CápaBMW fórum
2024. november 10. 23:10:09 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1507920 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1050 Dátum: 2009. január 29. 12:44:09 pm »

hello!  rácsatlakoztattam az üléseket és működik mind1ik, de sajnos az ülésfűtésem az meg semmi .. szerintetek?
 az a relé ami a képen van ( 7 ) azt hol keressem vagy hova kell kötni??? ( 732iből 728i-be ment bele az üléscucc )
Lóri! Nekem nincs benne ülésfűtés, de első nekifutásra a biztosítéktáblánál keresném, aztán mellette a tűzfalon. Ha ott sincs, akkor bent a műszerfal alatt, ahová a motorokat csatlakoztattad. Sok sikert!

láttad már működni valaha? mert a fűtéspanelek, amik a kárpit alá vanak építve, csak kevés használat és lepkesúlyú sofőr mellett húzzák ki 25 évig

Ebben lehet valami...De sztem a legegyszerűbb, ha a fűtőszálnál rámérsz,van-e benne delej, amikor be van kapcsolva..Ha nincs, akkor nézd meg a csatikat, és a relét, ha van, akkor a fűtés kuka..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #1051 Dátum: 2009. január 29. 13:35:45 pm »

hello!  rácsatlakoztattam az üléseket és működik mind1ik, de sajnos az ülésfűtésem az meg semmi .. szerintetek?
 az a relé ami a képen van ( 7 ) azt hol keressem vagy hova kell kötni??? ( 732iből 728i-be ment bele az üléscucc )
Lóri! Nekem nincs benne ülésfűtés, de első nekifutásra a biztosítéktáblánál keresném, aztán mellette a tűzfalon. Ha ott sincs, akkor bent a műszerfal alatt, ahová a motorokat csatlakoztattad. Sok sikert!

láttad már működni valaha? mert a fűtéspanelek, amik a kárpit alá vanak építve, csak kevés használat és lepkesúlyú sofőr mellett húzzák ki 25 évig

Ebben lehet valami...De sztem a legegyszerűbb, ha a fűtőszálnál rámérsz,van-e benne delej, amikor be van kapcsolva..Ha nincs, akkor nézd meg a csatikat, és a relét, ha van, akkor a fűtés kuka..
az igazság az hogy jobban megnéztem és a jobb első ülésnél a vezetékek 1be vannak olvadva , a csatlakozónál is de azt orvosoltam számítógép trafó csatival Smiley ...
még sok kábelt ki kell cseréljek mert a fűtésemnél is össze volt olvadva de ezt is megcsináltam és most joo ..
majd teszek fel képet....
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #1052 Dátum: 2009. január 30. 16:46:51 pm »

hello!  rácsatlakoztattam az üléseket és működik mind1ik, de sajnos az ülésfűtésem az meg semmi .. szerintetek?
 az a relé ami a képen van ( 7 ) azt hol keressem vagy hova kell kötni??? ( 732iből 728i-be ment bele az üléscucc )
Lóri! Nekem nincs benne ülésfűtés, de első nekifutásra a biztosítéktáblánál keresném, aztán mellette a tűzfalon. Ha ott sincs, akkor bent a műszerfal alatt, ahová a motorokat csatlakoztattad. Sok sikert!

láttad már működni valaha? mert a fűtéspanelek, amik a kárpit alá vanak építve, csak kevés használat és lepkesúlyú sofőr mellett húzzák ki 25 évig

Ebben lehet valami...De sztem a legegyszerűbb, ha a fűtőszálnál rámérsz,van-e benne delej, amikor be van kapcsolva..Ha nincs, akkor nézd meg a csatikat, és a relét, ha van, akkor a fűtés kuka..
az igazság az hogy jobban megnéztem és a jobb első ülésnél a vezetékek 1be vannak olvadva , a csatlakozónál is de azt orvosoltam számítógép trafó csatival Smiley ...
még sok kábelt ki kell cseréljek mert a fűtésemnél is össze volt olvadva de ezt is megcsináltam és most joo ..
majd teszek fel képet....
sajnos csak addig jutottam el hogy a kapcsolók világítanak, de nem fűt 1ik ülés sem....
és ez a sárga relé  tényleg az ülésekhez tartozik?  mert működni működik csak amikor a helyén van akkor nem húz be .....
Huh?


* bmw.jpg (46.64 KB, 1024x768 - megtekintve 1019 alkalommal.)

* bmww.jpg (121.9 KB, 1024x768 - megtekintve 1113 alkalommal.)

* bmwww.jpg (87.34 KB, 1024x768 - megtekintve 1090 alkalommal.)

* bmwwww.jpg (95.57 KB, 1024x768 - megtekintve 1013 alkalommal.)
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1053 Dátum: 2009. február 01. 16:18:22 pm »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral.
Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot.
Van már valakinek tapasztalata vele?
http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html

Thx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele Evil. Majd ideírom a tapasztalatokat
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1054 Dátum: 2009. február 01. 16:56:05 pm »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral.
Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot.
Van már valakinek tapasztalata vele?
http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html

Thx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele Evil. Majd ideírom a tapasztalatokat

Jóeséllyel a teljesen behalt akksival nem tud mit kezdeni...Áram kell neki, és abból csinál impulzusokat..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1055 Dátum: 2009. február 02. 01:18:34 am »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral.
Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot.
Van már valakinek tapasztalata vele?
http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html

Thx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele Evil. Majd ideírom a tapasztalatokat

Jóeséllyel a teljesen behalt akksival nem tud mit kezdeni...Áram kell neki, és abból csinál impulzusokat..

Én is ezt furcsállom kicsit, a honlapjukon mégis azt írják, hogy "a régi vagy tönkrement akkumulátorokat működésre készteti". Vagy veszek 1000 Ft-ért egy majdnem kuka akkumulátort.
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #1056 Dátum: 2009. február 03. 19:00:31 pm »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral.
Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot.
Van már valakinek tapasztalata vele?
http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html

Thx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele Evil. Majd ideírom a tapasztalatokat

Jóeséllyel a teljesen behalt akksival nem tud mit kezdeni...Áram kell neki, és abból csinál impulzusokat..

Én is ezt furcsállom kicsit, a honlapjukon mégis azt írják, hogy "a régi vagy tönkrement akkumulátorokat működésre készteti". Vagy veszek 1000 Ft-ért egy majdnem kuka akkumulátort.

10.000-ér újat is kapsz. Nincs egy tank benzin se. (Igaz tegnap 66.5L-t tankoltam) Én akksit cseréltem, vettem bontott önindítót, aztán kiderült hogy vízelvezető dugulás, fő testkábel rövidzárral. vegyél akksit Smiley
Naplózva
András

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 652



« Válasz #1057 Dátum: 2009. február 04. 19:38:45 pm »

Becker Mexikohoz tud valaki keretet és 635csi ('86) csatlakozó adaptert?
Naplózva
nigthving
Vendég
« Válasz #1058 Dátum: 2009. február 05. 17:37:08 pm »

hello tud nekem valaki segiteni abban ,hogy mit kezdjek ha nincs szikra ? már az elosztó sem kap áramot szerintem lécci mondjatok minden ötletet ,hogy tudnám megcsinálni és ,hogy mit hol találok


Elöre is köszi  Cheesy laugh   
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1059 Dátum: 2009. február 06. 11:37:24 am »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral.
Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot.
Van már valakinek tapasztalata vele?
http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html

Thx a linket, nekem tetszik, uh kipróbálom. Az 55 Ah-s Varta Silver Dynamicom 2008 nyarán teljesen beadta a kulcsot, meglátjuk,mit kezd vele Evil. Majd ideírom a tapasztalatokat

Jóeséllyel a teljesen behalt akksival nem tud mit kezdeni...Áram kell neki, és abból csinál impulzusokat..

Én is ezt furcsállom kicsit, a honlapjukon mégis azt írják, hogy "a régi vagy tönkrement akkumulátorokat működésre készteti". Vagy veszek 1000 Ft-ért egy majdnem kuka akkumulátort.

Szerintem ez marketing duma...Nekem egy mondjuk kb 20%-os akksival nem bírt el, ami csak 44 amperes volt...Persze ha hiszel a csodákban,meg lehet próbálni..Ha nem jön be, még mindig vehetsz egy jó akksit,és rákötheted arra is...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nigthving
Vendég
« Válasz #1060 Dátum: 2009. február 06. 22:19:29 pm »

Kérlek segítsetek Fontos lenne  már bszeretném inditani a kocsit és nem tom hogy hol kezdjem el ?  kábeleket már néztem a biztositékokat is de  azok mind jók voltak 
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1061 Dátum: 2009. február 07. 07:29:31 am »

Kérlek segítsetek Fontos lenne  már bszeretném inditani a kocsit és nem tom hogy hol kezdjem el ?  kábeleket már néztem a biztositékokat is de  azok mind jók voltak 
Az előző hsz-ben írtad. hogy "már az elosztó sem kap áramot", ezt hogy érted?
Naplózva
nigthving
Vendég
« Válasz #1062 Dátum: 2009. február 07. 11:37:19 am »

Hát úgy hogy  mikor inditanám a kocsit az elosztoba nem jut el áram     bocsi  ha hülyeségeket irnák de nem vagyok anyira nagy  zseni az elektronikába ezért kértem ,hogy  segítséget
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1063 Dátum: 2009. február 07. 12:27:31 pm »

Hát úgy hogy  mikor inditanám a kocsit az elosztoba nem jut el áram     bocsi  ha hülyeségeket irnák de nem vagyok anyira nagy  zseni az elektronikába ezért kértem ,hogy  segítséget

Az elosztóba akkor jut áram, amikor a trafótól kap. Írd le első körben, milyen kocsit indítanál, és merre vagy az országban...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1064 Dátum: 2009. február 07. 12:56:54 pm »

Hát úgy hogy  mikor inditanám a kocsit az elosztoba nem jut el áram     bocsi  ha hülyeségeket irnák de nem vagyok anyira nagy  zseni az elektronikába ezért kértem ,hogy  segítséget

Az elosztóba akkor jut áram, amikor a trafótól kap. Írd le első körben, milyen kocsit indítanál, és merre vagy az országban...
Lütyő! bmw e21 315-öt...
tehát, ha jól értem, akkor nem ad szikrát a gyújtótrafó...
- meg kell mérni, hogy kap-e gyújtás 12v-ot a trafó
- meg kell nézni, hogy jó-e a gyújtóáramkör menetirányszerinti bal oldalon a szélvédő előtt
- Próba másik gytrafóval, gyújtóáramkörrel...
- meg kell nézni, hogy van-e gyújtásjel (az elosztófej alatt van a gyújtásjeladó)

elsőkörben ennyi, bár gyújtást nehéz távgyógyítani...
Promega
Naplózva
nigthving
Vendég
« Válasz #1065 Dátum: 2009. február 07. 18:57:33 pm »

A Trafo nem kap semmi áramot. akkor hol lehet a hiba ?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1066 Dátum: 2009. február 07. 19:06:37 pm »

A Trafo nem kap semmi áramot. akkor hol lehet a hiba ?
Ha próbaként egy plusz vezetéken áramot (+12V) adsz az akksiról a gyújtótrafónak, akkor elindul?
(elvileg mivel egy körön vannak, ilyenkor a gyújtóáramkör is fog áramot kapni)

Eddig gyújtáskapcsológondnak tünik...
rövid úton egy plusz kapcsoló beépítése, végleges megoldásként pedig gyújtáskapcsoló-csere...
Naplózva
nigthving
Vendég
« Válasz #1067 Dátum: 2009. február 07. 23:41:01 pm »

KÖszi megpróbálom holnap amit írtál és majd  írok jelentést.

UI: nagyon köszi  Cheesy
Naplózva
nigthving
Vendég
« Válasz #1068 Dátum: 2009. február 08. 12:00:12 pm »

Ma reggel kipróbáltam amit írtál ,de szerintem valamit elrontottam mert plusz vezetéket rákötöttem a trafóra  és amikor az aksihoz érintetem akkor szikrázott az aksinál mit ronthatam el  ? 
Naplózva
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #1069 Dátum: 2009. február 08. 12:27:55 pm »

Épp az elektromos tükrömbe próbálok újból életet lehelni, az alábbi problémával állok szemben: A csatlakozó csokin van egy barna egy világoskék, egy fehér és egy fekete vezeték. A tükrön (amibe jóérzékkel tőből levágták a csatlakozást) van egy fekete, egy sötét kék, egy sárga barna csíkkal és egy fehér. Lásd kép. Első körben a feketét a feketével, a fehéret a fehérrel, a kéket a kékkel és a sárgát a barnával össze forasztottam. Mivel alapvetően az elektromos dolgokhoz baromira nem értek, ezért kérlek bennetek véleményezzétek a választásom.
Köszi
HJ


* tükör.jpg (48.19 KB, 2592x1944 - megtekintve 1174 alkalommal.)
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1070 Dátum: 2009. február 08. 12:30:50 pm »

Ma reggel kipróbáltam amit írtál ,de szerintem valamit elrontottam mert plusz vezetéket rákötöttem a trafóra  és amikor az aksihoz érintetem akkor szikrázott az aksinál mit ronthatam el  ? 
melyik kapocsra kötötted? a 15-ösre kell

Biztonságosabb lenne, ha keresnél valaki hozzáértőt, aki segít megtalálni és megszüntetni a hibát, mert ez így egyrészt lassú, és több kárt is tudsz csinálni...

Prmega
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1071 Dátum: 2009. február 08. 15:34:24 pm »

Ma reggel kipróbáltam amit írtál ,de szerintem valamit elrontottam mert plusz vezetéket rákötöttem a trafóra  és amikor az aksihoz érintetem akkor szikrázott az aksinál mit ronthatam el  ? 

Amikor hozzáérinted szikráznia kell mindenképpen,mert záródik az áramkör.Mindenesetre a gyárilag a 15-ös kapcson levő drótot húzd le addig a trafóról, mert lehet hogy zárlatos...De a legtutibb valóban egy villamossági szerelő lenne, az a biztos..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nigthving
Vendég
« Válasz #1072 Dátum: 2009. február 08. 16:15:25 pm »

ÉS a 15-re pluszt vagy minuszt kötök rá ?      Sad     
Naplózva
nigthving
Vendég
« Válasz #1073 Dátum: 2009. február 08. 16:18:16 pm »

Ha  hülyéket beszélnék kérlek javítsatok ki   és ne nézetek hülyének   Shocked    még csak most tanulom ezt   
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1074 Dátum: 2009. február 08. 16:49:45 pm »

ÉS a 15-re pluszt vagy minuszt kötök rá ?      Sad     

Pluszt.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1075 Dátum: 2009. február 08. 16:50:14 pm »

Ha  hülyéket beszélnék kérlek javítsatok ki   és ne nézetek hülyének   Shocked    még csak most tanulom ezt   

Egyszer el kell kezdeni.Kérdezz nyugodtan.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nigthving
Vendég
« Válasz #1076 Dátum: 2009. február 08. 17:31:05 pm »

Jó oké    köszönöm     akkor holnap  kipróbálom h lehúzom a 15-ösröl a kábelt   arra az aksiról  vezetek +    és megpróbálom beindítani  és majd írok jeltést hogy mit csinált   
Naplózva
nigthving
Vendég
« Válasz #1077 Dátum: 2009. február 09. 17:08:47 pm »

Kipróbáltam amit irtatok nekem de sajnos semmi nem történt     valami nagy gáz lehet az elektronikájával.  Sad
Meg még azt nem értem hogy mi lehet a baja .Igaz 4-5 évet állt magába kint a szabadban de mikor lerakta apukám akkor még müködött és h mi lelte az elektronikáját az nekem rejtély
Naplózva
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #1078 Dátum: 2009. február 09. 18:25:56 pm »

Jó oké    köszönöm     akkor holnap  kipróbálom h lehúzom a 15-ösröl a kábelt   arra az aksiról  vezetek +    és megpróbálom beindítani  és majd írok jeltést hogy mit csinált   
Szerintem úgy próbáld meg az aksiról a 15 re pozitívot vinni hogy a régi kábelt is rajtahagyod a trafó 15 csatlakozóján
ka így működik akkor a gyujtáskapcsoló környékén kell szaglásznod
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1079 Dátum: 2009. február 09. 19:55:56 pm »

Jó oké    köszönöm     akkor holnap  kipróbálom h lehúzom a 15-ösröl a kábelt   arra az aksiról  vezetek +    és megpróbálom beindítani  és majd írok jeltést hogy mit csinált   
Szerintem úgy próbáld meg az aksiról a 15 re pozitívot vinni hogy a régi kábelt is rajtahagyod a trafó 15 csatlakozóján
ka így működik akkor a gyujtáskapcsoló környékén kell szaglásznod

Illetve szerintem egy másik trafót is belepróbálhatsz, ami tutira jó..Lehet hogy az elosztóban áll a víz...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!