ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #3960 Dátum: 2009. január 02. 14:24:55 pm » |
|
Ez az aminek látszik. Van még egy belőle itthon tartalékban mindenre számitva.
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #3961 Dátum: 2009. január 02. 18:28:39 pm » |
|
Egy kis sufni tuning az E12 M10 1.8-ra 2 db. Dellorto 40-es átmérővel, jelenleg még nem teljesen befejezett kivitelezésben.
Nem akarod leírni hogy mégis miket kell variálni egy ilysféle átalakításnál? Érdekelne....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3962 Dátum: 2009. január 02. 19:18:35 pm » |
|
Nem egyszerűb a "sima" 2.7-et felpörgetni,csippel?Megjegyzem itt kint ültem/vezettem 325i-t ami csippelve volt,meg valami tengely,és kurvára takarodott!!!A srác szerint 200-210le körül volt,de mondom odabaszott rendesen,pedig akkor még a 750-em fénykorát élte. Na jó hagyjuk már! És mitől lett volna 210le??? Elárulom semmitől. A megmaradt 15x/16x lóerőrere rárakott max 5%-ot a nyomatékgörbét meg előbbre hozta 800 fordulattal. Rohadtul érezni tudom, de a tulaj meg rögtön csípőből be is lőtte 210-re. Esküszöm leírom, hogy mi lesz a 3,6-os motorommal csinálva, és meg lehet tippelni a várható teljesítményt. Ha fellökném a carstylingra ott rögtön 300 lóra saccolnák én meg örülök, ha padon hozza a gyári adat +10%-ot.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #3963 Dátum: 2009. január 02. 19:22:52 pm » |
|
szerintem úgy számolta, h haveroktól hallotta h a csipp +10% a tengely szintén, és összeadta a számokat
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:33:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3964 Dátum: 2009. január 02. 20:41:23 pm » |
|
Szerintem siman hozhat 30le t egy chip,meg tengely,a 2.5nek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:33:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #3965 Dátum: 2009. január 02. 21:12:29 pm » |
|
Nem egyszerűb a "sima" 2.7-et felpörgetni,csippel?Megjegyzem itt kint ültem/vezettem 325i-t ami csippelve volt,meg valami tengely,és kurvára takarodott!!!A srác szerint 200-210le körül volt,de mondom odabaszott rendesen,pedig akkor még a 750-em fénykorát élte. Szerintem nem kell azert lebecsulni az angol tuningot mivel onnan indult majdnem az osszes normalis tuningceg. pl.hany loeros gyaarilag a motor.1985-1991 325i - 2.5 L M20B25 I6, 170 PS (125 kW/168 hp) /a tobbire ne terjunk ki. A kozel 200le, kb 1/5tel tobb mint a gyari motor/pontosabban 5,6666,ha belegondolunk hogy a lada motor kb 65le 48kw hozza adva 5,6tizednyi tuningot akkor lesz 76le kb.,amit kicsit tobb uzemanyaggal meg levegovel meg egy hatsodobbal lehet elerni.szerintetek mennyit tud rgy N-s zsiguli.biztos tobbet mint 76le. kicsit tobb uzemanyag egy tuti porlaszto meg legszuro meg hengerfelypolir,stb... kb pont olyan mint amit a csiptunning csinalhat tobb levego meg benzin. -kipufogo dob kb+3-5% -legszuro kb+1% -hengerfelypoir +6-8% -porlaszto finomitas fuvokak +5-7% -veztengely kb+10% nna most ha osszeadod 25-31% legyen max 20%....lehetseges?? szerintem igen akkor nem lehetetlen egy chip+veztengely+kipuff+levszuro kb30le./325bmw/ szerintetek? Masik, minden viszonylagos amikor LE-rol beszellgetunk mert sokan nem a kereken mertet veszik alapul mert nem azt a szoktak. uff
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3966 Dátum: 2009. január 02. 21:25:35 pm » |
|
Ja akkor miért is szarozok, egyedi dugattyúkkal, 14-es kompresszióval, könnyített lendkerék/főtengely,hajtókar kombinációval, egyedi tömítéssel, új alkatrészekkel, ha csak egy csip és 220+30%=286LE. És már el is értem azt a teljesítményt, amit a BMW gyár az E28M5-ben + 100 ccm-mel, +12 szeleppel, külön szívócsonkkal, meg 600 különféle alkatrész módosításával ért el? Ja! Mert nem igaz.
A példa rossz. Olyan gyártót hoztál fel amelyiknél nem számított a gyártószalagon +-10LE szórás. Más egy Zsiguliba faragni 30%-ot, mint egy nyugati autóba.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3967 Dátum: 2009. január 02. 22:28:00 pm » |
|
Érdemes benézni. Ha vki rendelne tőlük előtte szóljon lécci! www.vacmotorsports.com/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3968 Dátum: 2009. január 03. 23:46:22 pm » |
|
Hát hölgyeim,no comment.E21 820LE:http:http://uk.youtube.com/watch?v=lr62GjMIHEE&feature=related Csak tudnám miért nem linkelődik be?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 03. 23:50:13 pm írta mr.v12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3969 Dátum: 2009. január 04. 00:01:32 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:35:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #3970 Dátum: 2009. január 04. 18:15:27 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:34:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3971 Dátum: 2009. január 04. 20:07:10 pm » |
|
Tetszik ahogy megalázza őket az előnnyel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:35:28 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #3972 Dátum: 2009. január 04. 21:50:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #3973 Dátum: 2009. január 05. 07:56:00 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #3974 Dátum: 2009. január 05. 19:36:16 pm » |
|
Nagyon sajnálom az autót és kár érte. Beleülnék 1 ilyenbe.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:35:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3975 Dátum: 2009. január 05. 19:53:06 pm » |
|
Én inkább hazahoznám... Sőt ezt még akár bevállalnám másodverdának is lepapírozva
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:36:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3976 Dátum: 2009. január 05. 21:30:12 pm » |
|
Igazi vetítős balfasz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:36:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #3978 Dátum: 2009. január 07. 19:26:05 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:36:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3979 Dátum: 2009. január 08. 01:29:43 am » |
|
Ja-ja!! Alap! A motoron kívül a futóművet irigylem. Nem sokat billeg a kocsi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:37:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3980 Dátum: 2009. január 08. 08:11:33 am » |
|
Ez most drift vagy felfutás?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:37:21 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3981 Dátum: 2009. január 08. 11:15:21 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #3982 Dátum: 2009. január 08. 12:00:57 pm » |
|
Ez most drift vagy felfutás?
Alapvetően hegyi felfutó verseny, csak Fleury inkább a közönségnek és magának mint az órának autózik De láttam már Hockenheimben drift versenyen is
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:37:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #3983 Dátum: 2009. január 08. 12:12:35 pm » |
|
Dénes Miki barátom Sanyika a navigátor egy sorral elnézte az itinert és ez lett belőle A szopás az, hogy full új volt még a versenyautó, mindent építhettek a kezdetektől A bódé kifli lett, nem kicsit, pont ott találkozott a villanykaróval ahol Miki ült Dúrva!!! De épült egy másik kocsi. 2008ban a teljes szezonban már driftelt, idén pedig meglep minket egy AE2000-el (HondaS2000 moci az AE86ban)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3984 Dátum: 2009. január 08. 12:18:18 pm » |
|
Alapvetően hegyi felfutó verseny, csak Fleury inkább a közönségnek és magának mint az órának autózik De láttam már Hockenheimben drift versenyen is Remélem nem lesz harag, de ebben az esetben ez kb annyit ér mintha egy gyorsúszó versenyen elkezdenék pillangózni, pusztán a közönség kedvéért. Nem beszélve arról, hogy egy hosszabb pályán biztos utolérik a többiek, szóval tök gáz. Ellenben amit csinál az szép, de rossz helyen teszi. Az ilyeneket mindig utáltam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:38:19 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #3985 Dátum: 2009. január 08. 12:58:47 pm » |
|
Mér' lenne harag?! Svájcban nem rendeznek drift versenyt, neki ezt dobta a gép Azért ügyes a srác! A közönség is imádja! Gondolom, ha nagyon feltartaná a mezőnyt akkor simán nem nevezhetne legközelebb Mondjuk engem is izgat, hogy mennyi mennyivel lassabb keresztben! Ha lesz rá időm, akkor összerakok egy videót, Parádsasvárról van belsőm drift kocsikból meg a gyorsasági szakágból, egymás mellé rakom kép a képben szinkronizálva és meglátjuk mennyire marad le mondjuk Puci a 4,6V8 E30-al, mondjuk a Bongó féle E90 ellen
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:42:04 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3986 Dátum: 2009. január 08. 16:31:56 pm » |
|
Dénes Miki barátom Sanyika a navigátor egy sorral elnézte az itinert és ez lett belőle A szopás az, hogy full új volt még a versenyautó, mindent építhettek a kezdetektől A bódé kifli lett, nem kicsit, pont ott találkozott a villanykaróval ahol Miki ült Dúrva!!! De épült egy másik kocsi. 2008ban a teljes szezonban már driftelt, idén pedig meglep minket egy AE2000-el (HondaS2000 moci az AE86ban) Láttam már a videót Viszont mindig elcsodálkozok, hogy mennyire kicsapta az oszlopot, elrepült az is a francba...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:42:27 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3987 Dátum: 2009. január 08. 23:57:35 pm » |
|
Pic
A tripla karbizásról: csináltam ilyet egy egykori téli autómba. Nem volt rossz, de nem jött meg a hangja, amit elvártam volna. Nagy baj, hogy a devandertől nem fértek el a tölcsérek, ezért buta a légáram is, mondjuk nem rosszabb, mint egy utcai karbinál. A fogyasztás igen magas volt alapból, de ha azt nézzük, hogy téli ütésnél, mikor ha 50-el mész és rendszeresen 120-at mutat, a gyári K-jet is beevett 20-at. A karbi 25-30-at kért ütve, 15-öt alapból. Kipróbáltam, majd eldtam. Egy próbának jó volt. Ha utcára akarod, akkor csak úgy jó, ha veszel zsír újat, esetleg full felújítottat. A használtakkal csak a gond van. Ha bohóckodni kell, akkor kb 1 óra összehangolni, kit érdekel, hogy 1523-as fordulaton, ha hirtelen ráállsza gázra kicsit torpan, de 1524-nél már nem. Ha nem vagy maximalista, nem nehéz összelőni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3988 Dátum: 2009. január 09. 00:26:18 am » |
|
De szerinted a k-jet el tud látni táplálékkal egy 2.7-es motrot? Amúgy 30-cal megyek mikor 120-at mutat az óra vizes úton. Havon Toyota Hiace-szel mentem 50-120-at
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:43:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3989 Dátum: 2009. január 09. 01:14:54 am » |
|
Remélem nem lesz harag, de ebben az esetben ez kb annyit ér mintha egy gyorsúszó versenyen elkezdenék pillangózni, pusztán a közönség kedvéért. Nem beszélve arról, hogy egy hosszabb pályán biztos utolérik a többiek, szóval tök gáz. Ellenben amit csinál az szép, de rossz helyen teszi. Az ilyeneket mindig utáltam. Szerintem tök jó. Nem a megszokott látok belőle 2 másodpercet. Amíg nem árt, addig megfér sz.tem a felfutók mellet, ez mérhető a közönségen Itt legalább biztos lehetsz benne, hogy örömből autózik és nem az eredményre hajt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:44:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|