Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #930 Dátum: 2010. május 10. 14:12:02 pm » |
|
Milyen cikk? Milyen iskolaújság?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #931 Dátum: 2010. május 10. 19:15:38 pm » |
|
Ezzel tisztában vagyok, nem konkrétan neked szólt, hanem általában a schibedach/üvegschibedach hisztériára, illteve arra, hogy az én álláspontom szerint a bmw ebben az időben a tetőeblakok technikai megoldását kicsit elszabta... bár lehet, hogy a tetőablak csak másodlagos volt, és a tető merevségének biztosítás fontosabb volt... ilyenkor jó lenne megkérdezni egy-egy tervező Jürgent, hogy mit miért csináltak annó...
szerinten semmivel se merevebb egy sibeda nélküli tető, mint egy sibedás, sőt!épp a sibedásnak szavvaznám meg a merevebb szerkezetet..Egyébként merevségileg tökmindegy hogy a nyíló rész üveg vagy fém, mivel különálló egység...Egyébként én is az üvegtetőre szavazok, és nem érdekel az ellenvélemény..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #932 Dátum: 2010. május 10. 19:17:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #933 Dátum: 2010. május 10. 19:23:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #934 Dátum: 2010. május 10. 19:26:58 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #935 Dátum: 2010. május 10. 19:37:11 pm » |
|
Én a sibedánál csak egy plusz lehetséges hibaforrást látok, ahol befolyhat a víz is, mellesleg méregdrága általában a javítás... Mr. ezt direkt neked: 650CSi http://vimeo.com/2604988
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 11. 08:58:51 am írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #936 Dátum: 2010. május 11. 17:45:14 pm » |
|
Klíma is van,meg sibeda is,meg egy jó M30 is.. )kabrió értelmetlen számomra,mivel 7-esből nincs(talán jobb is).egyéb?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #937 Dátum: 2010. május 11. 20:19:10 pm » |
|
Én a sibedánál csak egy plusz lehetséges hibaforrást látok, ahol befolyhat a víz is, mellesleg méregdrága általában a javítás... Mr. ezt direkt neked: 650CSi http://vimeo.com/2604988Micsoda megbecsülésnek örvend ez az autó Az ilyenektől sírni tudnék
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #938 Dátum: 2010. május 11. 20:36:38 pm » |
|
A következő percekben azt láthattuk volna, hogy a szántóföldön forgatják. Kb. olyan színvonal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #939 Dátum: 2010. május 11. 20:48:25 pm » |
|
A következő percekben azt láthattuk volna, hogy a szántóföldön forgatják. Kb. olyan színvonal. Jól mutat rajta a román rendszám is!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #940 Dátum: 2010. május 11. 20:50:10 pm » |
|
Nem román, hanem cseszlovák.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #941 Dátum: 2010. május 11. 20:55:13 pm » |
|
Nem román, hanem cseszlovák. Majdnem mindegy.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #942 Dátum: 2010. május 11. 22:16:50 pm » |
|
Nem román, hanem cseszlovák. Cseh. Szerintem ezt minden öntudatos cseh kikérné magának.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #943 Dátum: 2010. május 11. 22:21:19 pm » |
|
Erre meg már fel sem merték tenni a rendszámot!
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #944 Dátum: 2010. május 11. 22:37:26 pm » |
|
Erre meg már fel sem merték tenni a rendszámot!
Szerintem volt rajta, de levetették
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #945 Dátum: 2010. május 11. 22:40:51 pm » |
|
miért, ez tök jó! Miki service mobil-ja pont így fog kinézni!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #946 Dátum: 2010. május 12. 08:59:20 am » |
|
/fogalmam sincs melyik topic lenne a legmegfelelőbb...majd törlöm/
Keresnék fórumos -vagy fórumos ajánlásával- emberkét aki XX.ker vagy környékén leledzik és esetleg van aknája, ne adj isten csáposa meg némi segítsége E32 hardy csere ügyéből kifolyólag.
Az esemény leghamarabb jövő héten vagy annak hétvégéjén történne, már amennyiben a jószívű delikvens ráér.
"Minden averzió érdekel" jeligére várom a jelentkezőket (priv), előre is nagy köszönettel!
2. kör: Tud valaki XX. ker-ben normális, nem lehúzós szerelőt/szervizet egy hardy-csere erejéig? (akna v. csápos nem árt ha van) Alkatrész megvan, csak valahol meg kellene csinálni. Túl messzire nem merek már vele indulni, azért XX. v. környéke. Csepel (Gubacsi hídhoz közel eső része is jó lenne)... Hálás lennék érte! THX!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #947 Dátum: 2010. május 12. 11:04:06 am » |
|
Grassalkovich út 232. 0612871047 Én óbudáról járok oda
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #948 Dátum: 2010. május 12. 20:29:56 pm » |
|
Ez biztosan nem lesz fent sokáig...
Ezt a kocsit kb. 5 éve hozta be az eladó, azóta P rendszámmal jár vele, saját elmondása szerint szinte csak télen veszi elő, mert nincs benne klíma.. Sacc két éve ültem benne, akkoriban még nem is hírdette, csak voltam nála a telepén, egy teljesen zsír 528i-t bámulgattam, aztán megláttam ezt is, és elkunyiztam egy körre Bár ő vezetett, de az én laikus szememmel és fülemmel kevés hibája van a gépnek. Ezek közül az egyik, hogy mire magyar lesz.. A másik, hogy igényes a srác, ebből kifolyólag drága. A srác viszont tuti, jópár autót hozott már be, és semmi rosszat nem hallottam a papírokkal kapcsolatban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #949 Dátum: 2010. május 12. 20:38:53 pm » |
|
Még mindig fent van, lehet hogy mégse jó annyira valami...nekem más miatt nem lenne alternatíva:nevezzük nevén a kereskedőket:neppertől én nem veszek kocsit...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 12. 21:30:08 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #950 Dátum: 2010. május 12. 20:50:26 pm » |
|
Klíma is van,meg sibeda is,meg egy jó M30 is.. )kabrió értelmetlen számomra,mivel 7-esből nincs(talán jobb is).egyéb? M30,7-es,rendben,a sibeda ízlés dolga,kabriót én sem vennék BMW-t,talán a Z8-at,de érthető okokból ,nem tartozok a vevőkörbe. Egyenlőre.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #951 Dátum: 2010. május 12. 21:22:35 pm » |
|
A fater ra kerdezett a temesvari E12re 400 euro az utolso ara nem enged belole.A roncsauto programba beszamoljak neki majdnem 800ba,de lehet hajlando lenne a tetot eladni,ha nem kell az egesz auto Mikinek.Penteken meg telefonal a fater es egyeztetnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #952 Dátum: 2010. május 13. 10:01:11 am » |
|
Ezt még olcsóbban is odaadják!
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #953 Dátum: 2010. május 13. 11:09:36 am » |
|
535i kár érte...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #954 Dátum: 2010. május 13. 12:44:36 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #955 Dátum: 2010. május 13. 13:42:59 pm » |
|
A fater ra kerdezett a temesvari E12re 400 euro az utolso ara nem enged belole.A roncsauto programba beszamoljak neki majdnem 800ba,de lehet hajlando lenne a tetot eladni,ha nem kell az egesz auto Mikinek.Penteken meg telefonal a fater es egyeztetnek.
Köszi, hogy rákérdeztetek Ha a roncsautó programba 800-ért számolják, akkor érthető a 400-as alsó határ. Ha van vmi jó ár külön a tetőre (remélhetőleg gyári sibedás és nem volt borult), akkor a végén még elkészülhet az autóm
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #956 Dátum: 2010. május 13. 15:02:56 pm » |
|
Ezt még olcsóbban is odaadják! Az milyen komoly, hogy a hátsó üveg egyben maradt
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #957 Dátum: 2010. május 13. 15:11:38 pm » |
|
Az milyen komoly, hogy a hátsó üveg egyben maradt Szerintem a moci + a felnik is simán megmaradtak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #958 Dátum: 2010. május 13. 23:40:02 pm » |
|
Szerintem a moci + a felnik is simán megmaradtak.
A fától nem látszik,de a motor tuti egyben maradt.És egy másik gépállatban él tovább.
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #959 Dátum: 2010. május 14. 07:26:43 am » |
|
Az milyen komoly, hogy a hátsó üveg egyben maradt Így kell gyorsan kivenni az üveget egy e28-ből!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|