stasis
Vendég
|
|
« Dátum: 2006. november 29. 11:30:08 am » |
|
Üdv,
Egy új topikot nyitok az Autovillamossági problémák megbeszélésére. Imik-E-E28 jelezte, hogy igyekszik minden kérdésre válaszolni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1 Dátum: 2006. november 29. 20:57:34 pm » |
|
Szia! Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más? Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)! Na szóval a kérdés!! Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz? Válaszod előre is köszi!! Bocs ha körülményesen irtam le!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #2 Dátum: 2006. november 29. 23:12:41 pm » |
|
Szia! Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más? Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)! Na szóval a kérdés!! Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz? Válaszod előre is köszi!! Bocs ha körülményesen irtam le!!! Helló! Na szóval ha jól értelmezem akkor volt egy 6 hengeres karbisod, és egy 18i-t szeretnél belerakni?! Ha igen akkor majdnem jó az elgondolás, csak sok minden függ az évjárattól, meg a biztitábla elökészítésétöl, de még az is megeshet, hogy egy az egyben összejöhet. Igazáól akkor lehetne megmondani pontosan, ha látnám.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3 Dátum: 2006. november 29. 23:16:53 pm » |
|
Szia! Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más? Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)! Na szóval a kérdés!! Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz? Válaszod előre is köszi!! Bocs ha körülményesen irtam le!!! Helló! Na szóval ha jól értelmezem akkor volt egy 6 hengeres karbisod, és egy 18i-t szeretnél belerakni?! Ha igen akkor majdnem jó az elgondolás, csak sok minden függ az évjárattól, meg a biztitábla elökészítésétöl, de még az is megeshet, hogy egy az egyben összejöhet. Igazáól akkor lehetne megmondani pontosan, ha látnám. Én is belevau. Az E12-eseknél,amik már abból a korból valóak,amikor már megjelent az 528i,azoknak a biztitáblájuk egytől egyig úgy van megcsinálva,hogy az jó legyen az injektoroshoz is.Ez azt jelenti,hogy pl. a benzinpumpának a vezetéke a biztitáblától elmegy a kasztniban az első csatlakozó helyre és onnantól van csak más köteg.Ez 98%-ban így lehet ez E21-nél is. Szerintem a tiéd is ilyen,tehát szerezz egy motorkábelköteget,dugj össze mindent ami passzol,a végén meg a biztitáblába és hajrá.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2006. november 29. 23:20:09 pm írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4 Dátum: 2006. november 29. 23:17:53 pm » |
|
Szia! Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más? Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)! Na szóval a kérdés!! Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz? Válaszod előre is köszi!! Bocs ha körülményesen irtam le!!! Helló! Na szóval ha jól értelmezem akkor volt egy 6 hengeres karbisod, és egy 18i-t szeretnél belerakni?! Ha igen akkor majdnem jó az elgondolás, csak sok minden függ az évjárattól, meg a biztitábla elökészítésétöl, de még az is megeshet, hogy egy az egyben összejöhet. Igazáól akkor lehetne megmondani pontosan, ha látnám. Nem nem!! az alv@zsz@m alapján 320/6-nak kellene lennie,de egy 318i van benne!!!! A motorkábelköteg meg szerintem másé lehetett,mert egy csomó csatinak nincs meg a helye!De lehet tudok szerezni origi 318i kábelköteget!! akkor azt csak összedugom rendesen a motoron és bedugoma biztitáblába oszt kész???
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5 Dátum: 2006. november 29. 23:18:57 pm » |
|
Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #6 Dátum: 2006. november 29. 23:19:11 pm » |
|
Szia! Én arról érdeklődnék,hogy a biztitáblája és annak bekötése minden kocsinak(E21) megegyezik és csak a motortérben levő kábelkötege más? Mert ugye nekem 320/6 eredetileg és most 318i van benne,de a kábelkötege szeintem más,mert egy rakat csati csak lóga levegőben,nincs meg a helye,és a könyvszerinti bekötés sincs meg(nem ugy vannak rádugdozva a cuccokra a csatik)! Na szóval a kérdés!! Ha én szerzek egy 318i motorkábelköteget,akkor csak kiszedem a régit,és ezt az újat szépen megfelelően összedugdozom ésa végén a nagycsatit beledugom a biztitábloldalába és minden fasza lesz? Válaszod előre is köszi!! Bocs ha körülményesen irtam le!!! Helló! Na szóval ha jól értelmezem akkor volt egy 6 hengeres karbisod, és egy 18i-t szeretnél belerakni?! Ha igen akkor majdnem jó az elgondolás, csak sok minden függ az évjárattól, meg a biztitábla elökészítésétöl, de még az is megeshet, hogy egy az egyben összejöhet. Igazáól akkor lehetne megmondani pontosan, ha látnám. Én is belevau. Az E12-eseknél,amik már abból a korból valóak,amikor már megjelent az 528i,azoknak a biztitáblájuk egytől egyig úgy van megcsinálva,hogy az jó legyen az injektoroshoz is.Ez azt jelenti,hogy pl. a benzinpumpának a vezetéke a biztitáblától elmegy a kasztniban az első csatlakozó helyre és onnantól van csak más köteg.Ez 98%-ban így lehet ez E21-nél is. Szerintem a tiéd is ilyen,tehát szerezz egy motorkábelköteget,dugj össze mindent ami passzol,a vágán meg a biztitáblába és hajrá. Valszeg igy lesz!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #7 Dátum: 2006. november 29. 23:19:56 pm » |
|
Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.
Ez mi? "elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között "
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #8 Dátum: 2006. november 29. 23:21:08 pm » |
|
Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.
Ez mi? "elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között " Az utastérben lévő csati és a biztitábla között.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #9 Dátum: 2006. november 29. 23:47:30 pm » |
|
Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.
Ez mi? "elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között " Az utastérben lévő csati és a biztitábla között. Melyik csati az utastérben??? Tudod én csak a kárpitozáshoz értek!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #10 Dátum: 2006. november 30. 00:10:31 am » |
|
Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.
Ez mi? "elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között " Az utastérben lévő csati és a biztitábla között. Valahol van kapcsolási rajzom E21-hez,majd holnap előkotrom és megnézem. De ha olyan csatik vannak rajta,mintaz E12-n,akkor holnapra azt is megnézem és teszek be képet.De a kormányoszloptól balra keresed. Vagy másik.Keresd meg azt a köteget,ami jön hátulról,követsd végig,nézd meg melyik csatlakozóba/csatlakozókba megy és azoknak az ellendarabján keresd az alább leírt színű vezetéket. Melyik csati az utastérben??? Tudod én csak a kárpitozáshoz értek!!!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #11 Dátum: 2006. november 30. 07:24:33 am » |
|
Azt elfelejtettem írni,hogy ez az elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között ez zöld alapon lila,vagy zöld alapon sárga színű,de túlnyomó részt zöld alapon lila.
Ez mi? "elővezetékelt szál a kasztni és a biztitábla között " Ha jól értem az AC vezetékre gondolt... De elvileg akkor stimmelni fog a kábelköteg!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #12 Dátum: 2006. november 30. 08:09:49 am » |
|
Nálam az e21ben nincsen meg ez a előre kiépített vezeték a pumpához. (320/6 volt). Most kell majd behuznom egyet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #13 Dátum: 2006. november 30. 18:59:36 pm » |
|
Nálam az e21ben nincsen meg ez a előre kiépített vezeték a pumpához. (320/6 volt). Most kell majd behuznom egyet. Az enyém is ugyan ilyen volt(320/6),de nekem azért huztak bele egy vezetéket,igaz elég kokányan,de mejd megoldjuk!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #14 Dátum: 2006. december 05. 22:35:02 pm » |
|
Sziasztok!Nekem a négy ajtós központi záram van.Azt szeretném megoldani hogy a tankajtóm,és a somagtartóm is a központi zárja.Van egy másik autó amin ilyen van,abból át lehet e szerelni,és hogyan?A segítséget előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #15 Dátum: 2006. december 05. 23:01:34 pm » |
|
Sziasztok!Nekem a négy ajtós központi záram van.Azt szeretném megoldani hogy a tankajtóm,és a somagtartóm is a központi zárja.Van egy másik autó amin ilyen van,abból át lehet e szerelni,és hogyan?A segítséget előre is köszönöm!
húha. És gyári a kp zárad,ami most van? Az a kérdés először is,hogy a csomagtartóban,ha felszeded a kárpitokat a tankajtó körül,meg a hátfalnál,akkor látsz-e olyan kis vezetékköteget,ami a tansapi ajtónál egy fekete és egy kék vezeték egy csatiban,a csomizárnál pedig 3 szál,a fekete,kék mellé fehér is társul. Ezeket nézd meg,mert,ha ezek megvannaka,kkor csak 2 db zármotor kell.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #16 Dátum: 2006. december 05. 23:07:36 pm » |
|
tasi.misi Ha nincs meg ez a vezeték,akkor egyszerűbb zárszettet venni,a gyárit megkapod elérhető áron.Ha érdekel,akkor adok nevet,címet,hogy hol kapsz
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
mifu
Vendég
|
|
« Válasz #17 Dátum: 2006. december 06. 22:11:00 pm » |
|
Üdv!
E21, M10B18, vhol '76 és '79 között, elektronikus gyújtás. Vadiúj NGK BP5ES gyertyákkal is csak sárga a szikra, lehet, hogy gyújtótrafó? s ha igen, milyet vegyek? s ha nem, állítsak hézagot? (mert a gyertyáé gyárilag 0.7, a bömbis könyvemben viszont 0.6-ot ír) és 1általán tényleg számít? (mert anno még azt tanultam, hogy igen...)
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #18 Dátum: 2006. december 07. 08:28:50 am » |
|
Üdv!
E21, M10B18, vhol '76 és '79 között, elektronikus gyújtás. Vadiúj NGK BP5ES gyertyákkal is csak sárga a szikra, lehet, hogy gyújtótrafó? s ha igen, milyet vegyek? s ha nem, állítsak hézagot? (mert a gyertyáé gyárilag 0.7, a bömbis könyvemben viszont 0.6-ot ír) és 1általán tényleg számít? (mert anno még azt tanultam, hogy igen...)
Köszi!
Szia! Én elsösorban a főkábelre gondolnék(ami a trafó és az elosztó között van), és csak utána trafóra. Ha van ismerösödnek főkábele próbáljátok ki vele, ha nem lesz jó, akkor trafó. Hogy melyik jó bele, azt az autósboltban megmondják katalógusból! (ahány cég annyiféle számozás) A BMW a Bosch 0 221 122 319-est hozza hozzá! A gyertyahézag az jó 0,7-esnek kell lennie! És, igen számít a hézag!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #19 Dátum: 2006. december 09. 17:51:23 pm » |
|
Sziasztok!
Az egész úgy kezdődött hogy a fűtőventillátor motorja 2-es fokozatban nyikorgó hangot adott főleg a ha fékeztem. Ezért a motorjánál levő kis lyukba öntettem egy kis olajat, meg a tengelyekre is, lehet hogy túl sokat is sajna. A lényeg hogy ezután már nem nyikorgott viszont, lassaban ment és egyenetlenebbül járt, 1, 2. fokozatban a 3. fokazatban pedig azonnal leált, úgy hogy kicsapta a biztit. Plusz még az elején egy kis füst is jött be az utastérbe! és persze büdös volt.
Mivel nem szeretnék ilyen ventivel menni a kemény télbe, ezért ma kiszereltem a motorját kompletten, de sajnos úgy látom hogy nem szétszedhető, mert préselve van a háza. Van nekem itt, kontakt tisztító spraym, amin valami robbantott indítómotor van. Ezzel megpróbálhatom gyógyítani, vagy mit csináljak?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #20 Dátum: 2006. december 09. 18:35:58 pm » |
|
Sziasztok!
Az egész úgy kezdődött hogy a fűtőventillátor motorja 2-es fokozatban nyikorgó hangot adott főleg a ha fékeztem. Ezért a motorjánál levő kis lyukba öntettem egy kis olajat, meg a tengelyekre is, lehet hogy túl sokat is sajna. A lényeg hogy ezután már nem nyikorgott viszont, lassaban ment és egyenetlenebbül járt, 1, 2. fokozatban a 3. fokazatban pedig azonnal leált, úgy hogy kicsapta a biztit. Plusz még az elején egy kis füst is jött be az utastérbe! és persze büdös volt.
Mivel nem szeretnék ilyen ventivel menni a kemény télbe, ezért ma kiszereltem a motorját kompletten, de sajnos úgy látom hogy nem szétszedhető, mert préselve van a háza. Van nekem itt, kontakt tisztító spraym, amin valami robbantott indítómotor van. Ezzel megpróbálhatom gyógyítani, vagy mit csináljak?
Az én autómmal az előző tulaj v.mi hasonlót csinálhatott. Én szétszedtem. Te is szétszedheted, ha van egy reszelőd. Én egyszerűen lereszeltem azt a részt ami az összepréselés után nem engedi , hogyszétjöjjenek az alkatrészek. Kipucoltam(benzines folttisztítóban), lefestettem és a végén "folyékony fémmel" összeragasztottam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2006. december 09. 18:39:35 pm írta Ehuszonegy »
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #21 Dátum: 2006. december 09. 19:20:55 pm » |
|
Sziasztok!
Az egész úgy kezdődött hogy a fűtőventillátor motorja 2-es fokozatban nyikorgó hangot adott főleg a ha fékeztem. Ezért a motorjánál levő kis lyukba öntettem egy kis olajat, meg a tengelyekre is, lehet hogy túl sokat is sajna. A lényeg hogy ezután már nem nyikorgott viszont, lassaban ment és egyenetlenebbül járt, 1, 2. fokozatban a 3. fokazatban pedig azonnal leált, úgy hogy kicsapta a biztit. Plusz még az elején egy kis füst is jött be az utastérbe! és persze büdös volt.
Mivel nem szeretnék ilyen ventivel menni a kemény télbe, ezért ma kiszereltem a motorját kompletten, de sajnos úgy látom hogy nem szétszedhető, mert préselve van a háza. Van nekem itt, kontakt tisztító spraym, amin valami robbantott indítómotor van. Ezzel megpróbálhatom gyógyítani, vagy mit csináljak?
Az én autómmal az előző tulaj v.mi hasonlót csinálhatott. Én szétszedtem. Te is szétszedheted, ha van egy reszelőd. Én egyszerűen lereszeltem azt a részt ami az összepréselés után nem engedi , hogyszétjöjjenek az alkatrészek. Kipucoltam(benzines folttisztítóban), lefestettem és a végén "folyékony fémmel" összeragasztottam. Te nagyon ügyi vagy! Én még odáig se jutottam el hogy hogy kell levenni a tengelyvégéről a műanyag lapátokat. Elég volt kiszerelnem úgy hogy ne sérüljön meg semmi. Az ablaktörlő rúdazatát is ki kellet lazítanom mivel a festő anno rosszul rakta vissza, nem tudtam tőle a lapát műanyag védőburkolaát kivenni Mondjuk az enyém nincs ilyen rossz állapotban mint a tiéd volt, ezért gondoltam a kontakt tisztító sprayt. Folyékony fémem nincs, hol lehet azt kapni? Hány órádba került neked ez? Nekem eddig 1 ment rá csak a kiszedésre.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #22 Dátum: 2006. december 10. 08:31:02 am » |
|
A lapátkerekeket apró imbuszos hernyócsavar fogja a tengelyhez, de lehet, hogy a sok rárakódott por miatt nem találod. Jelöld meg , hogy melyik lapátkerék melyik oldalra való, mert ha jól emlékszem nem egyformák. Folyékony fémet festékszaküzletben vettem, de sztem bármelyik barkácsboltban van ilyesmi. Ha nem olyan lepusztult a szerkezeted, mint az enyém, ne szedd szét , áztasd az egészet benzines folttisztítóba, majd jól szárítsd ki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #23 Dátum: 2006. december 10. 12:27:22 pm » |
|
sajna a persely szokott kikopni azt meg cserellni kellene v csinalltatni 1 eszterganyossal. ha minden klappol a szereles 2x10perc...le van tesztelve
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #24 Dátum: 2006. december 10. 20:03:07 pm » |
|
1X már az enyém is volt darabokban. Azóta nincs vele gond.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #25 Dátum: 2006. december 10. 20:21:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #26 Dátum: 2006. december 10. 20:30:31 pm » |
|
A lapátkerekeket apró imbuszos hernyócsavar fogja a tengelyhez, de lehet, hogy a sok rárakódott por miatt nem találod. Jelöld meg , hogy melyik lapátkerék melyik oldalra való, mert ha jól emlékszem nem egyformák. Folyékony fémet festékszaküzletben vettem, de sztem bármelyik barkácsboltban van ilyesmi. Ha nem olyan lepusztult a szerkezeted, mint az enyém, ne szedd szét , áztasd az egészet benzines folttisztítóba, majd jól szárítsd ki.
Köszi a tppet müxik a szekezet, annyit vettem még észre hogy max fokozatban az a palást amihez a szénkefék nyomodnak csíkokban vörösen izzik, és amúgy kopott is, de mostmár megy, nem teljesen néma dehát ennyi idő után... A csapagyazását nem tudom hogy lehetne gyógyítani. Majd ha sok időm lessz elbibelődöm vele... Mégegyszer köszi a gyors segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #27 Dátum: 2006. december 12. 22:34:17 pm » |
|
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne:Hogy a benzines e28 kilóméterórája jó e a dieselébe? Válaszokat előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #28 Dátum: 2006. december 12. 22:38:33 pm » |
|
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne:Hogy a benzines e28 kilóméterórája jó e a dieselébe? Válaszokat előre is köszönöm!
ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #29 Dátum: 2006. december 12. 22:58:39 pm » |
|
ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!! [/quote]
Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
|