Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2550 Dátum: 2007. augusztus 28. 22:27:43 pm » |
|
Nemrég óta 24V ha jól tudom. És lehet hogy nem tűnik jónak, de az. Precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2551 Dátum: 2007. augusztus 28. 22:29:38 pm » |
|
ezt akár Viktor kollegánkra is írhattad volna. a precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors mintha épp illene rá is
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2552 Dátum: 2007. augusztus 28. 23:11:09 pm » |
|
Nemrég óta 24V ha jól tudom. És lehet hogy nem tűnik jónak, de az. Precíz, pontos, nem túl látványos, de gyors.
nem a látványosságra írtam,hanem úgy általánosságban. 15 éves korához képest jól megy,de megvannak hozzá a feltételei is,olyan kocsija van amiről én csak álmodhatok,és ő már jó pár éve rallizik. félreértés ne essék,nem fikázni akarom,mert nagyonjól megy mint az eredményei is mutatják,csak nem érzek benne semmi pluszt mondjuk nekem 1körön 2-t adna az is biztos
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2553 Dátum: 2007. augusztus 29. 07:56:33 am » |
|
Mél ment!
Köszy a képeket, asszem neki is állok a héten amíg van időm.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:08:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2554 Dátum: 2007. augusztus 29. 14:40:17 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:04 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2555 Dátum: 2007. augusztus 29. 15:11:46 pm » |
|
Most mit röhög? Ezek a száraz tények!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #2556 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:05:37 pm » |
|
Boge!
Sajna az e21 difije nem bírja a rallit. Pályán még elmegy, leveleztem olyan emberekkel, akik M3 motort szereltek az e21be és csodálkoztak a difis kérdéseimen, mert nekik soha nem ment szét difi. Gyári v quaife sperrel mentek. Állításuk szerint a pályánál máshogy éri a difit az erőhatás, ezért bírja jobban. A Gr.2es-ben is már az e9 nagy difije van homologizálva az e21hez. Sőt, már a 02be is a nagy difiket rakták. Hosszútávon gondolkozni kéne az e30 difi beépítésén. Szvsz.
Üdv Steam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2557 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:11:01 pm » |
|
Ezek a száraz tények!
Jó jó de ha röhögni van kedvem mert oké: precíz, még azt is elhiszem ,hogy pontos de, hogy nem túl látványos.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2558 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:17:02 pm » |
|
Méé? Én önmagamban is egy látványosság vagyok! Ezé mondod?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:09:57 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2559 Dátum: 2007. augusztus 29. 16:24:26 pm » |
|
Kapisgálja kapisgálja...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:10:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
riczkoi17
Vendég
|
|
« Válasz #2560 Dátum: 2007. augusztus 29. 17:23:48 pm » |
|
Sziasztok!
Szeretném ha egy kicsit tisztán látnátok,mert mindent írtok csak a valóságot nem! Mi is ott voltunk fekete e30 al 2-es rajtszám széria 25 i getrag 240 recsegős kivitelbe:-) kopott slickell! 2:41-et 2.43-at meg 2.44-et mentünk szóval a 25i-ik nem igazán kaptak ki!! Martinnal nagyokat meccselünk,nincs 24 szelepes motor benne ütött 25 i van benne tds váltó ennyi meg olyan kopott szlick hogy virágosládának is rossz lenne! Szóval egy a biztos hogy tényleg erős a mezőny sok jókezű pilóta van:-)üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2561 Dátum: 2007. augusztus 29. 20:41:26 pm » |
|
Köszy a képeket, asszem neki is állok a héten amíg van időm.
Mi az?Mi az? Nekem is,nekem is!!! Én is fejlesztek!!!!Mint állat!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:10:37 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2562 Dátum: 2007. augusztus 29. 21:46:16 pm » |
|
Sziasztok!
Szeretném ha egy kicsit tisztán látnátok,mert mindent írtok csak a valóságot nem! Mi is ott voltunk fekete e30 al 2-es rajtszám széria 25 i getrag 240 recsegős kivitelbe:-) kopott slickell! 2:41-et 2.43-at meg 2.44-et mentünk szóval a 25i-ik nem igazán kaptak ki!! Martinnal nagyokat meccselünk,nincs 24 szelepes motor benne ütött 25 i van benne tds váltó ennyi meg olyan kopott szlick hogy virágosládának is rossz lenne! Szóval egy a biztos hogy tényleg erős a mezőny sok jókezű pilóta van:-)üdv
Bocsánat kihagytalak. De nem beszélek mellé, mert feltettem az időeredményeket ügyebár. Amíg mentem, a nagyobb köbösek megvoltak, kivéve amit mondtam. Egyébként a nálam jobbakat nem szoktam lehurrogni, sem azt mondani, hogy nekik könnyű, ha visszaolvasol, akkor ezt láthatod. Gratulálok az eredményhez, szép teljesítmény volt! A múltkori mátrai futam előtt dicsekedtek Martinék Taron (ott pakolták a kocsit trélerre), hogy megvan a 24V-s motor. Ezek szerint már nincs meg, vagy kamuztak?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
riczkoi17
Vendég
|
|
« Válasz #2563 Dátum: 2007. augusztus 30. 09:44:16 am » |
|
Ja ja látom már tényleg mit beszélsz,megnéztem az időket:-) Hát elég sokat beszélünk martinékkal mátrába is meg most is de egy szóval sem említettek 24v-motort,úgyhogy passz lehet máséról volt szó!De azért vannak olyan bmw-k hogy megszólalnak azért a piros az oroszkié,nem egy kategória a miénkkel,meg az ezüst sem a fehér zolié!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:10:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
kopter
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #2564 Dátum: 2007. augusztus 30. 11:00:52 am » |
|
Martinékhoz nem tudok hozzászólni, de az Oroszki féle piros e30 tényleg nehezen lesz verhető ha egyszer Bimbó ráérez igazán a "hátsókerekezésre". Boge már érzi, tőle elvárható a jó eredmény
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:11:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2565 Dátum: 2007. augusztus 30. 13:55:58 pm » |
|
Mi az?Mi az? Nekem is,nekem is!!! Én is fejlesztek!!!!Mint állat! Továbbküldtem neked is a levelet a képekkel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:11:26 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2566 Dátum: 2007. augusztus 30. 21:06:47 pm » |
|
Ja ja látom már tényleg mit beszélsz,megnéztem az időket:-) Hát elég sokat beszélünk martinékkal mátrába is meg most is de egy szóval sem említettek 24v-motort,úgyhogy passz lehet máséról volt szó!De azért vannak olyan bmw-k hogy megszólalnak azért a piros az oroszkié,nem egy kategória a miénkkel,meg az ezüst sem a fehér zolié!
Majd legközelebb dumcsizunk. Félek sokára lesz, mert most újszülött-gyerkőc nevelés van porondon. Talán ősz vége felé. Télen darabokra szedem a kocsit ismét, de jövőre biztos összefutunk.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:11:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
riczkoi17
Vendég
|
|
« Válasz #2567 Dátum: 2007. augusztus 31. 06:16:21 am » |
|
Ja vagy hamarabb mert majd esedékes lesz 4 lamella a sperembe mert a gyári már kopottas nem szereti a slicket... Télre meg szeretném ha zárni faszán:-) Ha aktuális lesz megkereslek!Sok sikert a gyerek neveléshez az sem egyszerű feladat:-)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:12:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2568 Dátum: 2007. augusztus 31. 09:21:31 am » |
|
Boge! a duenen hirdetik ezt a kék e30-at,látom az időeredményeken hogy elég rossz időket mentek. Te láttad ezt a kocsit? hogy ment,szerinted megéri?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2569 Dátum: 2007. augusztus 31. 12:51:03 pm » |
|
Készen vagyok az első szilentek sufnituningjával is. Csak 2db kipufftartó gumigyűrű kell hozzá, és sokkal pontosabb lesz a kormányzás, az autót nem vezetik meg az úthibák. Annyi a trükk hogy az első lengőkar stabilizátor szilentjében ugyebár van gyárilag egy rés a nagy alátét és a lengőkar között, ami miatt könnyen elmozog, elcsavarodik. Nos ide kell beszorítania gumigyűrűt, ehhez sajnos a lengőkart le kell venni hogy ki tudd belőle húzni a stabrudat. Mindössze 200 Ft volt a 2 gumigyűrű, de rengeteget javított a kormányzáson, szal megéri.
Köszy az ötletet Viktornak!
Persze ez nekem csak ideiglenes megoldás, mert a zöld szilent lesz az igazi...
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2571 Dátum: 2007. augusztus 31. 15:49:02 pm » |
|
Zsír.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:12:35 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2572 Dátum: 2007. augusztus 31. 20:45:12 pm » |
|
Boge! a duenen hirdetik ezt a kék e30-at,látom az időeredményeken hogy elég rossz időket mentek. Te láttad ezt a kocsit? hogy ment,szerinted megéri?
320/6 többet nem is kell mondanom. Egyébként nem néztem meg jobban a kocsit, nem tudom milyen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2573 Dátum: 2007. augusztus 31. 20:53:37 pm » |
|
és ez rossz dolog? kevés benne a kraft,vagy csak nembírja a rallyt? a leírtak alapján szted megéri azt a 250et? nem mintha lenne annyim mostan
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:12:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2574 Dátum: 2007. augusztus 31. 21:09:54 pm » |
|
320/6: nehéz és gyenge. Ráadásul szűk a használható fordulat tartománya. Utcára elmegy, de versenyre?? A bódé miatt lehet hogy megérné, de a motor miatt nem egy jó kiindulási alap. Nem tudom mennyi tapasztalatod van, de pl. megtanulni vezetni, arra tök jó. Egy erős kocsival kezdeni tök felesleges. Én 60Le-vel kezdtem:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:13:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2575 Dátum: 2007. augusztus 31. 21:16:16 pm » |
|
Boge!
Sajna az e21 difije nem bírja a rallit. Pályán még elmegy, leveleztem olyan emberekkel, akik M3 motort szereltek az e21be és csodálkoztak a difis kérdéseimen, mert nekik soha nem ment szét difi. Gyári v quaife sperrel mentek. Állításuk szerint a pályánál máshogy éri a difit az erőhatás, ezért bírja jobban. A Gr.2es-ben is már az e9 nagy difije van homologizálva az e21hez. Sőt, már a 02be is a nagy difiket rakták. Hosszútávon gondolkozni kéne az e30 difi beépítésén. Szvsz.
Üdv Steam
Hát ja, csak húzom-halasztom. Viszont fény derült a gondra, mert ma volt egy kis időm és kikaptam a tettest. Hát íme: Szerencsére a sper rész és az áttétel érintetlen a dologban. Egyenlőre a csere várat magára, mert a belőségek az 5-ösből származnak, a 8 lamella meg hibátlanul bevált. Ráadásul ennek az ékpályája sokkal jobb, mint az eddig látottaknak, úgyhogy egyenlőre marad. A gyenge pont a féltengelycsonk. sajnos a másik is meg van már csavarodva, tehát az is cserés lesz. Nem tudud véletlenül, hogy az összes 02-es difi-féltengelycsonk 15 ágú bordás? Vagy van más fajta is?
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2576 Dátum: 2007. augusztus 31. 21:37:55 pm » |
|
Megindult a másik projekt is!!! Szétszedem a reaktort!! Boge! Végre csak sikerült leszedni azt a takarót!!
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2577 Dátum: 2007. szeptember 01. 16:59:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2578 Dátum: 2007. szeptember 01. 17:15:53 pm » |
|
01:48tól 01:55ig nagyon vagány!!!!!A többi leves!!! Azért a kis drift belefért,mi Boge??
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #2579 Dátum: 2007. szeptember 01. 18:09:59 pm » |
|
Valahogy igy kell ezt csinalni emberek.. joo kis izelito volt. ui:Boge hanyadikban fordultal?mert a tobbiek mind valtottak a szakaszon amit latunk
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:13:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|