CápaBMW fórum
2024. november 28. 00:17:03 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2597984 alkalommal)
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1980 Dátum: 2007. június 02. 17:40:35 pm »

azért +20 nem olyan egetrengető ilyen magasságokban 290 vs 310.. mondjuk egy 20i-nél kisebb csoda lenne ennyi plussz
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:12:59 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1981 Dátum: 2007. június 02. 17:43:55 pm »

Ígyvan, hiddel, megérzed.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:13:10 pm írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1982 Dátum: 2007. június 02. 17:56:38 pm »

20i-nél.. de nem ilyen nagy értékeknél
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:13:20 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1983 Dátum: 2007. június 02. 17:57:09 pm »

Hát egy kicsit azért ottis sztem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:13:30 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1984 Dátum: 2007. június 02. 21:07:19 pm »

Ez az m60b30-ról Miki jut az eszembe: b2024v. Én is furcsáltam, de Ő ilyet akart, ilyen volt, stb, stb. Gondolom náluk is így zajlott ez. Nem biztos hogy baj. Én értékelem az erőfeszítésüket. A a főfék munkahengerrel és a devanderrel, meg a nyomúrúddal lehetett egy kis túlóra. Na ezt nagyon nem kívánnám magamnak.
Egyébként (annak ellenére hogy 4 hengerezek és eszem ágába sem jutna ezt 6-ra cserélni) nálam a BMW 6 henger hang a best of, a BMW V8 hang nem jön be annyira. Ha V8, akkor valami amcsi csoda, az jobban tecc.
De ez csak az én velcsim.

Jut eszembe: Begi, mi lesz már a videjóval?Huh
Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #1985 Dátum: 2007. június 02. 21:34:10 pm »

Ahogy át tud ugrani Begi hozzám, már tolom is fel a videót.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:14:06 pm írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1986 Dátum: 2007. június 02. 22:53:49 pm »

Jaj Mike. Cheesy
Há semmi gond,én hiszek neked. Roll Eyes
ANNO Én is vágtam gummit,ne is keveset. Shocked
...
hy
hi.hi.hi.. en is faragtam egy forgasiranyos yokohahama mintat a targoncara.....SmileySmiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:14:35 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1987 Dátum: 2007. június 02. 22:58:29 pm »

Ahogy át tud ugrani Begi hozzám, már tolom is fel a videót.
Köfi!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:14:49 pm írta Promega » Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1988 Dátum: 2007. június 03. 10:35:45 am »

DonDr!ft !
Jó lett a videjó!!
Az E21...kész, nem találok szavakat.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:15:15 pm írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1989 Dátum: 2007. június 03. 12:22:30 pm »

Engem is lenyűgözött.... Sokáig állam ott mellette a részleteket figyelgetve... Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:15:30 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1990 Dátum: 2007. június 03. 12:41:17 pm »

Feltöltöttem a képeket ide:
http://kep.tar.hu/dondrift/50484796#2...
Köszi Smiley
A M60 motorkonstrukcio azert messze jobb mint az M30as. Ha masert nem is a fogyasztasba szerintem sokkal kedvezobb.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:16:08 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1991 Dátum: 2007. június 03. 13:41:08 pm »

Egy driftautónál nem hiszem, hogy annyira számítana...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:16:21 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1992 Dátum: 2007. június 03. 20:24:38 pm »

Szerintem minenhol számít a fogyasztás.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:16:33 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1993 Dátum: 2007. június 03. 22:25:25 pm »

Amúgy miért egyszerűbb szted tuningolni a V8-at?

Tedd fel magadnak a kérdést és mellőzd azt a tényt hogy én vetettem fel! Mit egyszerűbb felhúzni? Egy 70-es évek közepén kifeljelsztett motort, aminek a legutolsó ismert magyar ember számára is megfizethető tuningja, hogy turbósra cseréled (45i) vagy egy 90-es évek közepén kifejlesztett motort, ahol a hardver módosítás nélkül számos elektronikai tuning (relatíve) fillérekből megoldható?

Szerintem ezért.
Naplózva

Főmordor.
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1994 Dátum: 2007. június 04. 10:17:39 am »

Egy jó erőben lévő //300paripa kb// Cápa drift belső felvétele:
Dani ezen a napon vezette először //kölcsönkocsi//, be kell vallani szépen tereli Smiley Legkeményebb mikor akaszt egy negyediket Tongue
Jó kaszni-jó sofőr -> nincs kockázat Wink

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=286



Ha szaggat a videó //sajnos előfordul// akkor szóljatok, adok másil linket!!
« Utoljára szerkesztve: 2007. június 04. 10:19:37 am írta DonDr!ft » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1995 Dátum: 2007. június 04. 10:32:10 am »

Hát ez király. Wink
Teccik a "szirti". Tongue
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #1996 Dátum: 2007. június 04. 10:52:04 am »

Nem normális, de nagyon király a video, gratula Dani. Az a negyedik félelmetes, én már kettesben is rettegek, 100 környékén, ha csúszik:))))) (persze lehet, h a 100 csak 70-80:))))
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:17:28 pm írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1997 Dátum: 2007. június 04. 11:04:12 am »

Érdekesség képpen ugyanez a pálya:
Egy E30 344i V8 ból: http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=265
Egy Kb 1xx lovas Ladából: http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=273
És egy mindössze 120ló körüli Corollából: http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=267
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:37:38 pm írta Promega » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1998 Dátum: 2007. június 04. 11:19:56 am »

Tetszik hogy a V8al majdnem végig 3ba megy Smiley Kraft RLZ
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:37:58 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Begi
Vendég
« Válasz #1999 Dátum: 2007. június 04. 13:57:03 pm »

Köfi!!!
Ezen a héten meglesz, ígérem, csak annyi minden van hogy borzalom... rugdalom magamat hátulról, igyekszem!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:38:11 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2000 Dátum: 2007. június 04. 14:02:39 pm »

Egy jó erőben lévő //300paripa kb// Cápa drift belső felvétele:...
Hm, asszem fel kell kötnöm a gatyám.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:38:29 pm írta Promega » Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2001 Dátum: 2007. június 04. 14:20:42 pm »

ne félj ... az autópályán nincs sok kanyar Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:38:41 pm írta Promega » Naplózva

fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2002 Dátum: 2007. június 04. 14:26:13 pm »

Egy jó erőben lévő //300paripa kb// Cápa drift belső felvétele:...
bitang egy vas ... nem szenved krafthiányban az már biztos és végre valami futómű-féle is van alatta Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:04 pm írta Promega » Naplózva

TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2003 Dátum: 2007. június 04. 14:33:46 pm »

Hm, asszem fel kell kötnöm a gatyám.
Hát azt föl. grin
Te is indulsz Driftelni? Roll Eyes
Nehogymá. Angry
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:17 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2004 Dátum: 2007. június 04. 14:49:40 pm »

Nem vagyok drifter. smiley Vagyis inkább úgy mondanám, hogyha üres a terep, és adottak a lehetőségek, akkor azért odaszúrogatok nagyritkán. Én ótópályára fejlesztem a gépezetet smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:29 pm írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2005 Dátum: 2007. június 04. 14:52:32 pm »

Akkor tessék alávágni egy TDS-differ-t,meg hasonló okosságok,meg egy baromi nagy kereket,monnyuk 275/40ZR19-et(átérőből adódó áttétel grin )és akkor irány a 300-as osztás. Cheesy Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:41 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2006 Dátum: 2007. június 04. 14:56:55 pm »

A tds diffi annyira elbaszottan hosszú, hogy még Turboá 345i-jében is "elveszi" a powert. Kezdetnek megnézem milyen a 3,45el, ha nagyon rövidnek bizonyul, akkor aláhányom a 3,23as eta diffit. Persze sperr is van Grin A 300as osztás azért túlzás, de ha nem akasztja meg a 240es órámat, akkor kidobom a motort smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:59 pm írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2007 Dátum: 2007. június 04. 15:45:04 pm »

Haverom volt 528i-je (E28-M30B28) óra szerint tudta a 240-et. Wink
Akkor a Tiednek kutya kötelessége. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:40:17 pm írta Promega » Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2008 Dátum: 2007. június 04. 16:10:31 pm »

uraim ... sabc dugd be a füled vagy lapozz tovább Smiley

1 kérdés: van olyan 5x120-as osztású kerékagy, amely rámegy az E21-es gólyaláb tengelyére ... és hátra?
Naplózva

sixpack525i
Vendég
« Válasz #2009 Dátum: 2007. június 04. 16:42:55 pm »

Haverom volt 528i-je (E28-M30B28) óra szerint tudta a 240-et. Wink
Akkor a Tiednek kutya kötelessége. Roll Eyes
Kizártnak tartom, hogy akármelyik 528i tudja a 240et.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:40:42 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!