| 
			| 
					
						| TotoE12 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2040 Dátum: 2010. március 11. 15:55:31 pm » |  | 
 
 Nem az olajsapkát veszed le hanem a kiegyenlítőtartályét!Nekem is volt 1cm vastag hab a szelepfedélben amikor csak rövid távokat használtam és mégsem volt hengerfejes....
 
        Na ezt kiprobálom akkor. Ha igy is eltünik a vizem akkor nagyvaloszinüséggel hengerfej lesz ugyi jol értelmezem??? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #2041 Dátum: 2010. március 11. 16:08:07 pm » |  | 
 
 Ha továbbra is találsz alatta tócsát akkor nem biztos, ha az megszűnik akkor már lehet, hogy az de még lehet más is. Fagyáló szagát nem érzed az utastérben?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TotoE12 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2042 Dátum: 2010. március 11. 16:11:39 pm » |  | 
 
 Ha továbbra is találsz alatta tócsát akkor nem biztos, ha az megszűnik akkor már lehet, hogy az de még lehet más is. Fagyáló szagát nem érzed az utastérben?
 
 Azt abszolut nem. De fagyállo már nem sok lehet benne mivel utobbi idöben csak deszt vizet töltök bele. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gábor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1416
								
								 | 
								|  | « Válasz #2043 Dátum: 2010. március 11. 17:43:40 pm » |  | 
 
 Ha csak kicsapódó pára lenne akkor az inkább fehér színű lenne, de ez szép sárga. Tehát valóban Viktornak lesz igaza.
 A vízcsöveket nem fujja keményre üzem közben a motor?
 
 Jogos, de pl haverom skodája úgy itta a vizet hogy a benzinnel egyező mennyiség fogyott, mégis fehéresebb volt rajta a kapuccsinó. Igaz annyi volt, hogy a szelepfedél 2x olyan nehéz lett miatta... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TotoE12 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2044 Dátum: 2010. március 11. 22:33:05 pm » |  | 
 
 Ha továbbra is találsz alatta tócsát akkor nem biztos, ha az megszűnik akkor már lehet, hogy az de még lehet más is. Fagyáló szagát nem érzed az utastérben?
 
 Tocsaval nem talalkoztam, viszont a vizem tovabbra is fogyik. Hengerfej lesz ez... Az a legnagyobb gond nekem ez munkaeszkoz, ha nincs auto nincs melo... Hivtam itteni magyar szerelot, azt mondta 6-800fontig terjed a javitasa.(tehat 2kilo kornyeke) Es ha mar megbontjak, litudja mit talalnak meg. Eorom ebodotta. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #2045 Dátum: 2010. március 12. 08:06:55 am » |  | 
 
 Vegyél hozzá egy bontott, jó HF-et és akkor hamar megvan a csere. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #2046 Dátum: 2010. március 12. 10:19:55 am » |  | 
 
 Jogos, de pl haverom skodája úgy itta a vizet hogy a benzinnel egyező mennyiség fogyott, mégis fehéresebb volt rajta a kapuccsinó. Igaz annyi volt, hogy a szelepfedél 2x olyan nehéz lett miatta...
 
 
 Szerintem az már azért volt olyan színű mert túl sok vizet csócsált. Más: Toto, ha érdekel szerintem még Feribmwnek még meg van a te gépedhez való hengerfeje. Én láttam és nagyon patent állapotban van. Szerintem beszélj vele hátha megoldható a posta. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gábor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1416
								
								 | 
								|  | « Válasz #2047 Dátum: 2010. március 12. 10:25:18 am » |  | 
 
 Szerintem az már azért volt olyan színű mert túl sok vizet csócsált.Más:
 
 Toto, ha érdekel szerintem még Feribmwnek még meg van a te gépedhez való hengerfeje. Én láttam és nagyon patent állapotban van.
 Szerintem beszélj vele hátha megoldható a posta.
 
 Lehet, sose tudjuk meg, azóta már favorit motoros   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csabE28 
								aki számodra  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1889
								
								 
								Szerelem, mert cápa!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2048 Dátum: 2010. március 12. 20:49:31 pm » |  | 
 
 Azt abszolut nem.De fagyállo már nem sok lehet benne mivel utobbi idöben csak deszt vizet töltök bele.
 
 Mielött a blokkot is előre megveszed, szerintem önts bele fagyállót, aztán menj 100 km-t és NYALD MEG A HABOT! Ha édes: megszoptad, ennyi a nagy diagnosztika.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Aranka az én kis vasoxidkupackám! |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TotoE12 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2049 Dátum: 2010. március 13. 17:49:08 pm » |  | 
 
 Mielött a blokkot is előre megveszed, szerintem önts bele fagyállót, aztán menj 100 km-t és NYALD MEG A HABOT! Ha édes: megszoptad, ennyi a nagy diagnosztika.   A szelepfedelet ne süssem meg???    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2050 Dátum: 2010. március 14. 15:07:57 pm » |  | 
 
 Hali! Valaki megtudná nekem mondani mi a tököm lehet ez a sárga takony a képen??? Eddig nem volt ott...  Olvasztott törökméz.    Ha kiderülj,szólj Toto, mert én naponta találkozok ilyen autókkal,de egyikből sem fogy a víz, valamelyik nem futott még 10.000km-t sem.    egyik volt barátomnak az M20-asa is így nézett ki,de sosem kellett utántölteni. Nekem meg közel sem ilyen, a hasonló motoromon, mégis utána kell töltenem ~1 liter per 2000km-enként. (és fogalmam sincs,hova megy el... b@ss@+)   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 47
								
								 | 
								|  | « Válasz #2051 Dátum: 2010. március 14. 16:12:34 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 Ma reggel szerettem volna az autóval elindulni, de nem sikerült. E21-em van. Benzin van benne, az önindító forgat. A benzin pumpára gondolok, hogy az nem adja a benzint, mert ha ráadom a gyújtást, akkor nem hallom hogy a benzinpumpa üzemelne. Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet a benzinpumpa hibája vagy milyen esetleges más problémák lehetnek még? Volt már ilyen régebben az autóval, akkor azt mondta a szerelő, hogy egy vezetéket kellett kicserélni, de, hogy milyen vezetéket azt akkor nem mondta/nem kérdeztem és már sajnos megkérdezni sem tudom tőle.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| THT 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 569
								
								 | 
								|  | « Válasz #2052 Dátum: 2010. március 14. 16:29:21 pm » |  | 
 
 Szia! Lehet megsértődött hogy el akarod adni nem?    Szerintem ha tuti biztos vagy benne hogy hallani szoktad az AC hangját, és most nem hallod, akkor AC-reléd keresd meg, ellenőrizd behúz e. Esetleg adj az közvetlenül áramot za AC-nak,  ha teker, akkor előrébb van a baj, ha nem, akkor meg ott.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1973 E12 M10B20 automatic |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 47
								
								 | 
								|  | « Válasz #2053 Dátum: 2010. március 14. 16:37:55 pm » |  | 
 
 Szia! Szerintem is hisztizik, egy igazi csaj    .  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| pic 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2054 Dátum: 2010. március 14. 23:52:11 pm » |  | 
 
 Nálam ha ezt csinálta, egyszerű volt a megoldás. Megmozgattam a benzinpumpa biztijét.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #2055 Dátum: 2010. március 15. 00:17:53 am » |  | 
 
 Sziasztok!
 Ma reggel szerettem volna az autóval elindulni, de nem sikerült. E21-em van. Benzin van benne, az önindító forgat. A benzin pumpára gondolok, hogy az nem adja a benzint, mert ha ráadom a gyújtást, akkor nem hallom hogy a benzinpumpa üzemelne. Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet a benzinpumpa hibája vagy milyen esetleges más problémák lehetnek még? Volt már ilyen régebben az autóval, akkor azt mondta a szerelő, hogy egy vezetéket kellett kicserélni, de, hogy milyen vezetéket azt akkor nem mondta/nem kérdeztem és már sajnos megkérdezni sem tudom tőle.
 
 A benzinpumpa reléjének a foglalatában a 87-es lábra ha + ot adsz, akkor elvileg működésbe kell lépnie a pumpának. Ha így működik, akkor a 30-as és a 87-es lábat ékeld ki egy darab dróttal, ha elindul az autó, akkor a relé a gond, de ne hagyd rajt a gyújtást sokáig, mert amint gyújtáson van egyből tolni fogja az anyagot! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gábor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1416
								
								 | 
								|  | « Válasz #2056 Dátum: 2010. március 15. 11:42:48 am » |  | 
 
 Hali!
 2 kérdésem lenne:
 
 1.: Valaki tud méreteket és pozíciókat mondani a gyári levehető fejű horog jukaihoz? Sablont tudok róla csinálni, csak az a kérdés hogy mi legyen mitől mennyire. És hogy a 2 kitámasztó pálcika, ami a csomagtérfedél zsanérhoz megy, azok hogy vannak. Mert a kettő vége más, az egyiknél középen van ellapítva, míg a másiknál az egyik oldalra. Melyik megy föntre/lentre, és a lapított fele kifele vagy befele néz?
 
 2.: Le tudom engedni a motort segédalvázastul? Csak annyira kell, hogy a tűzfalat és a kardánalagutat le tudjam kezelni, és szigetelni. Meg ha igen, akkor váltótartó le, kardán le, gólyalábak a tornyokról, hűtő, kábelek lentvannak. Megoldható?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #2057 Dátum: 2010. március 15. 11:57:02 am » |  | 
 
 A vonóhorgot már nem tudom, hogy van pontosan... A motort váltót le tudod engedni, mindent elkötsz alulról, bölcső stb.... Szerintem akkor dobd is ki belőle a 20-ast, sokkal kényelmesebb lesz dolgozni a kasznin......       |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gábor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1416
								
								 | 
								|  | « Válasz #2058 Dátum: 2010. március 15. 12:00:14 pm » |  | 
 
 Csak a garázsban nehéz annyira megemelni a kocsit hogy ki tudjam alóla húzni...  Meg még egyszer akarok vele menni, azt a 13km-t Almádiból Veszprémbe, a műhelyhez, ahol megvan minden a motorcseréhez. És akkor illendően el tudok köszönni tőle    Azé mégiscsak a szívét cserélem ki szegény szerencsétlennek    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2010. március 15. 12:07:06 pm írta Dénes » |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #2059 Dátum: 2010. március 15. 12:07:38 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 47
								
								 | 
								|  | « Válasz #2060 Dátum: 2010. március 15. 16:34:11 pm » |  | 
 
 A benzinpumpa reléjének a foglalatában a 87-es lábra ha + ot adsz, akkor elvileg működésbe kell lépnie a pumpának. Ha így működik, akkor a 30-as és a 87-es lábat ékeld ki egy darab dróttal, ha elindul az autó, akkor a relé a gond, de ne hagyd rajt a gyújtást sokáig, mert amint gyújtáson van egyből tolni fogja az anyagot!
 A válaszod csak most olvastam. Köszönöm szépen a tanácsot holnap megpróbálom, mert az akkut lemerítettem még tegnap.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopasz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1296
								
								 
								"Ragadozó"
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2061 Dátum: 2010. március 17. 16:08:55 pm » |  | 
 
 kérdésem volna   16-os 9coll széles kerékre milyen méretű gumi az ideális?nem tipusra vagyok kíváncsi,hanem méretre |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gábor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1416
								
								 | 
								|  | « Válasz #2062 Dátum: 2010. március 17. 16:20:35 pm » |  | 
 
 kérdésem volna   16-os 9coll széles kerékre milyen méretű gumi az ideális?nem tipusra vagyok kíváncsi,hanem méretreHát nem a 195-ös, mer az így néz ki rajta    Amúgy szerintem 255-el kb jó lenne. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #2063 Dátum: 2010. március 17. 16:22:08 pm » |  | 
 
 225/55  235/50 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopasz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1296
								
								 
								"Ragadozó"
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2064 Dátum: 2010. március 17. 16:31:02 pm » |  | 
 
 225/55  235/50
 köszönöm uram       |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopasz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1296
								
								 
								"Ragadozó"
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2065 Dátum: 2010. március 17. 16:33:28 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopasz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1296
								
								 
								"Ragadozó"
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2066 Dátum: 2010. március 17. 16:39:34 pm » |  | 
 
 jut eszembe,még egy kérdés akkor
 ugyan úgy 16-os felni és 8coll széles,akkor elméletileg erre is jo a 225/55,vagy hagyjam ami most van rajta 215-öst
 per számot hirtelen most nemtudom
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #2067 Dátum: 2010. március 17. 18:07:21 pm » |  | 
 
 Jó. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopasz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1296
								
								 
								"Ragadozó"
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2068 Dátum: 2010. március 17. 18:14:37 pm » |  | 
 
 köszönöm     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gábor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1416
								
								 | 
								|  | « Válasz #2069 Dátum: 2010. március 17. 18:19:40 pm » |  | 
 
 225/55  235/50
 de ezeket rá kő nyújtani valamennyire, nem? Hát ha a 11 collosra föltették így a 205-öst, akkor simán    Vagy  10 collra 175...   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2010. március 17. 18:26:58 pm írta Gábor » |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	|  |