Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1650 Dátum: 2010. június 29. 19:46:08 pm » |
|
E28 L-jethez keresnék műszerfal csatlakozó lábkiosztást. A fordulat és a fogyimérő az érdekes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csillagszemű
Nem elérhető
Hozzászólások: 403
Flottakezelő
|
|
« Válasz #1651 Dátum: 2010. július 05. 07:47:23 am » |
|
Sziasztok! Az E28 műszerfalban szeretnék akkumulátorokat cserélni! Érdeklődnék az akksik adatai után, hogy milyeneket kéne vennem? A jelenlegieken egy betü sincs, szép pirosak, és ennyi! Köszi!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 06. 08:09:48 am írta Csillagszemű »
|
Naplózva
|
E28 524td - E32 735iAL
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1652 Dátum: 2010. július 05. 16:11:08 pm » |
|
NiMh tipusú legyen, a kapacitásának nem kell túl nagynak lennie...
Ami lényeges, hogy ha már kifolyt az elektrolit, onnantól véletlenszerű kontakthibák tömkelege várható a panelon... De az okosabbak majd kijavítanak, ha valamit rosszul mondtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csillagszemű
Nem elérhető
Hozzászólások: 403
Flottakezelő
|
|
« Válasz #1653 Dátum: 2010. július 06. 08:09:01 am » |
|
Köszi a infót Promega! Hát kontakthibáim vannak szép számmal: a fordulatszám kb. 100km megtétele után kezd életre kelni, de akkor is van, hogy pattog a mutató 1000 és 6000 között! A vízhőfokmérő az általában jó, de van, hogy felugrik pirosba, de olyan is van, hogy teljesen inaktív helyzetbe ugrik, mintha nem is lenne rajta a gyújtás. A szervízlámpák nem működnek, nagyon ritkán elkezdenek discofényként villogni. Amiket eddíg elvégeztem: új akksikat raktam be, átmelegítettem a csatlakozok forrasztásait. (Csak a sárga, fehér, kék csatik lábait!) Sajnos nem változott semmit a helyzet. A panel amúgy egészségesnek tűnik! Akinek még vannak ötletei, szóljon plíz!!!
|
|
|
Naplózva
|
E28 524td - E32 735iAL
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #1654 Dátum: 2010. július 06. 09:40:11 am » |
|
Ellenőrizd a testet. Nekem mindig ezt mondták.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 06. 09:46:00 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #1655 Dátum: 2010. július 15. 21:36:19 pm » |
|
Sziasztok! Most a villany-ászokat szeretném megkérdezni. Meg tudja-e valaki erősíteni, amit az internetten találtam a 4 hengeres L-jetes motorvezérlőkről, miszerint típushibájuk, hogy túldúsítják a keveréket. BOSCH FUEL INJECTION TYPICAL FAILURE MODES BMW Models 528, 530, 733 (L-Jetronic) - 0 280 001 XXX no typical failure mode, very reliable Model 318 (L-Jetronic) - 0 280 000 XXX intermittent running, excessive rich fuel mixture Model 733 (Motronic 1st) - 0 261 200 XXX no typical failure mode, very reliable Models 325, 528e, 633, 733 (Motronic 2nd) - 0 261 200 XXX intermittent running, excessive fuel mixture, starts and dies Az infó innen van: http://www.systemsc.com/failuremodes.htm Ha igen, akkor tudja-e valaki, hogy javítható-e, jellegzetes IC vagy ilyesmi, ami el szokott szállni? Előre is köszi a segítséget. F.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 17. 12:27:48 pm írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1656 Dátum: 2010. július 17. 12:25:12 pm » |
|
Nekem még a 280 001 301 vezérlővel voltak túldúsítási problémáim, de még sosem szedtem szét, így nem tudom mi ment el benne. Kimondottan rossz élményeim M50 vezérlővel voltak...sok
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1657 Dátum: 2010. július 17. 15:50:28 pm » |
|
A 301-es, ha jól tudom akkor a 20i-kben volt?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1658 Dátum: 2010. július 17. 16:06:22 pm » |
|
Így van. A hidegindítóspricces és régi gyújtásmodulos típusok kaptak ilyet, de a korai 23i-nek is ez volt
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #1659 Dátum: 2010. július 18. 16:24:15 pm » |
|
Hi! Csinált már vki olyat, hogy kihajította a viszkoventit és elektromosat rakott be helyette az E28-ba, vagy más tipusba? Nagyon elegem van a sok szar bontott viszkóból! Már újat vehettem volna ennyi pénzből. Szóval hogy csinálta és mik váltak be?
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1660 Dátum: 2010. július 18. 16:42:19 pm » |
|
Hi! Csinált már vki olyat, hogy kihajította a viszkoventit és elektromosat rakott be helyette az E28-ba, vagy más tipusba? Nagyon elegem van a sok szar bontott viszkóból! Már újat vehettem volna ennyi pénzből. Szóval hogy csinálta és mik váltak be? Nekem e34 klimaventillátor volt ráhekkelve. Ez elég jól hűt és viszonylag könnyen beszerezhető, de arra azért figyelni kell, hogy ne egy berohadt, szoruló példányt vegyél. Bekötése nem bonyolult, kell hozzá egy relé, biztosíték, meg természetesen a vizhőfok érzékelő, esetleg egy kapcsoló, ha kézzel akarod kapcsolgatni.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1661 Dátum: 2010. július 18. 17:00:45 pm » |
|
Nekem e34 klimaventillátor volt ráhekkelve. Ez elég jól hűt és viszonylag könnyen beszerezhető, de arra azért figyelni kell, hogy ne egy berohadt, szoruló példányt vegyél. Bekötése nem bonyolult, kell hozzá egy relé, biztosíték, meg természetesen a vizhőfok érzékelő, esetleg egy kapcsoló, ha kézzel akarod kapcsolgatni.
Benzinesét vegyed, a dieselé mind szar, a benzinesé hosszabb életű.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #1662 Dátum: 2010. július 18. 17:08:40 pm » |
|
A benzines klíma vagy rendes hűtőventijét? Ahogy néztem a klímaventik sokkal filigránabbak(gyengébbek?).
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1663 Dátum: 2010. július 18. 18:31:07 pm » |
|
Hi! Csinált már vki olyat, hogy kihajította a viszkoventit és elektromosat rakott be helyette az E28-ba, vagy más tipusba? Nagyon elegem van a sok szar bontott viszkóból! Már újat vehettem volna ennyi pénzből. Szóval hogy csinálta és mik váltak be? én rendeltem ibéjről kettőt, egy dieselét,és egy benzinest.a td be is lett szerelve, semmi baj nem volt vele, a td avval költözött el..a két zsirúj viszkó postával itthon volt 16 ból...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1664 Dátum: 2010. július 18. 19:27:26 pm » |
|
Itt nemrég beszéltek vmi olcsó viszkóforrásról, olvass egy picit, sztem megtalálod (asszem 10k körüli árat mondtak a zsír újra): http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9000991Egyébként meg a poweren nemrég láttam 16"-os ventit zsír újban 16-ért, szerintem az Neked is jó lenne!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1665 Dátum: 2010. július 18. 20:35:09 pm » |
|
A benzines klíma vagy rendes hűtőventijét? Ahogy néztem a klímaventik sokkal filigránabbak(gyengébbek?).
E34 benzines klímaventit.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #1666 Dátum: 2010. július 18. 21:25:54 pm » |
|
Hi! Csinált már vki olyat, hogy kihajította a viszkoventit és elektromosat rakott be helyette az E28-ba, vagy más tipusba? Nagyon elegem van a sok szar bontott viszkóból! Már újat vehettem volna ennyi pénzből. Szóval hogy csinálta és mik váltak be? Szia Ádám! Csendben meg szabad kérdezni, hogy a hűtőd milyen állapotban van? Engem egyszer majdnem csúnyán megvezetett. Aztán találtam akciós új hűtőt, és azóta a nem annyira jónak gondolt bontott viszkó is kitűnően végzi a dolgát a legrekkenőbb hőségben is. Üdv: F.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #1667 Dátum: 2010. július 18. 21:44:01 pm » |
|
A viszkón kívül minden új. Minden. A múlt héten többször ácsingóztam a belvárosban a dugóban és a hűtővízzel egyenes arányban ment fel a vérnyomásom. Azért gondoltam az elektromosításra.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #1668 Dátum: 2010. július 19. 06:43:17 am » |
|
Akkor én nagyon jól megúsztam. Sok sikert. F.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1669 Dátum: 2010. július 19. 06:48:50 am » |
|
A viszkón kívül minden új. Minden. A múlt héten többször ácsingóztam a belvárosban a dugóban és a hűtővízzel egyenes arányban ment fel a vérnyomásom. Azért gondoltam az elektromosításra. csak araszolgatásnál melegszik ?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1670 Dátum: 2010. július 19. 07:28:07 am » |
|
Ádám, ha gondolod, van itthon egy öreg M30 Viscom. Ha gondolod, eljuttatom. Kifizetni nem kell, csak ha műxik rendesen
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1671 Dátum: 2010. július 19. 07:33:30 am » |
|
Ádám, ha gondolod, van itthon egy öreg M30 Viscom. Ha gondolod, eljuttatom. Kifizetni nem kell, csak ha műxik rendesen Mi a különbség az m30 és az m20 visco között?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1672 Dátum: 2010. július 19. 08:37:58 am » |
|
Átmérő, lapát felfogatás. De nem mindegyiknél!!! Van, amelyiknél azonos az M20-al.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Csillagszemű
Nem elérhető
Hozzászólások: 403
Flottakezelő
|
|
« Válasz #1673 Dátum: 2010. július 19. 21:03:53 pm » |
|
Sziasztok! Az olaszok úgylátszik csak a csajozásban és a spagetti zabálásban járnak az élvonalon. Tudni illik van egy E28 524td-m, közismerten olasz expoetos kivitel!! Namármost, a klímát -biztos mert a csomitartó hátfalán matrica jelzi- azt az olaszok rakták be, legalább rendesen, mert kicserélték a fűtésboxot is és a bowdenek is jó hosszúságúak! De!! A nagy kálváriában szerintem az első el. ablakot is akkor rakhatták be, persze eredeti cuccokból, ránézésre 4x el. ablak előkészítéssel (közép konzolban).... Sikerült szereznem hátsó motorokat+szerkezetet, aztán berendeltem az ajtó kábelkötegét is.. Gondoltam, ha már minden együtt van rakjuk össze.. nagy oboa lett belőle, mivel a B-oszlop csati helyett csak a KÉK és FEHÉR kábelek futottak bele az ajtókba!! Hát hol az előkészítés? ?! Izzadás, vérnyomás plafonon!! Szétromboltam az egész kabint, (ülések, padlószőnyeg) mire egész véletlenü a kesztyűtartó-zsanér mögött véletlenül megtaláltam az ominózus csatit, az olasz nem akarta leszedni a széket +bajlódni a szőnyeggel, hanem csak betekerte a tűzfalhoz a hátsó ajtó felé vezető ablak-kábelt B-oszlop csatival a végén, azt annyi... Mára ennyi az izgalmakból, holnap folytatom a szerelgetést!
|
|
|
Naplózva
|
E28 524td - E32 735iAL
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #1674 Dátum: 2010. július 21. 13:29:37 pm » |
|
Hello ! Esetleg valaki tudja a gyári rádió nyugalmi áramfelvétel mértékét ? / BMW Bawaria C Professional RDS / Tudtommal általában 0.01A - körüli érték ,utólagos készülékeknél .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1675 Dátum: 2010. július 22. 14:07:00 pm » |
|
Be szeretném kötni az autómba a pillanatnyi fogyasztásmérőt... Hova kössem? Sebességjel kell neki?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1676 Dátum: 2010. július 22. 14:28:38 pm » |
|
Hova akarod? Elektrongyos óra kell neki sebességjellel.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1677 Dátum: 2010. július 22. 14:30:55 pm » |
|
Kell neki az óra is? Akkor sehova.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1678 Dátum: 2010. július 22. 14:36:44 pm » |
|
Igen, ugyanis onnan fogja tudni,hogy az adott fordulathoz érkező befecskendezési jel gazdaságos-e az adott sebességhez.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1679 Dátum: 2010. július 22. 15:09:13 pm » |
|
Kár.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|