CápaBMW fórum
2024. október 31. 23:47:39 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3008722 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2250 Dátum: 2010. április 10. 21:35:38 pm »

K-Jetre áttérésről annyit, hogy igen, van némi macera vele, de nem akkora hűdenagy dolog, mivel ezek mind megoldható problémák, tudod mit hova kell rakni, mit kell neki kiépíteni, ellenben a karbival már kb fél éve szívsz és még mindig nem jó és fogalmad sincs mibaja lehet.  Smiley De nem akarlak én rábeszélni semmire.  Cheesy Wink

annyit fűznék hozzá, hogy tükmindegy melyikhez nem értesz,ha épp az van a kocsidban.a karbit elviszed egy jó szerelőhöz,és megcsinálja.Otthon játszadozni lehet vele,de minek?ugyanez igaz az összes üzemanyagellátó rendszerre,végüls ha valaki sajt hozzá,rá lehet mondani, hogy szar a rendszer,de attól még akinek jól működik az nem fog hinni neki.Nekem az l-jet műxik hibátlanul évek óta,mégis van akinek az szar.háááááááááát....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2251 Dátum: 2010. április 10. 21:42:08 pm »

Van benne valami igazság, nem mellékesen még az is jön hozzá, hoyg 0 Ft-ból egyik sem lesz jobb, egyszerűen csak arra próbáltunk kilyukadni, hogy a K-Jet a messze legmegbízhatóbb üzemanyagellátási rendszer.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 10. 21:43:00 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2252 Dátum: 2010. április 10. 21:50:27 pm »

A qrva annyáját,már majdnem mondtam,hogy nem lehet olyan nagy kaland egy új karbi,ja,persze a 320-ashoz 2655$ tickedoff 1566 1615 1220 1561.
Mi a f@sz kerül azon annyiba?Huh
Csak mondom,hogy a felújított holley-ek 300$ altt van.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 10. 22:00:20 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mpower
Vendég
« Válasz #2253 Dátum: 2010. április 11. 07:57:25 am »

Valaki nem tudja hogy lehet átalakítani az e30at 4x100 ról 5x120ra? úgy tudom e21nél felmegy a e12 kerékagy de állítólag itt ez nem kivitelezhető  1001
Valaki esetleg tudja a megoldást??  85
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2254 Dátum: 2010. április 11. 08:29:33 am »

E30 M3-as futómű tudtommal 5x120-as...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mpower
Vendég
« Válasz #2255 Dátum: 2010. április 11. 08:39:06 am »

Hát az az csak árából 2e30at veszek amik 5nyelven beszélnek  Sad
Tehát egy csöppet költséghatékonyabb megoldást kellene találni Smiley
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2256 Dátum: 2010. április 11. 08:40:55 am »

Komolyan mondom, ennyi szopással már rég be lehetett volna szerezni egy müködő OFF karbit, mondjuk egy Opel Kadett 1,4 vagy a franc tudja miröl, ami kézi szivatós, azt beszerelni! Hideginditásnál kihúzod a szivatót és úgy tolod vissza ahogy neked tetszik, nem pedig ahogy egy szarráment barom mechanizmus "gondolja"
Ha az a cél hogy MÜKÖDJÖN az autód akkor nem ártana körülnézni OFF karbik között, de olyan k. primitiv legyen mint egy faék, kézi szivató, 0 db bimetall, stb!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2257 Dátum: 2010. április 11. 08:42:15 am »

Lehet még találni olykor-olykor 4x100-ról 5x120-ra osztókörmódosítót, de azt nem javaslom...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2258 Dátum: 2010. április 11. 08:46:34 am »

Lehet még találni olykor-olykor 4x100-ról 5x120-ra osztókörmódosítót, de azt nem javaslom...

Az egy vicces dolog, haver vett a skodára 4x100-ra alakítót. 2 centi vastag, és kb 6 kiló Smiley
Naplózva

TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2259 Dátum: 2010. április 11. 09:02:09 am »

Valaki nem tudja hogy lehet átalakítani az e30at 4x100 ról 5x120ra? úgy tudom e21nél felmegy a e12 kerékagy de állítólag itt ez nem kivitelezhető  1001
Valaki esetleg tudja a megoldást??  85

Legegyszerűbben:
Hátra e36 Compact lengőkarok. Smiley
Van dobos is kicsipénzért,de érdemes a tárcsásat kivárni.
Előre meg e32 tengelycsonkot kell kiesztergálna e30 csonk méretére,majd fel és arra az e32 kerékagy,majd muterrel lerögzít.
De BMWPOWER-en Megtalálod Turboá topicjai között,most nem tudom pontosan,melyik építéséhez rakta be...  Wink
Naplózva
szabi84

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


« Válasz #2260 Dátum: 2010. április 11. 10:34:54 am »




     "ui: Kádzsetről meg hallani sem akarok!  Evil Karbi rúlz, karbi az isten!  408 (ha működik)  crazy2"
[/quote]

 Na igen!Igy tul sok a hiba lehetoseg,eloszor a gyujtast kene beloni mindenkepp.Motor beallitasnal is eloszor gyujtast allitunk aztan karburalunk nem forditva meg ossze-vissza.A rangatas es a nagyfordulaton elveszo ero gyujtasbol is adodhat(rossz beallitas,oxidalt erintkezok,eloszto fedel stb).Az ingadozo alapjarat,hidegen leallas az is lehet gyujtas(keves elogyujtas)de lehet karbi (falss levego,rossz bemelegedes szabalyzo).
Milyen gyujtas van a tieden?
Karburatorod reagal az allitasra (alapjarat,CO)?
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2261 Dátum: 2010. április 11. 10:43:26 am »

Fingom nincs, hogy reagál-e rá, azt a csavart még nem tekergettem, amúgy is max szagra tudnám megállapítani, mérőm nincs. Elosztófedél kicserélődőtt már és a rotor is benne. Elektromos a gyújtáselosztóm. Én inkább nagy előgyújtásra gondolok, mert néha hidegen hallani az önindító torpanását. Lütyőtől kaptam egy szerelő elérhetősége, hétfőn hívom, aztán megkérem hogy gyújtást lője be, és nézzen rá a COmra, ha szar állítsa be, aztán meglátjuk a továbbiakat. Ez a vizes szar lesz amúgy a baj forrása, haynes könyv szerint 20°Cnál kéne 9mm-t kiállni a tüskének, ez pedig szobahőmérsékleten már jön kifele mint az istennyila.
Naplózva

Thommy
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2262 Dátum: 2010. április 11. 10:58:52 am »

Hát az elektromos jeladójú karbiban is vannak röpsúlyok, szépen beszarhat a visszahúzó rugó, és máris szar az egész. Fülre meg nem önindítózás közben szoktak gyujtást álltani, ennél kicsit tudományosabban kellene. Aztán a vákuumos elögyujtás szabályzást már ne is emlitsük.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2263 Dátum: 2010. április 11. 11:16:11 am »

Persze, ezért is szeretném szerelővel megnézetni, a dolgaimat, aki be is méri, nem csak hangra tekergeti az elosztómat. Előgyújtást pedig abból következtetem, hogy annó a skodámon is ez volt, alig forgatta az indítót, aksit meg leszívta a hatalmas előgyújtás miatt.
Amúgy én nem az a fajta vagyok aki 0ból akar megoldani minden problémát, csak eddig még nem találkoztam A szerelővel!  Cheesy Azt viszont utálom ha lehúznak és a semmire fizetek lóvékat, legyen az pár ezer Ft vagy több 10.
Naplózva

Thommy
Mpower
Vendég
« Válasz #2264 Dátum: 2010. április 11. 11:38:38 am »

Legegyszerűbben:
Hátra e36 Compact lengőkarok. Smiley
Van dobos is kicsipénzért,de érdemes a tárcsásat kivárni.
Előre meg e32 tengelycsonkot kell kiesztergálna e30 csonk méretére,majd fel és arra az e32 kerékagy,majd muterrel lerögzít.
De BMWPOWER-en Megtalálod Turboá topicjai között,most nem tudom pontosan,melyik építéséhez rakta be...  Wink


Ez kivitelezhető Thanks !!  Smiley kezfogas afro_ 9
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2265 Dátum: 2010. április 11. 14:06:32 pm »

Persze, ezért is szeretném szerelővel megnézetni, a dolgaimat, aki be is méri, nem csak hangra tekergeti az elosztómat. Előgyújtást pedig abból következtetem, hogy annó a skodámon is ez volt, alig forgatta az indítót, aksit meg leszívta a hatalmas előgyújtás miatt.
Amúgy én nem az a fajta vagyok aki 0ból akar megoldani minden problémát, csak eddig még nem találkoztam A szerelővel!  Cheesy Azt viszont utálom ha lehúznak és a semmire fizetek lóvékat, legyen az pár ezer Ft vagy több 10.
Az esetek 90%-ában ez a legföbb probléma sajnos. Az ember beleun a sok kidobott energia, pénz és idő miatt, és egyszerüen nem bízik már meg senkiben, hogy az meg tudná javítani.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
szabi84

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


« Válasz #2266 Dátum: 2010. április 11. 14:38:07 pm »

 Termeszetesen jobb ha szakemberre bizod,csak azert ne essel cseverbol-vederbe!
 Aki ert hozza az be hangolja CO mero,meg kulonosebb cucc nelkul es eltudja donteni hogy karbi/gyujtas bajos vagy mind 2. Gyujtast probaltam mar allitani sztroboszkoppal(nem is 1el) de nem mindig jott ossze,mivel 25-30eves es sok ezer kmes autokrol beszelunk.
   Fustot nem kell szagolgatni CO csavart ha lassan befele tekered valtoznia kellene a motor jarasanak(fordulat esik,motor reszket stb)ha teljesen be csavarod le all.Csak azert kerdezem mert ha ilyet csinal akkor meg lehet menteni a karbit,nem feltetlenul kell az egeszet cserelni.
  A beme haynes szerint 9mm a max vagy magasabb hofokon az is nagyobb?
 Az enyem semmit nem mozdult kifele meg 90fokon sem,gondoltam hogy beszart!De a tied nem biztos hogy total kaki.
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2267 Dátum: 2010. április 11. 16:14:25 pm »

20°on 9mm, utána jön szépen kifelé. Enyém mozog is, csak ha mínusz fokok vannak, akkor is inkább 12mm. Múltkor bent szereltem a karbit az úszók miatt, levettem ezt a termosztátot is róla hogy megmérjem, ekkor kint még pár fokok voltak csak. Lemértem, letettem, leteszteltem a többi elektromos szart is aztán azt vettem észre, hogy a tüske már elmozdult, nem kicsit. Plusz ha kifelé meghúzom a tüsit a kezemben marad  Cheesy . CO csavart majd megnézem még.
Az a vicces, mikor elhoztam a verdát, szar volt benne a tűszelep, tömítések, minden. Szinte nem is zárt sehol, ömlött bele a benzin folyton, ahoz képest pöcc-röff, járt a motor, kicsit ingadozott az alapjárat de nem volt semmi extra, csak az hogy nem ment és evett. Most hogy a tűszelepek ki vannak cserélve, zárnak, tömítések jók, mindenhol zár a cucc, hidegen egy kalap szar.
Naplózva

Thommy
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2268 Dátum: 2010. április 12. 10:33:04 am »

Sziasztok !

Az alábbi problémában kérnék segítséget!

A nyitható tetőmet csak előre hátra tologató funkcióban használtam, a billenő funkciót csak 1-2 szer. Most igy az eső miatt azomban kibillentve használtam. Becsuktam, és hátra ki akartam nyitni éjszakára és nem ment!

Motor burkolatűát lepattintottam, kurblival is csak a billentés - és annak zárása megy. Gombnyomásra  nem megy hátra a tető de a motor forogna ( megmozdul de akad)!

Kiszálltam , és láttam hogy a tolótető vezető feletti oldalon eláll a tető síkjától, és belül szintén nem illeszkedik pontosan.

Eddig semmi baja nem volt, törésnek nyoma sincs, nem tudom mi lehet vele.

Volt hasonló gondotok már?

Mi lehet erre a megoldás, beszorulhatott valami a mechanikába?


Köszönöm a segítségeteket előre is!
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2269 Dátum: 2010. április 12. 10:35:39 am »

Sziasztok !

További felfedezett hiba, az , hogy a klimám teljesen lecsavarva meleget fúj. Elég ha újra feltöltetem gázzal, vagy ilyenkor mi  okozza a hibát?
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2270 Dátum: 2010. április 12. 10:44:14 am »

Hali! A tetődőn vagy az egyik bowden sérült meg, vagy az a fogaskerék, ami a két bowdent hajtja szerintem. Ha bármi más baja lenne, szimmetrikusan kellene működnie... Vedd le a mozgató szerkezetet és próbáld ki a tető nélkül, meg a tetőt is kézzel húzogatva, ha jó, akkor nézd meg a bowdeneket, meg a fogaskerekeket!
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #2271 Dátum: 2010. április 12. 11:26:44 am »

Sziasztok !

További felfedezett hiba, az , hogy a klimám teljesen lecsavarva meleget fúj. Elég ha újra feltöltetem gázzal, vagy ilyenkor mi  okozza a hibát?
Szia !
 Nagy valószínüséggel a fűtéscsap a ludas !
/ zárlat ,áteresztés ,megszorulás /
 / ritkábban a fűtéspanel /
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #2272 Dátum: 2010. április 12. 19:17:59 pm »

Kérdés mégegyszer: A hozzértők képről meg tudják állapítani hogy eme himba M30ba jó-e? Köszi


* DSCF4814.JPG (32.17 KB, 600x450 - megtekintve 832 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2273 Dátum: 2010. április 12. 19:22:32 pm »

Szerintem nem, mert realoem szerint nem egyezik az m20 meg az m30 cikkszáma, de ha tévedek, akkor az okosok majd kijavítanak.  Smiley Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2274 Dátum: 2010. április 12. 21:10:26 pm »

Kérdés mégegyszer: A hozzértők képről meg tudják állapítani hogy eme himba M30ba jó-e? Köszi

Sajnos nem jó. Az M20-nak vastagabb a himbatengelye, mint az M10/M30-nak  undecided
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2275 Dátum: 2010. április 13. 16:45:03 pm »

jelados diffikben hol van a jelado+a taracsa?

e21 be nem lehet belefaragni a jeladot??
koszi
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2276 Dátum: 2010. április 13. 17:36:01 pm »

a hátlapban van a jeladó, a tárcsa a dió oldalára van szerelve.
E21-be kívülre lehet tenni, Qvik kollégánál már van egy működő példány az e21-re alkalmazott technológiából Cool
A csillag a kihajtás és a féltengely közé van fogatva, semmiféle átalakítást nem igényel, a jeladóvillát a difire az egyik hátlapcsavar sehítségével lehet egy közdarablemezzel felfogatni, átalakításra itt sincs szükség.
Egy probléma lépett fel, állítani kell az órán, mert az eltérő kerékméretek miatt többet mutat...

A tárcsáról tudok dwg fájlt küldeni, de a legyártás is megoldható. 

ha kicsit visszább nézel, feltettem pár képet is a megoldásról, bár azok még nem erről készültek.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2277 Dátum: 2010. április 13. 21:30:03 pm »

Mi van, ha az Eta főtengelyt belerakom egy m20b20-ba?  huh Jó lesz az úgy vajon? Elvileg 2441 cm3 lenne így...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2278 Dátum: 2010. április 13. 21:39:10 pm »

Esetleg Diesel tengely? Wink
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2279 Dátum: 2010. április 14. 06:31:28 am »

...de milyen dugó-hajtókar konfiggal?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!