| 
			| 
					
						| Dannert 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 908
								
								 | 
								|  | « Válasz #1980 Dátum: 2007. június 02. 17:40:35 pm » |  | 
 
 azért +20 nem olyan egetrengető ilyen magasságokban 290 vs 310.. mondjuk egy 20i-nél kisebb csoda lenne ennyi plussz |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:12:59 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1981 Dátum: 2007. június 02. 17:43:55 pm » |  | 
 
 Ígyvan, hiddel, megérzed.  |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:13:10 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dannert 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 908
								
								 | 
								|  | « Válasz #1982 Dátum: 2007. június 02. 17:56:38 pm » |  | 
 
 20i-nél.. de nem ilyen nagy értékeknél |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:13:20 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1983 Dátum: 2007. június 02. 17:57:09 pm » |  | 
 
 Hát egy kicsit azért ottis sztem.  |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:13:30 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1984 Dátum: 2007. június 02. 21:07:19 pm » |  | 
 
 Ez az m60b30-ról Miki jut az eszembe: b2024v. Én is furcsáltam, de Ő ilyet akart, ilyen volt, stb, stb. Gondolom náluk is így zajlott ez. Nem biztos hogy baj. Én értékelem az erőfeszítésüket. A a főfék munkahengerrel és a devanderrel, meg a nyomúrúddal lehetett egy kis túlóra. Na ezt nagyon nem kívánnám magamnak. Egyébként (annak ellenére hogy 4 hengerezek és eszem ágába sem jutna ezt 6-ra cserélni) nálam a BMW 6 henger hang a best of, a BMW V8 hang nem jön be annyira. Ha V8, akkor valami amcsi csoda, az jobban tecc. De ez csak az én velcsim. Jut eszembe: Begi, mi lesz már a videjóval?  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| stasis 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1985 Dátum: 2007. június 02. 21:34:10 pm » |  | 
 
 Ahogy át tud ugrani Begi hozzám, már tolom is fel a videót. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:14:06 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| V8 Szisandor 
								e21 v8 4.0  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1125
								
								 | 
								|  | « Válasz #1986 Dátum: 2007. június 02. 22:53:49 pm » |  | 
 
 Jaj Mike.   Há semmi gond,én hiszek neked.   ANNO Én is vágtam gummit,ne is keveset.   ...hy hi.hi.hi.. en is faragtam egy forgasiranyos yokohahama mintat a targoncara.....   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:14:35 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
 20-260-22-26
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1987 Dátum: 2007. június 02. 22:58:29 pm » |  | 
 
 Ahogy át tud ugrani Begi hozzám, már tolom is fel a videót.
 Köfi!!! |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:14:49 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Agyas 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1128
								
								 | 
								|  | « Válasz #1988 Dátum: 2007. június 03. 10:35:45 am » |  | 
 
 DonDr!ft !Jó lett a videjó!!
 Az E21...kész, nem találok szavakat.
 
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:15:15 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| DonDr!ft 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1818
								
								 
								1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1989 Dátum: 2007. június 03. 12:22:30 pm » |  | 
 
 Engem is lenyűgözött.... Sokáig állam ott mellette a részleteket figyelgetve...   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:15:30 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #1990 Dátum: 2007. június 03. 12:41:17 pm » |  | 
 
 Köszi   A M60 motorkonstrukcio azert messze jobb mint az M30as. Ha masert nem is a fogyasztasba szerintem sokkal kedvezobb.  |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:16:08 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1991 Dátum: 2007. június 03. 13:41:08 pm » |  | 
 
 Egy driftautónál nem hiszem, hogy annyira számítana... |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:16:21 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #1992 Dátum: 2007. június 03. 20:24:38 pm » |  | 
 
 Szerintem minenhol számít a fogyasztás. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:16:33 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1993 Dátum: 2007. június 03. 22:25:25 pm » |  | 
 
 Amúgy miért egyszerűbb szted tuningolni a V8-at?
 Tedd fel magadnak a kérdést és mellőzd azt a tényt hogy én vetettem fel! Mit egyszerűbb felhúzni? Egy 70-es évek közepén kifeljelsztett motort, aminek a legutolsó ismert magyar ember számára is megfizethető tuningja, hogy turbósra cseréled (45i) vagy egy 90-es évek közepén kifejlesztett motort, ahol a hardver módosítás nélkül számos elektronikai tuning (relatíve) fillérekből megoldható? Szerintem ezért. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| DonDr!ft 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1818
								
								 
								1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1994 Dátum: 2007. június 04. 10:17:39 am » |  | 
 
 Egy jó erőben lévő //300paripa kb// Cápa drift belső felvétele: Dani ezen a napon vezette először //kölcsönkocsi//, be kell vallani szépen tereli    Legkeményebb mikor akaszt egy negyediket   Jó kaszni-jó sofőr -> nincs kockázat   http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=286  Ha szaggat a videó //sajnos előfordul// akkor szóljatok, adok másil linket!! |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2007. június 04. 10:19:37 am írta DonDr!ft » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1995 Dátum: 2007. június 04. 10:32:10 am » |  | 
 
 Hát ez király.   Teccik a "szirti".   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| rnie 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1996 Dátum: 2007. június 04. 10:52:04 am » |  | 
 
 Nem normális, de nagyon király a video, gratula Dani. Az a negyedik félelmetes, én már kettesben is rettegek, 100 környékén, ha csúszik:))))) (persze lehet, h a 100 csak 70-80:)))) |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:17:28 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| DonDr!ft 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1818
								
								 
								1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1997 Dátum: 2007. június 04. 11:04:12 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:37:38 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1998 Dátum: 2007. június 04. 11:19:56 am » |  | 
 
 Tetszik hogy a V8al majdnem végig 3ba megy    Kraft RLZ |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:37:58 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Begi 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1999 Dátum: 2007. június 04. 13:57:03 pm » |  | 
 
 Köfi!!!
 Ezen a héten meglesz, ígérem, csak annyi minden van hogy borzalom... rugdalom magamat hátulról, igyekszem! |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:38:11 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2000 Dátum: 2007. június 04. 14:02:39 pm » |  | 
 
 Egy jó erőben lévő //300paripa kb// Cápa drift belső felvétele:...
 Hm, asszem fel kell kötnöm a gatyám. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:38:29 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2001 Dátum: 2007. június 04. 14:20:42 pm » |  | 
 
 ne félj ... az autópályán nincs sok kanyar   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:38:41 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2002 Dátum: 2007. június 04. 14:26:13 pm » |  | 
 
 Egy jó erőben lévő //300paripa kb// Cápa drift belső felvétele:...
 bitang egy vas ... nem szenved krafthiányban az már biztos és végre valami futómű-féle is van alatta   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:04 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2003 Dátum: 2007. június 04. 14:33:46 pm » |  | 
 
 Hm, asszem fel kell kötnöm a gatyám.
 Hát azt föl.   Te is indulsz Driftelni?   Nehogymá.   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:17 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2004 Dátum: 2007. június 04. 14:49:40 pm » |  | 
 
 Nem vagyok drifter.    Vagyis inkább úgy mondanám, hogyha üres a terep, és adottak a lehetőségek, akkor azért odaszúrogatok nagyritkán. Én ótópályára fejlesztem a gépezetet   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:29 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2005 Dátum: 2007. június 04. 14:52:32 pm » |  | 
 
 Akkor tessék alávágni egy TDS-differ-t,meg hasonló okosságok,meg egy baromi nagy kereket,monnyuk 275/40ZR19-et(átérőből adódó áttétel    )és akkor irány a 300-as osztás.     |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:41 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2006 Dátum: 2007. június 04. 14:56:55 pm » |  | 
 
 A tds diffi annyira elbaszottan hosszú, hogy még Turboá 345i-jében is "elveszi" a powert. Kezdetnek megnézem milyen a 3,45el, ha nagyon rövidnek bizonyul, akkor aláhányom a 3,23as eta diffit. Persze sperr is van    A 300as osztás azért túlzás, de ha nem akasztja meg a 240es órámat, akkor kidobom a motort   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:59 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2007 Dátum: 2007. június 04. 15:45:04 pm » |  | 
 
 Haverom volt 528i-je (E28-M30B28) óra szerint tudta a 240-et.   Akkor a Tiednek kutya kötelessége.    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:40:17 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2008 Dátum: 2007. június 04. 16:10:31 pm » |  | 
 
 uraim ... sabc dugd be a füled vagy lapozz tovább   1 kérdés: van olyan 5x120-as osztású kerékagy, amely rámegy az E21-es gólyaláb tengelyére ... és hátra? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2009 Dátum: 2007. június 04. 16:42:55 pm » |  | 
 
 Haverom volt 528i-je (E28-M30B28) óra szerint tudta a 240-et.   Akkor a Tiednek kutya kötelessége.   Kizártnak tartom, hogy akármelyik 528i tudja a 240et. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:40:42 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |