CápaBMW fórum
2024. december 03. 20:01:41 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1517190 alkalommal)
stasis
Vendég
« Dátum: 2006. november 29. 11:30:08 am »

Üdv,

Egy új topikot nyitok az Autovillamossági problémák megbeszélésére. Imik-E-E28 jelezte, hogy igyekszik minden kérdésre válaszolni.
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1 Dátum: 2006. november 29. 20:57:34 pm »

Szia!

Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más?Huh
Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)!

Na szóval a kérdés!!

Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz?Huh

Válaszod előre is köszi!!
Bocs ha körülményesen irtam le!!!
Naplózva

steffe
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #2 Dátum: 2006. november 29. 23:12:41 pm »

Szia!

Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más?Huh
Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)!

Na szóval a kérdés!!

Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz?Huh

Válaszod előre is köszi!!
Bocs ha körülményesen irtam le!!!

Helló!
Na szóval ha jól értelmezem akkor volt egy 6 hengeres karbisod, és egy 18i-t szeretnél belerakni?!
Ha igen akkor majdnem jó az elgondolás, csak sok minden függ az évjárattól, meg a biztitábla elökészítésétöl, de még az is megeshet, hogy egy az egyben összejöhet.
Igazáól akkor lehetne megmondani pontosan, ha látnám.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3 Dátum: 2006. november 29. 23:16:53 pm »

Szia!

Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más?Huh
Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)!

Na szóval a kérdés!!

Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz?Huh

Válaszod előre is köszi!!
Bocs ha körülményesen irtam le!!!

Helló!
Na szóval ha jól értelmezem akkor volt egy 6 hengeres karbisod, és egy 18i-t szeretnél belerakni?!
Ha igen akkor majdnem jó az elgondolás, csak sok minden függ az évjárattól, meg a biztitábla elökészítésétöl, de még az is megeshet, hogy egy az egyben összejöhet.
Igazáól akkor lehetne megmondani pontosan, ha látnám.

Én is belevau.
Az E12-eseknél,amik már abból a korból valóak,amikor már megjelent az 528i,azoknak a biztitáblájuk egytől egyig úgy van megcsinálva,hogy az jó legyen az injektoroshoz is.Ez azt jelenti,hogy pl. a benzinpumpának a vezetéke a biztitáblától elmegy a kasztniban az első csatlakozó helyre és onnantól van csak más köteg.Ez 98%-ban így lehet ez E21-nél is.
Szerintem a tiéd is ilyen,tehát szerezz egy motorkábelköteget,dugj össze mindent ami passzol,a végén meg a biztitáblába és hajrá.
« Utoljára szerkesztve: 2006. november 29. 23:20:09 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4 Dátum: 2006. november 29. 23:17:53 pm »

Szia!

Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más?Huh
Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)!

Na szóval a kérdés!!

Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz?Huh

Válaszod előre is köszi!!
Bocs ha körülményesen irtam le!!!

Helló!
Na szóval ha jól értelmezem akkor volt egy 6 hengeres karbisod, és egy 18i-t szeretnél belerakni?!
Ha igen akkor majdnem jó az elgondolás, csak sok minden függ az évjárattól, meg a biztitábla elökészítésétöl, de még az is megeshet, hogy egy az egyben összejöhet.
Igazáól akkor lehetne megmondani pontosan, ha látnám.

Nem nem!!
az alv@zsz@m alapján 320/6-nak kellene lennie,de egy 318i van benne!!!!
A motorkábelköteg meg szerintem másé lehetett,mert egy csomó csatinak nincs meg a helye!De lehet tudok szerezni origi 318i kábelköteget!!
akkor azt csak összedugom rendesen a motoron és bedugoma biztitáblába oszt kész???

Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5 Dátum: 2006. november 29. 23:18:57 pm »

Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #6 Dátum: 2006. november 29. 23:19:11 pm »

Szia!

Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más?Huh
Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)!

Na szóval a kérdés!!

Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz?Huh

Válaszod előre is köszi!!
Bocs ha körülményesen irtam le!!!

Helló!
Na szóval ha jól értelmezem akkor volt egy 6 hengeres karbisod, és egy 18i-t szeretnél belerakni?!
Ha igen akkor majdnem jó az elgondolás, csak sok minden függ az évjárattól, meg a biztitábla elökészítésétöl, de még az is megeshet, hogy egy az egyben összejöhet.
Igazáól akkor lehetne megmondani pontosan, ha látnám.

Én is belevau.
Az E12-eseknél,amik már abból a korból valóak,amikor már megjelent az 528i,azoknak a biztitáblájuk egytől egyig úgy van megcsinálva,hogy az jó legyen az injektoroshoz is.Ez azt jelenti,hogy pl. a benzinpumpának a vezetéke a biztitáblától elmegy a kasztniban az első csatlakozó helyre és onnantól van csak más köteg.Ez 98%-ban így lehet ez E21-nél is.
Szerintem a tiéd is ilyen,tehát szerezz egy motorkábelköteget,dugj össze mindent ami passzol,a vágán meg a biztitáblába és hajrá.

Valszeg igy lesz!!! wink
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #7 Dátum: 2006. november 29. 23:19:56 pm »

Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.

Ez mi?

"elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között "
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #8 Dátum: 2006. november 29. 23:21:08 pm »

Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.

Ez mi?

"elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között "

Az utastérben lévő csati és a biztitábla között. Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #9 Dátum: 2006. november 29. 23:47:30 pm »

Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.

Ez mi?

"elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között "

Az utastérben lévő csati és a biztitábla között. Smiley
Melyik csati az utastérben???

Tudod én csak a kárpitozáshoz értek!!! grin
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #10 Dátum: 2006. november 30. 00:10:31 am »

Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.

Ez mi?

"elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között "

Az utastérben lévő csati és a biztitábla között. Smiley

Valahol van kapcsolási rajzom E21-hez,majd holnap előkotrom és megnézem.
De ha olyan csatik vannak rajta,mintaz E12-n,akkor holnapra azt is megnézem és teszek be képet.De a kormányoszloptól balra keresed.
Vagy másik.Keresd meg azt a köteget,ami jön hátulról,követsd végig,nézd meg melyik csatlakozóba/csatlakozókba megy és azoknak az ellendarabján keresd az alább leírt színű vezetéket.
Melyik csati az utastérben???

Tudod én csak a kárpitozáshoz értek!!! grin
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #11 Dátum: 2006. november 30. 07:24:33 am »

Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.

Ez mi?

"elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között "

Ha jól értem az AC vezetékre gondolt...
De elvileg akkor stimmelni fog a kábelköteg!
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #12 Dátum: 2006. november 30. 08:09:49 am »

Nálam az e21ben nincsen meg ez a előre kiépített vezeték a pumpához. (320/6 volt).
Most kell majd behuznom egyet. Sad
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #13 Dátum: 2006. november 30. 18:59:36 pm »

Nálam az e21ben nincsen meg ez a előre kiépített vezeték a pumpához. (320/6 volt).
Most kell majd behuznom egyet. Sad

Az enyém is ugyan ilyen volt(320/6),de nekem azért huztak bele egy vezetéket,igaz elég kokányan,de mejd megoldjuk!!! wink
Naplózva

steffe
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #14 Dátum: 2006. december 05. 22:35:02 pm »

Sziasztok!Nekem a négy ajtós központi záram van.Azt szeretném megoldani hogy a tankajtóm,és a somagtartóm is a központi zárja.Van egy másik autó amin ilyen van,abból át lehet e szerelni,és hogyan?A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #15 Dátum: 2006. december 05. 23:01:34 pm »

Sziasztok!Nekem a négy ajtós központi záram van.Azt szeretném megoldani hogy a tankajtóm,és a somagtartóm is a központi zárja.Van egy másik autó amin ilyen van,abból át lehet e szerelni,és hogyan?A segítséget előre is köszönöm!

húha. És gyári a kp zárad,ami most van? Az a kérdés először is,hogy a csomagtartóban,ha felszeded a kárpitokat a tankajtó körül,meg a hátfalnál,akkor látsz-e olyan kis vezetékköteget,ami a tansapi ajtónál egy fekete és egy kék vezeték egy csatiban,a csomizárnál pedig 3 szál,a fekete,kék mellé fehér is társul. Ezeket nézd meg,mert,ha ezek megvannaka,kkor csak 2 db zármotor kell.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #16 Dátum: 2006. december 05. 23:07:36 pm »

tasi.misi

Ha nincs meg ez a vezeték,akkor egyszerűbb zárszettet venni,a gyárit megkapod elérhető áron.Ha érdekel,akkor adok nevet,címet,hogy hol kapsz Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
mifu
Vendég
« Válasz #17 Dátum: 2006. december 06. 22:11:00 pm »

Üdv!

E21, M10B18, vhol '76 és '79 között, elektronikus gyújtás. Vadiúj NGK BP5ES gyertyákkal is csak sárga a szikra, lehet, hogy gyújtótrafó? s ha igen, milyet vegyek? s ha nem, állítsak hézagot? (mert a gyertyáé gyárilag 0.7, a bömbis könyvemben viszont 0.6-ot ír)
és 1általán tényleg számít? (mert anno még azt tanultam, hogy igen...)

Köszi!
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #18 Dátum: 2006. december 07. 08:28:50 am »

Üdv!

E21, M10B18, vhol '76 és '79 között, elektronikus gyújtás. Vadiúj NGK BP5ES gyertyákkal is csak sárga a szikra, lehet, hogy gyújtótrafó? s ha igen, milyet vegyek? s ha nem, állítsak hézagot? (mert a gyertyáé gyárilag 0.7, a bömbis könyvemben viszont 0.6-ot ír)
és 1általán tényleg számít? (mert anno még azt tanultam, hogy igen...)

Köszi!

Szia!
Én elsösorban a főkábelre gondolnék(ami a trafó és az elosztó között van), és csak utána trafóra.
Ha van ismerösödnek főkábele próbáljátok ki vele, ha nem lesz jó, akkor trafó.
Hogy melyik jó bele, azt az autósboltban megmondják katalógusból! (ahány cég annyiféle számozás)
A BMW a Bosch 0 221 122 319-est hozza hozzá!
A gyertyahézag az jó 0,7-esnek kell lennie!
És, igen számít a hézag! Cheesy
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #19 Dátum: 2006. december 09. 17:51:23 pm »

Sziasztok!

Az egész úgy kezdődött hogy a fűtőventillátor motorja 2-es fokozatban nyikorgó hangot adott főleg a ha fékeztem.
Ezért a motorjánál levő kis lyukba öntettem egy kis olajat, meg a tengelyekre is, lehet hogy túl sokat is sajna. A lényeg hogy ezután már nem nyikorgott viszont, lassaban ment és egyenetlenebbül járt, 1, 2. fokozatban a 3. fokazatban pedig azonnal leált, úgy hogy kicsapta a biztit.
Plusz még az elején egy kis füst is jött be az utastérbe! és persze büdös volt.

Mivel nem szeretnék ilyen ventivel menni a kemény télbe, ezért ma kiszereltem a motorját kompletten, de sajnos úgy látom hogy nem szétszedhető, mert préselve van a háza. Van nekem itt, kontakt tisztító spraym, amin valami robbantott indítómotor van. Ezzel megpróbálhatom gyógyítani, vagy mit csináljak?

Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #20 Dátum: 2006. december 09. 18:35:58 pm »

Sziasztok!

Az egész úgy kezdődött hogy a fűtőventillátor motorja 2-es fokozatban nyikorgó hangot adott főleg a ha fékeztem.
Ezért a motorjánál levő kis lyukba öntettem egy kis olajat, meg a tengelyekre is, lehet hogy túl sokat is sajna. A lényeg hogy ezután már nem nyikorgott viszont, lassaban ment és egyenetlenebbül járt, 1, 2. fokozatban a 3. fokazatban pedig azonnal leált, úgy hogy kicsapta a biztit.
Plusz még az elején egy kis füst is jött be az utastérbe! és persze büdös volt.

Mivel nem szeretnék ilyen ventivel menni a kemény télbe, ezért ma kiszereltem a motorját kompletten, de sajnos úgy látom hogy nem szétszedhető, mert préselve van a háza. Van nekem itt, kontakt tisztító spraym, amin valami robbantott indítómotor van. Ezzel megpróbálhatom gyógyítani, vagy mit csináljak?



Az én autómmal az előző tulaj v.mi hasonlót csinálhatott. Én szétszedtem. Te is szétszedheted, ha van egy reszelőd. Én egyszerűen lereszeltem azt a részt ami az összepréselés után nem engedi , hogyszétjöjjenek az alkatrészek. Kipucoltam(benzines folttisztítóban), lefestettem és a végén "folyékony fémmel" összeragasztottam.


* x 027.jpg (78.94 KB, 1280x960 - megtekintve 3925 alkalommal.)

* ww 003.jpg (111.83 KB, 1280x960 - megtekintve 3933 alkalommal.)

* ww 007.jpg (90.73 KB, 1280x960 - megtekintve 3856 alkalommal.)

* ww 005.jpg (53.68 KB, 1280x960 - megtekintve 3898 alkalommal.)

* ww 014.jpg (69.1 KB, 1280x960 - megtekintve 3836 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2006. december 09. 18:39:35 pm írta Ehuszonegy » Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #21 Dátum: 2006. december 09. 19:20:55 pm »

Sziasztok!

Az egész úgy kezdődött hogy a fűtőventillátor motorja 2-es fokozatban nyikorgó hangot adott főleg a ha fékeztem.
Ezért a motorjánál levő kis lyukba öntettem egy kis olajat, meg a tengelyekre is, lehet hogy túl sokat is sajna. A lényeg hogy ezután már nem nyikorgott viszont, lassaban ment és egyenetlenebbül járt, 1, 2. fokozatban a 3. fokazatban pedig azonnal leált, úgy hogy kicsapta a biztit.
Plusz még az elején egy kis füst is jött be az utastérbe! és persze büdös volt.

Mivel nem szeretnék ilyen ventivel menni a kemény télbe, ezért ma kiszereltem a motorját kompletten, de sajnos úgy látom hogy nem szétszedhető, mert préselve van a háza. Van nekem itt, kontakt tisztító spraym, amin valami robbantott indítómotor van. Ezzel megpróbálhatom gyógyítani, vagy mit csináljak?



Az én autómmal az előző tulaj v.mi hasonlót csinálhatott. Én szétszedtem. Te is szétszedheted, ha van egy reszelőd. Én egyszerűen lereszeltem azt a részt ami az összepréselés után nem engedi , hogyszétjöjjenek az alkatrészek. Kipucoltam(benzines folttisztítóban), lefestettem és a végén "folyékony fémmel" összeragasztottam.

Te nagyon ügyi vagy!
Én még odáig se jutottam el hogy hogy kell levenni a tengelyvégéről a műanyag lapátokat.
Elég volt kiszerelnem úgy hogy ne sérüljön meg semmi. Az ablaktörlő rúdazatát is ki kellet lazítanom mivel a festő anno rosszul rakta vissza, nem tudtam tőle a lapát műanyag védőburkolaát kivenni sad

Mondjuk az enyém nincs ilyen rossz állapotban mint a tiéd volt, ezért gondoltam a kontakt tisztító sprayt. Folyékony fémem nincs, hol lehet azt kapni?
Hány órádba került neked ez? Nekem eddig 1 ment rá csak a kiszedésre.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #22 Dátum: 2006. december 10. 08:31:02 am »

 A lapátkerekeket apró imbuszos hernyócsavar fogja a tengelyhez, de lehet, hogy a sok rárakódott por miatt nem találod. Jelöld meg , hogy  melyik lapátkerék melyik oldalra való, mert ha jól emlékszem nem egyformák. Folyékony fémet festékszaküzletben vettem, de sztem bármelyik barkácsboltban van ilyesmi. Ha nem olyan lepusztult a szerkezeted, mint az enyém, ne szedd szét , áztasd az egészet benzines folttisztítóba, majd jól szárítsd ki.
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #23 Dátum: 2006. december 10. 12:27:22 pm »

sajna a persely szokott kikopni azt meg cserellni kellene v csinalltatni 1 eszterganyossal.
ha minden klappol a szereles 2x10perc...le van tesztelve
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #24 Dátum: 2006. december 10. 20:03:07 pm »

1X már az enyém is volt darabokban. Azóta nincs vele gond.
Naplózva

m10b20 L-jet
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #25 Dátum: 2006. december 10. 20:21:40 pm »

Ha nincs kedved legozni:

http://www.vatera.hu/bmw_e21_futo_motor_15759953.html
Naplózva

m10b20 L-jet
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #26 Dátum: 2006. december 10. 20:30:31 pm »

A lapátkerekeket apró imbuszos hernyócsavar fogja a tengelyhez, de lehet, hogy a sok rárakódott por miatt nem találod. Jelöld meg , hogy  melyik lapátkerék melyik oldalra való, mert ha jól emlékszem nem egyformák. Folyékony fémet festékszaküzletben vettem, de sztem bármelyik barkácsboltban van ilyesmi. Ha nem olyan lepusztult a szerkezeted, mint az enyém, ne szedd szét , áztasd az egészet benzines folttisztítóba, majd jól szárítsd ki.

Köszi a tppet müxik a szekezet, annyit vettem még észre hogy max fokozatban az a palást amihez a szénkefék nyomodnak csíkokban vörösen izzik, és amúgy kopott is, de mostmár megy, nem teljesen néma dehát ennyi idő után...
A csapagyazását nem tudom hogy lehetne gyógyítani. Majd ha sok időm lessz elbibelődöm vele...

Mégegyszer köszi a gyors segítséget.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #27 Dátum: 2006. december 12. 22:34:17 pm »

Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne:Hogy a benzines e28 kilóméterórája jó e a dieselébe?
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #28 Dátum: 2006. december 12. 22:38:33 pm »

Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne:Hogy a benzines e28 kilóméterórája jó e a dieselébe?
Válaszokat előre is köszönöm!

ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!
Naplózva

steffe
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #29 Dátum: 2006. december 12. 22:58:39 pm »



ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!
[/quote]

Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!