Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1680 Dátum: 2010. július 22. 18:28:49 pm » |
|
Ne sajnáld, felesleges dolog. Nekem 11 alatt még nem mutatott(ott kiakad lefele, csak motorféknél meg váltásnál megy alá...), aztán most megint valami 8 liter a fogyim...Mingyá kikötöm Mondjuk városon kívül még így nem voltam. De akkoris, illúzióromboló:D Mer ha kevesebbet mutatna mikor éppenhogy csak nyomom a gázt akkor oké, de ugyanannyi padlón meg épphogy gáznál is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 22. 18:35:09 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #1681 Dátum: 2010. július 22. 19:55:44 pm » |
|
Indítás után néha nem megy a fordulatszámmérő, majd menet közben van egy rántás, (alapjáraton pillanatnyi motor megállás) majd elindul a mutató. ? Ez mi a szar lehet?
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1682 Dátum: 2010. július 23. 07:46:20 am » |
|
Típus?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #1683 Dátum: 2010. július 23. 08:16:39 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #1684 Dátum: 2010. július 23. 19:53:39 pm » |
|
A viszkón kívül minden új. Minden. A múlt héten többször ácsingóztam a belvárosban a dugóban és a hűtővízzel egyenes arányban ment fel a vérnyomásom. Azért gondoltam az elektromosításra. Bocsánat, hogy nem válaszoltama kérdésekre,válaszokra, de a héten hétre mentem,hétkor jöttem. Nem voltama fórumon. Szóval csak a dugóban allva indul ele a víz felfelé. Most kaptam kölcsön egy állítólagosan jót, viszont a meleg odébb áll. Megláttjuk.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1685 Dátum: 2010. július 26. 17:27:46 pm » |
|
Az elektromos ablakot szokták relézni? Vagy mehet direktben az akksiról? (Utólagos beépítés)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #1686 Dátum: 2010. július 26. 18:35:25 pm » |
|
Kérdésem lenne! Mit és hogyan kellene megmókolni, hogyha az ablaktörlő szakaszos üzemmódban elindul de nem tér vissza végállásba, megáll valahol és csak a köv. intervallumban fejezi bea dolgát.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1687 Dátum: 2010. július 27. 23:23:07 pm » |
|
A biztitáblában van az a hosszú relé. Abba kukkants bele, vagy cseréld ki Sam Az elektromos ablaknak van 2db központi reléje és avval dolgozik. A relét ellátó tápfeszültség azonos a szivargyújtójéval (30-as láb), az pedig már eleve egy biztosítékolt szál. Arra állj rá. Azért kell 2 db relé, mert az egyikkel gyújtás nélkül, de nyitott ajtóval ( 85-ös láb az ajtókontakt, 86 és a 30 ugyanaz) , a másik pedig gyújtásra működik, az az üzemi relé. Ott a 85-ös a negatív, a 86-os a zöld alapú kábel (pl. fűtőmotor áramellátó szála) a 30-as a szivargyújtó kábeléről közösített táp (ez ugyebár biztosítékolt,így nem kell semmi pótlólagos biztitalpat betenni) , a 87-es pedig mind2 relénél a kapcsolók felé szalad, amivel működteted az egészet. Annyi,hogy gyárilag ez a 87-es szál a kapcsolók előtt meg van szakítva egy túláramvédő kapcsolóval, ami kiold, ha baj van, valamint ki tudod kapcsolni vele a működtetést.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #1688 Dátum: 2010. július 28. 20:57:05 pm » |
|
Indítás után néha nem megy a fordulatszámmérő, majd menet közben van egy rántás, (alapjáraton pillanatnyi motor megállás) majd elindul a mutató. ? Ez mi a szar lehet? E28 M20B20 motronic Senki?
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1689 Dátum: 2010. július 28. 20:59:11 pm » |
|
Kontakhibákat keress az összes csatinál.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #1690 Dátum: 2010. július 28. 21:02:38 pm » |
|
Kontakhibákat keress az összes csatinál.
Motortérben jeladónál? A szíjtárcsáról veszi?
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1691 Dátum: 2010. július 30. 12:01:28 pm » |
|
A motor körül mindenütt, valamint a motorvezrlő áramellátásánál is érdemes szétnézni. Kezdetnek az akkusaru + vezetéke, ami a motronic reléhez megy, majd a motorköteg csati a biztidobozon, kábel a trafó felé, stb. Ilyesmi lesz a baj
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bancso
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #1692 Dátum: 2010. július 30. 20:20:19 pm » |
|
Sziasztok!
Tanácsot,ötletet szeretnék kérni,tudnátok-e ajánlani egy olyan embert aki keni vájsz E 21 elektromosság... Szeretnék neki egy kis pénzt adni pár apró munkáért cserébe... Előre is köszönöm Bancso
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1693 Dátum: 2010. július 31. 08:32:06 am » |
|
Mi a probléma? Mondd meg, hátha megy távsegítségben
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bancso
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #1694 Dátum: 2010. július 31. 19:02:03 pm » |
|
Hello
Köszönöm de az igazság az ,h Én a vill. biztos nem értek... A préblema pl.a köv.Most vettem az autót nemrégiben és az előző tulaj úgy oldotta meg a beindítást,hogy a kulcsot elfordítom és egy gombot kell megnyomni a műszerfalon és úgy indul be a motor...ez engem nagyon zavar(nem eredeti). Aztán pl.az ablaktörlő sem az igazi hol nem lehet kikapcsolni hol pedig elfárad. Talán így hirtelen ennyi Nagyon szépen köszönöm
Bancso
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1695 Dátum: 2010. július 31. 19:06:05 pm » |
|
Az ablaktörlőre a megoldás egy másik, jól működő relé, esetleg egy másik, jól működő bajuszkapcsoló. a gombos indítás már neccesebb. Sajnos a sok sok indítózástól elkopik az a nyelv, amit a kulccsal fordítasz és az mozgatná indító állásba az elektromos betét részt. Az E12-m eredeti kapcsolójával is így jártam, nem tudtam mit csinálni, cseréltem komplett az összes zárat (1 kulcs miatt) egy kevesebbet futottra. Utána nem volt bajom
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1696 Dátum: 2010. augusztus 06. 15:46:25 pm » |
|
Megénekeltem korábban hogy a tankszintjelzőm ugribugrál.
Kiegészült azzal a probléma hogy gyújtás levételére nem megy vissza 0-ra a mutatója, hanem olyan 30-ig, és csak hosszas állás után megy 0-ig. A hőfok mutatója pedig indexelésre és fékezésre mozog.
Any ötlet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1697 Dátum: 2010. augusztus 06. 15:54:49 pm » |
|
Valószínűleg a műszeregység hátoldalát át kéne nézni.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1698 Dátum: 2010. augusztus 06. 16:20:21 pm » |
|
Megénekeltem korábban hogy a tankszintjelzőm ugribugrál.
Kiegészült azzal a probléma hogy gyújtás levételére nem megy vissza 0-ra a mutatója, hanem olyan 30-ig, és csak hosszas állás után megy 0-ig. A hőfok mutatója pedig indexelésre és fékezésre mozog.
Any ötlet?
A műszerfal alatt a testelést nézd meg..nekem is ugyanez volt a régi e28-amban,de egy akkusaru csere és a műszerfal alatti testpont újrakötése megoldotta...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1699 Dátum: 2010. augusztus 06. 20:53:10 pm » |
|
A műszerfal alatt a testelést nézd meg..nekem is ugyanez volt a régi e28-amban,de egy akkusaru csere és a műszerfal alatti testpont újrakötése megoldotta...
Az amelyik ott baloldalon van a hanszóló fölött?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1700 Dátum: 2010. augusztus 06. 23:26:52 pm » |
|
Az amelyik ott baloldalon van a hanszóló fölött?
igen..
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1701 Dátum: 2010. augusztus 07. 07:45:57 am » |
|
Hallottatok már olyan kocsiról amelyik a GENERÁTORRÓL veszi a fordulatszám jelet? Valami dízel golf állítólag... beszartam. A csúszós ékszíjú idióta generátorról...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1702 Dátum: 2010. augusztus 07. 08:10:25 am » |
|
Igen . De az audiban (1.6D) is ugyanígy működik... bár audiék okosak, valószínűleg belekalkulálták az állandó 10% csúszást... Bár ezeknék a régi dieseleknél a fordulatszmmérő csak arra kell, hogy nehogy szétforgasd off ez a megoldás tulajdonképpen hogy működik? csak egy plusz kivezetés van a diesel generátoron (valamelyik tekercsvég kivezetve az egyenirányítás előtt), vagy beépítettek valami külön jeladót? ON
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 07. 08:15:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1703 Dátum: 2010. augusztus 07. 08:44:45 am » |
|
Nemhiszem, hogy külön jeladót raktak volna bele, mert akkor már miért nem a ft-re rakták volna? (Esetleg adagolóra, vezműtengelyre)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1704 Dátum: 2010. augusztus 13. 21:34:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1705 Dátum: 2010. augusztus 30. 21:56:53 pm » |
|
E34-nél kisboardról nagyboardra cserénél csak a boardcomputert kell cserélni, vagy valami mást is?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1706 Dátum: 2010. augusztus 31. 06:25:06 am » |
|
E34-nél kisboardról nagyboardra cserénél csak a boardcomputert kell cserélni, vagy valami mást is?
Ugyan nem volt e34-esem, és nagyboardom is az e23-ban, de biztos vagyok benne, hogy a köteget is cserélni kel, mert a nagyboard sokkal több mindent tud,ergó több érzékelő is kell hozzá...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1707 Dátum: 2010. augusztus 31. 07:12:27 am » |
|
E34-nél kisboardról nagyboardra cserénél csak a boardcomputert kell cserélni, vagy valami mást is?
Elég a board hozzá, kivéve ha diesel, vagy 520i, ahhoz még kell egy kis kütyü a hátsó ülés alá is, a kábele annak is ott van. Ha konkrét akkor hívj fel és elmondom ki kivel van. A helyére nem tudod becsúsztatni, mert más a tartó konzolja de ez is megoldható.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
El Nino
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Válasz #1708 Dátum: 2010. augusztus 31. 10:38:36 am » |
|
Sziasztok! A kilóméterórám egy ideig hol működött hol nem, majd teljesen elköszönt. Kis idő múlva a fogyasztásmérő se ment, most meg a vízhőfokmérőm vacakol. szerintetek? Műszeregység hátulját nézzem? A km óra honnan veszi a jelet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1709 Dátum: 2010. augusztus 31. 11:21:02 am » |
|
Köszi a helpet!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|