| 
			| 
					
						| SikuE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 345
								
								 | 
								|  | « Válasz #3840 Dátum: 2008. augusztus 24. 12:38:05 pm » |  | 
 
 Na ez már jó hír!   Persze nem az e92 m3 fékeire gondoltam én sem.     De nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit és mennyiből lehet kihozni és mi az amit a tapasztalt kollegák ajánlani tudnak!  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Schnitzer 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3841 Dátum: 2008. augusztus 24. 13:08:51 pm » |  | 
 
 Az e92 M3 fékek nullák!    Nekem elöl 296/22 mm-es tárcsák vannak,hátul meg 298/20 mm-esek. Egydugós úszónyergek mindenütt. Ate tárcsa/betét,mer az jó.    Nem lehet panaszom,pedig erősen 1500+-os a súly. Pontosabban: -Bal első kerék:400Kg -Jobb első kerék:400Kg -Bal hátsó:390Kg -Jobb hátsó:380Kg Tehát 1570kg menetkészen. A Zötnegyven fékek is hasonló paraméterek,talán munkahenger átmérőben nagyobbak. A lovad viszont cca:1300kg.  Mán jó.    De igazán jól szerintem e38 4dugós fiksznyereg 324mm-es tárcsával.      Én azt szerettem volna az e28-amra anno. Szerintem brutál. Sosem "fogyna el" a féked. Az pedig hogy mit raksz rá,csak elhatározás kérdése... ...szerintem. Utána meg pénz meg munka.   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:59:03 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3842 Dátum: 2008. augusztus 24. 20:40:10 pm » |  | 
 
 Az 540-en milyen fékek vannak? ETK szerint a fékrendszer ugyanaz, kivéve a tárcsa vastagságát, mint az 520-on az meg egy nudli. Persze ha tévedek, akkor bocs, én csak az ETK-ból néztem. Szóval az 520/540 en egyezik a betét a nyereg meg egy csomó miegymás, innentől kezdve nem nagy előrelépés. Persze felhasználás kérdése, van olyan, akinek az is kielégíti az igényét, de ha egyszer elkezded összeszedni rá a motyót, szétszeded, felújítod, akkor inkább valami négydugattyúsat nagy tárcsával.
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2008. augusztus 24. 20:55:09 pm írta Mike » |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Schnitzer 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3843 Dátum: 2008. augusztus 24. 20:51:58 pm » |  | 
 
 Mike. 520 mi? Szerintem az e28 520i fékrenszere az e34 540i-jével nagyon nem sok hasonlóságot mutat. e34 520i-jével minden bizonnyal többet. De osztom a véleményed. 4 dugós nagynyereg,min.320mm-es tárcsával. Viszont ott jön mégegy kérdőjel. Főfékhenger kiszógájja?    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:00:09 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Schnitzer 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3844 Dátum: 2008. augusztus 24. 20:56:08 pm » |  | 
 
 Még valami. Ha jól tudom,e28 524td olyan '85-től hátul is tárcsás volt,elöl meg szellőzött tárcsás. Oszt ugyan ez volt az 535i-n is. Szóval jó volt egészen 115 lótól 211-ig...  Akkor annyira nem volt ganaj az sem. De ha emberünk többre vágyik...    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:00:25 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3845 Dátum: 2008. augusztus 24. 20:58:38 pm » |  | 
 
 Mike.520 mi?
 Szerintem az e28 520i fékrenszere az e34 540i-jével nagyon nem sok hasonlóságot mutat....
 
 E34 520-ról beszéltem. Nekem az volt és egy kalap szar, ahhoz a bódéhoz. Egy erőteljes hegyi szakaszon lefelé pont 5 percig fogott, utána már csak lassított, utána már azt sem.   Ez az E38 fék ez jó alap, lehet, hogy nem is lenne drágább, mint az 540 féle. Viszont, ha olcsóbbat akarsz, nagyon tudom javasolni az E23 nyergeket valami nagyobb tárcsával. Mitju 545-jén az van, jó neki már kevés, de utcai használatra még bőven hatásos.  Nekem is az lesz E12-ön E23 főfékhengerrel. A tárcsa még kérdéses nálam is. Most láttam Mitjunál egy meggyőző offtopic tárcsaméretet, ha neki beválik, akkor ugyanaz lesz nekem is. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:01:18 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Schnitzer 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3846 Dátum: 2008. augusztus 24. 21:05:12 pm » |  | 
 
 Szerintem kilehet fogni jó vételt.   Fékhatást meg lehet mérni padon,majd kiderül mekkora az előrelépés. Én nem építek már,de akkor Neked és Sikunak is hajrá!     |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:02:11 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3847 Dátum: 2008. augusztus 24. 21:07:20 pm » |  | 
 
 Még valami. Ha jól tudom,e28 524td olyan '85-től hátul is tárcsás volt,elöl meg szellőzött tárcsás. Oszt ugyan ez volt az 535i-n is. Szóval jó volt egészen 115 lótól 211-ig...  Akkor annyira nem volt ganaj az sem. De ha emberünk többre vágyik...   Én nem mondtam, hogy az E28-é ganaj. Csak más kort élünk és sajnos akkoriban, meg utána sem egy ideig, úgy tűnik nem érdekelt a BMW-t a fékek minősége. Állítólag az E12 és E28 között 80-0-ra van egy zebrányi fékútbeli különbség, persze az E12 javára, pedig nagy különbség nincs a 2 autó között. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Schnitzer 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3848 Dátum: 2008. augusztus 24. 21:44:37 pm » |  | 
 
 Ez így van. Ha egymásmellé rakod az e12 fékjeit az e28-éval,ránézésre látszik a visszalépés.    Pedig biztosan a "fejlesztés" szó lebegett Hanziék szeme előtt anno.    Ha e39 féket akarnék fejleszteni,ez a kép ugrana be!     |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:02:36 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3849 Dátum: 2008. augusztus 24. 21:53:26 pm » |  | 
 
 Fejlesztés?     Ma az is fejlesztésnek számít, hogy a jó bevált technikákat úgy átalakítsák, hogy az garanciaidő +2 napig bírja. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Schnitzer 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3850 Dátum: 2008. augusztus 24. 22:21:32 pm » |  | 
 
 A mai időket ne is nézzük.      Sajnos a helyzet katasztrófális.    De így tutira fogy a portéka,úgyis visszahozzák a gari lejárta előtt és viszik helyette az újat.    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:03:01 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopter 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 72
								
								 | 
								|  | « Válasz #3851 Dátum: 2008. augusztus 25. 09:50:10 am » |  | 
 
 E34 520-ról beszéltem. Nekem az volt és egy kalap szar, ahhoz a bódéhoz. Egy erőteljes hegyi szakaszon lefelé pont 5 percig fogott, utána már csak lassított, utána már azt sem.   Ez az E38 fék ez jó alap, lehet, hogy nem is lenne drágább, mint az 540 féle. Viszont, ha olcsóbbat akarsz, nagyon tudom javasolni az E23 nyergeket valami nagyobb tárcsával. Mitju 545-jén az van, jó neki már kevés, de utcai használatra még bőven hatásos.  Nekem is az lesz E12-ön E23 főfékhengerrel. A tárcsa még kérdéses nálam is. Most láttam Mitjunál egy meggyőző offtopic tárcsaméretet, ha neki beválik, akkor ugyanaz lesz nekem is.Mike, te ezt hogy csináltad?! Nekem az E34 520 24V full gyári fékjei 2x oda-vissza Zagyva-Cered után sem fogynak el. Nem sétakocsikázásról beszélek, hanem olyan éjszakai csikorgósról    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:03:39 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3852 Dátum: 2008. augusztus 25. 10:46:29 am » |  | 
 
 Pályazáró voltam a Buzita-Hernádvécse gyorson Rally II osztály után és sietni kellett, mert kieső miatt vártunk 1/4 órát, végül nem tudott továbbmenni, így be kellett hozni a 15 percet a következő gyorsig. Az első lassító megvolt, a másodiknál már éreztem valamit, de nem foglalkoztam vele, a harmadik előtt eltűnt a fék. 160-ról sikerült lelassítani olyan 120 körülire, ekkor elment a fék, vissza 3-2-1 majd a 3 gumiból 2-öt elkaptam a kifordított első kerék külső szélével. A navigátorom beszart, én is. Utána megálltunk és felcsapott a füstfelhő, hogy ki ne gyúljon elindultunk szép lassan. Végigszenvedtük a napot, majd kihajítottam 2 első tárcsát és a betéteket. 
 Az E34 fékje mellett és ellen. Szerintem ezt minden autón el lehet követni, nem nagy kunszt, E39-en is sikerült már, de nem a 3 fékezésre kell elfogynia a fékeknek és nem kellene után kidobni a tárcsákat. Illetve nem tudom milyen gyártmányú betétek voltak benne, a tárcsák gyáriak voltak.
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:03:58 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3853 Dátum: 2008. augusztus 25. 19:26:31 pm » |  | 
 
 Mi is sokat szenvedtünk az elmelegedő fékekkel a 36-oson.Én megtaláltam a megoldást, Brembo B6 sport, és textar sport betét, azóta ez a probléma megszünt!
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3854 Dátum: 2008. augusztus 25. 19:36:24 pm » |  | 
 
 Ja hát kérem, akinek telik.   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:04:57 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Schnitzer 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3855 Dátum: 2008. augusztus 25. 20:28:28 pm » |  | 
 
 Nem iszik,nem dohányzik.    Sőtt,még játékterembe sem jár.    Egyébként meg e39-nek szerintem jó fékje van,bár az én nyugdíjas tempómban valszeg a betét is bepenészedig...    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:05:07 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3856 Dátum: 2008. augusztus 26. 12:33:28 pm » |  | 
 
 Pályazáró voltam a Buzita-Hernádvécse gyorson Rally II osztály után és sietni kellett,... 
 Nem létezik olyan autó (na jó, egy-két kivétel van), aminek mondjuk a Hringen két kör alatt nem fogy el a féke. Aki nem hiszi, próbáljuk ki! |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:05:28 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3857 Dátum: 2008. augusztus 26. 13:40:42 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:05:47 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lóránd 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 233
								
								 
								e23 732i
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3858 Dátum: 2008. augusztus 26. 18:27:32 pm » |  | 
 
 hello! szerintetek van értelme a hengerfejet felpolírozni??? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #3859 Dátum: 2008. augusztus 26. 18:41:11 pm » |  | 
 
 ha a szívócsatornákra gondolsz, akkor igen, illetve lehet az alakján is változtatni, a lényeg, hogy egy a szelep felé szűkülő tölcsért kell kialakítani.
 Promega
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:06:01 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Schnitzer 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3860 Dátum: 2008. augusztus 26. 23:16:53 pm » |  | 
 
 Nem létezik olyan autó (na jó, egy-két kivétel van), aminek mondjuk a Hringen két kör alatt nem fogy el a féke.
 Aki nem hiszi, próbáljuk ki!
 
 
 Appám! Hungaroringen ki köröz egész nap a verdájával? Há persze hogy elfogyik.    De komolyan mondom,Én kipróbálom... ...csak vedd meg utána a 4 tárcsát 2 garn. betéttel. Tárcsa jó lesz ATE-ban.(természetesen power disc) betétek meg Ferodo DS2000.    JA! Ha már fék.                      http://www.youtube.com/watch?v=m1dv_y_3EK0http://www.youtube.com/watch?v=MvNeTWpb7BA Ez fék. Pofaleszakad.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3861 Dátum: 2008. augusztus 27. 09:36:42 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3862 Dátum: 2008. augusztus 27. 12:38:17 pm » |  | 
 
 Hungaroringen ki köröz egész nap a verdájával?...
 nem kell egész nap körözni, 2 kör alatt bármi alól kimegy a fék a széria autók közt egy kivétellel van, de tényleg:http://www.youtube.com/watch?v=79WfWuzaKhU# |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:06:43 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopter 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 72
								
								 | 
								|  | « Válasz #3863 Dátum: 2008. augusztus 27. 13:23:08 pm » |  | 
 
 Pályazáró voltam a Buzita-Hernádvécse gyorson Rally II osztály után és sietni kellett,... 
 Akkor lehet, hogy az enyém mégsem gyári? Más autókkal én is szoktam magamat ilyesztgetni ezzel a fékelfogyással, de az e34-en még soha nem tapasztaltam. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:07:08 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Schnitzer 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3864 Dátum: 2008. augusztus 27. 22:37:03 pm » |  | 
 
 Ez nem is lehet vitás. A fék számomra is a Porschét jelenti.      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3865 Dátum: 2008. szeptember 02. 15:16:46 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| I-scream 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 934
								
								 | 
								|  | « Válasz #3866 Dátum: 2008. szeptember 03. 22:54:11 pm » |  | 
 
 Szép dolgok ezek |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:07:23 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| DonDr!ft 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1818
								
								 
								1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3868 Dátum: 2008. szeptember 11. 15:52:17 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| VA E21 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3869 Dátum: 2008. szeptember 12. 06:34:43 am » |  | 
 
    ..zsír |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:07:36 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |