Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1050 Dátum: 2009. január 29. 12:44:09 pm » |
|
hello! rácsatlakoztattam az üléseket és működik mind1ik, de sajnos az ülésfűtésem az meg semmi .. szerintetek? az a relé ami a képen van ( 7 ) azt hol keressem vagy hova kell kötni??? ( 732iből 728i-be ment bele az üléscucc )
Lóri! Nekem nincs benne ülésfűtés, de első nekifutásra a biztosítéktáblánál keresném, aztán mellette a tűzfalon. Ha ott sincs, akkor bent a műszerfal alatt, ahová a motorokat csatlakoztattad. Sok sikert! láttad már működni valaha? mert a fűtéspanelek, amik a kárpit alá vanak építve, csak kevés használat és lepkesúlyú sofőr mellett húzzák ki 25 évig Ebben lehet valami...De sztem a legegyszerűbb, ha a fűtőszálnál rámérsz,van-e benne delej, amikor be van kapcsolva..Ha nincs, akkor nézd meg a csatikat, és a relét, ha van, akkor a fűtés kuka..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #1051 Dátum: 2009. január 29. 13:35:45 pm » |
|
hello! rácsatlakoztattam az üléseket és működik mind1ik, de sajnos az ülésfűtésem az meg semmi .. szerintetek? az a relé ami a képen van ( 7 ) azt hol keressem vagy hova kell kötni??? ( 732iből 728i-be ment bele az üléscucc )
Lóri! Nekem nincs benne ülésfűtés, de első nekifutásra a biztosítéktáblánál keresném, aztán mellette a tűzfalon. Ha ott sincs, akkor bent a műszerfal alatt, ahová a motorokat csatlakoztattad. Sok sikert! láttad már működni valaha? mert a fűtéspanelek, amik a kárpit alá vanak építve, csak kevés használat és lepkesúlyú sofőr mellett húzzák ki 25 évig Ebben lehet valami...De sztem a legegyszerűbb, ha a fűtőszálnál rámérsz,van-e benne delej, amikor be van kapcsolva..Ha nincs, akkor nézd meg a csatikat, és a relét, ha van, akkor a fűtés kuka.. az igazság az hogy jobban megnéztem és a jobb első ülésnél a vezetékek 1be vannak olvadva , a csatlakozónál is de azt orvosoltam számítógép trafó csatival ... még sok kábelt ki kell cseréljek mert a fűtésemnél is össze volt olvadva de ezt is megcsináltam és most joo .. majd teszek fel képet....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #1052 Dátum: 2009. január 30. 16:46:51 pm » |
|
hello! rácsatlakoztattam az üléseket és működik mind1ik, de sajnos az ülésfűtésem az meg semmi .. szerintetek? az a relé ami a képen van ( 7 ) azt hol keressem vagy hova kell kötni??? ( 732iből 728i-be ment bele az üléscucc )
Lóri! Nekem nincs benne ülésfűtés, de első nekifutásra a biztosítéktáblánál keresném, aztán mellette a tűzfalon. Ha ott sincs, akkor bent a műszerfal alatt, ahová a motorokat csatlakoztattad. Sok sikert! láttad már működni valaha? mert a fűtéspanelek, amik a kárpit alá vanak építve, csak kevés használat és lepkesúlyú sofőr mellett húzzák ki 25 évig Ebben lehet valami...De sztem a legegyszerűbb, ha a fűtőszálnál rámérsz,van-e benne delej, amikor be van kapcsolva..Ha nincs, akkor nézd meg a csatikat, és a relét, ha van, akkor a fűtés kuka.. az igazság az hogy jobban megnéztem és a jobb első ülésnél a vezetékek 1be vannak olvadva , a csatlakozónál is de azt orvosoltam számítógép trafó csatival ... még sok kábelt ki kell cseréljek mert a fűtésemnél is össze volt olvadva de ezt is megcsináltam és most joo .. majd teszek fel képet.... sajnos csak addig jutottam el hogy a kapcsolók világítanak, de nem fűt 1ik ülés sem.... és ez a sárga relé tényleg az ülésekhez tartozik? mert működni működik csak amikor a helyén van akkor nem húz be ..... ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #1053 Dátum: 2009. február 01. 16:18:22 pm » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral. Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot. Van már valakinek tapasztalata vele? http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.htmlThx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele . Majd ideírom a tapasztalatokat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1054 Dátum: 2009. február 01. 16:56:05 pm » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral. Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot. Van már valakinek tapasztalata vele? http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.htmlThx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele . Majd ideírom a tapasztalatokat Jóeséllyel a teljesen behalt akksival nem tud mit kezdeni...Áram kell neki, és abból csinál impulzusokat..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #1055 Dátum: 2009. február 02. 01:18:34 am » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral. Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot. Van már valakinek tapasztalata vele? http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.htmlThx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele . Majd ideírom a tapasztalatokat Jóeséllyel a teljesen behalt akksival nem tud mit kezdeni...Áram kell neki, és abból csinál impulzusokat.. Én is ezt furcsállom kicsit, a honlapjukon mégis azt írják, hogy "a régi vagy tönkrement akkumulátorokat működésre készteti". Vagy veszek 1000 Ft-ért egy majdnem kuka akkumulátort.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #1056 Dátum: 2009. február 03. 19:00:31 pm » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral. Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot. Van már valakinek tapasztalata vele? http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.htmlThx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele . Majd ideírom a tapasztalatokat Jóeséllyel a teljesen behalt akksival nem tud mit kezdeni...Áram kell neki, és abból csinál impulzusokat.. Én is ezt furcsállom kicsit, a honlapjukon mégis azt írják, hogy "a régi vagy tönkrement akkumulátorokat működésre készteti". Vagy veszek 1000 Ft-ért egy majdnem kuka akkumulátort. 10.000-ér újat is kapsz. Nincs egy tank benzin se. (Igaz tegnap 66.5L-t tankoltam) Én akksit cseréltem, vettem bontott önindítót, aztán kiderült hogy vízelvezető dugulás, fő testkábel rövidzárral. vegyél akksit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
András
Nem elérhető
Hozzászólások: 652
|
|
« Válasz #1057 Dátum: 2009. február 04. 19:38:45 pm » |
|
Becker Mexikohoz tud valaki keretet és 635csi ('86) csatlakozó adaptert?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1058 Dátum: 2009. február 05. 17:37:08 pm » |
|
hello tud nekem valaki segiteni abban ,hogy mit kezdjek ha nincs szikra ? már az elosztó sem kap áramot szerintem lécci mondjatok minden ötletet ,hogy tudnám megcsinálni és ,hogy mit hol találok Elöre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1059 Dátum: 2009. február 06. 11:37:24 am » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral. Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot. Van már valakinek tapasztalata vele? http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.htmlThx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele . Majd ideírom a tapasztalatokat Jóeséllyel a teljesen behalt akksival nem tud mit kezdeni...Áram kell neki, és abból csinál impulzusokat.. Én is ezt furcsállom kicsit, a honlapjukon mégis azt írják, hogy "a régi vagy tönkrement akkumulátorokat működésre készteti". Vagy veszek 1000 Ft-ért egy majdnem kuka akkumulátort. Szerintem ez marketing duma...Nekem egy mondjuk kb 20%-os akksival nem bírt el, ami csak 44 amperes volt...Persze ha hiszel a csodákban,meg lehet próbálni..Ha nem jön be, még mindig vehetsz egy jó akksit,és rákötheted arra is...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1060 Dátum: 2009. február 06. 22:19:29 pm » |
|
Kérlek segítsetek Fontos lenne már bszeretném inditani a kocsit és nem tom hogy hol kezdjem el ? kábeleket már néztem a biztositékokat is de azok mind jók voltak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1061 Dátum: 2009. február 07. 07:29:31 am » |
|
Kérlek segítsetek Fontos lenne már bszeretném inditani a kocsit és nem tom hogy hol kezdjem el ? kábeleket már néztem a biztositékokat is de azok mind jók voltak
Az előző hsz-ben írtad. hogy "már az elosztó sem kap áramot", ezt hogy érted?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1062 Dátum: 2009. február 07. 11:37:19 am » |
|
Hát úgy hogy mikor inditanám a kocsit az elosztoba nem jut el áram bocsi ha hülyeségeket irnák de nem vagyok anyira nagy zseni az elektronikába ezért kértem ,hogy segítséget
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1063 Dátum: 2009. február 07. 12:27:31 pm » |
|
Hát úgy hogy mikor inditanám a kocsit az elosztoba nem jut el áram bocsi ha hülyeségeket irnák de nem vagyok anyira nagy zseni az elektronikába ezért kértem ,hogy segítséget
Az elosztóba akkor jut áram, amikor a trafótól kap. Írd le első körben, milyen kocsit indítanál, és merre vagy az országban...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1064 Dátum: 2009. február 07. 12:56:54 pm » |
|
Hát úgy hogy mikor inditanám a kocsit az elosztoba nem jut el áram bocsi ha hülyeségeket irnák de nem vagyok anyira nagy zseni az elektronikába ezért kértem ,hogy segítséget
Az elosztóba akkor jut áram, amikor a trafótól kap. Írd le első körben, milyen kocsit indítanál, és merre vagy az országban... Lütyő! bmw e21 315-öt... tehát, ha jól értem, akkor nem ad szikrát a gyújtótrafó... - meg kell mérni, hogy kap-e gyújtás 12v-ot a trafó - meg kell nézni, hogy jó-e a gyújtóáramkör menetirányszerinti bal oldalon a szélvédő előtt - Próba másik gytrafóval, gyújtóáramkörrel... - meg kell nézni, hogy van-e gyújtásjel (az elosztófej alatt van a gyújtásjeladó) elsőkörben ennyi, bár gyújtást nehéz távgyógyítani... Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1065 Dátum: 2009. február 07. 18:57:33 pm » |
|
A Trafo nem kap semmi áramot. akkor hol lehet a hiba ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1066 Dátum: 2009. február 07. 19:06:37 pm » |
|
A Trafo nem kap semmi áramot. akkor hol lehet a hiba ?
Ha próbaként egy plusz vezetéken áramot (+12V) adsz az akksiról a gyújtótrafónak, akkor elindul? (elvileg mivel egy körön vannak, ilyenkor a gyújtóáramkör is fog áramot kapni) Eddig gyújtáskapcsológondnak tünik... rövid úton egy plusz kapcsoló beépítése, végleges megoldásként pedig gyújtáskapcsoló-csere...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1067 Dátum: 2009. február 07. 23:41:01 pm » |
|
KÖszi megpróbálom holnap amit írtál és majd írok jelentést. UI: nagyon köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1068 Dátum: 2009. február 08. 12:00:12 pm » |
|
Ma reggel kipróbáltam amit írtál ,de szerintem valamit elrontottam mert plusz vezetéket rákötöttem a trafóra és amikor az aksihoz érintetem akkor szikrázott az aksinál mit ronthatam el ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #1069 Dátum: 2009. február 08. 12:27:55 pm » |
|
Épp az elektromos tükrömbe próbálok újból életet lehelni, az alábbi problémával állok szemben: A csatlakozó csokin van egy barna egy világoskék, egy fehér és egy fekete vezeték. A tükrön (amibe jóérzékkel tőből levágták a csatlakozást) van egy fekete, egy sötét kék, egy sárga barna csíkkal és egy fehér. Lásd kép. Első körben a feketét a feketével, a fehéret a fehérrel, a kéket a kékkel és a sárgát a barnával össze forasztottam. Mivel alapvetően az elektromos dolgokhoz baromira nem értek, ezért kérlek bennetek véleményezzétek a választásom. Köszi HJ
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1070 Dátum: 2009. február 08. 12:30:50 pm » |
|
Ma reggel kipróbáltam amit írtál ,de szerintem valamit elrontottam mert plusz vezetéket rákötöttem a trafóra és amikor az aksihoz érintetem akkor szikrázott az aksinál mit ronthatam el ?
melyik kapocsra kötötted? a 15-ösre kell Biztonságosabb lenne, ha keresnél valaki hozzáértőt, aki segít megtalálni és megszüntetni a hibát, mert ez így egyrészt lassú, és több kárt is tudsz csinálni... Prmega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1071 Dátum: 2009. február 08. 15:34:24 pm » |
|
Ma reggel kipróbáltam amit írtál ,de szerintem valamit elrontottam mert plusz vezetéket rákötöttem a trafóra és amikor az aksihoz érintetem akkor szikrázott az aksinál mit ronthatam el ?
Amikor hozzáérinted szikráznia kell mindenképpen,mert záródik az áramkör.Mindenesetre a gyárilag a 15-ös kapcson levő drótot húzd le addig a trafóról, mert lehet hogy zárlatos...De a legtutibb valóban egy villamossági szerelő lenne, az a biztos..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1072 Dátum: 2009. február 08. 16:15:25 pm » |
|
ÉS a 15-re pluszt vagy minuszt kötök rá ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1073 Dátum: 2009. február 08. 16:18:16 pm » |
|
Ha hülyéket beszélnék kérlek javítsatok ki és ne nézetek hülyének még csak most tanulom ezt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1074 Dátum: 2009. február 08. 16:49:45 pm » |
|
ÉS a 15-re pluszt vagy minuszt kötök rá ? Pluszt.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1075 Dátum: 2009. február 08. 16:50:14 pm » |
|
Ha hülyéket beszélnék kérlek javítsatok ki és ne nézetek hülyének még csak most tanulom ezt Egyszer el kell kezdeni.Kérdezz nyugodtan.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1076 Dátum: 2009. február 08. 17:31:05 pm » |
|
Jó oké köszönöm akkor holnap kipróbálom h lehúzom a 15-ösröl a kábelt arra az aksiról vezetek + és megpróbálom beindítani és majd írok jeltést hogy mit csinált
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1077 Dátum: 2009. február 09. 17:08:47 pm » |
|
Kipróbáltam amit irtatok nekem de sajnos semmi nem történt valami nagy gáz lehet az elektronikájával. Meg még azt nem értem hogy mi lehet a baja .Igaz 4-5 évet állt magába kint a szabadban de mikor lerakta apukám akkor még müködött és h mi lelte az elektronikáját az nekem rejtély
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #1078 Dátum: 2009. február 09. 18:25:56 pm » |
|
Jó oké köszönöm akkor holnap kipróbálom h lehúzom a 15-ösröl a kábelt arra az aksiról vezetek + és megpróbálom beindítani és majd írok jeltést hogy mit csinált
Szerintem úgy próbáld meg az aksiról a 15 re pozitívot vinni hogy a régi kábelt is rajtahagyod a trafó 15 csatlakozóján ka így működik akkor a gyujtáskapcsoló környékén kell szaglásznod
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1079 Dátum: 2009. február 09. 19:55:56 pm » |
|
Jó oké köszönöm akkor holnap kipróbálom h lehúzom a 15-ösröl a kábelt arra az aksiról vezetek + és megpróbálom beindítani és majd írok jeltést hogy mit csinált
Szerintem úgy próbáld meg az aksiról a 15 re pozitívot vinni hogy a régi kábelt is rajtahagyod a trafó 15 csatlakozóján ka így működik akkor a gyujtáskapcsoló környékén kell szaglásznod Illetve szerintem egy másik trafót is belepróbálhatsz, ami tutira jó..Lehet hogy az elosztóban áll a víz...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|