fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #1860 Dátum: 2007. május 28. 19:47:33 pm » |
|
jaaa én a csúszkálós kanyarokra gondoltam ... de szívesen elmennék veled megnézni azt a 20-ast is, csak nem sok hasznomat vennéd ilyenkor még tisztában vagyok, hogy miket kéne megnézni az autón, de amint ott vagyok és megpillantom a halat, tök zavarba jövök és elfelejtek mindent ... ajánlom neked is, hogy írj egy listát, miket kéne átnézni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:40:53 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #1861 Dátum: 2007. május 28. 19:51:15 pm » |
|
Egyébként pont egy másik fórumos kollégánk alakította át ezt az alkatrészt, mert bár neki sem versenyautója van, de pl. szereti a ring nyílt napokat, ahol a 3.-4. kör után elfogyott a féke....
És azt az átalakított lemezt, én csináltam Neki... ( Nagy büszkén kérkedek)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:41:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #1862 Dátum: 2007. május 28. 20:04:52 pm » |
|
Holnap ebédidő? Solymáron van az autó. BMWWWWWWWViktor? Neked az elég messze van, nem? Igazából nekem 20 perc motorral, úgyhogy amikor ráér valaki, akkor megyek ki, illetve reggel felhívom őket, h megvannek-e a kulcsok:) Hol van ez az ótó Solymáron? Minden nap arra jövök haza és most kíváncsi lettem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1863 Dátum: 2007. május 28. 20:30:37 pm » |
|
Sztem akkor nézd meg jobban a mai M-eseket, milyen fék van rajtuk. Meg fogsz lepődni....
Igazad van, be kell lássam. Régen azért nem ez volt a divat. Viszont az A-s E-36 M3 autókon már nem hagyják rajta a gyárit. Gondolom nekik sem tetszik. Nem idézem Rnie-t, mert Ő már elmondta.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:42:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1864 Dátum: 2007. május 28. 21:36:05 pm » |
|
3 éve E34el is mászkálok napi szinten, és állíthatom, hogy kurvajó féke van. Autópályán 210-220ról fékezve majd többször visszagyorsulva se gond neki, rettenetesen jó az adagolhatósága és a pedálerő, nagylábujjal lehet fékezni vele Az E28 gyári rendszere se rossz, csak kicsit nagyobb pedálerő kell hozzá. Még egy apróság. Néhányan tudják Te biztos nem, de évek óta pályazáró autót vezetek rally I és II versenyeken. Egyszer a verseny napján rohant a versenyigazgató, hogy kell még egy autó a meglévő mellé, a II osztály után de SOS. Mivel nem volt más gyorsan fellöktem 3 safety car matricát az E34-emre és hajrá. Az első gyors 2. gumilassítójánál fogyott el a fék az E34-ről, szégyenszemre pályazáró létemre az első gyorsot füstölő fékekkel lépésben tettem meg. Végig a verseny alatt azon imádkoztam, hogy ne gyulladjon ki a fék és ne is fogyjon el teljesen a verseny után meg hátul betét elől komplett tárcsa/betét garnitúrát kellett cserélni. A tárcsa elhajlott a betét megégett, úgyhogy ki merem jelenteni, hogy az E34 fékje egy kalap szar. Utcára talán jó, de semmi másra.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. május 28. 21:37:45 pm írta Mike »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1865 Dátum: 2007. május 28. 21:45:48 pm » |
|
Hol van ez az ótó Solymáron? Minden nap arra jövök haza és most kíváncsi lettem!
Ezt az információt csak akkor árulhatom el, ha becsületesen nem csapja el senki az orrom elől az autót. smiley van, de komoly!!!!! örihari, meg Zaki-tól kölcsönkérem az ukránjait!!!:) Igazából nem akarok most kiscápást venni általában, hanem konkrétan ez volt az az autó, ami elindította bennem a BMW-k utáni vágyat, és szeretném megszerezni, ha nem nagy lutri. Suzuki Solymár udvarában áll leghátul.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:43:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1866 Dátum: 2007. május 29. 05:37:32 am » |
|
Egyeztessünk telefonon hátha belefér hogy elmenjek veled. 20 9341256
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:43:27 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #1867 Dátum: 2007. május 29. 05:38:47 am » |
|
Nem, nem fogom megvenni! (Csak gyorsan lefoglalózom. )Csak annyit beszéltek róla, hogy kíváncsi lettem. Elég nekem egy autó is bőven. Néha még sok is!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:43:41 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1868 Dátum: 2007. május 29. 08:20:35 am » |
|
Holnap ebédidő? Solymáron van az autó. BMWWWWWWWViktor? Neked az elég messze van, nem? Igazából nekem 20 perc motorral, úgyhogy amikor ráér valaki, akkor megyek ki, illetve reggel felhívom őket, h megvannek-e a kulcsok:) Én szivesen elmegyek veled megnézni, habár nem tudom hogy jutok ki oda, mert még nincs műszaki az autón, habár már csak napok kérdése.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1869 Dátum: 2007. május 29. 08:48:02 am » |
|
De azért, mert a computer nem tud mit kezdeni a lambda adataival vagy annak hiányával. Tudok 3 céget, ahol ezt is megoldják és nem veszít az autó, henem nyer 30-at.
Nem a témához, de kérdeznék valamit: Ha kiveszem a katalizátort, akkor a Lambda miért küld más adatot a computerbe? A szonda a katalizátor előtt van nem?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
botsinkai
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
|
|
« Válasz #1870 Dátum: 2007. május 29. 08:50:45 am » |
|
Újabb motoroknál előtte és utána is van 1-1.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:44:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1871 Dátum: 2007. május 29. 09:48:12 am » |
|
Igen, pont ezért nem lehet csak úgy kidobni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:44:19 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #1872 Dátum: 2007. május 29. 17:05:01 pm » |
|
Boge Kiadok én minden infot, csak nem itt. Lesz "olcsó" programozható motorvezérlő, fecsi + duplatrafós gyújtás. Érdekel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1873 Dátum: 2007. május 29. 20:04:57 pm » |
|
És azt az átalakított lemezt, én csináltam Neki... ( Nagy büszkén kérkedek) És milyen jó is lett!!!!! Nehogy pici fekjeim megmelegedjenek
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:44:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1874 Dátum: 2007. május 29. 20:18:26 pm » |
|
Boge Kiadok én minden infot, csak nem itt. Lesz "olcsó" programozható motorvezérlő, fecsi + duplatrafós gyújtás. Érdekel?
Meg tudom most már érteni! Érdekel, de csak a feléért:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1875 Dátum: 2007. május 29. 20:26:23 pm » |
|
Meg tudom most már érteni! Érdekel, de csak a feléért:)
És mihez kepest olcsó? A Motechez? Szeritem sohasem a computer a sok penz hanem ameddig beallitod(tatod). Persze ha van otthon egy fekpadod akkor olcso is lehet
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:45:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1876 Dátum: 2007. május 29. 20:30:17 pm » |
|
Hétvégén voltam az ellenség bázisán
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1877 Dátum: 2007. május 29. 20:46:50 pm » |
|
Te mázlista!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:45:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1878 Dátum: 2007. május 29. 21:13:17 pm » |
|
Hűha, ez zord lehetett!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #1879 Dátum: 2007. május 30. 11:52:34 am » |
|
Hűha, ez zord lehetett!
Azért,ha lenne 30 milkám,amivel már végképp nem tudok mit kezdeni,szívesen kipróbálnék egy 190-es dtm mercit,hogy aztán a nordschleifén hosszas körözések közepette összehasonlítsam e30 m3 cecottommal.Úgyis tudom,mi lenne a vége
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1880 Dátum: 2007. május 30. 11:59:59 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1881 Dátum: 2007. május 30. 17:15:50 pm » |
|
Ami meg tetszett En mar veglegesen Capas maradok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1882 Dátum: 2007. május 30. 18:17:18 pm » |
|
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1883 Dátum: 2007. május 30. 18:28:16 pm » |
|
Hát nem tom én nem igazán ismerem az árakat de egy pár féknyeregért sokallom kicsit a 185e-ret mégha Porsche is....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:46:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1884 Dátum: 2007. május 30. 18:32:21 pm » |
|
A fölső az biztos úgy van méretezve hogy így álljon rajta a nyereg. biztos vagy benne, hogy a tied is? Nemkötekedés, kérdés.
Ja és még az is feltűnt, hogy érdekes módon az egy forma-1-es autó tárcsája ha jól látom, és egy darab lyuk nincs rajta. Bár nem is acél, abban is biztos vagyok. Gondolom kerámia, vagy valami már könnyű anyag.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:47:04 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1885 Dátum: 2007. május 30. 19:01:53 pm » |
|
Nemi rancfelvarras utan adjak most. Ami a 80as evekben alap volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1886 Dátum: 2007. május 30. 19:21:08 pm » |
|
Ja és még az is feltűnt, hogy érdekes módon az egy forma-1-es autó tárcsája ha jól látom, és egy darab lyuk nincs rajta. Bár nem is acél, abban is biztos vagyok. Gondolom kerámia, vagy valami már könnyű anyag.
Szerintem a lyukak a tarcsa feluleten a fekpor elvezeteseben van szerepe. Hutesbe nem sokat segit. A keramia tarcsahoz biztosan valami speci fekbetet hasznalnak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsombor
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
|
|
« Válasz #1887 Dátum: 2007. május 30. 19:48:20 pm » |
|
Nem akarom megzavarni a nagy koponyák eszmefuttatását, de asszem a lyukak, ill a barázdák esőben is szerepet játszanak, mer a gőz nem nyomja le a tárcsáról a pofát, így nem megy el a fékhatás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:47:40 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1888 Dátum: 2007. május 30. 19:54:03 pm » |
|
Há hogy nyomná má le a gőz a pofát
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:47:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsombor
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
|
|
« Válasz #1889 Dátum: 2007. május 30. 20:02:25 pm » |
|
Vhol olvastam. Ahogy hirtelen felmelegszik a tárcsa, a víz ugye párolog, és ha nincs útja, ahol kimenjen, akkor lenyomja a pofát.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:48:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|