CápaBMW fórum
2024. november 23. 21:27:31 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2592162 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5190 Dátum: 2012. március 17. 11:08:27 am »

Akkor még egy példa,az S62-nek 4mm a gyári hengertávolsága,és azt is felhüvelyezik Wink.A biztonságos hengerfalat szerintem mi nem tudjuk megállapítani,az vas öntvény hengerfal messze nem olyan pontos,kívülről,hogy csak úgy megmérhetnők,aki látott már blokk öntvényt,pl vízteret,tudja mit szpíkelek.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5191 Dátum: 2012. március 17. 15:38:30 pm »

Hengerfal téma: Az alapkérdésre mondjuk idáig nem válaszolt senki...

Zsigulinál 1mm alatt még biztonságos. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5192 Dátum: 2012. március 17. 22:58:39 pm »

3.0l M20:  http://www.davelength.net/car/engine.html

Itt is van pár infó,mit mivel lehet kombinálni,M20 ügyben,2.8,2.9,3.0,3.15:  http://www.enotes.com/topic/BMW_M20

Itt meg kész kittek vannak,szerintem nem drágán:  http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-engine.html

« Utoljára szerkesztve: 2012. március 17. 23:10:15 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5193 Dátum: 2012. március 18. 10:35:46 am »

3.0l M20:  http://www.davelength.net/car/engine.html

Itt is van pár infó,mit mivel lehet kombinálni,M20 ügyben,2.8,2.9,3.0,3.15:  http://www.enotes.com/topic/BMW_M20

Itt meg kész kittek vannak,szerintem nem drágán:  http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-engine.html



Hallottam már róluk Roll Eyes
Szóval, amikor szóba kerül az M20, akkor nem egy kibukott karbis 20-as lebeg a szemeim előtt.

A legizgalmasabb pontja a motornak, hogy a túlméretes szeleptányérokból ki kéne marni pár grammot úgy, hogy közben ne melegedjen túl.
Úgyhogy az írható előgyújtás szerintem erősen ajánlott.

 
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5194 Dátum: 2012. március 18. 10:38:54 am »

Zsigulinál 1mm alatt még biztonságos. Cheesy

Tényleg, ptróbáltátok is? Menyit ment? huh
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5195 Dátum: 2012. március 18. 11:17:09 am »

3.0l M20:  http://www.davelength.net/car/engine.html

Itt is van pár infó,mit mivel lehet kombinálni,M20 ügyben,2.8,2.9,3.0,3.15:  http://www.enotes.com/topic/BMW_M20

Itt meg kész kittek vannak,szerintem nem drágán:  http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-engine.html



M20B28-at viszonylag olcsón össze lehet lapátolni. Lehet használni a 25i dugattyúkat is, csak a szoknyából kell levágni, mert beleütközik a ft sonkáiba.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5196 Dátum: 2012. március 25. 12:20:53 pm »


Van rá igény Smiley


:


* 2012.02.19 Mondello Park 033.jpg (147.04 KB, 1152x864 - megtekintve 1061 alkalommal.)

* 2012.02.19 Mondello Park 038.jpg (141.3 KB, 1152x864 - megtekintve 1117 alkalommal.)

* 2012.02.19 Mondello Park 039.jpg (86.81 KB, 1152x864 - megtekintve 1140 alkalommal.)

* 2012.02.19 Mondello Park 052.jpg (103.86 KB, 1152x864 - megtekintve 1127 alkalommal.)

* 2012.02.19 Mondello Park 056.jpg (110.72 KB, 1152x864 - megtekintve 1026 alkalommal.)

* 2012.02.19 Mondello Park 054.jpg (111.78 KB, 1152x864 - megtekintve 1110 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5197 Dátum: 2012. március 25. 12:28:54 pm »

3.0l M20:  http://www.davelength.net/car/engine.html

Itt is van pár infó,mit mivel lehet kombinálni,M20 ügyben,2.8,2.9,3.0,3.15:  http://www.enotes.com/topic/BMW_M20

Itt meg kész kittek vannak,szerintem nem drágán:  http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-engine.html

Én a kétezer dollárt szinte még keveslem is egy ilyen szettért..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5198 Dátum: 2012. március 25. 12:40:05 pm »

Odaát minden dodó két dodót ér,ideáthoz képest Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5199 Dátum: 2012. március 25. 14:41:26 pm »

Hát pont úgy mondom, hogy kinti viszonylatban ez azért játszós pénz! Itthoni "nagy" M20 építéseknél repkednek ennél jóval nagyobb pénzek is. Persze ez csak pár alkatrész, kell oda még anyag rendesen Smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5200 Dátum: 2012. március 25. 16:30:12 pm »

A 2.8 azért a feléből megvan itthon is.
Nemrég hirdettek B28 ft-t 15-ért, kovidugók ~200 körül mozognak, de ez nem létszükséglet, csapágyak 40 körül KS.

Ha nem kell a kovácsold dugattyú, akkor sokkal olcsóbban kijön.  Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5201 Dátum: 2012. március 25. 17:19:38 pm »


:

A fostalicska EVO-kban keresztben van a motor?HuhHuh Meg az akksi is elöl? Na már rögtön nem is kellene.
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #5202 Dátum: 2012. március 29. 19:35:28 pm »

Tényleg, ptróbáltátok is? Menyit ment? huh

A pontatlan öntés miatt előfordult már olyan, hogy az egyik hengernél 2-2.5, míg a másiknál 1mm volt. Pár versenyt azért elment, szóval utcán sem borulna azonnal szét. Szerencsére a bmw öntés sokkal pontosabb, de én sem mennék le 2-3mm alá, semmilyen szinten. Ilyen vékony falnál már a tűzkarika sem fér el, az meg turbósoknál szinte alap. Szívó, nem túl húzva, szépen elketyeghet.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5203 Dátum: 2012. március 29. 19:40:41 pm »

Köszönöm, biztatóan hangzik! Smiley
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5204 Dátum: 2012. április 01. 19:02:19 pm »


:

THX!
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5205 Dátum: 2012. április 01. 19:04:28 pm »

A pontatlan öntés miatt előfordult már olyan, hogy az egyik hengernél 2-2.5, míg a másiknál 1mm volt. Pár versenyt azért elment, szóval utcán sem borulna azonnal szét. Szerencsére a bmw öntés sokkal pontosabb, de én sem mennék le 2-3mm alá, semmilyen szinten. Ilyen vékony falnál már a tűzkarika sem fér el, az meg turbósoknál szinte alap. Szívó, nem túl húzva, szépen elketyeghet.
Akkor ha jól értem, utólagos acélperselynél a 2 mm már biztonsággal használható.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #5206 Dátum: 2012. április 02. 17:00:41 pm »

Hát én ilyet nem írtam.
Mivel ezzel nincs konkrét tapasztalatom, ezért nem merek állást foglalni ellentétben a fórumon uralkodó ötletbörzésekkel, akik aztán marhára okosak minden témában, amit már láttak-hallottak "valahol".
Azért ha nem muszáj, ne perselyeztesd.
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 02. 17:38:28 pm írta collins » Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5207 Dátum: 2012. április 03. 20:41:29 pm »

Minap nagymamám szomszédjával beszélgettem és kérdezgetett a cápáról,meséltem neki nagy vonalakban mire Ő van egy haverja akinek van egy eladó hasonló cápája 2000-es M-es motorral 4dikben is elrúg...
Kérdés m10b20 lehetséges? mármint hogy elképzelhető? Cheesy
Ha tegyük fel m10b20 azt honnan tudom? valahova valami ráírva?
most már azért megnézem az autót veszteni valóm nincsen Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5208 Dátum: 2012. április 03. 21:00:03 pm »

A hengerfej szívó oldalán E21 2.0 vagy E12 2.0 esetleg  121 felirat  a 3. - 4. henger között,  képen látszik:
http://img253.imageshack.us/i/dvci0001.jpg (valamiért nem engedi direktlink-elni)

Lehet S14 motor is... De nézd meg, fotózd le, utána megszakértjük.
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 03. 21:03:12 pm írta Promega » Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5209 Dátum: 2012. április 03. 21:05:28 pm »

A hengerfej szívó oldalán E21 2.0 vagy E12 2.0 esetleg  121 felirat  a 3. - 4. henger között,  képen látszik:
http://img253.imageshack.us/i/dvci0001.jpg (valamiért nem engedi direktlink-elni)

Lehet S14 motor is... De nézd meg, fotózd le, utána megszakértjük.

köszönöm!
Ha odajutok akkor képet mindenképpen nyomok és majd ide is Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
jlaci74

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Válasz #5210 Dátum: 2012. április 04. 21:02:03 pm »

köszönöm!
Ha odajutok akkor képet mindenképpen nyomok és majd ide is Smiley

Ha mégis S14 ( 0,0001 % esély  Smiley ) , akkor vevő vagyok rá....
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #5211 Dátum: 2012. április 04. 21:06:37 pm »

Raddír garage. Wink

http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1489.msg220027.html#msg220027    
Betettem a pontos linket, hogy meglegyen  itt is. Promega
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 05. 05:53:58 am írta Promega » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5212 Dátum: 2012. április 06. 15:26:50 pm »

Ezzel most bajban vagyok, hová valósi...  Végül győzött a motorsport, mert futómű módosítás...

Szóval a lényeg... első lengéscsillapító keményítés orosz módra. Azt el kell ismernem, hogy a módszer eredeti és ötletes...
Vajon milyen lengéscsillapítót tett be pluszba  confused
Forrás:http://bmw-e21.gallery.ru/watch?a=LLD-h9FV






« Utoljára szerkesztve: 2012. április 06. 15:30:27 pm írta Promega » Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #5213 Dátum: 2012. április 06. 16:21:01 pm »

Ha orosz akkor szerintem lada lesz..arra hajaz kicsit.
Naplózva
jlaci74

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Válasz #5214 Dátum: 2012. április 06. 20:51:31 pm »

Ha orosz akkor szerintem lada lesz..arra hajaz kicsit.
Annyira hajaz, hogy az .
Zsiguli első gátló. Képen a jobb oldali 4 db.

Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5215 Dátum: 2012. április 06. 21:11:32 pm »

hát ezt kicsinálta? és aki csinálta miért csinálta? Cheesy elég homemade Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #5216 Dátum: 2012. április 09. 18:52:53 pm »

Egyszerűbbnek és problémamentesebbnek tartanám, ha normális gátlót tenne bele, vagy felkeményítené, ha már motorsport.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5217 Dátum: 2012. április 09. 20:16:22 pm »

Nem követendő példaként tettem fel, csak mint technikai érdekességet.
Naplózva
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #5218 Dátum: 2012. április 09. 21:36:53 pm »

Márkatársak!

Olyan infó érdekelne, hogy a Getrag M60 nevű váltó, mit tud? Van 240, 260, ez merrefelé sorolható? Valami spéci cucc? Smiley
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5219 Dátum: 2012. április 10. 07:11:18 am »

"Getrag M60" Ez így elég halovány információ...  Kellene róla kép...
A korai Getrag 242, 245 harangján volt M60-nak jelölve a későbbiekben M20-két ismert 6 hengeres motor.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!