TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #120 Dátum: 2007. szeptember 18. 13:03:36 pm » |
|
Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.
És miért hülyeség ez? Mert a lépcsőshátú az álltalában szedán függetlenül attól, hogy 2 vagy 4 ajtós. Csak BMW-éknél ezt kupénak hívják. Nálam a Sedan-4 jatós,nem csapott hátú(mert az undorító) Coupe-2 jatós,vízszintes csomagtér ajtóval. Touring-KOMBI. Ezeket (EL)ismerem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #121 Dátum: 2007. szeptember 18. 13:52:46 pm » |
|
Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.
És miért hülyeség ez? Mert a lépcsőshátú az álltalában szedán függetlenül attól, hogy 2 vagy 4 ajtós. Csak BMW-éknél ezt kupénak hívják. Nálam a Sedan-4 jatós,nem csapott hátú(mert az undorító) Coupe-2 jatós,vízszintes csomagtér ajtóval. Touring-KOMBI. Ezeket (EL)ismerem. Sedan A car seating four or more with a fixed roof that is full-height up to the rear window. Sedans can have 2 or 4 doors. This is the most common body style. In the U.S., this term has been used to denote a car with fixed window frames, as opposed to the hardtop style where the sash, if any, winds down with the glass.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #122 Dátum: 2007. szeptember 18. 21:36:08 pm » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel! Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is. Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem. Sőt! 18IS sem!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #123 Dátum: 2007. szeptember 21. 21:39:42 pm » |
|
BMW E30 Touring Model: Engine: Power: Topspeed: Year: 316i M40 4 cylinder 100 HP 179 km/h 1991 - 1994 318i M40 4 cylinder 113 HP 188 km/h 1989 - 1994 320i M20 6 cylinder 129 HP 196 km/h 1987 - 1991 325i M20 6 cylinder 170 HP 214 km/h 1987 - 1992 325ix M20 6 cylinder 170 HP 208 km/h 1987 - 1991 324td M21 6 cylinder 115 HP 187 km/h 1987 - 1992 masik forras szerint; http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E30&body=tou&arch=0 Body: TOURING Model: 316i 318i 320i 324td 325i 325ix
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. szeptember 21. 21:44:54 pm írta V8 Szisandor »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
bivanbi
Vendég
|
|
« Válasz #124 Dátum: 2007. szeptember 29. 20:35:56 pm » |
|
azert 120-nal meg nem virgonc, foleg hogy ott 2000-es fordulaton meg nincs jelen a 450nm. cserebe ha visszavalt harmasba, akkor meg egyfajta hatbavagast produkal:) az is igaz, hogy 120-nal sima padlogazra mar nem valt vissza, de a kick-down switch es/vagy Siet fokozat csodakra kepes
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #125 Dátum: 2007. szeptember 30. 21:37:03 pm » |
|
bi1bi kollega! kaphatnánk nyálcsorgatni pár belső képet?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #126 Dátum: 2007. október 01. 09:10:49 am » |
|
azert 120-nal meg nem virgonc, foleg hogy ott 2000-es fordulaton meg nincs jelen a 450nm. cserebe ha visszavalt harmasba, akkor meg egyfajta hatbavagast produkal:) az is igaz, hogy 120-nal sima padlogazra mar nem valt vissza, de a kick-down switch es/vagy Siet fokozat csodakra kepes Ez így igaz. Nem szoktam ütni a vasat, de ritkán amikor a sok kis kö..ög ugrál mellettem a rizsrakétával és egyebekkel, akkor elborul az agyam és olyankor büntetek vele. De azért óvom mert igen kedvelem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. október 01. 20:23:30 pm írta ujjtibor »
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #127 Dátum: 2007. október 02. 16:48:48 pm » |
|
azert 120-nal meg nem virgonc, foleg hogy ott 2000-es fordulaton meg nincs jelen a 450nm. cserebe ha visszavalt harmasba, akkor meg egyfajta hatbavagast produkal:) az is igaz, hogy 120-nal sima padlogazra mar nem valt vissza, de a kick-down switch es/vagy Siet fokozat csodakra kepes Sajna a talin nem tudtam részletesen megnézni az autód, van esetleg képed róla? Belső is érdekel. Amit láttam belőle az nagyon ott volt a top10-ben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #128 Dátum: 2007. október 04. 19:52:57 pm » |
|
itt van még néhány kép a szerelmemről:
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
bivanbi
Vendég
|
|
« Válasz #129 Dátum: 2007. október 04. 21:12:28 pm » |
|
bi1bi kollega! kaphatnánk nyálcsorgatni pár belső képet? koszi mindannyiotoknak az elismero szavakat; bar azert tudom hogy az auto messze van a makulatlantol, azert magyar viszonylatban valoban eleg jol all. kulso kepek, kozvetlenul a felujitas utan: http://750il.bmw7.hubelso kepek nincsenek. ahhoz elobb kene egy uj szonyeg-garnitura. mindenesetre a bicskei capatalin volt aki fotozta belulrol. Addig is erjetek be ezzel: http://www.7-forum.com/hertter/index2.php
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bivanbi
Vendég
|
|
« Válasz #130 Dátum: 2007. október 04. 21:15:50 pm » |
|
ja es a letezo legultrabb felszereltsegu E32: az L7-es. http://www.7-forum.com/lars/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #131 Dátum: 2007. október 04. 21:29:20 pm » |
|
jó az oldalad!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #132 Dátum: 2007. október 05. 06:21:31 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #133 Dátum: 2007. október 05. 07:51:35 am » |
|
itt van még néhány kép a szerelmemről:
Szép ótó. Ha érdekel van ehhez, duplalégzsákos műszerfalam, meg a légzsákok (bőrkormány+anyóslégzsák, vezérlők, kábelek, érzékelők) is hozzá. Nagyon olcsón adom, a helyet foglalja. Ha gondolod.......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #134 Dátum: 2007. október 05. 07:52:31 am » |
|
bi1bi kollega! kaphatnánk nyálcsorgatni pár belső képet? koszi mindannyiotoknak az elismero szavakat; bar azert tudom hogy az auto messze van a makulatlantol, azert magyar viszonylatban valoban eleg jol all. kulso kepek, kozvetlenul a felujitas utan: http://750il.bmw7.hubelso kepek nincsenek. ahhoz elobb kene egy uj szonyeg-garnitura. mindenesetre a bicskei capatalin volt aki fotozta belulrol. Addig is erjetek be ezzel: http://www.7-forum.com/hertter/index2.phpNem szar az extralistád A hiányzó extrákat a fullhoz fogod pótolni vagy marad így?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #135 Dátum: 2007. október 05. 09:28:22 am » |
|
azert 120-nal meg nem virgonc, foleg hogy ott 2000-es fordulaton meg nincs jelen a 450nm. cserebe ha visszavalt harmasba, akkor meg egyfajta hatbavagast produkal:) az is igaz, hogy 120-nal sima padlogazra mar nem valt vissza, de a kick-down switch es/vagy Siet fokozat csodakra kepes Köszi a képeket, nagyon szép a honlapod. Úgy látom van hová fejlődni VALÓDI extrákban egy-két szutyokgyártónak. BMW 750iL Highline felszereltség azért az ütős. Addig is gyüjtögetek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bivanbi
Vendég
|
|
« Válasz #136 Dátum: 2007. október 05. 16:18:50 pm » |
|
koszi a dicseret a hianyzo extrakbol az aszferikus kulso tukroket szeretnem belerakni, mert akkora holttere van a jelenleginek, hogy egy suzuki siman elfer benne. a tobbi az vagy iszonyu szivas berakni, vagy annyira nem izgat a hianya hogy abba fektessek penzt - van eleg tetel a hibalistan amit meg javittatni kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #137 Dátum: 2007. október 05. 16:20:22 pm » |
|
koszi a dicseret a hianyzo extrakbol az aszferikus kulso tukroket szeretnem belerakni, mert akkora holttere van a jelenleginek, hogy egy suzuki siman elfer benne. a tobbi az vagy iszonyu szivas berakni, vagy annyira nem izgat a hianya hogy abba fektessek penzt - van eleg tetel a hibalistan amit meg javittatni kell. hihetetlen a felszereltség.. amit küldtél L7-et, attól majdnem becsúsztam az asztal alá... hát az valami észveszelytő.. és ez a '90-es évek! tudom intim kérdés, de városban a 20 liter körüli a fogyi az neked is annyi?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
bivanbi
Vendég
|
|
« Válasz #138 Dátum: 2007. október 05. 16:31:12 pm » |
|
hihetetlen a felszereltség.. amit küldtél L7-et, attól majdnem becsúsztam az asztal alá... hát az valami észveszelytő.. és ez a '90-es évek!
Jaja, az rettento durva. De azert van egy eros dilemma ezzel kapcsolatban: a highline belter miatt az elso uleseken mar nem fer el a kartamasz. Nehez almatlan ejszakakon keresztul ragodtam ezen. tudom intim kérdés, de városban a 20 liter körüli a fogyi az neked is annyi?
inkabb 22, ha normal forgalomban hasznalom, neha kicsit tobb, neha kicsit kevesebb. Az orszaguti 12-14 kozott alakul. Erdekes modon a varosi fogyinak gyakorlatilag nem szamit hogy hogy nyomom, autopalyan mar annal inkabb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #139 Dátum: 2007. október 05. 16:42:53 pm » |
|
koszi a dicseret a hianyzo extrakbol az aszferikus kulso tukroket szeretnem belerakni, mert akkora holttere van a jelenleginek, hogy egy suzuki siman elfer benne. a tobbi az vagy iszonyu szivas berakni, vagy annyira nem izgat a hianya hogy abba fektessek penzt - van eleg tetel a hibalistan amit meg javittatni kell. Pénz. Ne röhögtess. Az a legkevesebb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #140 Dátum: 2007. október 05. 16:45:55 pm » |
|
hihetetlen a felszereltség.. amit küldtél L7-et, attól majdnem becsúsztam az asztal alá... hát az valami észveszelytő.. és ez a '90-es évek!
Jaja, az rettento durva. De azert van egy eros dilemma ezzel kapcsolatban: a highline belter miatt az elso uleseken mar nem fer el a kartamasz. Nehez almatlan ejszakakon keresztul ragodtam ezen. tudom intim kérdés, de városban a 20 liter körüli a fogyi az neked is annyi?
inkabb 22, ha normal forgalomban hasznalom, neha kicsit tobb, neha kicsit kevesebb. Az orszaguti 12-14 kozott alakul. Erdekes modon a varosi fogyinak gyakorlatilag nem szamit hogy hogy nyomom, autopalyan mar annal inkabb. igen, ugye itt a tömege az autóknak már nagyon számit. de a motor sem kopik szét a fordulattól Mikor mondtam apukámnak, hogy mennyit forog 60-nál, leesett a székről.. mondja, na ez frankó, igy elmegye egy milliót a motor bontás nélkül... hát persze csak legyen egy benzinkutad de egy 50iL-ben ez kit érdekel?? ahogy a black editionnal csajozós actrosos barátunkat sem nagyon zavarja a dolog..
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #141 Dátum: 2007. október 05. 16:57:24 pm » |
|
Az mitől van, hogy a városi fogyi ennyire magas? Azt tudom, hogy nagy a tömeg amit meg kell mozdítani, meg sok le-föl kapcsolgatás, stb.... De a sajátomnál is tapasztalom, hogy mindegy mennyire nyomom vagy sem amit ír a normája városra, azt lenyeli. Egyszer beszéltek valami nyomásszabályzóról, hogy az beáll egy átlagértékre az araszolásnál és oszt-szoroz ebből lövi be alevegőmennyiséget, amihez adagolja a benzint. Erről tud valaki infót?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #142 Dátum: 2007. október 05. 17:00:07 pm » |
|
Az mitől van, hogy a városi fogyi ennyire magas? Azt tudom, hogy nagy a tömeg amit meg kell mozdítani, meg sok le-föl kapcsolgatás, stb.... De a sajátomnál is tapasztalom, hogy mindegy mennyire nyomom vagy sem amit ír a normája városra, azt lenyeli. Egyszer beszéltek valami nyomásszabályzóról, hogy az beáll egy átlagértékre az araszolásnál és oszt-szoroz ebből lövi be alevegőmennyiséget, amihez adagolja a benzint. Erről tud valaki infót?
Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #143 Dátum: 2007. október 05. 17:01:55 pm » |
|
Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell? De azt autópályán is kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #144 Dátum: 2007. október 05. 17:05:01 pm » |
|
Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell? De azt autópályán is kell. De ezt mindenki tudja, hogy autópályán minden autó kevesebbet fogyaszt, mivel ott beállsz egy állandó sebességre, és azt tartod. Városban, meg az állandó gyorsítás-megállás miatt kúszik fel a fogyi. Nekem is 10 körül van a pályás fogyim, de ha rúgom neki, ottis felszalad 14-15-re.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #145 Dátum: 2007. október 05. 17:09:54 pm » |
|
Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell? De azt autópályán is kell. De ezt mindenki tudja, hogy autópályán minden autó kevesebbet fogyaszt, mivel ott beállsz egy állandó sebességre, és azt tartod. Városban, meg az állandó gyorsítás-megállás miatt kúszik fel a fogyi. Nekem is 10 körül van a pályás fogyim, de ha rúgom neki, ottis felszalad 14-15-re. Egyszer tudnám meg, mik ezek a nagy számok amiről beszéltek.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #146 Dátum: 2007. október 05. 17:10:42 pm » |
|
Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell? De azt autópályán is kell. De ezt mindenki tudja, hogy autópályán minden autó kevesebbet fogyaszt, mivel ott beállsz egy állandó sebességre, és azt tartod. Városban, meg az állandó gyorsítás-megállás miatt kúszik fel a fogyi. Nekem is 10 körül van a pályás fogyim, de ha rúgom neki, ottis felszalad 14-15-re. Egyszer tudnám meg, mik ezek a nagy számok amiről beszéltek. Nem kell az ajnár.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #147 Dátum: 2007. október 05. 17:10:54 pm » |
|
De ezt mindenki tudja, hogy autópályán minden autó kevesebbet fogyaszt, mivel ott beállsz egy állandó sebességre, és azt tartod. Városban, meg az állandó gyorsítás-megállás miatt kúszik fel a fogyi. Nekem is 10 körül van a pályás fogyim, de ha rúgom neki, ottis felszalad 14-15-re.
Azt tudom, hogy nagy a tömeg amit meg kell mozdítani, meg sok le-föl kapcsolgatás, stb.... De a sajátomnál is tapasztalom, hogy mindegy mennyire nyomom vagy sem amit ír a normája városra, azt lenyeli. Ezzel kezdtem. A többire vagyok kiváncsi, hogy az süketelés, vagy tényleg van ilyen szelepbigyó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bivanbi
Vendég
|
|
« Válasz #148 Dátum: 2007. október 05. 17:16:50 pm » |
|
Azt tudom, hogy nagy a tömeg amit meg kell mozdítani, meg sok le-föl kapcsolgatás, stb.... De a sajátomnál is tapasztalom, hogy mindegy mennyire nyomom vagy sem amit ír a normája városra, azt lenyeli. Ezzel kezdtem. A többire vagyok kiváncsi, hogy az süketelés, vagy tényleg van ilyen szelepbigyó?
lehet hogy csupan arrol van szo, hogy a motor mukodtetese onmagaban annyi benyat igenyel, hogy ha nyomod neki, es ezzel mondjuk gyorsabban ersz celhoz, azzal kb ugyanannyi benya. nekem majdnem 4 liter az alapjarati fogyasztas orankent. 50km/h egyenletes temponal 6l/h.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #149 Dátum: 2007. október 05. 17:31:03 pm » |
|
Tehát a normál országuti+az alpjárati fogyasztás?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|