MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #960 Dátum: 2008. december 29. 20:25:18 pm » |
|
Mr v12.Nem kötözködöm,csak azt látom motor és autómértben megalomániás vagy.Van ilyen de amire kíváncsi lennék mi az a köbcenti és lóerő amire azt mondod ez elég ennél több nem kell És a leglényegesebb,amit tudnál uralni biztonságosan. Mármint mostani anyagi lehetőségeimet tekintve ,vagy ha elcsiptem a jackpot-ot? Ezt úgy gondoltam,hogy a határ nem a csillagos ég.Egy átlagos ny-i állampolgár amit megtehet a megmaradt kis fizujából.És a lényeg mint már írtam amit biztonságosan uralni tudnál mint városban mint vidéki utakon esőben stb. Most pötyögtem be Mike kolléga topikjába,a nitrós észrevételre válaszolva.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #961 Dátum: 2008. december 29. 20:45:11 pm » |
|
Persze Top Line ja meg mit nem.Én támogatom a Magyar ipart
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #962 Dátum: 2008. december 29. 20:48:25 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #963 Dátum: 2008. december 29. 21:05:22 pm » |
|
Köszi már megin én
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #964 Dátum: 2008. december 29. 22:11:10 pm » |
|
Mr v12.Nem kötözködöm,csak azt látom motor és autómértben megalomániás vagy.Van ilyen de amire kíváncsi lennék mi az a köbcenti és lóerő amire azt mondod ez elég ennél több nem kell És a leglényegesebb,amit tudnál uralni biztonságosan. Sztem olyan 6-700 lóerőnél több felesleges utcára. és olyan 1500 Nm-nél. Közlekedni talán, de azért játszani elfér több is. Egy normális sportmotor 180le pilótával 270kg-hoz. A tapadás hátul 1 db 190-es gumi, aminek kb tenyérnyi a felülete, és annyi elég (igaz, csak párezerkm-ert megy el egy gumi:)) Ugyanehhez a súly/lóerő arányhoz egy 1500kg-os autónál már 1000le kell. Nem vagyok megalomániás, de egy 0-200km/h 10 másodperc alatt még nem igazán szokott lenyűgözni, 8 másodperc közelében már izgalmasabb, de nem félelmetes:) Szóval van hová erősíteni. Az M3 pl mindig csak épp elégnek tűnt, soknak csak esőben vagy hóban. A Hringen még a Suzuki Swiftes ismerősöm is azt mondta, h csalódást okozóan gyenge. Igaz civilben meg motorozik:)) Amúgy nincs tervezett avultatás az autóiparban, csak költségoptimalizálás az alkatrészek bbeszerzésénél. Direkt szart sehol nem csinálnak....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #965 Dátum: 2008. december 30. 01:43:04 am » |
|
Egyetértek hogyha most a viszonyítási alapokat vesszük!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 30. 11:39:49 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #966 Dátum: 2008. december 30. 09:06:42 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 30. 11:40:06 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #967 Dátum: 2008. december 30. 10:39:47 am » |
|
Amúgy nincs tervezett avultatás az autóiparban, csak költségoptimalizálás az alkatrészek bbeszerzésénél. Direkt szart sehol nem csinálnak....
Ez így szerintem ebben a formában nem igaz, igenis direkt szart csinálnak, mert nem érdekük, hogy sokáig jó legyen. De ma nincs kedvem vitatkozni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 30. 11:40:42 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #968 Dátum: 2008. december 30. 10:51:43 am » |
|
Ez így szerintem ebben a formában nem igaz, igenis direkt szart csinálnak, mert nem érdekük, hogy sokáig jó legyen. De ma nincs kedvem vitatkozni. Erre majd konkrét példát hozz egyszer légyszi. Tehát h valami nem gyengébb spórolásból, hanem direkt úgy van tervezve, h elromoljon. Ez sztem semmilyen gyártónak nem lehet érdeke, ugyanis az újautó vásárlók nagyobb része rendszeresen cseréli amúgy is az autóját. A BMW-nek miért lenne érdeke, h a másodlagos piacra már ne kerüljön ki az autó? aki ott vásárol, az úgysem potenciális ügyfél, míg az autó rossz híre rontja az értéktartást, ami viszont kihatással van az eladásokra. Az más kérdés, h nem cél, hogy az autó 10 évesen is tökéletes legyen, mint mondjuk egyW115 vagy W123 esetében..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #969 Dátum: 2008. december 30. 23:26:38 pm » |
|
A gyártóknak igenis nincs érdekükben hosszútávra tervezni autót.Kinek jó ha egy autó elmegy30-40 évet nagyobb gondok nélkül.Még a vevők többségének sem,mert játszák a picsájukat autóváltogatás pár év elteltével.Mire kiismerné csere ezáltal a kötődés lehetősége 0-a. Emberek a Marsra tartunk a Holdat se ma hóditottuk meg nem. Igenis lehetne nagyon komoly autókat gyártani a technológia már rég adott,és az üzemeltetésüket is le lehetett volna váltani másra ,csak akkor a csuhás sejkek éhen döglenek meg a sleppjük is.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #970 Dátum: 2008. december 31. 08:44:39 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #971 Dátum: 2008. december 31. 13:32:04 pm » |
|
Ez így szerintem ebben a formában nem igaz, igenis direkt szart csinálnak, mert nem érdekük, hogy sokáig jó legyen. De ma nincs kedvem vitatkozni. Erre majd konkrét példát hozz egyszer légyszi. Tehát h valami nem gyengébb spórolásból, hanem direkt úgy van tervezve, h elromoljon. Ez sztem semmilyen gyártónak nem lehet érdeke, ugyanis az újautó vásárlók nagyobb része rendszeresen cseréli amúgy is az autóját. A BMW-nek miért lenne érdeke, h a másodlagos piacra már ne kerüljön ki az autó? aki ott vásárol, az úgysem potenciális ügyfél, míg az autó rossz híre rontja az értéktartást, ami viszont kihatással van az eladásokra. Az más kérdés, h nem cél, hogy az autó 10 évesen is tökéletes legyen, mint mondjuk egyW115 vagy W123 esetében.. A 2 kibaszott merci helyett nem tudtál volna E12-t, vagy E28-at írni? Egyébként ha már választani kéne a két off közül,akkor inkább a 115.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #972 Dátum: 2008. december 31. 13:57:42 pm » |
|
Megpróbáltam, de nem arra vitt a kezem:) Amúgy E12-őt nem sokat látok, bár jobban tetszik, mint az E28, nem állta ki úgy az idő próbáját, a legtöbb elrohadt sajnos... Mondjuk így is több maradt belőle, mint a korabeli japán, francia vagy olasz autókból:)))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #973 Dátum: 2009. január 01. 22:18:13 pm » |
|
B U É K
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #974 Dátum: 2009. január 03. 23:10:57 pm » |
|
Láttunk már ilyet. Szerintem szettben árulják
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #975 Dátum: 2009. január 03. 23:30:53 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #976 Dátum: 2009. január 07. 07:26:25 am » |
|
Szolgálati közlemény:aki ismeri fbm kollégát,kérem értesitse,hogy keresem az általa hirdetett 750 miatt. Szpásszibá.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #977 Dátum: 2009. január 08. 11:57:11 am » |
|
Faterom Svájcban él, és dolgozik... Aztán egyik kedves barátunk szólt(októberben) hogy megy ki, egy E36M3-ért, nem megyünk-e ki vele barátnőmmel, addig is meglátogatjuk fatert, meg hát ugye bmw etc etc. Úgy döntöttünk miért ne, meg aztán lehet 2-t hozunk, leszek a másiknak a sofőrje legalább. 5 napig voltunk most csak kint, nem is ez a lényeg, hanem az, ahonnan az M3-at hoztuk... Az M3, a tulaj fiának az utcai autoja volt, a garázsában pedig a saját kis gyüjteménye volt megtekinthető... Azt hiszem, egyebet nem kell írnom, csak gondoltam megosztom veletek ezeket a képeket. Szerintem gyönyörűek, itthon talán nincsenek is ilyen állapotban E30 M3asok.DTMek meg pláne semmilyen állapotban sem. Ja és a képen látható DTMen kivül van neki még egy ,csak azzal versenyzik és az megvolt törve... Sajnos végül, egy M3at hoztunk, másikat elvitték előlünk, úgyhogy J1-ben élvezhettem a hazautat
|
SSL20773.JPG (92.59 KB, 1600x1200 - megtekintve 1021 alkalommal.)
SSL20774.JPG (81.86 KB, 1600x1200 - megtekintve 1088 alkalommal.)
SSL20775.JPG (57.69 KB, 1600x1200 - megtekintve 1086 alkalommal.)
SSL20776.JPG (88.95 KB, 1600x1200 - megtekintve 1085 alkalommal.)
SSL20777.JPG (67.65 KB, 1600x1200 - megtekintve 1080 alkalommal.)
SSL20778.JPG (55.48 KB, 1600x1200 - megtekintve 1057 alkalommal.)
SSL20779.JPG (58.62 KB, 1600x1200 - megtekintve 982 alkalommal.)
SSL20780.JPG (59.84 KB, 1600x1200 - megtekintve 1067 alkalommal.)
SSL21024.JPG (97.26 KB, 1600x1200 - megtekintve 1085 alkalommal.)
SSL21100.JPG (79.08 KB, 1200x1600 - megtekintve 1081 alkalommal.)
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #978 Dátum: 2009. január 08. 12:31:22 pm » |
|
Gratulálok az emberkének,szép kis gyűjtemény.De ez ott is nagy lóvé.Azt tudom,hogy rosszul élem hitvány kis életem,de mivel foglalkozhat. Agy sebész v. feltaláló v. Nóbel díjas és még sorolhatnám.Az biztos valamit tud,szerencsés ember. Toto te is annak mondhatod magad.Egy ilyen gyűjtemény nem pite és a fényképek se gyengék. Köszi,hogy megosztottad velünk
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #979 Dátum: 2009. január 08. 12:39:48 pm » |
|
Gratulálok az emberkének,szép kis gyűjtemény.De ez ott is nagy lóvé.Azt tudom,hogy rosszul élem hitvány kis életem,de mivel foglalkozhat. Agy sebész v. feltaláló v. Nóbel díjas és még sorolhatnám.Az biztos valamit tud,szerencsés ember. Toto te is annak mondhatod magad.Egy ilyen gyűjtemény nem pite és a fényképek se gyengék. Köszi,hogy megosztottad velünk Állítólag autószerelő/versenyző... Nehéz mindenkinek, az biztos... Amúgy nagyon szívesen, bármikor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #980 Dátum: 2009. január 09. 01:01:49 am » |
|
Irigylésre méltó gyűjtemény! Az E30 első futómű meg Valamit mondjatok már meg. Mi a tököm ez a cső vagy mi elől? J.+B. oldalt? Vagy ez lenne az emelő? A dtm-ek emelik saját magukat? Ehhez nem értek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #981 Dátum: 2009. január 09. 01:10:55 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #982 Dátum: 2009. január 09. 10:38:44 am » |
|
Emlékeim szerint hidraulikus emelő.Ilyet még nem láttam,de létezik az a verzió amikor a küszöbök elejénél ill. végénél emeli az autót.Oda van beépítve okosan.Fószerkám a volán mögül kapcsolgat.Régi DTM versenyeken láttam. De Viktor biztos jobban tudja vagy Marió.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #983 Dátum: 2009. január 09. 21:56:02 pm » |
|
Na mi van? Azóta senki?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #984 Dátum: 2009. január 09. 22:35:42 pm » |
|
Boge! Színpadra!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #985 Dátum: 2009. január 09. 23:28:38 pm » |
|
Boge! Színpadra! Nem hidraulikus, pneumatikus. Bár ezt konkrétan nem ismerem, de pályakocsiknál divat az emelő. A boxban az olajbúvár rádug egy levegő csövet a gyorscsatira, amitől a kocsi megemelkedik. ennyi. Nem bentről mahinál, mert a nagynyomású tartály cipelése túl nehéz lenne. Bár lehet hogy létezett ilyen is, de én még csak a külső csatissal találkoztam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #986 Dátum: 2009. január 09. 23:34:54 pm » |
|
Gratulálok az emberkének,szép kis gyűjtemény.De ez ott is nagy lóvé.Azt tudom,hogy rosszul élem hitvány kis életem,de mivel foglalkozhat. Agy sebész v. feltaláló v. Nóbel díjas és még sorolhatnám.Az biztos valamit tud,szerencsés ember. Toto te is annak mondhatod magad.Egy ilyen gyűjtemény nem pite és a fényképek se gyengék. Köszi,hogy megosztottad velünk Állítólag autószerelő/versenyző... Nehéz mindenkinek, az biztos... Amúgy nagyon szívesen, bármikor. Brutál a garázs!! El tudtam volna nézelődni egy ideig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #987 Dátum: 2009. január 10. 00:10:27 am » |
|
fasza ez az emelő, de mire jó? ha bemegy a boxba, vagy szervizben szerelik, ott van emelő, jópár fajta. mikor használják ezt?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #988 Dátum: 2009. január 10. 00:12:27 am » |
|
fasza ez az emelő, de mire jó? ha bemegy a boxba, vagy szervizben szerelik, ott van emelő, jópár fajta. mikor használják ezt?
Verseny közben,a bokszban. Beveret,csati rá,emel... 0 mp alatt. Nekem k..ra bejön. Lehet befaragom hófehérkébe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #989 Dátum: 2009. január 10. 00:15:41 am » |
|
jelen pillanatban nem tudom elképzelni a dolgot, de gondolom nem véletlenül találták ki
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|