VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3990 Dátum: 2009. január 09. 01:18:33 am » |
|
Dénes Miki barátom ... Ez kemény Mák, h. nem beton oszlop volt, mert akkor úgy járt volna, mint orosz barátunk a parkolóban Már nem tom ki linkelte. (Ott maradt az oszlop)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:44:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3991 Dátum: 2009. január 09. 21:53:25 pm » |
|
Új termékek a kínálatban,...... ha valakit érdekel: Nekem a kétszínű pólók feliratai jönnek be http://www.rallypolo.hu/page.php?7
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 09. 21:56:36 pm írta Boge »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3992 Dátum: 2009. január 14. 12:20:02 pm » |
|
Boge mester, Viktor mester v. aki vágja!
A group.5 -ben milyen motor is a sor 4 ,2000 ccm ,turbo, 600 le?
Minden ami van jöhet! Típuskód, leírás, képek, linkek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3993 Dátum: 2009. január 14. 14:00:33 pm » |
|
Ugyanezt a kérdést tettem fel neki tegnap telefonon,a hogy eljöttem tőled. Azt ígérte, hogy hamarosan mindenre választ kapunk.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:45:26 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3994 Dátum: 2009. január 14. 14:03:21 pm » |
|
Ha ezt mondá az úr, akkor így legyen vala Ez még nem S, hanem M kódos, ha jól tom. M12 ? nah jó. nem okoskodom. S ,hogy mindenki tudja miről is van szó:
|
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3996 Dátum: 2009. január 14. 18:54:57 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:46:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3997 Dátum: 2009. január 15. 00:06:24 am » |
|
A csúcs a 320i turbo volt! 2000 cc sor 4 ,600 le. A juniorba meg az 1400 cc sor 4 turbo ,400 le ..mentek. De volt nem turbós is. A hivatalos túraautó bajnokságon 77, 78 -ban a turbók mentek! A nem turbós: 2000 ccm és 310 le. Más más tuning cégeknél persze eltérőek az értékek (le). BOGE!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:46:19 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3999 Dátum: 2009. január 15. 23:08:51 pm » |
|
Hát igen. Végső álmom egy m12 a fehérkébe. Évekig álmodoztam egy S14-ről...összejött. Úgy érzem az M12-re évtizedekig kell várnom...de inkább marad csak álom. Anno KF küldött egy linket, eladó M12-ről. Nem akarjuk tudni az árát. Igazából már el is felejtettem, mert az a kategória, ami nálunk nem igazán játszik, talán a BMW M1 klubban. Amúgy full m10 alapú, de fogaskerék vezérlés, kéttengely, szárazkarter, Kugelfischer labsúber hengerenként és minden földi jó, ami akkor elérhető volt. Szintén keresztáramú, de amint Azt S1 koléga is írta fordítva, mint azt a BMW-nél megszoktuk. Ennek pontos okára még nem találtam rá, csak annyit tudok, hogy a pályaversenyek java részében, a boxban a kocsi jobb oldalán található a box (kivéve a fordított irányú versenyeken). A kipuff ezen az oldalon van, a boxban megbolondulnak (mert hogy oldalt jön ki a kipu, álltalában) és szerelni is jobb így. Ezt nem a BMW-nél olvastam, tehát ez igaz is lehet, meg nem is. Más utalást erről nem találtam:(
Az iromány sajna késik, mert a cégünknél most volt ISO hosszabbítás, sok a dolgom vele, szombattól pedig 2 hétre megint el kell tűnnöm:( Utána nekifekszem és 3-4 nap alatt lezavarom a maradékot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #4000 Dátum: 2009. január 16. 13:07:40 pm » |
|
Elég durva esés a D1ben De ami számomra mégdurvább az a gép ereje! Báááz nézzétek meg a belső felvételt, hihetetlen, hogy negyedikben sehol sem akar megtapadni az autó!! Azéé 5ben már megtapad, de ott is húz nem kicsit http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=653
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4001 Dátum: 2009. január 16. 22:24:12 pm » |
|
Hát ez nem jutott messzire! Gondolom új építés.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:48:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4002 Dátum: 2009. január 17. 16:06:48 pm » |
|
volt egy pár m12... nézzük csak:
m12, m12/4 1600/2000ccm sportkocsi (Chevron), Formula2 (Lola/dornier) m12/2 1600ccm Formula2 (Dornier) m12/5 2000ccm tanulmánymotor fejlesztéshez m12/6 2000ccm Formula2 (March) m12/7, m12/8 2000 March 320 túraautó Gr.5 m12/9, m12/11 2000/2100ccm 320 túraautó IMSA (McLaren) m12/10 2000ccm hajómotor m12/12 1425ccm 320 túraautó Gr.5 m12/13 1500ccm Formula1 m12/14 2000ccm IMSA, GTP
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:48:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4003 Dátum: 2009. január 21. 21:05:23 pm » |
|
http://users.atw.hu/komirally/videok.htm tudom hogy sokak szemébe csak szar amatőr libakergető verseny,de egy nagyon hangulatos videó,kéretik letölteni a legalsót, KOMI rally 8. forduló,Ecsedi Ádám videója! remélem mindenkinek tetszeni fog!
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4004 Dátum: 2009. január 22. 10:58:14 am » |
|
Utcára fogod használni? Én eddig amikről olvastam, azok mind széthullottak 50-80 ezer km után. Nem újítod fel inkább igényesen a motort? ezt ne vedd leugatásnak, nem posztom a dolog!)
Mit jelent az, hogy széthullottak? Melyik részük? Én is 2.7-en töröm a fejem, ilyenről még nem hallottam
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:51:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4005 Dátum: 2009. január 26. 12:29:30 pm » |
|
BOGE! Én még várom a beszámolódat az M12-ről! + minden jöhet ami group.5!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4006 Dátum: 2009. február 08. 00:16:28 am » |
|
Még mindig várom remélem ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:52:14 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4007 Dátum: 2009. február 08. 11:50:14 am » |
|
Boge most tuti, hogy az új dugóit passzintja be a helyükre.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:52:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4008 Dátum: 2009. február 10. 11:54:28 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
g
Nem elérhető
Hozzászólások: 140
Az ördög jobb és bal keze
|
|
« Válasz #4009 Dátum: 2009. február 13. 14:40:34 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:53:19 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Ősállat...
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4010 Dátum: 2009. február 13. 22:44:12 pm » |
|
Boge most tuti, hogy az új dugóit passzintja be a helyükre. Ha csak azt kellene:( A baj nagyobb...és még nem látom a végét.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:54:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4011 Dátum: 2009. február 13. 22:47:19 pm » |
|
Egy kihegyezett szívó sor4 hagjánál 8000-en, már csak két sor kihegyezett 4 henger hangja lehet szebb.....kb 8000-en
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4014 Dátum: 2009. február 14. 21:42:18 pm » |
|
Ha ezt mondá az úr, akkor így legyen vala Ez még nem S, hanem M kódos, ha jól tom. M12 ? nah jó. nem okoskodom. S ,hogy mindenki tudja miről is van szó: Ezt a modellt már láttam valahol. Ja beugrott: még nem aranyszínű, de 1:1 arányban áll egy szinttel lejjebb M12 motor most is van több darab eladó, 35000 euro.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. február 14. 21:53:56 pm írta Steam »
|
Naplózva
|
|
|
|
jani E28
Vendég
|
|
« Válasz #4015 Dátum: 2009. február 25. 19:03:28 pm » |
|
Hello most találtam rá a forum-ra nagyon jó! Lenne egy kérdésem van egy e28-am m20b20 motorral ,vagy egy M50 vagy M52 motort akarok belerakni. De külföldi papírosak ilyenkor mit lehetne tenni hogy legális legyen, műszakin is átmenjen vagy ez álom hogy legálisan meglehessen oldani. Miket kell csinálni hogy át legyen íratva a motor? Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4016 Dátum: 2009. február 25. 21:54:34 pm » |
|
Teljesen legálisan nagyon macera. De meg lehet úgy oldani hogy ne lehessen belekötni vizsgán. Pl ha egészen véletlenül megsérülne a régi motorod motorszáma, akkor kaphat egy motorkódot, amit szépen bevésnek a forgalmiba, utána már olyan motort raksz bele amilyet akarsz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:56:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4017 Dátum: 2009. február 26. 16:02:44 pm » |
|
Némi érdemi vitát szeretnék indítani szívóöntvény ügyben... szerintetek melyik a "jobb" ? "hagyományos" szívóöntvény: Az ikerkarbi egyik ága eteti az 1 és 2-es, a másik ága a 3 és 4-es hengert + nagyjából egyenlő a szívócsövek hossza "X" szívóöntvény: az ikerkarbi egyik ága az 1 és 4, a másik a 2 és 3 -as hengereket eteti. - a szívócsőhosszak nagymértékben különböznek + a lehető legjobban el lehet választani a gázlengéseket, mert 1-1 ágon a 180 fokkal eltolva működő hengerek vannak Kíváncsi vagyok a véleményekre!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #4018 Dátum: 2009. február 26. 19:28:06 pm » |
|
Üdv! Szerintem az első megoldás még mindig jobb mint a második.Már csak az egyenlő hossz miatt is. A sorrend (gyújtás) amúgy is 1-3-4-2 ha jól tudom.Tehát mindkét esetben megvan az elkülönítés,de a közel azonos szívócsőhossz miatt a töltés sokkal jobb az első esetben.Szerintem.Az X-nél pont ez a baj.Az egyes hengerhez tartozó csőhossz sokkal rövidebb mint a négyeshez tartozó(vagy épp fordítva). Én ebben látom a hátrányt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:01:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4019 Dátum: 2009. február 28. 15:09:43 pm » |
|
Az elsőnél pont az a baj, hogy a gysorrend miatt 2 ütem szívás után 2 ütem "pihi" következik. A másodiknál szívás, szünet, szívás, szünet.
És ha a másodiknál is egyanlő csőhosszak lennének?
Időközben az jutott eszembe, hogy a 4-2-1 kipuffleömlőknél is a két szélső, és a két belső van összeközösítve "először"...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:01:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|