TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4290 Dátum: 2009. november 22. 16:49:10 pm » |
|
Én nem emléxem hogy Collins irt volna hogy ez nem kell neki... Ezexerint én is vaksi vagyok... Különben is lehet hogy egy megkímélt német kocsi amiből M30 vagy M50/ 52 motor érkezése miatt kiesett keveset futott moci Meg kell nézni/hallgatni sosem lehet tudni UFF
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:24:49 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4291 Dátum: 2009. november 22. 16:55:41 pm » |
|
Nem is az a baj, ha rúgják neki, hanem hogy b*sznak rá. Tipikus, vegyünk "nagy" motort (kinek mi a nagy) belelógatjuk, oszt tőgáz. Egyszer vettem egy b27E30-at télire. Első dolgom egy olaj+szűrők cseréje volt. Nem is volt vele baj. Persze egy olajcsere nem old meg mindent, de egy szelepdekli levétel és egy olajvizit bünti előtt sok mindent elárul egy motor mivoltáról.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:25:00 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4292 Dátum: 2009. november 22. 17:05:57 pm » |
|
OFF ha valaki tud eladó b25-öt /Steam, Boge/, írjatok léci!!! köszöntem! ON
Sok jóval nem tudlak kecsegtetni, irreális árakat, 130-150e kérnek általában a motorokért. A tapasztlatom az, h mindegyikbe bele kell nyúlni és ha már belenyúlsz....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4293 Dátum: 2009. november 22. 17:07:06 pm » |
|
Erre én is rárepültem, a gyerek csak a fűzött blokkért kér 45öt....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4294 Dátum: 2009. november 22. 18:46:30 pm » |
|
Ezt például 160-180e körül már hoznám is,csak a sperr,alufelni,vagy 60ropi. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_i_525i_sperrel_-3387364
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4295 Dátum: 2009. november 22. 19:22:08 pm » |
|
Hé Mr!! Tudok egy embert, aki angliában nyomja, ott most (szinte) minden M3 cucc bagó...meg nem M3-is. Vagy azt vagy semmit a géptető alá. 3.0 filléreké, 3.2 már jó áron van. Jó vadászatot!!! Ezzel csak az a baj hogy nem lesz ember aki az m3 motort e21 bodéban beindítja neked. Illetve az s50b30 -at még be lehet, de az újabbak gyári elektronikával nem fognak életre kelni. Programozható elektronikával meg nem tudod nomálisan megvezérelni a vanost, úgy hogy a motor hozza a gyári értékeket. Bár Tibisznek beindították az s54 -et a gyári elektronikával az e30 bódéban, de inkább nem írom le mennyit kért érte a csávó...
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4296 Dátum: 2009. november 22. 19:27:23 pm » |
|
OFF
ha valaki tud eladó b25-öt /Steam, Boge/, írjatok léci!!! köszöntem!
ON
MInek neked B25?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4297 Dátum: 2009. november 22. 20:11:15 pm » |
|
Ezzel csak az a baj hogy nem lesz ember aki az m3 motort e21 bodéban beindítja neked. Illetve az s50b30 -at még be lehet, de az újabbak gyári elektronikával nem fognak életre kelni. Programozható elektronikával meg nem tudod nomálisan megvezérelni a vanost, úgy hogy a motor hozza a gyári értékeket. Bár Tibisznek beindították az s54 -et a gyári elektronikával az e30 bódéban, de inkább nem írom le mennyit kért érte a csávó...
Ha jól számolom az RTE-be 5 M3 moci van, kettő 3.2 és három 3.0. Talán 1db van gyári bódéban Kettőt Salgótarjánban raktak be
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 20:17:01 pm írta Boge »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4298 Dátum: 2009. november 22. 20:20:54 pm » |
|
És megy rajtuk a vanos?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:46:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4299 Dátum: 2009. november 22. 21:20:27 pm » |
|
Mérget nem vennék rá, mert meg sem kérdeztem, részemről magától érthetődik, különben komoly gond lenne a kocsi menetteljesítményével. De rákérdezek hétfőn egészen konkrétan. Amúgy compival és köteggel együtt vették a mocit (legalább is az egyiket tutira), nem okozhat gondot az életre keltése. Mind a két csákót megkérdezem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:46:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4300 Dátum: 2009. november 22. 21:49:00 pm » |
|
A Vanos ma már nem probléma, inkább csak a hangolása
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4301 Dátum: 2009. november 22. 22:15:47 pm » |
|
Én sem úgy értettem hogy egy jobb programozható elektronika ne adna rá lehetőséget, csak ki az aki fel is tudja úgy progizni hogy jól működjön.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:23:45 pm írta collins »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4302 Dátum: 2009. november 22. 22:18:17 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:23:55 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4303 Dátum: 2009. november 22. 22:25:42 pm » |
|
MInek neked B25? Nem az E21-be lenne. Az nem erre van. E30-ban trónolna, előkelő helyen!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4304 Dátum: 2009. november 23. 14:12:15 pm » |
|
Na Uraim! Minkéd tarjáni kocsi gazdája személyes jóbarátom, a kocsikat itt kötötték be és MEGY a VANOS!!! Azalábbi hibakódokat dobja ki a diagnosztika:
-klíma kopresszor relé szakadás mi a picsának klíma, ez nam dakar -hűtőventillátor relé szakadás az meg kézi kapcsolású -levegő kopresszor f*szom tudja milyen kód nem gyári a kipuff, nem izgat a károsanyag kibocsájtás a verseny ideje alatt, nem kap pótlevegőt a rendszer, hogy átmennyen az Euro III-on
Ennyi a hiba össz-vissz!!!
A legende szerint XY-nak EVS nélkül is megy, de mivel nem cimbi, nem árul el részleteket. Ezt nem tudom megerősíteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4305 Dátum: 2009. november 23. 14:30:19 pm » |
|
Az E36-os motoroknál nincsen probléma gyári ECU beindításával, csak a késöbbiekkel pl e46...... a gyári ECUval.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:48:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4306 Dátum: 2009. november 23. 14:42:36 pm » |
|
Tudom, E46 mociról van szó. A többi amúgy nem Whistlerrel, nem Vemsz és nem más programozhatóval kelt életre. Saját compival!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:48:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4307 Dátum: 2009. november 23. 14:45:16 pm » |
|
Ja bocs, nem EVS hanem a kulcsos balhé, nem értek hozzá mi a neve, maradok az E21-nél. A 3.0 és 3.2 dolgot is csak a többiektől tudom. Szóval k*rvára nem akadály a motor normális működésre bírása. Az s14-et Imike sztem 20 percen belül bekötötte, pedig ott is kb 40 kábel lógott minden felé. Most 5 vagy 6 van bekötve és No problemó!! Tudom más tészta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4308 Dátum: 2009. november 23. 14:52:39 pm » |
|
Én azért vettem egy komplett autót 300-ért, mert nem tudtam venni motort. De még így hogy egybe autót kerestem így is sokszor lyukra futottam. Ha az autóból csak 150-et, árulok ki, akkor is jól jártam. Ráadásul a B25 az a kategória, amit nem vennék meg beindítás nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4309 Dátum: 2009. november 23. 18:26:01 pm » |
|
Ráadásul a beindítás sem garancia.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:48:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4310 Dátum: 2009. november 23. 18:41:38 pm » |
|
Én is ráb*sztam párszor. Azóta megfogadtam, hogy beindítható és kipróbálható motorért megadom a piaci árat, akár többet, de ami csak úgy van, az nekem egy zsák krumpli, max a felét éri, de inkább kevesebbet. Az S14-et is így vettem. Volt is vele baj, de így legalább megérte.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:49:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #4311 Dátum: 2009. november 23. 18:53:56 pm » |
|
RTE-ben a piros Compactban is 3.0 S50 van. Működő VANOSsal, asszem a feketében is ugyan ez a felállás, de nem vennék rá mérget. Egyébként van valakinek (vagy valakinek a szomszédjának az ismerősének a haverjának a nagybácsikájának) valami kép, technikai leírás a Prodrive-os E30 M3-ról? <div><object width="420" height="339"><param name="movie" value=" http://www.dailymotion.com/swf/x4mwn0" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><embed src=" http://www.dailymotion.com/swf/x4mwn0" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="339" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always"></embed></object> Magic Bernardini-M3by LOCA-SPORT</div>
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4312 Dátum: 2009. november 23. 18:59:13 pm » |
|
Ne mérgezd Magad, a fekete teljesen más!!! A pirosról is tudok, de mivel az nem cimbié és én már nem hiszek el mindent elsőre, arról nem tudok tutit nyilatkozni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:49:33 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #4313 Dátum: 2009. november 23. 19:11:14 pm » |
|
A piros az ismerőé azért tudom, a feketét meg csak hallottam, hogy az. De akkor mi duruzsol benne? M50?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4314 Dátum: 2009. november 23. 20:01:10 pm » |
|
Az, de Whistler a managemant, nem gyári.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:49:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4316 Dátum: 2009. november 24. 18:04:15 pm » |
|
Komoly a fejlesztés A gyárinál kisebb lyukak letek csinálva a közdarabra. Gondolom a Holey-nak kisebbek a pillangói. Na ezt hívják anti tuningnak. Gondolom nem volt kéznél jól működő 4A1, sem olyan aki ért hozzá, aztán ez lett belőle.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:50:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4317 Dátum: 2009. november 24. 19:00:55 pm » |
|
tudom lerágott csont, de m20b25 motort átfűzni 2.7-re mennyire érdemes,és mik kellenek hozzá? miket kell módosítani,és nem árt ha az elektronika is utána lenne írva?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4318 Dátum: 2009. november 24. 20:51:39 pm » |
|
Komoly a fejlesztés A gyárinál kisebb lyukak letek csinálva a közdarabra. Gondolom a Holey-nak kisebbek a pillangói. Na ezt hívják anti tuningnak. Gondolom nem volt kéznél jól működő 4A1, sem olyan aki ért hozzá, aztán ez lett belőle. Az űber Holey.... nem mindent kell bevenni,ami csillivilli és a tengerentúlról jön...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4319 Dátum: 2009. november 24. 21:03:35 pm » |
|
Nanana,azért 2dolgot kizártnak tartok californiában,1. hogy nem találtak volna/tudtak volna venni jó/új 4a1-et,2. hogy a holleyval szarabb lenne mint a gyárival. Szerintem direkt szűkítették le a torkot,pont azért mert a holley torkai sokkal nagyobbak,mint az eredeti.Esetleg. Megjegyezném még,hogy ha nem is sokkal nagyobbak a holley torkai(szemre),attól még valószínű,hogy több levegőt képes átengedni,mint a gyári. Nem vitatkozni/kötekedni akarok,volt karbis 320/6-om,gyári karbival,teljesen jó volt.Nem hinném,hogy egy versenyautóba azért tesznek holleyt(pláne amerikában),hogy szarabb legyen,mint a gyári.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:50:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|