CápaBMW fórum
2024. november 23. 23:28:14 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 3275940 alkalommal)
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #570 Dátum: 2010. március 18. 13:05:17 pm »

Üdv, Norbi!
Ha gyári állapot a cél, akkor 6 hengeres injektorosból csak 323i létezett gyárilag. Olyat kifogni emberi áron normális állapotban nagyon nehéz. Ami 320as injektoros az csak 4 hengeres lehet gyárilag, de az még a 323i-nél is ritkább!
Ha van rá módod, próbálj ki egy 318i-t, nekem is olyan van, és az én fiatalos igényeimet maximálisan kielégítette (amíg nem szedtem szét). Fogyasztásban nem sok E21 nyújt jobbat, viszont elég jól is megy, ráadásul a k-jet megbízható, hacsak nem piszkálják meg.
Sok sikert a keresgéléshez!
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #571 Dátum: 2010. március 18. 13:08:02 pm »

Én tuti a 323i-t választanám, van is egy eladó az eladó autók topikban.  Evil

http://capabmwforum.hu/index.php/topic,96.msg149558.html#msg149558
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #572 Dátum: 2010. március 18. 13:11:38 pm »

Kösz erről tudtok valamit? http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320_6-2983158
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #573 Dátum: 2010. március 18. 13:15:21 pm »

Annyit, hogy gyanúsan régóta hirdetik... Biztos sok benne a kókánylás. A fészlift előtti műszerfal pl fura a '81es autóban... Mondjuk ez a legkevesebb... Biztos van, aki ismeri.
Egyébként mindegy, milyet veszel, egy nagyon fontos dolog van, hogy a kasztni ne legyen rommátört-kilakatolt, vagy porrá rohadt-kilakatolt, mert úgy jársz, mint én... Nagyon meg kell nézni. Vannak részek, amiket könnyű kilakatolni, pl taposó, de az szinte mindig rozsdás. Ami gond az pl a hátsó sárvédő előtt a belső küszöb rozsdásodása. Nehéz kiszúrni, ha szar, de megcsinálni sem egyszerű. Inkább ez legyen a szempont! Ha pl találsz egy nagyon jó 316ot, akkor ne húzd a szád, hogy csak 1,6! Szerintem...
Cápáknál sokkal nagyobb érték a jó kasztni, mint a nagy motor!
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 18. 13:21:20 pm írta Dávid » Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
M.Norbi
Vendég
« Válasz #574 Dátum: 2010. március 18. 13:18:40 pm »

Láttam csak 270 e enyhén rohadva kokány injektorral amiben nem működik a hidegindító. De még ez sem vette el a kedvem hogy megnézzem de amikor hívtam a  tulajt közölte hogy jelenleg be sem indul. Hagyok egy kis időt a javításra és újra próbálkozok.     
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #575 Dátum: 2010. március 18. 13:26:16 pm »

Egy kis alkuval szerintem simán megérné... Az elektronikát rendberakja egy autóelektronikás és kész. Kasztninál az az elsődleges, hogy ne legyen szénné rohadva, törve. Egy ennyi idős autót, olyat, ami rohadásmentes, kb ennyiért kapsz...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320_6-3639897
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #576 Dátum: 2010. március 18. 13:36:57 pm »

de ez nem rohadás mentes látatlanba is taposo ,küszöb ,és ajtó,csere. Nem értek hozzá de motor + injektor csere után sosem volt jó ezért gondolom ,hogy valami nem kompatibilis és nem biztos ,hogy könnyen megoldható. ami itt van a forumon.
Naplózva
M.Norbi
Vendég
« Válasz #577 Dátum: 2010. március 18. 13:39:54 pm »

Én utána néztem és azért 2000000- ból már azért 1-2 dolgot meg lehet csinálni. Majdnem teljes felujitás? ennyiért és még nincs kész? ez jó lehet egy gazdag irodistának. De nekem van műhelyem és lakatos haverom 3500ft 1 sárvédöiv.ebböl a 2m ft bol szeretnék 1,5m ft munkadijjat megsporolni.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 18. 13:48:02 pm írta M.Norbi » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #578 Dátum: 2010. március 18. 13:50:31 pm »

Ja csak sok ilyen 3500Ft-os dolog van... Én már 600-650ezer körül járok és messze még a vége! Meg persze a minőség sem mindegy...meglehet úgy is csinálni azt a sárvédőívet, hogy 2 év múlva ismét cserélni kell, meg úgyis, hogy 10-15 évig nem lesz rá gond...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #579 Dátum: 2010. március 18. 14:00:32 pm »

Értem és köszönöm hogy meg mutattad. De te sem vetted meg 2m ért. sajnos nincs garancia arra hogy ha drága az jó is ráadásul ha használni akarod sokat evö tipus és nem 323i. Én szeretnék 1 közepes állapotut rendbe rakni. szeretém saját kezüleg megcsinálni én nállam szülessen újra.
Naplózva
M.Norbi
Vendég
« Válasz #580 Dátum: 2010. március 18. 14:20:56 pm »

Sam8888 benéztem a garázsodba és gratula valami ilyen az én álmom is. De mintha valam injektoros képet is láttam volna? Úgy tűnik mire neked is 2m Ft-ban lesz oda álhatsz mellé. Tudom hogy a magunk által elvégzett munkát beleszámolva nem lesz olcsóbb. De mivel nem fizetjük ki ezért nem is számoljuk.Azt kívánom neked leld örömödet a restaurálásban és a vezetésben is egyaránt.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 18. 14:29:47 pm írta Gisti » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #581 Dátum: 2010. március 18. 15:13:58 pm »

Köszike!  Cheesy Szerváltam egy 323i-t is a 320/6 mellé, azt láthattad injektorosnak.  Wink Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #582 Dátum: 2010. március 18. 17:17:26 pm »

Ez igen!

Bár 1:1 méretarányban sokkal-sokkal izgalmasabb  Wink
Még jobban szeretem, mert egyre szebb!  Smiley (Ugye?)


Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #583 Dátum: 2010. március 18. 17:42:12 pm »

Tényleg szép lesz! Ügyes vagy!
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
VA E21
Vendég
« Válasz #584 Dátum: 2010. március 18. 18:29:43 pm »

Egy nokia doboznyi 24  Evil Evil Evil
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #585 Dátum: 2010. március 18. 19:06:20 pm »

Ötlet E24-re  Azn  


Az E28 tulajokat se feledjük! Ők külön tiszteletet érdemelnek! Semmi gond!  Van megoldás!  Evil


* Fancy copy b.jpg (81.51 KB, 700x353 - megtekintve 1060 alkalommal.)

* toolow j.jpg (86.57 KB, 700x453 - megtekintve 1128 alkalommal.)

* medium_1754699386_ef2c37c790_o.jpg (93.05 KB, 600x314 - megtekintve 1160 alkalommal.)
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #586 Dátum: 2010. március 19. 12:48:58 pm »

Az E24-es remek példája, hogyan költsünk rengeteg pénzt és munkaórát egy autóra
amit ezzel tökéletesen használhatatlanná is teszünk.
Sosem értettem, miért jó olyan autót építeni, amivel egy falavél felett sem lehet átmenni.  idiot2
Gratulálok.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 19. 13:02:10 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #587 Dátum: 2010. március 19. 17:18:30 pm »

Szép az az E24, igaz nagyon ül.  Lips Sealed Roll Eyes Meg az az E30M3 jellegű szárny rajta ami cinkes. Amúgy fasza! Wink Esetleg e24 alpin kép gyűjteménye nincs valakinek? Igazán bedobhatnátok néhány darabot.  sm_68
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #588 Dátum: 2010. március 19. 19:28:34 pm »

ALPINA


* 3628-02.jpg (65.46 KB, 640x480 - megtekintve 1079 alkalommal.)

* alpina_historie_E24_B7_Turbo.jpg (330.67 KB, 831x504 - megtekintve 1092 alkalommal.)
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #589 Dátum: 2010. március 19. 19:36:37 pm »

1-2 kép akkor  Wink


* dadacf.jpg (125.66 KB, 575x383 - megtekintve 1100 alkalommal.)

* 2_1.jpg (85.56 KB, 800x600 - megtekintve 1078 alkalommal.)
Naplózva

70/627-5355
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #590 Dátum: 2010. március 19. 19:59:09 pm »

Zsíír!
Én valami hasonlót szeretnék kihozni belőle, bár az arany vese kicsit meredek, nagyon dzsukel.  Evil
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #591 Dátum: 2010. március 20. 11:52:39 am »

Vazzeee!

Kugelfischer M20, verseny M20 3.2-re felnyomva (272LE) meg egyéb finomságok!  shocked

http://www.kolb-motorsport.de/

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #592 Dátum: 2010. március 20. 13:51:53 pm »

Az E24-es remek példája, hogyan költsünk rengeteg pénzt és munkaórát egy autóra
amit ezzel tökéletesen használhatatlanná is teszünk.
Sosem értettem, miért jó olyan autót építeni, amivel egy falavél felett sem lehet átmenni.  idiot2
Gratulálok.
Hogy Pic-et idézzem! 

Mert kell! Azt sem bánnám, ha több lenne!  Evil
Naplózva
M.Norbi
Vendég
« Válasz #593 Dátum: 2010. március 20. 17:51:26 pm »

Üdv. Kérdeznék a szakiktól, nézegettem a totalcaron népítéletet. Többen is 23i-re 8-9literes fogyasztást írtak ez szerintetek igaz lehet?
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #594 Dátum: 2010. március 20. 18:06:30 pm »

óriási kamu!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #595 Dátum: 2010. március 20. 18:15:01 pm »

Városon kívül simán. BP-en inkább 12-14 lehet az.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 20. 18:27:33 pm írta collins » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #596 Dátum: 2010. március 20. 18:28:56 pm »

Üdv. Kérdeznék a szakiktól, nézegettem a totalcaron népítéletet. Többen is 23i-re 8-9literes fogyasztást írtak ez szerintetek igaz lehet?

-Országút.
-90-100km/h (nem átlag,hanem MAX! így lesz az átlag 40-45Km/h)
-1 személy,de max 2. (nem kétheti horvát tengerpart)
-guminyomás 2.2-2.4 bar (gyári kerékméret,nem 225/40-16 és -->)

Egyébként nem tudom mire gondolsz,ha fogyasztást nézel,akkor Daihatsu Charade 1.0 TD garantált 4 liter,és akárhogy taposod,max 100km/h.  Evil

Számolj átlagban 10 literrel,amelyik 8-9 litert harap,az nagyon rendben van műszakilag és te sem vered...   Wink

Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #597 Dátum: 2010. március 20. 18:32:53 pm »

Üdv. Kérdeznék a szakiktól, nézegettem a totalcaron népítéletet. Többen is 23i-re 8-9literes fogyasztást írtak ez szerintetek igaz lehet?

Autópályán szerintem simán. Városban inkább 12-14 kb jól mondják itt előttem.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #598 Dátum: 2010. március 20. 20:35:52 pm »

Köszönöm a válaszokat.  Daihatsu Charade-t köszönöm nem. E21et szeretnék azt hiszem lesz is bár nem sürgős. Csak nem tudom hogy 4 vagy 6 hengerest. Ami biztos hogy O.T.-ra esélyest szeretnék. Nem baj ha van vele munka csak ne legyen 315 /20 hathenger vagy A.F. Olyan hobbi autót szeretnék amivel nem rendkívül nagy költség közlekedni a mindennapokba. Ne egyen többet a mostani családi szekérnél (kb 10-11L). Azt hiszem, egyre jobban tetszene 1 baur cabrio is.     
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #599 Dátum: 2010. március 20. 22:06:17 pm »

Mi bajod a 320/6-al?  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!