CápaBMW fórum
2024. december 03. 20:21:25 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2605036 alkalommal)
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #4230 Dátum: 2009. október 30. 06:23:03 am »

Mert nem küldi a méreteket sir sir sir sir sir sir sir sir sir sir sir sir sir sir
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:35:11 pm írta Promega » Naplózva

tel.sz.:06209163620
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #4231 Dátum: 2009. október 30. 10:28:01 am »

Tudtam, hogy a minden lében kanál Trabence kavar már megint!!!!!! angry angry angry angry angry angry 900 900

 46 46 knuppel2 knuppel2

 Tongue
Naplózva

tel.sz.:06209163620
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4232 Dátum: 2009. október 30. 11:59:54 am »

Szóval.... éppen most volt itt nálam Steffe
Nem mérte le a cuccot viszont itthagyta nálam a toronymerevítőt Smiley  afro
Naplózva

Bence
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4233 Dátum: 2009. október 30. 12:44:12 pm »

Én úgy tudom,hogy az Indyféle 2.8 főtengelye belepász az M20B25-be,így a hosszabb lökettel,de a gyári furattal kiadja a 2.8-at,86mm-ig árulnak dugót az M20-hoz,azzal már közel 2.9.
A 3.0,3.2 úgy lehetséges,hogy az E36 M3 főtengelye belepasszol az M20 blokkba,el is forog,de vonalfúrni kell a főtengely gyámjait az M-es tengelyek vastagabb nyugvócsapágyai miatt.Természetesen a főtengelyvégi szijtárcsák,a hajtókarok,azok furatai,hossza,a dugattyútető,és a csapszegfurat sehol-semmilyen más kombin@cióban nem működik,úgyhogy minden variációhoz vagy egyedi dugattyúk,vagy egyedihajtókarok szükségeltetnek.
De az eredmény nem marad el. Evil

Ezt én tudom, csak arra voltam kiváncsi hogy Mo-n épült-e már ilyen. Smiley))))
Naplózva

MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4234 Dátum: 2009. november 02. 21:11:36 pm »

Tutkóra épült,csak nem publikus,szerintem. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:35:36 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4235 Dátum: 2009. november 06. 11:18:16 am »

http://auto.indavideo.hu/video/Simon_McKinley_varazsol

ez a ficko nem ecceru..../az auto sem/ kb 25evel ezelott/ Wink Cool
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #4236 Dátum: 2009. november 06. 12:04:13 pm »

Hát igen.  eusa_clap   25 évvel ezelőtti technika....chipek és compi nélkül. A szakik már akkor is tudtak építeni.
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #4237 Dátum: 2009. november 06. 12:44:45 pm »

A Ford sokkal jobban ráállt a motorsportra, mint a BMW. Az 2000es BDA motor 230 lovat tudott 73-76 között.... A BMWnek még hasonló motorja sincs.
Most ne beszéljünk a Schnitzer meg egyéb tuningcégek motorjairól, ami pár darabos széria. Ilyen BDA motort hamarabb veszel , mire egy M12t látsz élőben.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:36:09 pm írta Promega » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4238 Dátum: 2009. november 17. 20:29:06 pm »

Szóval,általgy'öttem Arnie garázsából a karbijaimmal,me' azé van akit érdekel.Nakéremszépen,a legegyszerűbb verziók után érdeklődtem náluk,még annó,egy 5.0l motorhoz 54 ,széria állapotú vezérléssel,gyújtással.A képen látható karbikhoz kell egy gázrudazat,meg egy bowden a szívatóhoz,mind 4torkú,vákuum nyitja a második fokozatot,amelyiken látható vezeték saru,az azért van mert lehet elektromosra is kötni a szívatót,ízlés szerint,van "sima",és utcai verseny kivitel,elvileg csak fel kell csavarozni és csapatás!
Az új áruk,az utcaiknak 350-450$,az utcai versenyre valóké 400-550$,meg a posta,50db plussz fúvókával érkezik mindegyik,ezt én kértem merthogy sosem tudni,ez plussz 24.99$.
Megjegyzem,az M70 vonatkozásában,hogy egy kicsit élesebb tengelyekkel,nyitottabb kéménnyel,a félverseny verzió nem lenne "költséghatékonytalan",tekintve egy VEMS,12 injektor,szenzorok,programozás,beépíttetés árát,nem mondom,hogy keveset enne,de annyit szerintem tudna lóerőben,és senkinek sem lenne ilyen,kurvára leegyszerűsítené az M70 "egyéb" karosszériába való beépítését,és lehet támadna némi szívóhang is. Roll Eyes
Íme:


* M70 karbi.jpg (67.56 KB, 600x600 - megtekintve 900 alkalommal.)

* M70 karbi 1.jpg (99.54 KB, 1150x943 - megtekintve 936 alkalommal.)

* M70 karbi 2.jpg (67.56 KB, 600x600 - megtekintve 878 alkalommal.)

* Street racing M70.jpg (98.19 KB, 1150x999 - megtekintve 933 alkalommal.)

* Street racing M70 1.jpg (93.29 KB, 1150x989 - megtekintve 927 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4239 Dátum: 2009. november 17. 22:08:05 pm »

Köszönöm szépen a képeket! Szimpatikus az ilyesmi karbi (nem azért,mert ilyet szeretnék,csak mint érdekesség).

Azért "kötekszem", mert nagyon kevesen tudják és lenézik bonyolultsága miatt,de a 4A1 nagyobbik változata (54mm-es 2. fokozatú torkok) 300++ ló felettig képes ellátni a motort Wink Az már más kérdés,hogy nem illik a motorsport témához a 4A1 Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4240 Dátum: 2009. november 17. 22:11:19 pm »

A nagyobbik 4A1 az a bigsixeken volt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:36:39 pm írta Promega » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4241 Dátum: 2009. november 17. 22:17:34 pm »

Igen, valamint a RollsRoyce 1-2 modelljén,de a Merci is kapott belőle.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:36:49 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4242 Dátum: 2009. november 17. 22:27:47 pm »

Köszönöm szépen a képeket! Szimpatikus az ilyesmi karbi (nem azért,mert ilyet szeretnék,csak mint érdekesség).

Azért "kötekszem", mert nagyon kevesen tudják és lenézik bonyolultsága miatt,de a 4A1 nagyobbik változata (54mm-es 2. fokozatú torkok) 300++ ló felettig képes ellátni a motort Wink Az már más kérdés,hogy nem illik a motorsport témához a 4A1 Smiley


300 ló felett,nem is gondoltam,én már sok mindent átnéztem,mikor 2 hónapig be voltam gipszelve,itt ültem agép előtt,mát többször a fejembe jutott az M70 karbisítása,a kéziváltó vonatkozásában,először a hengerenkénti karbikat nézegettem,de rettenet ára lenne ennyi hengerhez,meg annyi karbit összehangolni..........jáj,aztán kipantant,hogy amerika,holley.A 4torkosnak tutira van annyi torokátmérője,mint az eredeti pillangóknak,de inkább nagyobb,és ugye oda fúvókázod ahova akarod,a kéziváltó miatt elve csökkenne a fogyasztás,úgy értem az injektorral is,szerintem normál használat mellett nem enne többet karbival,kéziváltóval,mint IA korában,valószínűleg ha elkezdeném nyelezni az lenne drámai......... Cry .
Megkockáztatom,hogy némi súlyt is spórolnék vele,a temérdek kábel,relé,injektor,ECU,szenzor,légtömegmérő,légszűrőházak,öntvény szívósorok,gázmotorok,40-50kg(több?) kuka.
Valami vékony falú csőből csináltatni egyforma hosszú szívósort,rá a holleyt,bowden,,azt gyíííííí.
Hobbi autóban rentábilis lehet,de ha összeborul az elektronika a V12-n,lehet akkor is olcsóbb lenne.
Talán majd kipróbálhatom,ha otthon reszelek valami hobbiautót.......... Roll Eyes
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4243 Dátum: 2009. november 17. 22:37:41 pm »

Ez tök érdekesen hangzik! Én egyébként az M50 krabisításán gondolkodtam egy időben. Nincs kizárva,hogy egyszer csinálok egy olyat Smiley Már csak a próba kedvéért is. Csak kell egy külön elektronika a hengerenkénti gyuszinak.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4244 Dátum: 2009. november 18. 08:21:27 am »

Vagy meg kell hagyni az erdeti elektronika azom részét,ami a gyújtásért felel,az M70-nél ez is egyszerűbb-tudtommal-a karbis M20 gyújtás belepász,ill. a meglévőt is át lehet hekkelni komputer nélkülire.
A 750-nél még odalenne a kipörgésgátló-bár ez engem nem rázna meg-a tempomat,a szintező,bár ez csak a sport programtól fögg,lehet ki lehet váltani valmi potival,mert az ECU is tudja valahonnan,hogy éppen hol is áll a gátló,és meddig kell emelni-süllyeszteni,ezt tudhatja sofőr is.
Tulajdonképpen egy teljesen új kábelköteget lelehetne gyártani hozzá,egy csomó minden nem kellene,rettenet súly kidobható lenne! smiley smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:37:17 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4245 Dátum: 2009. november 18. 09:55:49 am »

Hmm. M70 blokkon nem találkoztam olyan lyukkal,ahová karbis M20 gyusziját lehetne feltenni. Vagy egy "alternatív" megoldásra gondoltál? 
Na majd agyalok ezen... érdekes és jó is lenne...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4246 Dátum: 2009. november 18. 19:11:35 pm »

Ööö,lehet keverem a szezont a fazonnal,a 323i-mnek még nem a vez.tengely végén volt az elosztója,aztán a karbis 320-nak meg már a vez.tengelyen,ebből indultam ki.Az M20B25 rotor,fedél,köteg megegyezik az M70-ével,szóval M20-M70 gyújtás csereszabatos,gondoltam én,de majd te megmondod.
Ha nem is pont olyan,lehet az M70 házába belemegy a karbis M20-é.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:37:38 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4247 Dátum: 2009. november 18. 19:23:16 pm »

Ja,és az írható gyújtásról se feledkezzünk meg,ami annyiba kerül beszerelve mint a rotor,fedél,kábelköteg,azt nem tudom pontosan,hogy ehhez okvetlen kell e a motorelektronika,de megkockáztatom,hogy attól teljesen függetlenül is működhet,talán még az M70 eredeti jeladóit is használhatja,esetleg kér sajátot,tökmindegy.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4248 Dátum: 2009. november 18. 19:25:37 pm »

Ez utóbbi megoldást jobbnak tartom, az enyém is ilyen lesz, ha egyszer valaha elkészül.

főtengely-jeladó rulez  574
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4249 Dátum: 2009. november 18. 19:34:32 pm »

Neked vannak ilyen ampervadász hajlamaid?
Nekem-síkhülyének-írhatnál egy rövid,de lényegretörő értekezést,erről a hengerenkénti tranyós dologról,mitől is jobb ez?Mit illene tudnom a gyújtás körül előforduló kilóvoltokról,ohmokról,és egyéb titokzatos dolgokról. angel
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:37:54 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4250 Dátum: 2009. november 18. 19:43:11 pm »

Ha tudnád hány projektje van csak még egy nem készült el  Evil
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4251 Dátum: 2009. november 18. 19:53:36 pm »


Ööö,lehet keverem a szezont a fazonnal,a 323i-mnek még nem a vez.tengely végén volt az elosztója,aztán a karbis 320-nak meg már a vez.tengelyen,ebből indultam ki.Az M20B25 rotor,fedél,köteg megegyezik az M70-ével,szóval M20-M70 gyújtás csereszabatos,gondoltam én,de majd te megmondod.
Ha nem is pont olyan,lehet az M70 házába belemegy a karbis M20-é.


Húha, nagyon összekeveredtek itt a dolgok Smiley

Tehát. Minden M20-nak,ami karbis, L-jetes, K-jetes lent a motortömbön van a gyújtáselosztója,ami úgy kap hajtást,hogy a vezérműszíj forgat egy segédtengelyt és az az elosztót -karbisnál a benzinpumát is- ,majd innen megy tovább az olajpumpa hajtása egy közvetítőtengely segítségével.

A veztengely végén lévő feszültségosztó pedig csak a motronicos modellnél fordul elő. Karbi esetében ez nem is működne, hiszen semmi sincs,ami alapján változna az elő-, ill. késleltetett gyújtás (nincs légtömegmérő, pillangó poti, ford. jeladó, motorvezérlő). Magyarul a motronicos rendszer feszültségosztójával a motor még csak be sem indulna.
Egyetlen elméleti módon tudna indulni.
Meghagyod a saját gyújtáselosztóját,de sem rotort, sem gyertyakábeleket nem dugsz rá,csak a fedelet teszed rá,hogy védd a portól, nedvességtől.
Az elosztó forog, adja a gyújtási jelet a különálló gyújtásmodulnak,ami adja az impulzust a trafó felé. A trafóról a gyújtókábelt rádugod a motronicos fedélre és összeállítod a gyújtást. Így beindul, hiszen az semmit sem csinál,nem dinamikus, nem röpsúlyos, az csak egy elosztófedél,ami a feszültséget eljuttatja a megfelelő henger gyertyájának.
Jár a motor , a röpsúly és a vákuum dolgozik, elméletben pedig összeáll az előgyújtás szabályzása. De ennek a gyakorlatban semmi értelme, sem spórolás ,sem teljesítmény szempontjából.

Ha pedig nem volt a karbis motorodon lent elosztó,akkor kamu,hogy működött.

M20B25 és az M70 viszonya. Rokonok néhány szempontból,de maradjunk a gyújtásnál. Az elosztófedél és a kábelek ugyanazok, ugyanolyan módon vezérelve. De amint megszünteted a pillangópotikat, ford. sz. jeladókat, motorvezérlőket, abban a pillanatban semmi mássá nem válik,csak egy alkatrésszé,ami egy dobozban is állhatna. Minta egy sehová be nem dugott hosszabbítóba bedugnád a TV-t és csodálkoznál,hogy nem kapcsol be. Aztán felfedezed,hogy hoppá! nem megy sehová a dugvillája, erre megoldás ként bedugnád saját magába....

2 dolog lehetséges (több is,de most amik beugrottak)

1: a V12 motorvezérlésének egy közös pontján meghajtatsz egy 12 állású hagyományos gyújtáselosztót és ahhoz írsz egy karbis/K/L-jetes gyuszimodulhoz hasonló egyszerű kis programot és akkor van röpsúlyokkal és vákummal kiegészített gyújtásod és úgy fog menni,ahogyan nyomod...

2: a karbihoz hozzáillesztesz egy mono-jetronic elvén működő pillangórészt,ami egyben áramlásmérő (légtömegmérő), gázpedálpoti és beszívott levegő hőérzékelő egyben és ERRE írsz egy M70 motronichoz hasonló gyújtás progit és akkor meghagyhatod a saját feszültségosztó fedeleket a kábeleivel együtt.

(3): M30 L-jet/karbi módjára feltenni a HF-ek végére a vez.tengelyekkel meghajtott hagyományos TSZ elosztót + elektronikát,csak ezt kiszámolni,hogy összhangban legyen mindig a 2 hengersor....
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4252 Dátum: 2009. november 18. 19:54:17 pm »

Ha tudnád hány projektje van csak még egy nem készült el  Evil

Kinek is?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4253 Dátum: 2009. november 18. 19:58:35 pm »

Promegának...
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4254 Dátum: 2009. november 18. 20:04:46 pm »

"Ha pedig nem volt a karbis motorodon lent elosztó,akkor kamu,hogy működött."
Milyen jó,ha valaki így vágja a dolgokat!
Igen,elképzelhető,hogy keverem a dolgokat,mert a 323i-ből miután szétrúgtam a mocit,nagylámpás E30-ból lett bele a 20i,ahhoz vettem fedelet,azért emlékeztem úgy,hogy a vez.tengely végén volt az elosztó.Az utána következő 320 is ugyanaz az ezüst volt,meg 15 éve történt.Ott a pont. angel
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4255 Dátum: 2009. november 18. 20:06:18 pm »

háát sokféle hajlamom van, így sokmindenhez értek kicsit, de semmihez sem értek igazán... de ez az egyéni szoc problémám... namindegy...

Visszafelé fogok haladni...

Én legszívesebben egy gyertyapipába épített gyújtótrafós megoldást javasolnék rá, mert így nem kell nagyfesz kábel, és tarfóhiba esetén egyenként cserélhetőek az egységek. (nem kell az egybegyártott trafócsomag fölött káromkodni, mikor dobhatjuk ki az egészet egy hibás tekercs miatt....)

Ezeket az egységek nem egyenárammal működtetik, hanem 15 kHz -es impulzuscsomagokkal, így kisebb méret érhető el, valamint a szikra is intenzívebb, llletve, ezzel a megoldással már valamennyire plazmagyújtást sikerült készítenünk.
Ehhez  a "hagyományos" gyrendszerünket ki kell egészítenünk egy inverterrel, ami előállítja a kívánt jelalakot, a végfoknak meg mindegy, hogy mit kapcsolgat...

A gyújtásvégfok kapcsolgatja a trafókra az inverter "áramát".

A jeladó és vezérlőegység.
Sokhengeres motorokban nem vagyok otthon, így nem tudom, hogy vannak-e együttjáró hengerek, de ha 2 db 6 hengeres motorból 60 fokos hengerszöggel rakják össze a V12-t akkor elvileg mindig van 2-2 olyan henger, amelyben  egyszerre van gyújtás. így egy 6 hengeres elektronika megfelel a célnak. ha rosszul következtetek akkor nem...

Kell egy jeladótárcsa a főtengelyre, és 1 hengerazonosító tárcsa valamelyik vezérműtengelyre, így már tudni fogja a vezérlőegység hol tart a motor, és ez alapján adja ki a gyújtási jeleket.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:39:33 pm írta Promega » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4256 Dátum: 2009. november 18. 20:11:02 pm »

És ezeket mind tudod mit hol lehet megvenni,mennyibe kerül,össze tudod szerelni,a helyén,és dübörgés?
(lehet felkerülsz a karácsonykor üdvözlendők listájára smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:40:39 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4257 Dátum: 2009. november 18. 20:12:36 pm »

Ez gyakorlatilag a motronic 3.1 és onnan felfelé Smiley (M50,M52,M54,M60,M62..........)
Én az ilyen jellegű elektronika mellőzése felé agyalok,de jó és értem,hogy mire gondolsz Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:40:52 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4258 Dátum: 2009. november 18. 20:25:00 pm »

Mr V12.: egy részét tudom, de inkább elméleti "szakember" vagyok...

Miki: ezeket nem ismerem, de nekem ez a rendszer tűnik az optimumnak. A gyújtásból sajnos nem tudod az elektronikát kihagyni, mindenesetre nálam is lesz a kocsiban egy kalapácsos gyújtástorony, hogy EMI/atom támadás után is tovább tudjak menni  Cheesy

A motronik képes úgy működni, hogy csak gyújtást működtet? vagy be kell hozzá csapni?


Ha lenne lehetőségem, akkor egy m10-et, vagy s14-et építenék hengerenkénti karbival+prog.gyújtással, vagy egy heng. pillnagós monopoint ma3.0-t.

Ötleteim vannak, nem győzöm leírni őket...

« Utoljára szerkesztve: 2009. november 19. 08:35:48 am írta Promega » Naplózva
mitju
Vendég
« Válasz #4259 Dátum: 2009. november 19. 08:34:03 am »

http://auto.indavideo.hu/video/Simon_McKinley_varazsol

ez a ficko nem ecceru..../az auto sem/ kb 25evel ezelott/ Wink Cool
agyrém fordulat,nulla nyomaték 6000ig,de azért tetszik
Naplózva
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!