CápaBMW fórum
2024. november 10. 23:39:53 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1507943 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1140 Dátum: 2009. április 04. 17:01:26 pm »

a gyárit kell megerőszakolni!!  smiley

E32-ben már lehet, hogy normális a gyári cucc is..De előző modellekben normális zenehallgatásra szerintem nem igazán alkalmas..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1141 Dátum: 2009. április 04. 17:02:36 pm »

Dvd-s fejegség!!
1 din kontra 2 din!!!!

Kérném az érveket és ellenérveket!!! smiley

Attól függ..Mindkettő monitoros, vagy egyik se?Az 1 dinest talán könnyebb befaragni, bár téged ismerve asszem magoldod a nagyobbikat is. A minőség dönti el szerintem, vannak jó olcsóak is, és drága szarok is. A sony-t pld nem ajánlom, autóhifiben a középkategóriát képviseli.Ha teheted, kékfogast szerezz, akkkor a kihangosítód is megvan egyből.

...mire rájöttem,hogy mi az a "kék fog" ... Roll Eyes Cheesy

Most én is tanakodom,hogy mi a franc legyen a hifivel.E32-ben gyári van, gyári CD-tárral,csak épp nem kel életre...Kenwoodból most nincs értelmes sehol, most egy Kékponton gondolkodom,hogy legyen-e olyan és akkor összehozva a gyári erőlködővel, stb.... nem tudom.

Kellene nekem tipusszám, hogy milyet keresel..Vagy leírás, hogy mit tudjon...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1142 Dátum: 2009. május 01. 19:14:55 pm »

A képen látható egy E23-as nagyboardja hátulról. Az a kapcsoló ebben az állásában van jól beállítva?egyáltalán mit szabályoz? Az a fehér stekker mellette mit rejt?Valami panel van benne..Csak nem chiptuning?



* bömös.jpg (50.55 KB, 2304x1728 - megtekintve 1099 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1143 Dátum: 2009. május 02. 08:45:54 am »

A képen látható egy E23-as nagyboardja hátulról. Az a kapcsoló ebben az állásában van jól beállítva?egyáltalán mit szabályoz? Az a fehér stekker mellette mit rejt?Valami panel van benne..Csak nem chiptuning?



A fehér stekkertől függ a motorváltozat,ilyesmi.

A kapcsoló pedig (nem vagyok benne biztos) fogyasztási értékek finomhangolása. Mármint a kijelzett értéké, nem a motor tényleges fogyiját befolyásolja. Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1144 Dátum: 2009. május 02. 10:33:15 am »

A képen látható egy E23-as nagyboardja hátulról. Az a kapcsoló ebben az állásában van jól beállítva?egyáltalán mit szabályoz? Az a fehér stekker mellette mit rejt?Valami panel van benne..Csak nem chiptuning?



A fehér stekkertől függ a motorváltozat,ilyesmi.

A kapcsoló pedig (nem vagyok benne biztos) fogyasztási értékek finomhangolása. Mármint a kijelzett értéké, nem a motor tényleges fogyiját befolyásolja. Smiley

Köszi!

Akkor a fehér stekkerhez nem kell nyúlnom, a kapcsoló meg majd kiderül, ha műxik..A fogyija elmondás alapján 13 liter volt, de mivel a csákó szerette ha visít a gumi, így asszem jobb lesz az érték..Pláne lpg-vel..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1145 Dátum: 2009. május 03. 17:06:48 pm »

Kérdésem lenne: ha egy azonos vezetékkötegben vannak teljesen egyforma vezetékek(szinre, és átmérőre is azonosak), akkor azok felcserélhetőek? Nevezetesen a biztosítéktáblából bejövő 96 db-os kötegben vannak azonosak..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1146 Dátum: 2009. május 03. 20:42:13 pm »

Kérdésem lenne: ha egy azonos vezetékkötegben vannak teljesen egyforma vezetékek(szinre, és átmérőre is azonosak), akkor azok felcserélhetőek? Nevezetesen a biztosítéktáblából bejövő 96 db-os kötegben vannak azonosak..

Nem mindig egyeznek, vigyázz!

(megpróbálom újra küldeni a rajzokat)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1147 Dátum: 2009. május 03. 20:58:26 pm »

Kérdésem lenne: ha egy azonos vezetékkötegben vannak teljesen egyforma vezetékek(szinre, és átmérőre is azonosak), akkor azok felcserélhetőek? Nevezetesen a biztosítéktáblából bejövő 96 db-os kötegben vannak azonosak..

Nem mindig egyeznek, vigyázz!

(megpróbálom újra küldeni a rajzokat)

Ettöl féltem:Sad(
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1148 Dátum: 2009. május 11. 20:54:57 pm »

Elosztófedelet, illetve gyújtáskábelt mennyi időnként km-enként illik cserélni?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1149 Dátum: 2009. május 11. 21:35:46 pm »

Elosztófedelet, illetve gyújtáskábelt mennyi időnként km-enként illik cserélni?


Ez jó kérdés. A legjobb válasz (és nem vicc),amikor az időszakos karbantartásnál úgy látod,hogy a fedél csere érett. (elszenesedés, kontakt süllyedés). A kábelnek meg nincs meghatározott élettartama. Amikor repedést látsz rajta,akkor kicseréled. Ennyi. Ha dadog,akkor kiméred,hogy jó-e. A kábel akár az autó egész életét végig kíséri. Haverom 525e-jén még a gyári van.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1150 Dátum: 2009. május 12. 11:17:39 am »

Elosztófedelet, illetve gyújtáskábelt mennyi időnként km-enként illik cserélni?


Ez jó kérdés. A legjobb válasz (és nem vicc),amikor az időszakos karbantartásnál úgy látod,hogy a fedél csere érett. (elszenesedés, kontakt süllyedés). A kábelnek meg nincs meghatározott élettartama. Amikor repedést látsz rajta,akkor kicseréled. Ennyi. Ha dadog,akkor kiméred,hogy jó-e. A kábel akár az autó egész életét végig kíséri. Haverom 525e-jén még a gyári van.
Az enyémen is még gyári a kábel, de ha lehúzom a 2-es és 3-as gyertyapipát, nem csökken az alapjárat shocked shocked shocked
Szóval gondolom ez nem OK, ahhoz képest még elég egyenletes is az alapjáratom. Az elosztót 60 ezer km ezelőtt cseréltem, de már be van égve kissé, mondjuk szerintem kurva hamar beég, már húszezer km után szürkés fekete és nem rézszínű.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1151 Dátum: 2009. május 12. 17:52:09 pm »

Elosztófedelet, illetve gyújtáskábelt mennyi időnként km-enként illik cserélni?


Ez jó kérdés. A legjobb válasz (és nem vicc),amikor az időszakos karbantartásnál úgy látod,hogy a fedél csere érett. (elszenesedés, kontakt süllyedés). A kábelnek meg nincs meghatározott élettartama. Amikor repedést látsz rajta,akkor kicseréled. Ennyi. Ha dadog,akkor kiméred,hogy jó-e. A kábel akár az autó egész életét végig kíséri. Haverom 525e-jén még a gyári van.
Az enyémen is még gyári a kábel, de ha lehúzom a 2-es és 3-as gyertyapipát, nem csökken az alapjárat shocked shocked shocked
Szóval gondolom ez nem OK, ahhoz képest még elég egyenletes is az alapjáratom. Az elosztót 60 ezer km ezelőtt cseréltem, de már be van égve kissé, mondjuk szerintem kurva hamar beég, már húszezer km után szürkés fekete és nem rézszínű.

Nem feltétlenül a kábelek, vagy a pipák hibája, ráadásul azokat célszerű egyben(értsd az összes kábelt/összes pipát cserélni.
Próbáld meg egy jó gyertyával, van e szikra..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
jmos
Vendég
« Válasz #1152 Dátum: 2009. május 15. 10:48:27 am »

Szervusztok Cartársak!

Néhányatoknak már húzom az agyát pár éve ezzel a problémámmal (Trabi lista off szinten), tőlük előre is elnézést, de most újra ide kényszerültem, mert igazából leginkább ti segíthettek.  Embarrassed

Egyszóval évek óta küzdök az (fujj, off E34) fordulatszámmérővel, ezt most nem taglalnám, mert off. A lényeg, hogy valahogy meg kellene ismernem a cápa (E28) rendszert ahhoz, hogy ugyanolyat készíttessek a 34-esre is. Vagy valahogy így.

Eddig több ötlet merült fel, de még alapvető fogalmakkal sem vagyok _egyértelműen_ tisztában - ezekhez kellene a segítségetek.
Az E28 elektomos leírásban úgy láttam, hogy a fordulatjel útja a következő:

Jeladó -> Timing Control Unit -> műszeregység

1. Hol van a jeladó? A leírásban egy homályos (ff szkennelt) fotóról úgy tűnik a motor mellett jobbra - vagyis valahol mégiscsak az adagoló környékén.
Mások olyanokat mondtak, hogy a lendkeréken, de ezt nem látom igazolva. Mondjuk ez a dokksi nem támasztja alá.

2. Mi ez a TCU? Minek megy bele több jel, mint pl. hőmérséklet??? Nem értem minek egy mechanikus rendszernek? Azt viszont vágom, hogy valószínűleg ez formál valamit a jelen, tehát szerintem kell ez nekem. Bontóban beszerezhető vajon?

A segítséget előre is hálásan köszönöm!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1153 Dátum: 2009. május 15. 12:12:02 pm »

Szervusztok Cartársak!

Néhányatoknak már húzom az agyát pár éve ezzel a problémámmal (Trabi lista off szinten), tőlük előre is elnézést, de most újra ide kényszerültem, mert igazából leginkább ti segíthettek.  Embarrassed

Egyszóval évek óta küzdök az (fujj, off E34) fordulatszámmérővel, ezt most nem taglalnám, mert off. A lényeg, hogy valahogy meg kellene ismernem a cápa (E28) rendszert ahhoz, hogy ugyanolyat készíttessek a 34-esre is. Vagy valahogy így.

Eddig több ötlet merült fel, de még alapvető fogalmakkal sem vagyok _egyértelműen_ tisztában - ezekhez kellene a segítségetek.
Az E28 elektomos leírásban úgy láttam, hogy a fordulatjel útja a következő:

Jeladó -> Timing Control Unit -> műszeregység

1. Hol van a jeladó? A leírásban egy homályos (ff szkennelt) fotóról úgy tűnik a motor mellett jobbra - vagyis valahol mégiscsak az adagoló környékén.
Mások olyanokat mondtak, hogy a lendkeréken, de ezt nem látom igazolva. Mondjuk ez a dokksi nem támasztja alá.

2. Mi ez a TCU? Minek megy bele több jel, mint pl. hőmérséklet??? Nem értem minek egy mechanikus rendszernek? Azt viszont vágom, hogy valószínűleg ez formál valamit a jelen, tehát szerintem kell ez nekem. Bontóban beszerezhető vajon?

A segítséget előre is hálásan köszönöm!

2 féle jeladóval/ elhelyezéssel találkoztam eddig.

Az egyik a váltó harangjában van a menet irány szerinti bal oldalon alul/oldalt, a másik pedig a blokk menet irány szerinti bal oldalán egy furatban,merőlegesen a lendkerékre.

Neked kell az E34-re egy cápa 24td lendkerék,mert azon vannak pöckök,amit kukkol a jeladó.

A TCU egy fordulatjel formáló.

Ennyi.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1154 Dátum: 2009. május 15. 13:16:15 pm »

Szervusztok Cartársak!

Néhányatoknak már húzom az agyát pár éve ezzel a problémámmal (Trabi lista off szinten), tőlük előre is elnézést, de most újra ide kényszerültem, mert igazából leginkább ti segíthettek.  Embarrassed

Egyszóval évek óta küzdök az (fujj, off E34) fordulatszámmérővel, ezt most nem taglalnám, mert off. A lényeg, hogy valahogy meg kellene ismernem a cápa (E28) rendszert ahhoz, hogy ugyanolyat készíttessek a 34-esre is. Vagy valahogy így.

Eddig több ötlet merült fel, de még alapvető fogalmakkal sem vagyok _egyértelműen_ tisztában - ezekhez kellene a segítségetek.
Az E28 elektomos leírásban úgy láttam, hogy a fordulatjel útja a következő:

Jeladó -> Timing Control Unit -> műszeregység

1. Hol van a jeladó? A leírásban egy homályos (ff szkennelt) fotóról úgy tűnik a motor mellett jobbra - vagyis valahol mégiscsak az adagoló környékén.
Mások olyanokat mondtak, hogy a lendkeréken, de ezt nem látom igazolva. Mondjuk ez a dokksi nem támasztja alá.

2. Mi ez a TCU? Minek megy bele több jel, mint pl. hőmérséklet??? Nem értem minek egy mechanikus rendszernek? Azt viszont vágom, hogy valószínűleg ez formál valamit a jelen, tehát szerintem kell ez nekem. Bontóban beszerezhető vajon?

A segítséget előre is hálásan köszönöm!
Hali!

MIlyen néven vagy Trabilistán? Én sajna segíteni nem tudok mert 3mas és jóval öregebb cápám van....
Naplózva

Bence
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1155 Dátum: 2009. május 15. 18:25:46 pm »

Szervusztok Cartársak!

Néhányatoknak már húzom az agyát pár éve ezzel a problémámmal (Trabi lista off szinten), tőlük előre is elnézést, de most újra ide kényszerültem, mert igazából leginkább ti segíthettek.  Embarrassed

Egyszóval évek óta küzdök az (fujj, off E34) fordulatszámmérővel, ezt most nem taglalnám, mert off. A lényeg, hogy valahogy meg kellene ismernem a cápa (E28) rendszert ahhoz, hogy ugyanolyat készíttessek a 34-esre is. Vagy valahogy így.

Eddig több ötlet merült fel, de még alapvető fogalmakkal sem vagyok _egyértelműen_ tisztában - ezekhez kellene a segítségetek.
Az E28 elektomos leírásban úgy láttam, hogy a fordulatjel útja a következő:

Jeladó -> Timing Control Unit -> műszeregység

1. Hol van a jeladó? A leírásban egy homályos (ff szkennelt) fotóról úgy tűnik a motor mellett jobbra - vagyis valahol mégiscsak az adagoló környékén.
Mások olyanokat mondtak, hogy a lendkeréken, de ezt nem látom igazolva. Mondjuk ez a dokksi nem támasztja alá.

2. Mi ez a TCU? Minek megy bele több jel, mint pl. hőmérséklet??? Nem értem minek egy mechanikus rendszernek? Azt viszont vágom, hogy valószínűleg ez formál valamit a jelen, tehát szerintem kell ez nekem. Bontóban beszerezhető vajon?

A segítséget előre is hálásan köszönöm!
Hali!

MIlyen néven vagy Trabilistán? Én sajna segíteni nem tudok mert 3mas és jóval öregebb cápám van....

Ráadásul nem is láttál még diesel jeladót:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1156 Dátum: 2009. május 16. 10:50:19 am »

Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1157 Dátum: 2009. május 16. 11:22:06 am »

Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...

Összeépíted mindenét asztalon, vagy bárhol,ahol átláthatóan elfér.

Összezárod a kuplung és fékpedál kapcsolókat

rákötsz egy műszeregységet

adsz sebességjelet az órának (40km/h felett működik csak a tempomat) (tekerd a difi kihajtását 50-el  Cheesy )

értelem szerűen adsz neki tápot

Majd figyeled,hogy a motor huzigálja-e a bowdent. (előre tolod a kart,akkor gyorsít, ha vissza,akkor lassít, le/föl kikapcsol)

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1158 Dátum: 2009. május 16. 17:39:57 pm »

Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...

Összeépíted mindenét asztalon, vagy bárhol,ahol átláthatóan elfér.

Összezárod a kuplung és fékpedál kapcsolókat

rákötsz egy műszeregységet

adsz sebességjelet az órának (40km/h felett működik csak a tempomat) (tekerd a difi kihajtását 50-el  Cheesy )

értelem szerűen adsz neki tápot

Majd figyeled,hogy a motor huzigálja-e a bowdent. (előre tolod a kart,akkor gyorsít, ha vissza,akkor lassít, le/föl kikapcsol)



Bassz..Most juttatta Eszter az agyamba, hogy a kart ne is keressem, mert Sabcnak adtuk:Sad( Úgyhogy nemtom, valahogy ki kellene próbálnom mégiscsak ,és szereznem egy kart hozzá..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1159 Dátum: 2009. május 16. 20:05:59 pm »

Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...

Összeépíted mindenét asztalon, vagy bárhol,ahol átláthatóan elfér.

Összezárod a kuplung és fékpedál kapcsolókat

rákötsz egy műszeregységet

adsz sebességjelet az órának (40km/h felett működik csak a tempomat) (tekerd a difi kihajtását 50-el  Cheesy )

értelem szerűen adsz neki tápot

Majd figyeled,hogy a motor huzigálja-e a bowdent. (előre tolod a kart,akkor gyorsít, ha vissza,akkor lassít, le/föl kikapcsol)



Bassz..Most juttatta Eszter az agyamba, hogy a kart ne is keressem, mert Sabcnak adtuk:Sad( Úgyhogy nemtom, valahogy ki kellene próbálnom mégiscsak ,és szereznem egy kart hozzá..

Na figyubigyu Cheesy Szerezz egy hegyes nózis E23-hoz tempomat kart. Azt,ami még nem úgy néz ki, mint az E28-é. Azt ideadod nekem, én meg adok neked egy újszerű  Cool kart. Na? Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1160 Dátum: 2009. május 16. 20:10:50 pm »

Kizárólag szakértők válaszát várom(szakértő=aki tudja a megoldást). Hogyan lehet kipróbálni egy tempomatot, ami ki van szerelve, hogy működik-e?Megvan mindene elvileg, de nem tudom jó-e...

Összeépíted mindenét asztalon, vagy bárhol,ahol átláthatóan elfér.

Összezárod a kuplung és fékpedál kapcsolókat

rákötsz egy műszeregységet

adsz sebességjelet az órának (40km/h felett működik csak a tempomat) (tekerd a difi kihajtását 50-el  Cheesy )

értelem szerűen adsz neki tápot

Majd figyeled,hogy a motor huzigálja-e a bowdent. (előre tolod a kart,akkor gyorsít, ha vissza,akkor lassít, le/föl kikapcsol)



Bassz..Most juttatta Eszter az agyamba, hogy a kart ne is keressem, mert Sabcnak adtuk:Sad( Úgyhogy nemtom, valahogy ki kellene próbálnom mégiscsak ,és szereznem egy kart hozzá..

Na figyubigyu Cheesy Szerezz egy hegyes nózis E23-hoz tempomat kart. Azt,ami még nem úgy néz ki, mint az E28-é. Azt ideadod nekem, én meg adok neked egy újszerű  Cool kart. Na? Smiley

Nem lettem könnyebb helyzetbe..Küüldj egy képet ,milyen kellene, vagy milyen ne..Mert már nem tudom, milyen volt AZ a bizonyos..Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1161 Dátum: 2009. május 16. 20:15:51 pm »

Merültek fel kérdések, apránként adagolom:
A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine...
A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1162 Dátum: 2009. május 16. 20:25:13 pm »

Merültek fel kérdések, apránként adagolom:
A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine...
A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..

A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Wink Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod.

A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé.
Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van.

Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1163 Dátum: 2009. május 16. 20:43:26 pm »

Merültek fel kérdések, apránként adagolom:
A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine...
A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..

A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Wink Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod.

A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé.
Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van.

Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja Smiley

Ennyi sört már ivecoval kell vinnem! Köszi!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1164 Dátum: 2009. május 18. 14:08:11 pm »

Merültek fel kérdések, apránként adagolom:
A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine...
A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..

A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Wink Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod.

A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé.
Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van.

Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja Smiley

Sima zöld kábelt nem találtam, a két lapos zöld csatisok mennek a board computerére kizárásos alapon. A csatiknak minek kell lennie a másik égükön?az egyiken van egy test, és két idegen drót speciális csati,avl)olyan, mint az áramelosztón levó lukak valamelyike, de a szin nem egyezik).A boardkábelen találtam még egy fekete vezetéket, egy kék speciális csatin.Az hova mehet?Viszont a kormánykapcsolóra nem reagál egyelőre, és sajna a hőmérő is -30fokot mutat....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1165 Dátum: 2009. május 18. 20:39:43 pm »

Merültek fel kérdések, apránként adagolom:
A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine...
A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..

A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Wink Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod.

A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé.
Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van.

Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja Smiley

Sima zöld kábelt nem találtam, a két lapos zöld csatisok mennek a board computerére kizárásos alapon. A csatiknak minek kell lennie a másik égükön?az egyiken van egy test, és két idegen drót speciális csati,avl)olyan, mint az áramelosztón levó lukak valamelyike, de a szin nem egyezik).A boardkábelen találtam még egy fekete vezetéket, egy kék speciális csatin.Az hova mehet?Viszont a kormánykapcsolóra nem reagál egyelőre, és sajna a hőmérő is -30fokot mutat....

Tessék szíves képeket küldeni a kérdéses csatikról Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1166 Dátum: 2009. május 19. 16:28:08 pm »

Merültek fel kérdések, apránként adagolom:
A műszeregységen van egy csatlakozó, most nem emléxem, a massa,vagy a tempo feliratnál.Erre megy egy különálló drót egyedi csatival.Ez meg is van, viszont a boardról is menne rá egy, és összesen egy csati van.Viszont a board drótján utánna van egy elosztócsati.Arra gondoltam, mi van ha a boardot dugom rá, és a kábelkötegből menőt pedig elosztom a board vezetékénÍ?Így mindkettőre menne a jelből, gondolom ez a difiből jövő kihajtásjel..Barna-piros a drót szine...
A board vezetékén vannak még csatik(a boardot a műszerrel összekötö vezetéken), azokra miket kell rádugnom?A komputer, a test, és a gong megvan)..

A barna/piros a sebességjel az órától, jól gondoltad Wink Azt szedd ketté a BC miatt, jó a gondolatod.

A BC kötegében jön még a hőmérő (kék, kék/sárga), valamint van egy egyedülálló sárga, az az állófűtés vezérléséjé.
Van 2 db lapos ződ csati, az az indításgátló, meg szokott lenni egy ződ kábel, ami össze van dugva saját magával egy fekete csatiban. Azt kell összedugni az autó zöld kábelével,ami szintén ilyen csatis. Ez az indításgátló miatt van.

Tempomat karra visszatérve. Tudom milyet keresel, tudom milyet adtál Sapcnak. Na. Nekem olyanom van majdnem újban és mindjárt teszek be képet,hogy milyet szeretnék. (amit szeretnék, úgy néz ki,mint egy E12 index-, ablaktörlő karja Smiley

Sima zöld kábelt nem találtam, a két lapos zöld csatisok mennek a board computerére kizárásos alapon. A csatiknak minek kell lennie a másik égükön?az egyiken van egy test, és két idegen drót speciális csati,avl)olyan, mint az áramelosztón levó lukak valamelyike, de a szin nem egyezik).A boardkábelen találtam még egy fekete vezetéket, egy kék speciális csatin.Az hova mehet?Viszont a kormánykapcsolóra nem reagál egyelőre, és sajna a hőmérő is -30fokot mutat....

Tessék szíves képeket küldeni a kérdéses csatikról Wink



Igenis!Be kell fejeznem a maláta és komlószármazék szervetetembe történő bevitelét, és ki kell mennem fotózni..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1167 Dátum: 2009. május 19. 17:40:03 pm »

Tehát:ez a két csati(zöld, a másikon zöld-piros a vezeték) megy/jön a board computeréből. A másik két rajtalevő vezeték a test, és a barna-sárga, ami az áramelosztóra megy(remélem)..



* 101_6345.JPG (57.46 KB, 2304x1728 - megtekintve 1006 alkalommal.)

* 101_6346.JPG (40.68 KB, 2304x1728 - megtekintve 1046 alkalommal.)

* 101_6347.JPG (41.66 KB, 2304x1728 - megtekintve 1070 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1168 Dátum: 2009. május 19. 17:42:37 pm »

A boardból jövő fekete drótot a kék csatival beazonosítottam, és összedugtam..Mostmár műxik a kormányról:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1169 Dátum: 2009. május 19. 17:54:03 pm »

A Zeitsteuergerat nevű relén van egy barna-zöld kábel, az hova megy?


* 101_6352.JPG (64.14 KB, 1981x1486 - megtekintve 929 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!