Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1140 Dátum: 2009. április 04. 17:01:26 pm » |
|
a gyárit kell megerőszakolni!! E32-ben már lehet, hogy normális a gyári cucc is..De előző modellekben normális zenehallgatásra szerintem nem igazán alkalmas..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1141 Dátum: 2009. április 04. 17:02:36 pm » |
|
Dvd-s fejegség!! 1 din kontra 2 din!!!! Kérném az érveket és ellenérveket!!! Attól függ..Mindkettő monitoros, vagy egyik se?Az 1 dinest talán könnyebb befaragni, bár téged ismerve asszem magoldod a nagyobbikat is. A minőség dönti el szerintem, vannak jó olcsóak is, és drága szarok is. A sony-t pld nem ajánlom, autóhifiben a középkategóriát képviseli.Ha teheted, kékfogast szerezz, akkkor a kihangosítód is megvan egyből. ...mire rájöttem,hogy mi az a "kék fog" ... Most én is tanakodom,hogy mi a franc legyen a hifivel.E32-ben gyári van, gyári CD-tárral,csak épp nem kel életre...Kenwoodból most nincs értelmes sehol, most egy Kékponton gondolkodom,hogy legyen-e olyan és akkor összehozva a gyári erőlködővel, stb.... nem tudom. Kellene nekem tipusszám, hogy milyet keresel..Vagy leírás, hogy mit tudjon...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1142 Dátum: 2009. május 01. 19:14:55 pm » |
|
A képen látható egy E23-as nagyboardja hátulról. Az a kapcsoló ebben az állásában van jól beállítva?egyáltalán mit szabályoz? Az a fehér stekker mellette mit rejt?Valami panel van benne..Csak nem chiptuning?
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1143 Dátum: 2009. május 02. 08:45:54 am » |
|
A képen látható egy E23-as nagyboardja hátulról. Az a kapcsoló ebben az állásában van jól beállítva?egyáltalán mit szabályoz? Az a fehér stekker mellette mit rejt?Valami panel van benne..Csak nem chiptuning?
A fehér stekkertől függ a motorváltozat,ilyesmi. A kapcsoló pedig (nem vagyok benne biztos) fogyasztási értékek finomhangolása. Mármint a kijelzett értéké, nem a motor tényleges fogyiját befolyásolja.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1144 Dátum: 2009. május 02. 10:33:15 am » |
|
A képen látható egy E23-as nagyboardja hátulról. Az a kapcsoló ebben az állásában van jól beállítva?egyáltalán mit szabályoz? Az a fehér stekker mellette mit rejt?Valami panel van benne..Csak nem chiptuning?
A fehér stekkertől függ a motorváltozat,ilyesmi. A kapcsoló pedig (nem vagyok benne biztos) fogyasztási értékek finomhangolása. Mármint a kijelzett értéké, nem a motor tényleges fogyiját befolyásolja. Köszi! Akkor a fehér stekkerhez nem kell nyúlnom, a kapcsoló meg majd kiderül, ha műxik..A fogyija elmondás alapján 13 liter volt, de mivel a csákó szerette ha visít a gumi, így asszem jobb lesz az érték..Pláne lpg-vel.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1145 Dátum: 2009. május 03. 17:06:48 pm » |
|
Kérdésem lenne: ha egy azonos vezetékkötegben vannak teljesen egyforma vezetékek(szinre, és átmérőre is azonosak), akkor azok felcserélhetőek? Nevezetesen a biztosítéktáblából bejövő 96 db-os kötegben vannak azonosak..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1146 Dátum: 2009. május 03. 20:42:13 pm » |
|
Kérdésem lenne: ha egy azonos vezetékkötegben vannak teljesen egyforma vezetékek(szinre, és átmérőre is azonosak), akkor azok felcserélhetőek? Nevezetesen a biztosítéktáblából bejövő 96 db-os kötegben vannak azonosak..
Nem mindig egyeznek, vigyázz! (megpróbálom újra küldeni a rajzokat)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1147 Dátum: 2009. május 03. 20:58:26 pm » |
|
Kérdésem lenne: ha egy azonos vezetékkötegben vannak teljesen egyforma vezetékek(szinre, és átmérőre is azonosak), akkor azok felcserélhetőek? Nevezetesen a biztosítéktáblából bejövő 96 db-os kötegben vannak azonosak..
Nem mindig egyeznek, vigyázz! (megpróbálom újra küldeni a rajzokat) Ettöl féltem: (
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1148 Dátum: 2009. május 11. 20:54:57 pm » |
|
Elosztófedelet, illetve gyújtáskábelt mennyi időnként km-enként illik cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1149 Dátum: 2009. május 11. 21:35:46 pm » |
|
Elosztófedelet, illetve gyújtáskábelt mennyi időnként km-enként illik cserélni?
Ez jó kérdés. A legjobb válasz (és nem vicc),amikor az időszakos karbantartásnál úgy látod,hogy a fedél csere érett. (elszenesedés, kontakt süllyedés). A kábelnek meg nincs meghatározott élettartama. Amikor repedést látsz rajta,akkor kicseréled. Ennyi. Ha dadog,akkor kiméred,hogy jó-e. A kábel akár az autó egész életét végig kíséri. Haverom 525e-jén még a gyári van.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1150 Dátum: 2009. május 12. 11:17:39 am » |
|
Elosztófedelet, illetve gyújtáskábelt mennyi időnként km-enként illik cserélni?
Ez jó kérdés. A legjobb válasz (és nem vicc),amikor az időszakos karbantartásnál úgy látod,hogy a fedél csere érett. (elszenesedés, kontakt süllyedés). A kábelnek meg nincs meghatározott élettartama. Amikor repedést látsz rajta,akkor kicseréled. Ennyi. Ha dadog,akkor kiméred,hogy jó-e. A kábel akár az autó egész életét végig kíséri. Haverom 525e-jén még a gyári van. Az enyémen is még gyári a kábel, de ha lehúzom a 2-es és 3-as gyertyapipát, nem csökken az alapjárat Szóval gondolom ez nem OK, ahhoz képest még elég egyenletes is az alapjáratom. Az elosztót 60 ezer km ezelőtt cseréltem, de már be van égve kissé, mondjuk szerintem kurva hamar beég, már húszezer km után szürkés fekete és nem rézszínű.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1151 Dátum: 2009. május 12. 17:52:09 pm » |
|
Elosztófedelet, illetve gyújtáskábelt mennyi időnként km-enként illik cserélni?
Ez jó kérdés. A legjobb válasz (és nem vicc),amikor az időszakos karbantartásnál úgy látod,hogy a fedél csere érett. (elszenesedés, kontakt süllyedés). A kábelnek meg nincs meghatározott élettartama. Amikor repedést látsz rajta,akkor kicseréled. Ennyi. Ha dadog,akkor kiméred,hogy jó-e. A kábel akár az autó egész életét végig kíséri. Haverom 525e-jén még a gyári van. Az enyémen is még gyári a kábel, de ha lehúzom a 2-es és 3-as gyertyapipát, nem csökken az alapjárat Szóval gondolom ez nem OK, ahhoz képest még elég egyenletes is az alapjáratom. Az elosztót 60 ezer km ezelőtt cseréltem, de már be van égve kissé, mondjuk szerintem kurva hamar beég, már húszezer km után szürkés fekete és nem rézszínű. Nem feltétlenül a kábelek, vagy a pipák hibája, ráadásul azokat célszerű egyben(értsd az összes kábelt/összes pipát cserélni. Próbáld meg egy jó gyertyával, van e szikra..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
jmos
Vendég
|
|
« Válasz #1152 Dátum: 2009. május 15. 10:48:27 am » |
|
Szervusztok Cartársak! Néhányatoknak már húzom az agyát pár éve ezzel a problémámmal (Trabi lista off szinten), tőlük előre is elnézést, de most újra ide kényszerültem, mert igazából leginkább ti segíthettek. Egyszóval évek óta küzdök az (fujj, off E34) fordulatszámmérővel, ezt most nem taglalnám, mert off. A lényeg, hogy valahogy meg kellene ismernem a cápa (E28) rendszert ahhoz, hogy ugyanolyat készíttessek a 34-esre is. Vagy valahogy így. Eddig több ötlet merült fel, de még alapvető fogalmakkal sem vagyok _egyértelműen_ tisztában - ezekhez kellene a segítségetek. Az E28 elektomos leírásban úgy láttam, hogy a fordulatjel útja a következő: Jeladó -> Timing Control Unit -> műszeregység 1. Hol van a jeladó? A leírásban egy homályos (ff szkennelt) fotóról úgy tűnik a motor mellett jobbra - vagyis valahol mégiscsak az adagoló környékén. Mások olyanokat mondtak, hogy a lendkeréken, de ezt nem látom igazolva. Mondjuk ez a dokksi nem támasztja alá. 2. Mi ez a TCU? Minek megy bele több jel, mint pl. hőmérséklet??? Nem értem minek egy mechanikus rendszernek? Azt viszont vágom, hogy valószínűleg ez formál valamit a jelen, tehát szerintem kell ez nekem. Bontóban beszerezhető vajon? A segítséget előre is hálásan köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1153 Dátum: 2009. május 15. 12:12:02 pm » |
|
Szervusztok Cartársak! Néhányatoknak már húzom az agyát pár éve ezzel a problémámmal (Trabi lista off szinten), tőlük előre is elnézést, de most újra ide kényszerültem, mert igazából leginkább ti segíthettek. Egyszóval évek óta küzdök az (fujj, off E34) fordulatszámmérővel, ezt most nem taglalnám, mert off. A lényeg, hogy valahogy meg kellene ismernem a cápa (E28) rendszert ahhoz, hogy ugyanolyat készíttessek a 34-esre is. Vagy valahogy így. Eddig több ötlet merült fel, de még alapvető fogalmakkal sem vagyok _egyértelműen_ tisztában - ezekhez kellene a segítségetek. Az E28 elektomos leírásban úgy láttam, hogy a fordulatjel útja a következő: Jeladó -> Timing Control Unit -> műszeregység 1. Hol van a jeladó? A leírásban egy homályos (ff szkennelt) fotóról úgy tűnik a motor mellett jobbra - vagyis valahol mégiscsak az adagoló környékén. Mások olyanokat mondtak, hogy a lendkeréken, de ezt nem látom igazolva. Mondjuk ez a dokksi nem támasztja alá. 2. Mi ez a TCU? Minek megy bele több jel, mint pl. hőmérséklet??? Nem értem minek egy mechanikus rendszernek? Azt viszont vágom, hogy valószínűleg ez formál valamit a jelen, tehát szerintem kell ez nekem. Bontóban beszerezhető vajon? A segítséget előre is hálásan köszönöm! 2 féle jeladóval/ elhelyezéssel találkoztam eddig. Az egyik a váltó harangjában van a menet irány szerinti bal oldalon alul/oldalt, a másik pedig a blokk menet irány szerinti bal oldalán egy furatban,merőlegesen a lendkerékre. Neked kell az E34-re egy cápa 24td lendkerék,mert azon vannak pöckök,amit kukkol a jeladó. A TCU egy fordulatjel formáló. Ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1154 Dátum: 2009. május 15. 13:16:15 pm » |
|
Szervusztok Cartársak! Néhányatoknak már húzom az agyát pár éve ezzel a problémámmal (Trabi lista off szinten), tőlük előre is elnézést, de most újra ide kényszerültem, mert igazából leginkább ti segíthettek. Egyszóval évek óta küzdök az (fujj, off E34) fordulatszámmérővel, ezt most nem taglalnám, mert off. A lényeg, hogy valahogy meg kellene ismernem a cápa (E28) rendszert ahhoz, hogy ugyanolyat készíttessek a 34-esre is. Vagy valahogy így. Eddig több ötlet merült fel, de még alapvető fogalmakkal sem vagyok _egyértelműen_ tisztában - ezekhez kellene a segítségetek. Az E28 elektomos leírásban úgy láttam, hogy a fordulatjel útja a következő: Jeladó -> Timing Control Unit -> műszeregység 1. Hol van a jeladó? A leírásban egy homályos (ff szkennelt) fotóról úgy tűnik a motor mellett jobbra - vagyis valahol mégiscsak az adagoló környékén. Mások olyanokat mondtak, hogy a lendkeréken, de ezt nem látom igazolva. Mondjuk ez a dokksi nem támasztja alá. 2. Mi ez a TCU? Minek megy bele több jel, mint pl. hőmérséklet??? Nem értem minek egy mechanikus rendszernek? Azt viszont vágom, hogy valószínűleg ez formál valamit a jelen, tehát szerintem kell ez nekem. Bontóban beszerezhető vajon? A segítséget előre is hálásan köszönöm! Hali! MIlyen néven vagy Trabilistán? Én sajna segíteni nem tudok mert 3mas és jóval öregebb cápám van....
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1155 Dátum: 2009. május 15. 18:25:46 pm » |
|
Szervusztok Cartársak! Néhányatoknak már húzom az agyát pár éve ezzel a problémámmal (Trabi lista off szinten), tőlük előre is elnézést, de most újra ide kényszerültem, mert igazából leginkább ti segíthettek. Egyszóval évek óta küzdök az (fujj, off E34) fordulatszámmérővel, ezt most nem taglalnám, mert off. A lényeg, hogy valahogy meg kellene ismernem a cápa (E28) rendszert ahhoz, hogy ugyanolyat készíttessek a 34-esre is. Vagy valahogy így. Eddig több ötlet merült fel, de még alapvető fogalmakkal sem vagyok _egyértelműen_ tisztában - ezekhez kellene a segítségetek. Az E28 elektomos leírásban úgy láttam, hogy a fordulatjel útja a következő: Jeladó -> Timing Control Unit -> műszeregység 1. Hol van a jeladó? A leírásban egy homályos (ff szkennelt) fotóról úgy tűnik a motor mellett jobbra - vagyis valahol mégiscsak az adagoló környékén. Mások olyanokat mondtak, hogy a lendkeréken, de ezt nem látom igazolva. Mondjuk ez a dokksi nem támasztja alá. 2. Mi ez a TCU? Minek megy bele több jel, mint pl. hőmérséklet??? Nem értem minek egy mechanikus rendszernek? Azt viszont vágom, hogy valószínűleg ez formál valamit a jelen, tehát szerintem kell ez nekem. Bontóban beszerezhető vajon? A segítséget előre is hálásan köszönöm! Hali! MIlyen néven vagy Trabilistán? Én sajna segíteni nem tudok mert 3mas és jóval öregebb cápám van.... Ráadásul nem is láttál még diesel jeladót: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1156 Dátum: 2009. május 16. 10:50:19 am » |
|
Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1157 Dátum: 2009. május 16. 11:22:06 am » |
|
Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...
Összeépíted mindenét asztalon, vagy bárhol,ahol átláthatóan elfér. Összezárod a kuplung és fékpedál kapcsolókat rákötsz egy műszeregységet adsz sebességjelet az órának (40km/h felett működik csak a tempomat) (tekerd a difi kihajtását 50-el ) értelem szerűen adsz neki tápot Majd figyeled,hogy a motor huzigálja-e a bowdent. (előre tolod a kart,akkor gyorsít, ha vissza,akkor lassít, le/föl kikapcsol)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1158 Dátum: 2009. május 16. 17:39:57 pm » |
|
Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...
Összeépíted mindenét asztalon, vagy bárhol,ahol átláthatóan elfér. Összezárod a kuplung és fékpedál kapcsolókat rákötsz egy műszeregységet adsz sebességjelet az órának (40km/h felett működik csak a tempomat) (tekerd a difi kihajtását 50-el ) értelem szerűen adsz neki tápot Majd figyeled,hogy a motor huzigálja-e a bowdent. (előre tolod a kart,akkor gyorsít, ha vissza,akkor lassít, le/föl kikapcsol) Bassz..Most juttatta Eszter az agyamba, hogy a kart ne is keressem, mert Sabcnak adtuk: ( Úgyhogy nemtom, valahogy ki kellene próbálnom mégiscsak ,és szereznem egy kart hozzá..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1159 Dátum: 2009. május 16. 20:05:59 pm » |
|
Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...
Összeépíted mindenét asztalon, vagy bárhol,ahol átláthatóan elfér. Összezárod a kuplung és fékpedál kapcsolókat rákötsz egy műszeregységet adsz sebességjelet az órának (40km/h felett működik csak a tempomat) (tekerd a difi kihajtását 50-el ) értelem szerűen adsz neki tápot Majd figyeled,hogy a motor huzigálja-e a bowdent. (előre tolod a kart,akkor gyorsít, ha vissza,akkor lassít, le/föl kikapcsol) Bassz..Most juttatta Eszter az agyamba, hogy a kart ne is keressem, mert Sabcnak adtuk: ( Úgyhogy nemtom, valahogy ki kellene próbálnom mégiscsak ,és szereznem egy kart hozzá.. Na figyubigyu Szerezz egy hegyes nózis E23-hoz tempomat kart. Azt,ami még nem úgy néz ki, mint az E28-é. Azt ideadod nekem, én meg adok neked egy újszerű kart. Na?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1160 Dátum: 2009. május 16. 20:10:50 pm » |
|
Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...
Összeépíted mindenét asztalon, vagy bárhol,ahol átláthatóan elfér. Összezárod a kuplung és fékpedál kapcsolókat rákötsz egy műszeregységet adsz sebességjelet az órának (40km/h felett működik csak a tempomat) (tekerd a difi kihajtását 50-el ) értelem szerűen adsz neki tápot Majd figyeled,hogy a motor huzigálja-e a bowdent. (előre tolod a kart,akkor gyorsít, ha vissza,akkor lassít, le/föl kikapcsol) Bassz..Most juttatta Eszter az agyamba, hogy a kart ne is keressem, mert Sabcnak adtuk: ( Úgyhogy nemtom, valahogy ki kellene próbálnom mégiscsak ,és szereznem egy kart hozzá.. Na figyubigyu Szerezz egy hegyes nózis E23-hoz tempomat kart. Azt,ami még nem úgy néz ki, mint az E28-é. Azt ideadod nekem, én meg adok neked egy újszerű kart. Na? Nem lettem könnyebb helyzetbe..Küüldj egy képet ,milyen kellene, vagy milyen ne..Mert már nem tudom, milyen volt AZ a bizonyos.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1161 Dátum: 2009. május 16. 20:15:51 pm » |
|
Merültek fel kérdések, apránként adagolom: A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine... A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1162 Dátum: 2009. május 16. 20:25:13 pm » |
|
Merültek fel kérdések, apránként adagolom: A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine... A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..
A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod. A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé. Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van. Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1163 Dátum: 2009. május 16. 20:43:26 pm » |
|
Merültek fel kérdések, apránként adagolom: A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine... A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..
A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod. A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé. Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van. Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja Ennyi sört már ivecoval kell vinnem! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1164 Dátum: 2009. május 18. 14:08:11 pm » |
|
Merültek fel kérdések, apránként adagolom: A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine... A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..
A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod. A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé. Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van. Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja Sima zöld kábelt nem találtam, a két lapos zöld csatisok mennek a board computerére kizárásos alapon. A csatiknak minek kell lennie a másik égükön?az egyiken van egy test, és két idegen drót speciális csati,avl)olyan, mint az áramelosztón levó lukak valamelyike, de a szin nem egyezik).A boardkábelen találtam még egy fekete vezetéket, egy kék speciális csatin.Az hova mehet?Viszont a kormánykapcsolóra nem reagál egyelőre, és sajna a hőmérő is -30fokot mutat....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1165 Dátum: 2009. május 18. 20:39:43 pm » |
|
Merültek fel kérdések, apránként adagolom: A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine... A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..
A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod. A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé. Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van. Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja Sima zöld kábelt nem találtam, a két lapos zöld csatisok mennek a board computerére kizárásos alapon. A csatiknak minek kell lennie a másik égükön?az egyiken van egy test, és két idegen drót speciális csati,avl)olyan, mint az áramelosztón levó lukak valamelyike, de a szin nem egyezik).A boardkábelen találtam még egy fekete vezetéket, egy kék speciális csatin.Az hova mehet?Viszont a kormánykapcsolóra nem reagál egyelőre, és sajna a hőmérő is -30fokot mutat.... Tessék szíves képeket küldeni a kérdéses csatikról
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1166 Dátum: 2009. május 19. 16:28:08 pm » |
|
Merültek fel kérdések, apránként adagolom: A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine... A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..
A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod. A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé. Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van. Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja Sima zöld kábelt nem találtam, a két lapos zöld csatisok mennek a board computerére kizárásos alapon. A csatiknak minek kell lennie a másik égükön?az egyiken van egy test, és két idegen drót speciális csati,avl)olyan, mint az áramelosztón levó lukak valamelyike, de a szin nem egyezik).A boardkábelen találtam még egy fekete vezetéket, egy kék speciális csatin.Az hova mehet?Viszont a kormánykapcsolóra nem reagál egyelőre, és sajna a hőmérő is -30fokot mutat.... Tessék szíves képeket küldeni a kérdéses csatikról Igenis!Be kell fejeznem a maláta és komlószármazék szervetetembe történő bevitelét, és ki kell mennem fotózni..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1167 Dátum: 2009. május 19. 17:40:03 pm » |
|
Tehát:ez a két csati(zöld, a másikon zöld-piros a vezeték) megy/jön a board computeréből. A másik két rajtalevő vezeték a test, és a barna-sárga, ami az áramelosztóra megy(remélem)..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1168 Dátum: 2009. május 19. 17:42:37 pm » |
|
A boardból jövő fekete drótot a kék csatival beazonosítottam, és összedugtam..Mostmár műxik a kormányról: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1169 Dátum: 2009. május 19. 17:54:03 pm » |
|
A Zeitsteuergerat nevű relén van egy barna-zöld kábel, az hova megy?
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|