Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #150 Dátum: 2007. április 08. 12:06:27 pm » |
|
Szóval... mai napon sikerült szert tennem E28 vilklanyablakokra... Lenne egy kérdésem hogy most hogy megvannak a kapcsolók is... Ha esetleg a gyerek odanyúl mikor húzom fel az ablakot akkor töri a kezét vagy "leszabályoz"?
E28 villanyablak tudtommal nem jó E21-be. Bence régi Trabis...Úgyhogy bele fogja tenni.. )) Jaja benne lesz... Bár a trabiba még lcsak kpzár meg risztó volt villanyablak nem volt benne de ebben lesz Mellesleg nem beszóni inkább a kérdésre válaszolni... Nincs benne vészleállító, ha erre gondolsz Igen erre gondoltam.... és elvileg akkor ha fullra fel van húzva akkor meg a motorját terheli feleslegesen igaz ? Addig terheli, amíg nyomod a gombot, hog yterhelje.. ) De sztem akkor leállítja magát a végállásnál..Univerzálissal nem volna egyszerűbb? Nem nekem ez kellett.... Oké...Be lehet tenni szerintem, voltak már nehezebben kivitelezhető dolgok is... ) A Trabeszbe sokkal nehezebb volt bereszelni a Ford Granadáét.. )) Szóval akkor először is a tények... Igen beszerelhető E21be... Baloldalon benn van... Most kábelezek a kapcsolónak... Lütyesz neked a Trabiban van villanyablak??? Nekem csak riasztó kp-zár volt, de eladtam mert kellett lé hogy vehessek az E21-be riogatót meg kpzárat De most már villanyablak is van azaz csak lesz... Kihúztam a hálókábelt a Garázsba és a Laptopról innen netezek Skypon épp most kértem segítséget az uni kapcsoló bekötéséhez Tibkétől Az uni kapcsoló bekötése ott van Prokee oldalán, rengeteg fajtában..Kp zárat rakhattál volna bele E28-asét is, nekem az volt benne..Igen, van a Trabiban villanyablak, sőt a hátsók is elektromosak lesznek.. ) Onnan volt amit Tibke adott de volt ott több is... Probléme közben megoldva... bal oldal kész már csak meg kell oldani a kapcsoló rendes elhelyezését... Az E21be nekem E28é került... Most meg vadászok valamit amivel lehetne nyitni csukni a pillanóablakot is Na az nem egyszerű...De ha találsz megoldást, meghallgatom(megnézem)..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #151 Dátum: 2007. április 09. 19:34:18 pm » |
|
Fűtőmotor-project sikeresen lezárult:összecseréltem a drótokat...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #152 Dátum: 2007. április 09. 19:51:20 pm » |
|
Fűtőmotor-project sikeresen lezárult:összecseréltem a drótokat...
...éssssőőőő azt hogy sikerült?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #153 Dátum: 2007. április 09. 19:52:47 pm » |
|
Fűtőmotor-project sikeresen lezárult:összecseréltem a drótokat...
...éssssőőőő azt hogy sikerült? Én se hittem, mert amit eddig szereltem, azokban nem lehet felcserélni, mert az egyik apás, a másik mamás..Ezen egyforma a csatija, bár más szinű..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #154 Dátum: 2007. április 15. 13:24:27 pm » |
|
Hali!
Megint E21-Motronic átépítés.Pár napja beszéltem Viktorral,Ő kapásból elmondta nekem az egészneek a lényegét,most viszont ide is írok,hadd tanuljon,aki akar:) Meg Viktort se kelljen állandóan zaklatni. Szóval van a motr kötegnek egy központosító doboza(fém),amit két 6-os csavar fog a szívóöntvény aljához. Ennek az alján van közvetlenül 2db 3 pólusú csati,meg a legelején,a generátorvezeték melletti vezetéken még egy 3 pólusú. A folytószelepnek, az alapjárati motornak,a ltmérőnek,meg a kis vákuumos bizb..sznak megvan a helye.Tehát marad a holtponti jeladó,a gyújtásjeladó,és marad még egy hely. Melyik,melyik? Előre is köszi,Szeva!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #155 Dátum: 2007. április 30. 18:29:00 pm » |
|
Hali!
Megint E21-Motronic átépítés.Pár napja beszéltem Viktorral,Ő kapásból elmondta nekem az egészneek a lényegét,most viszont ide is írok,hadd tanuljon,aki akar:) Meg Viktort se kelljen állandóan zaklatni. Szóval van a motr kötegnek egy központosító doboza(fém),amit két 6-os csavar fog a szívóöntvény aljához. Ennek az alján van közvetlenül 2db 3 pólusú csati,meg a legelején,a generátorvezeték melletti vezetéken még egy 3 pólusú. A folytószelepnek, az alapjárati motornak,a ltmérőnek,meg a kis vákuumos bizb..sznak megvan a helye.Tehát marad a holtponti jeladó,a gyújtásjeladó,és marad még egy hely. Melyik,melyik? Előre is köszi,Szeva!
Látom,nagyon nehezet kérdeztem,mert senki nem válaszolt rá:o Akkor válaszolok én magamnak:) -Igen,I-scream,ez egy nagyon jó kérdés volt,a motronic sínjének legelején lévő csati az olajnyomás jeladójához megy,a sín alján lévők közül az első a gyújtás jeladója,a második pedig a főtengely holtponti jeladója. -Á,kösz,akkor mostmár mindent értek! -Szeva! -Szeva!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #156 Dátum: 2007. május 02. 17:42:11 pm » |
|
Kib@szott velem a kicsike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! E-21 M10 Széthullott a gyújtáskapcsolóm!! Hogyan lehet kiszerelni? Aki csinált már ilyet, kérem segítsen! Danke,danke
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
zakicorp
Vendég
|
|
« Válasz #157 Dátum: 2007. május 03. 18:32:02 pm » |
|
Az E28-ba miért kell a tompitott lámpába H4-es izzó? Meglehet csinálni úgy mint az 1500 Ladánál, hogy refinél mind a 4 világitson???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #158 Dátum: 2007. május 04. 10:34:33 am » |
|
Az E28-ba miért kell a tompitott lámpába H4-es izzó? Meglehet csinálni úgy mint az 1500 Ladánál, hogy refinél mind a 4 világitson???
Aha viszonylag egyszerüen megoldható a dolog ha nem akarod a világításkapcsolódat túlterhelni akkor kell két relé és a refi vezetékéről kell vezérelni. A tápot biztin keresztül vidd mindenképp!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #159 Dátum: 2007. május 06. 16:00:36 pm » |
|
Mivel ilyen sok segítség érkezett,megoldottuk a problémát!!(köszi Viktor,Brájen)A többiek még biztos nem csináltak ilyet?! Szóval a képen a gyújtáskapcsoló látszik. A színes vonalak a vezetékek, ha kicsavarjuk azt a pici csavart ki kellene jönni hátrafelé az egész belső résznek! Az a probléma, hogy a pontozott rész nagyon magas és nem fér ki!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. május 06. 16:08:38 pm írta Mitya »
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #160 Dátum: 2007. május 06. 16:02:35 pm » |
|
Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!! A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #161 Dátum: 2007. május 06. 21:18:17 pm » |
|
Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!! A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop
hy az a magas perem letorheto egy papagalyfogoval es akkor kijon ,a beletort csavarok azok meg gyarilag az osszeszerelesnel torik el egy bizonyoss nyomateknal hogy utanna nelehesssen konnyen szetszedni. nekked a kulcs nem mukodik v. az elektromos reesze a betet?
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
sotee
Vendég
|
|
« Válasz #162 Dátum: 2007. május 06. 21:20:51 pm » |
|
Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!! A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop
E12-be vajon hasonló lehet?! mert én meg a zárbetétet szeretném kicserélni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
525d
Vendég
|
|
« Válasz #163 Dátum: 2007. május 06. 22:04:39 pm » |
|
Bömbinken volt hátsó fékbetét és kapott új gumikat. Az idrive-ból h a rákba lehet beállítani h ne jelezze tovább? Már próbáltam mindent.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #164 Dátum: 2007. május 07. 00:22:24 am » |
|
Bömbinken volt hátsó fékbetét és kapott új gumikat. Az idrive-ból h a rákba lehet beállítani h ne jelezze tovább? Már próbáltam mindent.
Jól sejtem,hogy nem cápabmw-d van? E60?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #165 Dátum: 2007. május 07. 06:42:19 am » |
|
Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!! A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop
hy az a magas perem letorheto egy papagalyfogoval es akkor kijon ,a beletort csavarok azok meg gyarilag az osszeszerelesnel torik el egy bizonyoss nyomateknal hogy utanna nelehesssen konnyen szetszedni. nekked a kulcs nem mukodik v. az elektromos reesze a betet? Az elektromos rész maradt a kezemben! Mostmár minden rendben,szétszedtük, a végét összeraktuk és mehet vissza a helyére. A peremet meg leköszörültük(hátha még szükség lesz rá)!!
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #166 Dátum: 2007. május 07. 18:31:37 pm » |
|
Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!! A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop
E12-be vajon hasonló lehet?! mert én meg a zárbetétet szeretném kicserélni... Tök ugyan az mint az E21, ha elakadsz hívj segitek.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Blue Shark
Vendég
|
|
« Válasz #167 Dátum: 2007. május 29. 20:49:57 pm » |
|
Hali! Tudja valaki, hogy megy e Ljetronik AC pumpával a motronic, hogy ne keljen a tankot szétszednem az AC pumpa beépitéséhez?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #168 Dátum: 2007. május 29. 21:10:54 pm » |
|
Hali! Tudja valaki, hogy megy e Ljetronik AC pumpával a motronic, hogy ne keljen a tankot szétszednem az AC pumpa beépitéséhez?
Hali! Megy, nyugodtan hagyhatod!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Blue Shark
Vendég
|
|
« Válasz #169 Dátum: 2007. május 30. 20:50:48 pm » |
|
Hali! Tudja valaki, hogy megy e Ljetronik AC pumpával a motronic, hogy ne keljen a tankot szétszednem az AC pumpa beépitéséhez?
Hali! Megy, nyugodtan hagyhatod! Köszi a segitséget!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. május 30. 20:55:51 pm írta Blue Shark »
|
Naplózva
|
|
|
|
Blue Shark
Vendég
|
|
« Válasz #170 Dátum: 2007. május 31. 21:14:33 pm » |
|
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne:Hogy a benzines e28 kilóméterórája jó e a dieselébe? Válaszokat előre is köszönöm!
Hali! Bocs amiért ennyi idő elteltével hozzászólok, de csak nemrég kapcsolódtam be a fórumba és talán még segit valakinek. Mivel a kilóméteróra jeladója a difi áttételezése után van beszerelve, az áttételezés nem befolyásolja a mérést, tehát jó bármelyik E28 kilóméterórája. Az eggyetlen dolog ami ezt megváltoztatja, az a kerékátmérő. Ezért is szerelik 1981-től a difire a jeladót, hogy ne befolyásolja a sok, azóta megjelent difi és váltó áttételezés.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. május 31. 21:16:07 pm írta Blue Shark »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #171 Dátum: 2007. június 01. 07:41:15 am » |
|
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne:Hogy a benzines e28 kilóméterórája jó e a dieselébe? Válaszokat előre is köszönöm!
Hali! Bocs amiért ennyi idő elteltével hozzászólok, de csak nemrég kapcsolódtam be a fórumba és talán még segit valakinek. Mivel a kilóméteróra jeladója a difi áttételezése után van beszerelve, az áttételezés nem befolyásolja a mérést, tehát jó bármelyik E28 kilóméterórája. Az eggyetlen dolog ami ezt megváltoztatja, az a kerékátmérő. Ezért is szerelik 1981-től a difire a jeladót, hogy ne befolyásolja a sok, azóta megjelent difi és váltó áttételezés. Zigaz. Én is cseréltem már pár órát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #172 Dátum: 2007. június 01. 07:57:28 am » |
|
"Én is cseréltem már pár órát. " Miért attól Klaus gyorsabb lett
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #173 Dátum: 2007. június 01. 08:22:33 am » |
|
"Én is cseréltem már pár órát. " Miért attól Klaus gyorsabb lett Neeeeeeem! Azé me efelejtett mutatni. Mámint pontosidőt.izé ,,,, sebességet. Sajnos gyorsabb nem lett tőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #174 Dátum: 2007. június 01. 09:59:32 am » |
|
"Én is cseréltem már pár órát. " Miért attól Klaus gyorsabb lett Neeeeeeem! Azé me efelejtett mutatni. Mámint pontosidőt.izé ,,,, sebességet. Sajnos gyorsabb nem lett tőle. Jahogyazé
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #175 Dátum: 2007. június 01. 10:05:43 am » |
|
"Én is cseréltem már pár órát. " Miért attól Klaus gyorsabb lett Neeeeeeem! Azé me efelejtett mutatni. Mámint pontosidőt.izé ,,,, sebességet. Sajnos gyorsabb nem lett tőle. Jahogyazé A-Z-H.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #176 Dátum: 2007. június 07. 17:33:26 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #177 Dátum: 2007. június 07. 17:58:33 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #178 Dátum: 2007. június 07. 18:20:41 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Kicsit nem vágom a villamosságot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #179 Dátum: 2007. június 07. 18:21:46 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Kicsit nem vágom a villamosságot. A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|