CápaBMW fórum
2024. december 03. 20:28:05 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2605051 alkalommal)
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #3900 Dátum: 2008. november 07. 13:02:46 pm »

Tesók!
Ez jó valamire?:http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/direktszuro_turbo_jet
Naplózva

tel.sz.:06209163620
VA E21
Vendég
« Válasz #3901 Dátum: 2008. november 12. 08:38:48 am »

Állítólag meg "csavarja" a beszívott levegőt.. így állítólag kicsivel jobb a hatásfok.
De egy faszság (az én szerény véleményem szerint) + ebből a pénzből inkább vegyél egy jobb direktszűrőt Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:11:46 pm írta Promega » Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #3902 Dátum: 2008. november 12. 08:45:19 am »

 25
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3903 Dátum: 2008. november 23. 22:44:15 pm »

Jó étvágyat kívánok:

http://www.youtube.com/watch?v=CXchi-U4op8
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3904 Dátum: 2008. november 23. 22:54:02 pm »

Szisanyi gyorsabb volt,csak ő az offtopicba rakta!!
Amugy már 11szer megnéztem!!
A kedvencem amikor azt a kis piros oszlopot megkerüli!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:11:58 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3905 Dátum: 2008. november 24. 17:24:22 pm »

Ken Block-tól az egyik kedvenc videóm  Evil
http://www.youtube.com/watch?v=Av0VsTxJd78&feature=related
Naplózva

70/627-5355
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3906 Dátum: 2008. december 08. 22:10:31 pm »

hello! szerintetek a benzinnyomás szabályzónak van értelme Huh  azon kívül hogy többet eszik...
lesz több paci meg minden?  Smiley
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3907 Dátum: 2008. december 08. 22:24:13 pm »

Nem, nem lesz több pacid. A több benzinhez több levegő is kéne.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:12:13 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3908 Dátum: 2008. december 08. 22:53:06 pm »

E21 318i hayabusa karbival: http://www.youtube.com/watch?v=0vmJHbx48Z0&feature=related  Evil
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #3909 Dátum: 2008. december 10. 13:38:32 pm »

Uraim.

Hátha érdekel valakit egy kis kormánymű tuning...

http://www.bmwpower.hu/forum/viewtopic.php?t=384
Naplózva

Ősállat...
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3910 Dátum: 2008. december 10. 20:02:16 pm »

Ken Block-tól az egyik kedvenc videóm  Evil
http://www.youtube.com/watch?v=Av0VsTxJd78&feature=related

Azt hiszem,megvan az új életcélom:)
Naplózva
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #3911 Dátum: 2008. december 18. 18:30:20 pm »

Egy kis versenyzés:

    http://www.youtube.com/watch?v=RggflSOz8YE
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3912 Dátum: 2008. december 18. 20:35:40 pm »

Milyen zene van alatta?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:14:18 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #3913 Dátum: 2008. december 19. 09:19:21 am »

Iron Maiden
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:18:34 pm írta Promega » Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #3914 Dátum: 2008. december 19. 22:42:03 pm »

Iron Maiden - Number of the Beast


« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:18:42 pm írta Promega » Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #3915 Dátum: 2008. december 29. 23:45:31 pm »

Segítsetek légyszi!
Ha az m20b23-at 2.7-re hizlalnám milyen dugót lenne célszerü használni?
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3916 Dátum: 2008. december 29. 23:48:26 pm »

Utcára fogod  használni? Én eddig amikről olvastam, azok mind széthullottak 50-80 ezer km után.
Nem újítod fel inkább igényesen a motort?
(ezt ne vedd leugatásnak, nem posztom a dolog!)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:18:57 pm írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
pic
Vendég
« Válasz #3917 Dátum: 2008. december 30. 00:26:14 am »

Természetesen utcára. Mitől hullottak szét?Pont ezért szimatolok egy megbízható rendszer összeállítására.
Igazából sok dolgot hallottam én is, ezért keresek olyan valakit aki nem csak hallott ezt azt.
A főtengely adott, ezen szerintem nem kell változtatni (eta). A kételyeim a dugattyúk valamint a hajtókar csapágy strapabírását lletően vannak (persze jó lenne egy komoly himbasor is, csak egy kicsit sok $)
Vmi edzett hajtókar csapágy féleséget is árulnak USÁ-ban csak nekem kicsit messze van, hátha megbízható valamit Germanyból is össze lehetne halászni. Az eredeti 2.3 k-jet motort szeretném izmosítani, de nem motorcserével.
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 30. 00:46:40 am írta collins » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3918 Dátum: 2008. december 30. 00:42:16 am »

A hengerfejet is meg akarod rajta hagyni a 2.3 -ét? Mert az kevés lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 30. 00:46:58 am írta collins » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
pic
Vendég
« Válasz #3919 Dátum: 2008. december 30. 00:44:33 am »

Ötlet?
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 30. 00:47:11 am írta collins » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3920 Dátum: 2008. december 30. 00:48:32 am »

25 -ös kell rá, mert a 23-as fejben kicsik a szelepek és visszafogná fordulaton.
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 30. 00:49:13 am írta collins » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3921 Dátum: 2008. december 30. 10:21:21 am »

De hogyan lesz 84mm-es a furat?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:19:30 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3922 Dátum: 2008. december 30. 10:24:52 am »

Gépműhely?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:19:38 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3923 Dátum: 2008. december 30. 11:27:12 am »

Jó!
És a hűtőfuratok???
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:19:50 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
pic
Vendég
« Válasz #3924 Dátum: 2008. december 30. 11:35:03 am »

Szeretem ezt a témát! Ahogy eddig elnéztem mindig fel lehet vele dobni egy fórumot!
Viktor szerinted a 2.7-es blokkot kéne használnom?
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #3925 Dátum: 2008. december 30. 11:36:20 am »

Jó!
És a hűtőfuratok???
Ugyammá ugyammá, legfeljebb átreped a hengerfal, és kicsit eszi a vizet. Vízbefecskendezés, vagy miaszösz. Olyan rosszindulatú vagy.  Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:20:09 pm írta Promega » Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #3926 Dátum: 2008. december 30. 11:36:42 am »

Szeretem ezt a témát! Ahogy eddig elnéztem mindig fel lehet vele dobni egy fórumot!
Viktor szerinted a 2.7-es blokkot kéne használnom?

Vagy 25-öst.
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #3927 Dátum: 2008. december 30. 11:45:00 am »

25-ös dugóval?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:20:23 pm írta Promega » Naplózva
S_1
Vendég
« Válasz #3928 Dátum: 2008. december 30. 12:28:18 pm »

huszonötös blokk, huszonötös dugó, huszas hajtókar, m52b28 főtengely.
ez így plug&play, egyedül a főtengely elejére a vezérműszíj kereke elé kell készíteni egy közbetéthüvelyt, de nem egy nagy durranás, akármelyik esztergályos két perc alatt leszúrja a kért darabot.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:20:32 pm írta Promega » Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #3929 Dátum: 2008. december 30. 12:33:51 pm »

Nagyon beütött ez neked te Tibi.
Émmeg nemtudom, inkább úgy vagyok vele, hogy grószerízige sokhengeres benzinmotor, ami eleve 200+ lóról indul, és akkor azt lehet reszelgetni, ha még igényli az ember.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:21:03 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!