CápaBMW fórum
2024. november 30. 21:44:12 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2601896 alkalommal)
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #3750 Dátum: 2008. július 20. 21:45:03 pm »

mit tud?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:36:36 pm írta Promega » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3751 Dátum: 2008. július 20. 21:50:46 pm »

igazából semmi extrát. 330i+chip, sok meló lesz vele amennyiben megköttetik az üzlet Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:36:45 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
collins húga

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Válasz #3752 Dátum: 2008. július 20. 21:55:47 pm »

és mi lesz az iX-szel?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:36:58 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3753 Dátum: 2008. július 20. 21:58:33 pm »

milenne? Tongue iX a nagy szerelmem,legfeljebb bigámista leszek  Evil neeeemám,ez alkalmi vétel lenne,és így Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:07 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3754 Dátum: 2008. július 20. 22:25:14 pm »

tudom nem cápa,de szurkoljatok hogy meg tudjam venni Azn

Hajrá hajrá! Én szurkolok!  sm_68  Cool

Láttam már menni a gépet, sajna vannak futóműgondok, de persze minden orvosolható! Smiley  Wink
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3755 Dátum: 2008. július 20. 22:29:13 pm »

futóműgond csak épp annyi hogy nem ér semmit Cheesy engem inkább a kasztni aggaszt,meghát mégiscsak öszvér az m30-cal...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:20 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3756 Dátum: 2008. július 20. 22:41:09 pm »

Öööö jah, "hullagátlók" vannak benne Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:30 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3757 Dátum: 2008. július 20. 22:46:40 pm »

majd berakok 4 colos csövet,driften úgyis sima a talaj Evil (csaklennemármeg Roll Eyes )
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:40 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3758 Dátum: 2008. július 20. 23:08:23 pm »

majd berakok 4 colos csövet,driften úgyis sima a talaj Evil (csaklennemármeg Roll Eyes )

E. n. n. y. i.  ! ! !  Smiley

Hajrá! Várjuk a fejleményeket!!
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3759 Dátum: 2008. július 20. 23:17:08 pm »

ha lesz egyáltalán...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:50 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3760 Dátum: 2008. július 21. 07:23:52 am »

tudom nem cápa,de szurkoljatok hogy meg tudjam venni Azn

Mi a baj a mostanival?
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3761 Dátum: 2008. július 21. 07:31:09 am »

semmi,ez mellé lenne Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:38:00 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3762 Dátum: 2008. július 21. 08:05:54 am »

de már meg is halt az ötlet,nemlesz megvéve,gyorsan vége lett Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:38:12 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #3763 Dátum: 2008. július 21. 09:33:12 am »

A Német nagydíj egyik betétfutamáról néhány kép:







Több kép itt:
http://www.f1hirek.hu/?t=popupgallery&side=fennt&kep_id=29359&vfolder=
Naplózva

Ősállat...
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3764 Dátum: 2008. július 21. 10:40:32 am »

de már meg is halt az ötlet,nemlesz megvéve,gyorsan vége lett Cheesy
eladták, vagy mi?
mióta akarsz te driftelni?!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:38:38 pm írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3765 Dátum: 2008. július 21. 12:37:54 pm »

Saját videónk Parádról, jóféle belsőkkel! Smiley
Egyétek, vegyétek!

http://www.carsandgirls.hu/download/video/CarsAndGirls.hu__Mhv_2008__by_XPROVID_Films.wmv


Gratula,nagyon jók voltatok!
Azért az enyhén feldühített,hogy a szervezők Vasárnap délután már nem akartak benneteket felengedni! Tudsz valamit,hogy miért?Ti tudjátok a legjobban odavonzani az embereket a gyorsasági versenyekre.
Mindenki a driftereket kereste,amikor meghallották,hogy nem jöttök többet,tíz perc alatt összecsomagoltak a körülöttünk lévők -meg mi is.
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3766 Dátum: 2008. július 21. 13:26:11 pm »

eladták, vagy mi?
mióta akarsz te driftelni?!
dehogy akarok driftelni Cheesy apa nemengedi,sokallja az autókat , és nem értékeli a hátulhajtást  Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:39:01 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3767 Dátum: 2008. július 22. 13:12:49 pm »

Gratula,nagyon jók voltatok!
Azért az enyhén feldühített,hogy a szervezők Vasárnap délután már nem akartak benneteket felengedni! Tudsz valamit,hogy miért?Ti tudjátok a legjobban odavonzani az embereket a gyorsasági versenyekre.
Mindenki a driftereket kereste,amikor meghallották,hogy nem jöttök többet,tíz perc alatt összecsomagoltak a körülöttünk lévők -meg mi is.
FélOFF
Ugye a drift mint betétfutam volt jelen, alapesetben minden csoportot, edzést stb. a drifterek+ladások felfutása zárt. Vasárnap sokan estek, sokat kellett javítania korlátot, azt mondták, hogy amíg az időtervben csúszás van addig a betétprogramok felfüggesztve, de jópár óráig tuti nincs drift. OKé, szétszéledtek a srácok, eleve kb. 1km-re rejtettek el minket a rajttól, gondolhatod mennyi információról értesültünk.  angry Ezután hallom a rajtnál a hangosban (pont ott voltam) hogy megint kolrátjavítás, addig amíg zajlik a meló jöjjenek a drifterek, 5percük van rajthoz állni  Shocked Gondolhatod, előtte még min. 2órás szünetről volt szó, nyilván nem álltak készenlétben a srácok...... Tel. be a boxba aki odaért (kb.3an) az felfutott aki nem az nem .... Ennyi. Ezek után nem tudták megmondani, hogy lesz-e még felfutás a driftereknek, amúgy az időtervhez képest hatalmas csúszás volt így kb. mindenki csomagolt azt' go home.
ON
Mindenesetre, örülök, hogy tetszett, végülis csak a nézők miatt mentek a srácok pénzt, időt, energiát nem sajnálva!!
Remélem megtetszett és legközelebb jöttök mondjuk a máriapócsi esti King Of Europe -ra!! Smiley  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:39:23 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3768 Dátum: 2008. július 22. 18:34:58 pm »

Bizony! Évekig kellett győzködni az asszonyt,hogy jöjjön el egy versenyre,de most úgy rákapott,hogy már alig várja a KOE-t! Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:40:05 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3769 Dátum: 2008. augusztus 08. 00:21:49 am »


Jó étvágyat kívánok!


http://www.youtube.com/watch?v=_mXEuW9lVZc

http://www.youtube.com/watch?v=iroPHHj74Fk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZsGTBWmN41s&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=OH765I6XCqs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=8pku2nRupL4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=RggflSOz8YE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=YMZmVmx183c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=sd3gTRl-FYQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=1bvTSDtA51I&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=DnDF_IAuhVc&feature=related
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3770 Dátum: 2008. augusztus 09. 09:59:38 am »

Ismerős videók,azért jó volt mégegyszer mebnézni őket!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:40:28 pm írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3771 Dátum: 2008. augusztus 11. 17:06:33 pm »

72 72 72

Jó nyálcsorgatást!

http://auto.indavideo.hu/video/BMW_02_Paradsasvar_2008


* CarsAndGirls_32_mhv_71.jpg (168.98 KB, 720x480 - megtekintve 1230 alkalommal.)
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3772 Dátum: 2008. augusztus 11. 22:20:15 pm »

A historic rally nehézsége,ha a hétköznapokon pl egy 530-at használ,az első kanyarban meg kiderül,hogy 35 éve nem ilyen futóművet gyártottak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:40:43 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3773 Dátum: 2008. augusztus 11. 22:33:37 pm »

Ebben tökéletesen igazad van, és ez sajna az e21- futóműre is igaz, egyszerűen az alapkonstrukció annyira szar hogy szinte lehetetlen jót építeni belőle. Az első futómű nevetségesen gagyi, hiába keményítesz ki mindent mint az atom, akkor se lesz sinautó, mivel a lengőkar akkor is mozog előre hátra, a stabrúd rugalmassága miatt. Nem tudom hogy gondolták a mérnökök hogy az majd jó lesz, bár tény hogy a 70-es években még nem igazán volt szempont a jó futómű ebben a kategóriában.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:40:55 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3774 Dátum: 2008. augusztus 11. 22:41:06 pm »

ez azért szar,mert kurvára megtetszett a kocsid,vagyis a "sztájl" amilyen lett,lehet hogy nem is E28-at veszek ha oda kerülök,hanem e21-et... Tongue addig viszont találj ki vmit az első futóműre h nekem már ne kelljen vele vesződnöm Cheesy Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:41:10 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3775 Dátum: 2008. augusztus 11. 23:53:47 pm »

Jó,hogy mondja Kox a stabilrudat,nekem még nem volt alkalmam ilyen szinten letesztelni.
Akkor mit szóltok egy ilyen stabrúd megoldáshoz(nem fikázni,most találtam ki és 2 perc alatt pingáltam).Ez nem fog lógni,az biztos:


* e21stab.bmp (12.05 KB, 512x384 - megtekintve 1299 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:41:35 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3776 Dátum: 2008. augusztus 12. 00:01:51 am »

Én is pont erre gondoltam, ha nincs benne az a hajlítás, akkor nem is rugózik annyit. Tehát egyenes stabrudat kell gyártani. Egyébként ez a stabrúd téma nem is olyan egyszerű, mert a lengőkart kifelé is feszíti, azaz úgy kell legyártani hogy ne pontosan passzoljon a lengőkarba, hanem kicsit szélesebb legyen. Szal végig kell gondolni rendesen,és sajna nincs semmilyen kijárt út hogy milyen formályú legyen, és miylen átmérőjű rugóacélból kell legyártani.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:41:58 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3777 Dátum: 2008. augusztus 12. 00:14:58 am »

Piros:bölcső és a stabilrúd bakjai.  Zöld:lengőkar.  Kék:stabrúd   Nagyon zöld:támkar

A stabrúdnak le kell vágni a két végét, a belső részről 2x kb 20mm-t esztergályossal lelapoltatni(hat vagy nyolcszög) erre megy a támkar. Támkar lengőkar felőli végére gl-fejet.  A lengőkar szilent helyére  bronzpogácsa,ahhoz csatlakozik a gl-fej. A támrudat meg egy jó minőségű -mondjuk 4130 sorozatú acélcsőből kb 4-es falvastagsággal.

Egyenlőre nem látok akadályát,ha oda jutok, a sajátomon letesztelem.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3778 Dátum: 2008. augusztus 12. 00:19:31 am »

Én is pont erre gondoltam, ha nincs benne az a hajlítás, akkor nem is rugózik annyit. Tehát egyenes stabrudat kell gyártani. Egyébként ez a stabrúd téma nem is olyan egyszerű, mert a lengőkart kifelé is feszíti, azaz úgy kell legyártani hogy ne pontosan passzoljon a lengőkarba, hanem kicsit szélesebb legyen. Szal végig kell gondolni rendesen,és sajna nincs semmilyen kijárt út hogy milyen formályú legyen, és miylen átmérőjű rugóacélból kell legyártani.
Ha az elülső bekötési pont beljebb van,mint a lengőkaron lévő csatlakozási pontja,akkor befelé fogja húzni,nem? De  a tiéd is ki van szilentezve,akkor elvileg nem nagyon tudja hova húzgálni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:42:49 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3779 Dátum: 2008. augusztus 12. 00:32:37 am »

Piros:bölcső és a stabilrúd bakjai.  Zöld:lengőkar.  Kék:stabrúd   Nagyon zöld:támkar

A stabrúdnak le kell vágni a két végét, a belső részről 2x kb 20mm-t esztergályossal lelapoltatni(hat vagy nyolcszög) erre megy a támkar. Támkar lengőkar felőli végére gl-fejet.  A lengőkar szilent helyére  bronzpogácsa,ahhoz csatlakozik a gl-fej. A támrudat meg egy jó minőségű -mondjuk 4130 sorozatú acélcsőből kb 4-es falvastagsággal.

Egyenlőre nem látok akadályát,ha oda jutok, a sajátomon letesztelem.

Szerintem egy hajlítás nélküli és nagyobb átmérőjű anyagból készített stabrúddal is hasonló hatás érhető el. Az a baj hogy amit te mondasz, sztem már túl merev, és a nyúlványok nem biztos hogy örülnnéek neki, főleg hogy elég nagy az erőkar.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!