Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2010 Dátum: 2010. március 10. 11:29:26 am » |
|
Azért a 12V az akksiban az nem olyan túl sok. Elkéne még vele indulnia, de jobb lenne, ha több lenne benne.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2011 Dátum: 2010. március 10. 11:32:02 am » |
|
Lehet utólagos riasztó kötekedése is...én ki..sznám Kattanás alatt azt értettem,hogy amikor mondjuk önindító, vagy test gond van, esetleg a vezérszál máshová van dugva, akkor az önindító csak kattog. Ezt normál esetben nem hallod, mivel az autó ugyebár indít. Automatánál az indításért felelős relé a képről a K1-es. Nézd meg, próbálj bele egy másikat, hátha.
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2012 Dátum: 2010. március 10. 11:53:04 am » |
|
Szerintem az is elképzelhető, hoyg amikor lemostad a verdát, befolyt a víz az önindítóhoz, éjjel az ott megfagyott, azóta meg nem volt ideje felolvadni, vagyis nem tud a behúzótekercs működni mondjuk. Próbáld meg feltölteni az akksit, hátha "megtörik a jég"...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2013 Dátum: 2010. március 10. 11:59:11 am » |
|
Szem! Ne írj már butaságot. Hogy kerülne víz az önindítóba egy külső mosásnál, vagy egyáltalán bármilyen mosásnál? Esetleg még azt lehetne ellenőrizni,hogy amikor indítóznál, az akku 12,64 V-a mennyire esik vissza? Egyébként eza feszültség teljesen jó.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2014 Dátum: 2010. március 10. 12:08:22 pm » |
|
Motormosásnál akár, vagy ha a motorháztetőnél szar a kéder, esetleg nincs rendesen becsukva. Nemtudhatod hogy mosta!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2015 Dátum: 2010. március 10. 12:15:25 pm » |
|
Gondoltam én is a fagyási károkra, de mondjuk az valóban érdekes lenne ha bármi ilyen elektromos részbe befolyt volna a víz.
Az akkut megpróbálom valahogy kimérni, annélkül, hogy a műszert közbe kelljen iktatnom, ugyanis az csak 20amprig mér.
A risztóra gyanakszom még, talán ott lehet a hiba, de azt legkorábban szombaton tudom visszavágni, és akkor is félve, ugyanis, a vezetőoldali hengerzáram működik csak, de ott is a csak kulcsal való nyitás kicsit necces néha. De egyértelműen a riasztónak mennie kell!
Miki!
Sajnos más reléim nincsenek a kocsihoz csak ami benne van. Gondolom ott egymással való cserelehetőség nincsen... Relé kimérhető valahogy multiméterrel?
Kicsit aggaszt a dolog , mert mindig hidegben, és hosszabb állás után van gond, de ilyen még nem volt, hogy totál süketlett volna, és minden működik rajta.
Próbáltam azt is , hogy a titkos kapcsolót kapcsolgattam, a három állása között, de ott sem történt semmi, és hozzáteszem azt sem tudom , hogy mit kapcsolok vele.
Ja , még annyi, hogy leszedtem a vonóhorgot szombaton, és a vezetékeit kikötöttem a hátső csatiból. Most leszigetelve várják a teljes visszavágást....ez okozhat valamit netán? Nem nagyon hinném, mert nem testelhet sehol, de hátha....
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2016 Dátum: 2010. március 10. 12:18:19 pm » |
|
Motormosásnál akár, vagy ha a motorháztetőnél szar a kéder, esetleg nincs rendesen becsukva. Nemtudhatod hogy mosta! Soha nem mosok motort vizzem, max, nagyon jó meleg időben letörölgetem. 5-6 vödör viz meg csak nem árt neki. Gőzborotvánál ha nem lett baja, akkor a vödrözéstől való hiba furcsa lenne. De nem tudom, én először a mosásra gondoltam, ugyanis azelőtt hiba nélkül ment...
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2017 Dátum: 2010. március 10. 12:24:35 pm » |
|
Ha indításnál nagyon megzuhan a feszültség az gondolom cellazárlat... mindenesetre feltöltöm, hátha... Feszültségzuhanásnak lehet más oka is? Mert ugye az óraegységnek picit csökken a fényereje, ha ráindítok most. Ez mindig így szokott lenni? Bevallom sosem figyeltem még ezekre.
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2018 Dátum: 2010. március 10. 13:54:08 pm » |
|
Egy kérdésem lenne , szntén még a nemindulással kapcsolatban. Az imént teefonáltam egy márkatársammal, akinek ugyanez a hibája volt, hasonló előzményekkel. Ő azt mondta, hogy ez főtengely jeladókábel hiba - legalábbis neki anno ez volt.
Nekem csinált korábban olyat a kocsi, hogy ráindítottam, az öninditó forgatta, de nem pöffent be. Ilyenkor ujra va kucsot vissza, majd ismét gyújtás és indítás, és ilyenkor megint köszörült párat, aztán beindult.
Ez a jelenség jeladóhibára , vagy a jeladó kábel hibának az előzménye.
Azt tanácsolta Márkatársam, hogy E30-as jeladókábelét vegyem meg hozzá, mert az is jó.
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #2019 Dátum: 2010. március 10. 14:55:35 pm » |
|
Szia ! Inditási feszültséget mérjél rajta ./inditózás közben figyeld az akku feszültség változását / ... Öninditónál nézd meg megy-e feszkó /inditáskor/ a behúzó tekercsre /nem a 30-as vastag / .... Esetleg zárd össze az öninditónál 30as + 57es / Igy ell. a behúzótekercset : kattan és forgat v.csak kattan ?... Melegen ha nehezebben szokott indulni az lehet benzinnyomás probléma is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2020 Dátum: 2010. március 10. 15:13:12 pm » |
|
Most az a baj, hogy teljesen süket a gép! Indításkor semmi!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 10. 17:45:25 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2021 Dátum: 2010. március 10. 19:11:40 pm » |
|
Egy kérdésem lenne , szntén még a nemindulással kapcsolatban. Az imént teefonáltam egy márkatársammal, akinek ugyanez a hibája volt, hasonló előzményekkel. Ő azt mondta, hogy ez főtengely jeladókábel hiba - legalábbis neki anno ez volt.
Nekem csinált korábban olyat a kocsi, hogy ráindítottam, az öninditó forgatta, de nem pöffent be. Ilyenkor ujra va kucsot vissza, majd ismét gyújtás és indítás, és ilyenkor megint köszörült párat, aztán beindult.
Ez a jelenség jeladóhibára , vagy a jeladó kábel hibának az előzménye.
Azt tanácsolta Márkatársam, hogy E30-as jeladókábelét vegyem meg hozzá, mert az is jó.
Szerintem a jeladókábeltől még kéne forgatni az önindítónak!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2022 Dátum: 2010. március 11. 12:01:54 pm » |
|
Sziasztok !
Mint régebben írtam a kocsimban kicsit kivan a BH féltengely gömbcsukló. Erős jobbkanyarba kattog.
Most találtam 1988as szintén 735 I -ből két db "vastagféltengelyt".
Az vona a kérdésem, hogy mire utal a " vastag " jelző, illetve , hogy ezeket be lehet-e építen az enyémbe, vagy jobban járok, ha felújíttatom a mostanit.
Esetleg, tudtok-e valakit aki itt Bp-n felújít / kicserél / javít féltengelyeket?
egyáltalán érdemes használtra kicserélni a mostanit?
Köszönöm a segítségeteket előre is !
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2023 Dátum: 2010. március 11. 13:45:09 pm » |
|
Hali! Valaki megtudná nekem mondani mi a tököm lehet ez a sárga takony a képen??? Eddig nem volt ott...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2024 Dátum: 2010. március 11. 13:51:09 pm » |
|
Amikor az olaj és a víz találkozik a motorban akkor képződik ez a gyönyörűség. Nagy valószínűséggel kezdődő hengerfejes a kocsid.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2025 Dátum: 2010. március 11. 14:00:08 pm » |
|
Akkor jol tippeltem... Hát ehhez nincs mit hozzáfüznöm, csak hogy Ámen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #2026 Dátum: 2010. március 11. 14:13:45 pm » |
|
Csak rövid utakra használod esetleg a kocsit? Mert ki tud csapódni a pára amúgyis. Nekem is volt, mondjuk nem ennyi, de 80km alatt eltűnt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2027 Dátum: 2010. március 11. 14:29:29 pm » |
|
Csak rövid utakra használod esetleg a kocsit? Mert ki tud csapódni a pára amúgyis. Nekem is volt, mondjuk nem ennyi, de 80km alatt eltűnt.
Egyhuzamban nem megyek vele többet 10-15kmnél...de ezt a távot megteszem egy nap 4-5 alkalommal... Miki kolegával már mehgvitattuk a gondomat pár hete, ugyanis eszi a vizemet, de annyi vizet megevett már hogy ha az mind a motorban magában tünt volna el, nem hiszem hogy még müködnie kéne... Szerelö azt mondta semmi baja, nem lát sehol hibát.Ettöl függetlenül kábé 100kmenként eltünik a tartálybol majdnem fél liter viz.Ami baszott soknak mondhato. Ha ez hengerfej azt mondták készüljek fel mert azt itt javittatni kábé egy ezres...pont ennyi volt a kocsi is. hiányzott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #2028 Dátum: 2010. március 11. 14:39:05 pm » |
|
Ha csak kicsapódó pára lenne akkor az inkább fehér színű lenne, de ez szép sárga. Tehát valóban Viktornak lesz igaza. A vízcsöveket nem fujja keményre üzem közben a motor?
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2029 Dátum: 2010. március 11. 14:43:52 pm » |
|
Ha csak kicsapódó pára lenne akkor az inkább fehér színű lenne, de ez szép sárga. Tehát valóban Viktornak lesz igaza. A vízcsöveket nem fujja keményre üzem közben a motor?
Pont vagy két hete csekkoltam, Miki ugyanezt kérdezte, de nem(bár akkor még sárga trutyi sem volt.)... (A kemény alatt itt gondolom a majdhogy öszenyomhatatlanra gondoltok...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #2030 Dátum: 2010. március 11. 14:49:14 pm » |
|
Olyasmire. Gondolom a kiegyenlítő sapkája 1.4 bar-os. Azon felül el kellene engednie a nyomást, feltéve ha rendesen működik.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2031 Dátum: 2010. március 11. 14:58:28 pm » |
|
Olyasmire. Gondolom a kiegyenlítő sapkája 1.4 bar-os. Azon felül el kellene engednie a nyomást, feltéve ha rendesen működik.
Lecsekkolom majd most munkába menet ujra a csöveket... De tuti h hengerfej lesz.Ha a szerelö sem talált sehol sem lyukat a rendszerben akkor ez sztem az lesz. Viszont a viz meg szokott alatta állni a földön...:S Faszom kivan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2032 Dátum: 2010. március 11. 15:01:41 pm » |
|
Várjá mááá... a kocsi alatt áll a víz?? Akkor valahol csak elfolyik (mondjuk emelett sajan lehet HFes is )... Ha HFes akkor meg "megeszi a vizet" vagy az olajba nyomja mint nekem a felújítás előtt ...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2033 Dátum: 2010. március 11. 15:10:00 pm » |
|
Várjá mááá... a kocsi alatt áll a víz?? Akkor valahol csak elfolyik (mondjuk emelett sajan lehet HFes is )... Ha HFes akkor meg "megeszi a vizet" vagy az olajba nyomja mint nekem a felújítás előtt ... Ja-ja... Elöször a valahol elfolyik verzio tünt ésszeröbbnek, mert áll alatta a viz, viszont sehol nem talált a szerelö rajta lyukat... Viszont ha a motor eszi meg a vizet, teht hengerfejes, akkor elég szomjas egy motor ez az enyém, mert ha eddig nem töltöttem bele vagy 10liter vizet akkor semennyit...10liter viz meg a motortérben picit tulzás.szvsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2034 Dátum: 2010. március 11. 15:11:20 pm » |
|
Várjá mááá... a kocsi alatt áll a víz?? Akkor valahol csak elfolyik (mondjuk emelett sajan lehet HFes is )... Ha HFes akkor meg "megeszi a vizet" vagy az olajba nyomja mint nekem a felújítás előtt ... Hengerfej repedés esetén az égéstérbe kerülő vizet gyakorlatilag kipufogja, ami pedig az olajtérbe kerül az felhabosítja az olajat.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2035 Dátum: 2010. március 11. 15:23:04 pm » |
|
Hengerfej repedés esetén az égéstérbe kerülő vizet gyakorlatilag kipufogja, ami pedig az olajtérbe kerül az felhabosítja az olajat.
Akkor ez lehet nem is csak tömités?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2036 Dátum: 2010. március 11. 15:40:20 pm » |
|
Szerintem nem lesz az hengerfejes. Bár eléggé sárga a hab de vedd le a sapkát a kiegyenlítőről és figyeld a vizet ha továbbra is eltűnik akkor már kezdhetsz beszarni de szerintem kinyomja valahol most csináltunk egy -igaz off-os kocsit és az egyik vízcső volt olyan kicsi repedezett, hogy amikor a sapka rajta volt akkor elnyomta a vizet de olyan g*cin, hogy a forró kipuffon el is párolgott és nyoma sem látszott. Sapka le,víz maradt. Na akkor kezdtük el tüzetesebben átnézni a csöveket és került elő a repedés.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2037 Dátum: 2010. március 11. 15:44:34 pm » |
|
ha igazän nagy a sz@r akkor azt a vizen is eszreveszed mert az meg olajos!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2038 Dátum: 2010. március 11. 15:47:41 pm » |
|
Szerintem nem lesz az hengerfejes. Bár eléggé sárga a hab de vedd le a sapkát a kiegyenlítőről és figyeld a vizet ha továbbra is eltűnik akkor már kezdhetsz beszarni de szerintem kinyomja valahol most csináltunk egy -igaz off-os kocsit és az egyik vízcső volt olyan kicsi repedezett, hogy amikor a sapka rajta volt akkor elnyomta a vizet de olyan g*cin, hogy a forró kipuffon el is párolgott és nyoma sem látszott. Sapka le,víz maradt. Na akkor kezdtük el tüzetesebben átnézni a csöveket és került elő a repedés.
Nem csakod össze mindent olajjal ha sapka nélkül járok vele?:O Meg nem repül be valami oda belülre ha nincs sapka?? Mert akkor kiprobálom sapka nélkül, megyek vele egy 100ast, aztán megmutatja... Amugy a vizen eddig semmi különösebbet nem vettem észre, hogy olajos lenne vagy bármi. De mivel szinte naponta töltöm utána, szinte mindig friss viz van benne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2039 Dátum: 2010. március 11. 15:49:51 pm » |
|
Nem az olajsapkát veszed le hanem a kiegyenlítőtartályét! Nekem is volt 1cm vastag hab a szelepfedélben amikor csak rövid távokat használtam és mégsem volt hengerfejes....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
|