusztus 29. 14:40:17 pm »

ezt akár Viktor kollegánkra is írhattad volna.
a precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors mintha épp illene rá is Smiley
grin grin grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:04 pm írta Promega » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2555 Dátum: 2007. augusztus 29. 15:11:46 pm »

Most mit  röhög?
Ezek a száraz tények!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:15 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2556 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:05:37 pm »

Boge!

Sajna az e21 difije nem bírja a rallit. Pályán még elmegy, leveleztem olyan emberekkel, akik M3 motort szereltek az e21be és csodálkoztak a difis kérdéseimen, mert nekik soha nem ment szét difi. Gyári v quaife sperrel mentek.
Állításuk szerint a pályánál máshogy éri a difit az erőhatás, ezért bírja jobban.
A Gr.2es-ben is már az e9 nagy difije van homologizálva az e21hez. Sőt, már a 02be is a nagy difiket rakták.
Hosszútávon gondolkozni kéne az e30 difi beépítésén. Szvsz.

Üdv
Steam
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2557 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:11:01 pm »

Ezek a száraz tények!
Jó jó de ha röhögni van kedvem mert oké: precíz, még azt is elhiszem ,hogy pontos de, hogy nem túl látványos..... smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:46 pm írta Promega » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2558 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:17:02 pm »

Méé? Én önmagamban is egy látványosság vagyok!
Ezé mondod?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:57 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2559 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:24:26 pm »

Kapisgálja kapisgálja... smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:10:07 pm írta Promega » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
riczkoi17
Vendég
« Válasz #2560 Dátum: 2007. augusztus 29. 17:23:48 pm »

Sziasztok!

Szeretném ha egy kicsit tisztán látnátok,mert mindent írtok csak a valóságot nem! Mi is ott voltunk fekete e30 al 2-es rajtszám széria 25 i getrag 240 recsegős kivitelbe:-) kopott slickell! 2:41-et 2.43-at meg 2.44-et mentünk szóval a 25i-ik nem igazán kaptak ki!! Martinnal nagyokat meccselünk,nincs 24 szelepes motor benne ütött 25 i van benne tds váltó ennyi meg olyan kopott szlick hogy virágosládának is rossz lenne! Szóval egy a biztos hogy tényleg erős a mezőny sok jókezű pilóta van:-)üdv
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2561 Dátum: 2007. augusztus 29. 20:41:26 pm »

Köszy a képeket, asszem neki is állok a héten amíg van időm.
Mi az?Mi az?
Nekem is,nekem is!!! smiley
Én is fejlesztek!!!!Mint állat! grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:10:37 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2562 Dátum: 2007. augusztus 29. 21:46:16 pm »

Sziasztok!

Szeretném ha egy kicsit tisztán látnátok,mert mindent írtok csak a valóságot nem! Mi is ott voltunk fekete e30 al 2-es rajtszám széria 25 i getrag 240 recsegős kivitelbe:-) kopott slickell! 2:41-et 2.43-at meg 2.44-et mentünk szóval a 25i-ik nem igazán kaptak ki!! Martinnal nagyokat meccselünk,nincs 24 szelepes motor benne ütött 25 i van benne tds váltó ennyi meg olyan kopott szlick hogy virágosládának is rossz lenne! Szóval egy a biztos hogy tényleg erős a mezőny sok jókezű pilóta van:-)üdv

Bocsánat kihagytalak. De nem beszélek mellé, mert feltettem az időeredményeket ügyebár. Amíg mentem, a nagyobb köbösek megvoltak, kivéve amit mondtam. Egyébként a nálam jobbakat nem szoktam lehurrogni, sem azt mondani, hogy nekik könnyű, ha visszaolvasol, akkor ezt láthatod. Gratulálok az eredményhez, szép teljesítmény volt!

A múltkori mátrai futam előtt dicsekedtek Martinék Taron (ott pakolták a kocsit trélerre), hogy megvan a 24V-s motor. Ezek szerint már nincs meg, vagy kamuztak?
Naplózva
riczkoi17
Vendég
« Válasz #2563 Dátum: 2007. augusztus 30. 09:44:16 am »

Ja ja látom már tényleg mit beszélsz,megnéztem az időket:-) Hát elég sokat beszélünk martinékkal mátrába is meg most is de egy szóval sem említettek 24v-motort,úgyhogy passz lehet máséról volt szó!De azért vannak olyan bmw-k hogy megszólalnak azért a piros az oroszkié,nem egy kategória a miénkkel,meg az ezüst sem a fehér zolié!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:10:55 pm írta Promega » Naplózva
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #2564 Dátum: 2007. augusztus 30. 11:00:52 am »

Martinékhoz nem tudok hozzászólni, de az Oroszki féle piros e30 tényleg nehezen lesz verhető ha egyszer Bimbó ráérez igazán a "hátsókerekezésre". Boge már érzi, tőle elvárható a jó eredmény smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:11:09 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2565 Dátum: 2007. augusztus 30. 13:55:58 pm »

Mi az?Mi az?
Nekem is,nekem is!!! smiley
Én is fejlesztek!!!!Mint állat! grin
Továbbküldtem neked is a levelet a képekkel.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:11:26 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2566 Dátum: 2007. augusztus 30. 21:06:47 pm »

Ja ja látom már tényleg mit beszélsz,megnéztem az időket:-) Hát elég sokat beszélünk martinékkal mátrába is meg most is de egy szóval sem említettek 24v-motort,úgyhogy passz lehet máséról volt szó!De azért vannak olyan bmw-k hogy megszólalnak azért a piros az oroszkié,nem egy kategória a miénkkel,meg az ezüst sem a fehér zolié!
Majd legközelebb dumcsizunk. Félek sokára lesz, mert most újszülött-gyerkőc nevelés van porondon. Talán ősz vége felé. Télen darabokra szedem a kocsit ismét, de jövőre biztos összefutunk.

« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:11:38 pm írta Promega » Naplózva
riczkoi17
Vendég
« Válasz #2567 Dátum: 2007. augusztus 31. 06:16:21 am »

Ja vagy hamarabb mert majd esedékes lesz 4 lamella a sperembe mert a gyári már kopottas nem szereti a slicket...sad Télre meg szeretném ha zárni faszán:-) Ha aktuális lesz megkereslek!Sok sikert a gyerek neveléshez az sem egyszerű feladat:-)


« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:12:00 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2568 Dátum: 2007. augusztus 31. 09:21:31 am »

Boge! a duenen hirdetik ezt a kék e30-at,látom az időeredményeken hogy elég rossz időket mentek. Te láttad ezt a kocsit? hogy ment,szerinted megéri?


* 152724_20070831083010.jpg (70.26 KB, 640x480 - megtekintve 999 alkalommal.)
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2569 Dátum: 2007. augusztus 31. 12:51:03 pm »

Készen vagyok az első szilentek sufnituningjával is. Csak 2db kipufftartó gumigyűrű kell hozzá, és sokkal pontosabb lesz a  kormányzás, az autót nem vezetik meg az úthibák.
Annyi a trükk hogy az első lengőkar stabilizátor szilentjében ugyebár van gyárilag egy rés a nagy alátét és a lengőkar között, ami miatt könnyen elmozog, elcsavarodik. Nos ide kell beszorítania  gumigyűrűt, ehhez sajnos a lengőkart le kell venni hogy ki tudd belőle húzni a stabrudat. Mindössze 200 Ft volt a 2 gumigyűrű, de rengeteget javított a kormányzáson, szal megéri.

Köszy az ötletet Viktornak!

Persze ez nekem csak ideiglenes megoldás, mert a zöld szilent lesz az igazi...
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2570 Dátum: 2007. augusztus 31. 15:33:55 pm »

Elkészült egy rövid, videóm a Drift OB. 3. most hétvégén lezajlott futamáról! Itt lehet kifigyelni Smiley

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=365
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2571 Dátum: 2007. augusztus 31. 15:49:02 pm »

Zsír. Tongue Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:12:35 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2572 Dátum: 2007. augusztus 31. 20:45:12 pm »

Boge! a duenen hirdetik ezt a kék e30-at,látom az időeredményeken hogy elég rossz időket mentek. Te láttad ezt a kocsit? hogy ment,szerinted megéri?

320/6  Sad
többet nem is kell mondanom. Egyébként nem néztem meg jobban a kocsit, nem tudom milyen.
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2573 Dátum: 2007. augusztus 31. 20:53:37 pm »

és ez rossz dolog? kevés benne a kraft,vagy csak nembírja a rallyt? a  leírtak alapján szted megéri azt a 250et? nem mintha lenne annyim mostan  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:12:48 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2574 Dátum: 2007. augusztus 31. 21:09:54 pm »

320/6: nehéz és gyenge. Ráadásul szűk a használható fordulat tartománya. Utcára elmegy, de versenyre?? A bódé miatt lehet hogy megérné, de a motor miatt nem egy jó kiindulási alap. Nem tudom mennyi tapasztalatod van, de pl. megtanulni vezetni, arra tök jó. Egy erős kocsival kezdeni tök felesleges. Én 60Le-vel kezdtem:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:13:02 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2575 Dátum: 2007. augusztus 31. 21:16:16 pm »

Boge!

Sajna az e21 difije nem bírja a rallit. Pályán még elmegy, leveleztem olyan emberekkel, akik M3 motort szereltek az e21be és csodálkoztak a difis kérdéseimen, mert nekik soha nem ment szét difi. Gyári v quaife sperrel mentek.
Állításuk szerint a pályánál máshogy éri a difit az erőhatás, ezért bírja jobban.
A Gr.2es-ben is már az e9 nagy difije van homologizálva az e21hez. Sőt, már a 02be is a nagy difiket rakták.
Hosszútávon gondolkozni kéne az e30 difi beépítésén. Szvsz.

Üdv
Steam

Hát ja, csak húzom-halasztom.
Viszont fény derült a gondra, mert ma volt egy kis időm és kikaptam a tettest.

Hát íme:

Szerencsére a sper rész és az áttétel érintetlen a dologban. Egyenlőre a csere várat magára, mert a belőségek az 5-ösből származnak, a 8 lamella meg hibátlanul bevált. Ráadásul ennek az ékpályája sokkal jobb, mint az eddig látottaknak, úgyhogy egyenlőre marad. A gyenge pont a féltengelycsonk. sajnos a másik is meg van már csavarodva, tehát az is cserés lesz.
Nem tudud véletlenül, hogy az összes 02-es difi-féltengelycsonk 15 ágú bordás? Vagy van más fajta is?


* P8310064.JPG (51 KB, 1600x1200 - megtekintve 886 alkalommal.)
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2576 Dátum: 2007. augusztus 31. 21:37:55 pm »

Megindult a másik projekt is!!!
Szétszedem a reaktort!! smiley

Boge!
Végre csak sikerült leszedni azt a takarót!!


* Kép387.jpg (78.95 KB, 1200x1600 - megtekintve 1422 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2577 Dátum: 2007. szeptember 01. 16:59:18 pm »

Rövid képes beszámoló a múlt hétvégéről, a teljesség igénye nélkül.

http://www.nogradrallye.hu/index.php?option=com_weblinks&task=view&catid=34&id=159
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2578 Dátum: 2007. szeptember 01. 17:15:53 pm »

Rövid képes beszámoló a múlt hétvégéről, a teljesség igénye nélkül.

http://www.nogradrallye.hu/index.php?option=com_weblinks&task=view&catid=34&id=159
01:48tól 01:55ig nagyon vagány!!!!!A többi leves!!!
Azért a kis drift belefért,mi Boge?? grin
Naplózva

steffe
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2579 Dátum: 2007. szeptember 01. 18:09:59 pm »

Valahogy igy kell ezt csinalni emberek..Smiley joo kis izelito volt.Smiley  ui:Boge hanyadikban fordultal?mert a tobbiek mind valtottak a szakaszon amit latunk
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:13:49 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!