CápaBMW fórum
2024. november 27. 14:16:05 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 3284711 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #600 Dátum: 2010. március 20. 22:10:55 pm »

A 323i-től nem volt idegen a 20l feletti fogyasztás sem,igaz én vezettem, burnrubber 430 54,aztán a motronikos 20i-vel sokkal kevesebbet fogyasztott,de nem is ment. undecided Embarrassed.
Vegyesben a 323i-re 10litert számolhatsz,simán,a 20 karbisra,ha jó Cool,kb 9-et,mindkettőt csak ajánlani tudom,abszolút AUTÓ mindkettő,az utóbbi 10-15évben gyártott izék meg sem közelítik,vezetési élményben,hanghatásban,fílingben.
Szeretem mert cápa! angel
Ui:nem tudom a 323i gyorsulási adatait,8 sec(?)de meg kell mondjam nagyon haladt,mocskos gyors gázreakciók,kemény gyorsulás,tutajos akusztika poundit,a maga idejében fogta a korabeli porsékat,tudtommal.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 20. 22:14:34 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #601 Dátum: 2010. március 20. 22:11:59 pm »

én 20/6-ról eddig nem hallottam 12-nél kisebb számot..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
pic
Vendég
« Válasz #602 Dátum: 2010. március 20. 22:12:34 pm »

óriási kamu!
Miért? A te 23i-d hogy fogyaszt? Evil Mert az enyém megállt 9-ből. Városon kívül 120-140 közötti tempóval. De városban 12-t kért.
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #603 Dátum: 2010. március 20. 22:14:56 pm »

Hogy vezettek ti emberek Cheesy

Az a kis autó 12 litert 100on? Smiley Hát Pestre még elmegy nekem az ötösnek, de országúton szokásos haladós 100al(és akkor még 3 hete volt meg a kocsi, minden adandó alkalommal visszavágtam kettőbe előzéshez...) inkább nyolcfél. Pedig aztán ez egy igen szar állapotú k-jettel és 4 ganggal lett lemérve. ~850km-t mentem egy tankkal amikor napokon keresztül ingáztam Pest és Vp között. Akkor hogy van ez?
Naplózva

collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #604 Dátum: 2010. március 20. 22:16:24 pm »

 Evil az enyém speciel nagyon is jól Roll Eyes

egyébként ezek a 8-9-es átlagok egészen felejtőek egy 23i-nél. persze, ha valaki 95 %-ban 90-nel autózik sík úton akkor elhiszem. de egy budapesti városi etap eléggé megnyomja...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
M.Norbi
Vendég
« Válasz #605 Dátum: 2010. március 20. 22:18:34 pm »

nem a 320/6 al van bajom. hanem volt szerencsém 1 315be 20/6 motoroshoz. Fájt volna ha végre felújítom és szépre sikerül a múltja miatt (315) nem megy át az O.T.-n.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 20. 22:23:19 pm írta M.Norbi » Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #606 Dátum: 2010. március 20. 22:29:31 pm »

De nem mindenki lakik Budapesten. 10-es átlaggal lehet számolni, ahogy miszter is írja. Mondjuk Bp-Vp között. Wink
Igen, ebben van pest belváros is. angel
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 20. 22:30:07 pm írta collins » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #607 Dátum: 2010. március 20. 22:46:07 pm »

én 20/6-ról eddig nem hallottam 12-nél kisebb számot..

Városban 12 és 13L között jött ki nekem a fogyi ősz végén, főleg 3-8km-es szakaszokra, tehát mire odaértem, ahová szerettem volna, addigra melegedett be.

Városon kívül 4 személlyel, megpakolt csomival 7-8Lityit produkált. Jó az, csak a karbit egyszer be kell jól állítani.  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #608 Dátum: 2010. március 21. 11:10:23 am »

én 20/6-ról eddig nem hallottam 12-nél kisebb számot..

Ha jó a 4a1, megelégszik 10l-el.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #609 Dátum: 2010. március 21. 14:20:02 pm »

Nekem a 20/6 gázból evett a városban 12-t, országúton, ha nem gyötörtem 6-7 litert.A karbi szar volt, így a benzint csak hidegindításra használtam...
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 21. 15:13:21 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #610 Dátum: 2010. március 21. 15:35:43 pm »

Nekem városban 20 at evett, de viszont országúton megette a 20-at.  Evil
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #611 Dátum: 2010. március 21. 15:36:09 pm »

Köszönöm a válaszokat.  Daihatsu Charade-t köszönöm nem. E21et szeretnék azt hiszem lesz is bár nem sürgős. Csak nem tudom hogy 4 vagy 6 hengerest. Ami biztos hogy O.T.-ra esélyest szeretnék. Nem baj ha van vele munka csak ne legyen 315 /20 hathenger vagy A.F. Olyan hobbi autót szeretnék amivel nem rendkívül nagy költség közlekedni a mindennapokba. Ne egyen többet a mostani családi szekérnél (kb 10-11L). Azt hiszem, egyre jobban tetszene 1 baur cabrio is.     

Örömmel olvasom ezeket a sorokat.  Smiley

Baur-ból nem sokat láttam eddig, sorhattal,inkább 18-at.
De szerintem ha lúd,akkor kákalaki akka.  Grin
ööööö.... izé legyen kövér.
Bár,323i-ből nem AF-eset, vagy egyáltalán olyat, ami kevés ktsg-ből talpraállíthato kevés van,de még 20/6-ból is elég gyér a felhozatal.
De én kívánok neked kitartást hogy sikerüljön egy jó 23-ast kifognod.  Wink

Egyébként e21 sorhat nekem is   poundit

Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #612 Dátum: 2010. március 21. 18:46:02 pm »

én 20/6-ról eddig nem hallottam 12-nél kisebb számot..

Szombathely- Szeged, éjjel, E12, 0 forgalom, fix 80,  5,4. Milyen szar is a 20/6...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #613 Dátum: 2010. március 21. 19:07:48 pm »

Szombathely- Szeged, éjjel, E12, 0 forgalom, fix 80,  5,4. Milyen szar is a 20/6...

Jól van,de annak Te voltál a gazdája.
Mennyit fogyasztott volna?  Wink
A mi fogyasztási adataink,nem Miki BMW-jéről szólnak,azok elhanyagoltabbak...
Naplózva
M.Norbi
Vendég
« Válasz #614 Dátum: 2010. március 21. 19:57:30 pm »

Köszönöm a sok infót. Van még 1 nagy tudatlanságom mi az a  4a1. A fórumon van valakinak baur?
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #615 Dátum: 2010. március 21. 19:58:47 pm »

Köszönöm a sok infót. Van még 1 nagy tudatlanságom mi az a  4a1. A fórumon van valakinak baur?

A 4a1 az a karburátor típusa. SOLEX 4a1.  Wink
Baur? Itt?  undecided
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #616 Dátum: 2010. március 21. 20:05:07 pm »

Asszem Shamandog hirdetett egy Baur 318i-t nem olyan rég.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #617 Dátum: 2010. március 21. 20:14:50 pm »

Asszem Shamandog hirdetett egy Baur 318i-t nem olyan rég.

télleg...  36
Naplózva
M.Norbi
Vendég
« Válasz #618 Dátum: 2010. március 21. 20:14:59 pm »

Láttam kicsit harcosnak tűnik. Szeretnék róla több infót, irtam neki privit pár napja de nincs itt.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #619 Dátum: 2010. március 21. 20:16:27 pm »

Jól van,de annak Te voltál a gazdája.
Mennyit fogyasztott volna?  Wink
A mi fogyasztási adataink,nem Miki BMW-jéről szólnak,azok elhanyagoltabbak...

Akkor lettem csak a gazdája, előtte 11 évig pihent egy fa alatt az autó... csak hát magyar kezek nem turkáltak a 4A1-ben sosem....



* műhely 064.jpg (146.49 KB, 960x720 - megtekintve 956 alkalommal.)

* műhely 076.jpg (89.73 KB, 800x600 - megtekintve 754 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #620 Dátum: 2010. március 21. 20:22:47 pm »

Akkor lettem csak a gazdája, előtte 11 évig pihent egy fa alatt az autó... csak hát magyar kezek nem turkáltak a 4A1-ben sosem....

Jaj B+!!!  1057 46

Ezt én ismerem.  Smiley
Még mindig ott van a nagykapuval szemben?Az ajtó mögött? bocs. Megett?  Grin
Annyira aranyos pirosban...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #621 Dátum: 2010. március 21. 20:39:47 pm »

Jaj B+!!!  1057 46

Ezt én ismerem.  Smiley
Még mindig ott van a nagykapuval szemben?Az ajtó mögött? bocs. Megett?  Grin
Annyira aranyos pirosban...


Nem, már egy éve egy akasztani való lakatosnál van, aki felvette rá az előleget és lepattant Angliába... várja egy fincsi kis feljelentés.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #622 Dátum: 2010. március 21. 21:15:01 pm »

Ismerjük?



Naplózva

Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #623 Dátum: 2010. március 21. 21:27:14 pm »

Ezen is ott az mtech szárny  Roll Eyes  Wink

Én nem ismerem...
Naplózva

70/627-5355
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #624 Dátum: 2010. március 21. 21:29:20 pm »


Nem, már egy éve egy akasztani való lakatosnál van, aki felvette rá az előleget és lepattant Angliába... várja egy fincsi kis feljelentés.

 Kédvés Mijkloss...
Vánok Borátok,aki ha szükségét gondolod,szívessén viszik kocsikazni lakatost...  Smiley

Hát a K Lips Sealed vaannyát!!!
Az összes kasztnis ilyen szarházi?  Cry
Elnézést,ha megbántottam valakit,tisztelet a nagyérdeműnek.
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #625 Dátum: 2010. március 21. 22:09:13 pm »

Ismerjük?





Te is voltál kint? Smiley
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #626 Dátum: 2010. március 21. 22:13:44 pm »

Jól ment a srác, de nem volt túl ismerkedős fajta.... állítólag M54B30 főtengely M20ban 3xx tengellyel. Ill E12 diffi volt a gép alatt.


* kakucs ring 006.JPG (75.85 KB, 800x600 - megtekintve 1180 alkalommal.)
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #627 Dátum: 2010. március 21. 22:17:44 pm »

Láttam kicsit harcosnak tűnik. Szeretnék róla több infót, irtam neki privit pár napja de nincs itt.

Az a kocsi elkelt, de elég nagy kihívás lett volna lábra állítani.
Van a fórumon Baur, és lehet, hogy még eladó is lenne, de nem épp az olcsó kategória. (bár relatív, mi a drága)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #628 Dátum: 2010. március 21. 22:24:19 pm »

Akkor lettem csak a gazdája, előtte 11 évig pihent egy fa alatt az autó... csak hát magyar kezek nem turkáltak a 4A1-ben sosem....




Ilyen vót' neköm is,E21-ben icon_razz 408
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #629 Dátum: 2010. március 21. 22:25:09 pm »

Jól ment a srác, de nem volt túl ismerkedős fajta.... állítólag M54B30 főtengely M20ban 3xx tengellyel. Ill E12 diffi volt a gép alatt.

És hol is volt pontosan ez?  huh
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!