CápaBMW fórum
2024. március 28. 11:41:28 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334640 alkalommal)
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1650 Dátum: 2010. június 29. 19:46:08 pm »

E28 L-jethez keresnék műszerfal csatlakozó lábkiosztást. A fordulat és a fogyimérő az érdekes.
Naplózva

Csillagszemű

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 403


Flottakezelő


« Válasz #1651 Dátum: 2010. július 05. 07:47:23 am »

Sziasztok!

Az E28 műszerfalban szeretnék akkumulátorokat cserélni! Érdeklődnék az akksik adatai után, hogy milyeneket kéne vennem? A jelenlegieken egy betü sincs, szép pirosak, és ennyi!  Shocked Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 06. 08:09:48 am írta Csillagszemű » Naplózva

E28 524td - E32 735iAL
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1652 Dátum: 2010. július 05. 16:11:08 pm »

NiMh tipusú legyen, a kapacitásának nem kell túl nagynak lennie...

Ami lényeges, hogy ha már kifolyt az elektrolit, onnantól véletlenszerű kontakthibák tömkelege várható a panelon...
De az okosabbak majd kijavítanak, ha valamit rosszul mondtam.
Naplózva
Csillagszemű

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 403


Flottakezelő


« Válasz #1653 Dátum: 2010. július 06. 08:09:01 am »

Köszi a infót Promega!

Hát kontakthibáim vannak szép számmal: a fordulatszám kb. 100km megtétele után kezd életre kelni, de akkor is  van, hogy pattog a mutató 1000 és 6000 között!  shocked

A vízhőfokmérő az általában jó, de van, hogy felugrik pirosba, de olyan is van, hogy teljesen inaktív helyzetbe ugrik, mintha nem is lenne rajta a gyújtás. Sad

A szervízlámpák nem működnek, nagyon ritkán elkezdenek discofényként villogni.

Amiket eddíg elvégeztem: új akksikat raktam be, átmelegítettem a csatlakozok forrasztásait. (Csak a sárga, fehér, kék csatik lábait!) Sajnos nem változott semmit a helyzet.  Sad Sad Sad undecided A panel amúgy egészségesnek tűnik!

Akinek még vannak ötletei, szóljon plíz!!!

Naplózva

E28 524td - E32 735iAL
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #1654 Dátum: 2010. július 06. 09:40:11 am »

Ellenőrizd a testet. Nekem mindig ezt mondták.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 06. 09:46:00 am írta collins » Naplózva
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #1655 Dátum: 2010. július 15. 21:36:19 pm »

Sziasztok!

Most a villany-ászokat szeretném megkérdezni.
Meg tudja-e valaki erősíteni, amit az internetten találtam a 4 hengeres L-jetes motorvezérlőkről, miszerint típushibájuk, hogy túldúsítják a keveréket.

BOSCH FUEL INJECTION TYPICAL FAILURE MODES

    BMW

       Models 528, 530, 733 (L-Jetronic) - 0 280 001 XXX
         no typical failure mode, very reliable
       Model 318 (L-Jetronic) - 0 280 000 XXX intermittent running, excessive rich fuel mixture
       Model 733 (Motronic 1st) - 0 261 200 XXX  no typical failure mode, very reliable
       Models 325, 528e, 633, 733 (Motronic 2nd) - 0 261 200 XXX   intermittent running, excessive fuel mixture, starts and dies

Az infó innen van:http://www.systemsc.com/failuremodes.htm
Ha igen, akkor tudja-e valaki, hogy javítható-e, jellegzetes IC vagy ilyesmi, ami el szokott szállni?
Előre is köszi a segítséget.
F.  sm_68
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 17. 12:27:48 pm írta Miki 24V » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1656 Dátum: 2010. július 17. 12:25:12 pm »

Nekem még a 280 001 301 vezérlővel voltak túldúsítási problémáim, de még sosem szedtem szét, így nem tudom mi ment el benne.

Kimondottan rossz élményeim M50 vezérlővel voltak...sok Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1657 Dátum: 2010. július 17. 15:50:28 pm »

A 301-es, ha jól tudom akkor a 20i-kben volt?  Roll Eyes
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1658 Dátum: 2010. július 17. 16:06:22 pm »

Így van. A hidegindítóspricces és régi gyújtásmodulos típusok kaptak ilyet, de a korai 23i-nek is ez volt Smiley

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1659 Dátum: 2010. július 18. 16:24:15 pm »

Hi! Csinált már vki olyat, hogy kihajította a viszkoventit és elektromosat rakott be helyette az E28-ba, vagy más tipusba? Nagyon elegem van a sok szar bontott viszkóból! Már újat vehettem volna ennyi pénzből.  undecided Szóval hogy csinálta és mik váltak be?
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1660 Dátum: 2010. július 18. 16:42:19 pm »

Hi! Csinált már vki olyat, hogy kihajította a viszkoventit és elektromosat rakott be helyette az E28-ba, vagy más tipusba? Nagyon elegem van a sok szar bontott viszkóból! Már újat vehettem volna ennyi pénzből.  undecided Szóval hogy csinálta és mik váltak be?

Nekem e34 klimaventillátor volt ráhekkelve. Ez elég jól hűt és viszonylag könnyen beszerezhető, de arra azért figyelni kell, hogy ne egy berohadt, szoruló példányt vegyél. Bekötése nem bonyolult, kell hozzá egy relé, biztosíték, meg természetesen a vizhőfok érzékelő, esetleg egy kapcsoló, ha kézzel akarod kapcsolgatni.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1661 Dátum: 2010. július 18. 17:00:45 pm »

Nekem e34 klimaventillátor volt ráhekkelve. Ez elég jól hűt és viszonylag könnyen beszerezhető, de arra azért figyelni kell, hogy ne egy berohadt, szoruló példányt vegyél. Bekötése nem bonyolult, kell hozzá egy relé, biztosíték, meg természetesen a vizhőfok érzékelő, esetleg egy kapcsoló, ha kézzel akarod kapcsolgatni.

Benzinesét vegyed, a dieselé mind szar, a benzinesé hosszabb életű.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1662 Dátum: 2010. július 18. 17:08:40 pm »

A benzines klíma vagy rendes hűtőventijét? Ahogy néztem a klímaventik sokkal filigránabbak(gyengébbek?).
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1663 Dátum: 2010. július 18. 18:31:07 pm »

Hi! Csinált már vki olyat, hogy kihajította a viszkoventit és elektromosat rakott be helyette az E28-ba, vagy más tipusba? Nagyon elegem van a sok szar bontott viszkóból! Már újat vehettem volna ennyi pénzből.  undecided Szóval hogy csinálta és mik váltak be?

én rendeltem ibéjről kettőt, egy dieselét,és egy benzinest.a td be is lett szerelve, semmi baj nem volt vele, a td avval költözött el..a két zsirúj viszkó postával itthon volt 16 ból...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1664 Dátum: 2010. július 18. 19:27:26 pm »

Itt nemrég beszéltek vmi olcsó viszkóforrásról, olvass egy picit, sztem megtalálod (asszem 10k körüli árat mondtak a zsír újra):

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9000991

Egyébként meg a poweren nemrég láttam 16"-os ventit zsír újban 16-ért, szerintem az Neked is jó lenne!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1665 Dátum: 2010. július 18. 20:35:09 pm »

A benzines klíma vagy rendes hűtőventijét? Ahogy néztem a klímaventik sokkal filigránabbak(gyengébbek?).

E34 benzines klímaventit.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #1666 Dátum: 2010. július 18. 21:25:54 pm »

Hi! Csinált már vki olyat, hogy kihajította a viszkoventit és elektromosat rakott be helyette az E28-ba, vagy más tipusba? Nagyon elegem van a sok szar bontott viszkóból! Már újat vehettem volna ennyi pénzből.  undecided Szóval hogy csinálta és mik váltak be?
Szia Ádám!

Csendben meg szabad kérdezni, hogy a hűtőd milyen állapotban van?
Engem egyszer majdnem csúnyán megvezetett. Aztán találtam akciós új hűtőt, és azóta a nem annyira jónak gondolt bontott viszkó is kitűnően végzi a dolgát a legrekkenőbb hőségben is.

Üdv:
F.  sm_68
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1667 Dátum: 2010. július 18. 21:44:01 pm »

A viszkón kívül minden új. Minden. A múlt héten többször ácsingóztam a belvárosban a dugóban és a hűtővízzel egyenes arányban ment fel a vérnyomásom.  angry Azért gondoltam az elektromosításra.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #1668 Dátum: 2010. július 19. 06:43:17 am »

 Sad
Akkor én nagyon jól megúsztam.
Sok sikert.

F. sm_68
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1669 Dátum: 2010. július 19. 06:48:50 am »

A viszkón kívül minden új. Minden. A múlt héten többször ácsingóztam a belvárosban a dugóban és a hűtővízzel egyenes arányban ment fel a vérnyomásom.  angry Azért gondoltam az elektromosításra.

csak araszolgatásnál melegszik ?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1670 Dátum: 2010. július 19. 07:28:07 am »

Ádám, ha gondolod, van itthon egy öreg M30 Viscom. Ha gondolod, eljuttatom. Kifizetni nem kell, csak ha műxik rendesen Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1671 Dátum: 2010. július 19. 07:33:30 am »

Ádám, ha gondolod, van itthon egy öreg M30 Viscom. Ha gondolod, eljuttatom. Kifizetni nem kell, csak ha műxik rendesen Wink

Mi a különbség az m30 és az m20 visco között?
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1672 Dátum: 2010. július 19. 08:37:58 am »

Átmérő, lapát felfogatás. De nem mindegyiknél!!! Van, amelyiknél azonos az M20-al.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Csillagszemű

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 403


Flottakezelő


« Válasz #1673 Dátum: 2010. július 19. 21:03:53 pm »

Sziasztok!

Az olaszok úgylátszik csak a csajozásban és a spagetti zabálásban járnak az élvonalon. Tudni illik van egy E28 524td-m, közismerten olasz expoetos kivitel!!

Namármost, a klímát -biztos mert a csomitartó hátfalán matrica jelzi- azt az olaszok rakták be, legalább rendesen, mert kicserélték a fűtésboxot is és a bowdenek is jó hosszúságúak! De!! A nagy kálváriában szerintem az első el. ablakot is akkor rakhatták be, persze eredeti cuccokból, ránézésre 4x el. ablak előkészítéssel (közép konzolban)....  Wink

Sikerült szereznem hátsó motorokat+szerkezetet, aztán berendeltem az ajtó kábelkötegét is..  Cheesy

Gondoltam, ha már minden együtt van rakjuk össze.. nagy oboa lett belőle, mivel a B-oszlop csati helyett csak a KÉK és FEHÉR kábelek futottak bele az ajtókba!! Hát hol az előkészítés?Huh?!  Shocked Izzadás, vérnyomás plafonon!!  angry Cry

Szétromboltam az egész kabint, (ülések, padlószőnyeg) mire egész véletlenü a kesztyűtartó-zsanér mögött véletlenül megtaláltam az ominózus csatit, az olasz nem akarta leszedni a széket +bajlódni a szőnyeggel, hanem csak betekerte a tűzfalhoz a hátsó ajtó felé vezető ablak-kábelt B-oszlop csatival a végén, azt annyi...

Mára ennyi az izgalmakból, holnap folytatom a szerelgetést!
Naplózva

E28 524td - E32 735iAL
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #1674 Dátum: 2010. július 21. 13:29:37 pm »

Hello !
Esetleg valaki tudja a gyári rádió nyugalmi áramfelvétel mértékét ?     huh
              / BMW Bawaria C Professional RDS /
Tudtommal általában  0.01A - körüli érték ,utólagos készülékeknél .
                                                    sm_68
                             
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1675 Dátum: 2010. július 22. 14:07:00 pm »

Be szeretném kötni az autómba a pillanatnyi fogyasztásmérőt... Hova kössem?  Cheesy Sebességjel kell neki?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1676 Dátum: 2010. július 22. 14:28:38 pm »

Hova akarod? Cheesy Elektrongyos óra kell neki sebességjellel.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1677 Dátum: 2010. július 22. 14:30:55 pm »

Kell neki az óra is?  Sad Akkor sehova.  Embarrassed
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1678 Dátum: 2010. július 22. 14:36:44 pm »

Igen, ugyanis onnan fogja tudni,hogy az adott fordulathoz érkező befecskendezési jel gazdaságos-e az adott sebességhez.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1679 Dátum: 2010. július 22. 15:09:13 pm »

Kár.  Sad
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!