CápaBMW fórum
2024. március 28. 14:35:37 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334677 alkalommal)
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #240 Dátum: 2007. augusztus 09. 15:14:28 pm »

a haverom faterja megsunta a verdát és ő azt mondta hogy megy a pumpa de csak halotta hogy megy és ő nem mért áramot (  tesóm megmérte itthon és  közben meg volt.... ). Ma leszedtük és a motor működik a pumpában de nem szív illetve nyom............

Akkor tessék venni új Bosch pumpát,kicsit húzós az ára, 20-30ezr között van,DE gondolj bele, újabb 20évre nem lesz vele gond. Én pumpából nem vennék bontottat,mert:
- drága zsákbamacska, lehet akár 10ezr Ft is
- 10-ért vagy jó,vagy nem,ha jó,akkor lehet,hogy 2 hét és bekrepál,ekkor veszel mégegyet...
- és azon kaphatod magad könnyen,hogy 1-2 éven belül a bontott pumpák árát összerakva vehettél volna már vagy 3 újat Smiley

Ez az én véleményem,én is megvettem,nem volt kevés,nyeltem egyet,de tudom,hogy nyugodtan mehetek bárhová Smiley


Jól beszélsz!  smiley
Én is megvettem az újat és azóta csak megy megy és megy.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #241 Dátum: 2007. augusztus 09. 16:12:28 pm »

Emberek! Hozzávetőleg 2 litert "siet" a fogyasztásmérő müszerem. Idegesítő. Van valakinek leírása, tapasztalata, miként lehetne bekalibrálni? (melyik potmétert kezdjem el tekergetni?)
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #242 Dátum: 2007. augusztus 15. 21:01:24 pm »

sziasztok! a benzinpumpám megint beszart , de áram sem jön a bp kábelből.....Sad
valahogyan megoldható hogy a gyújtásról odavezessem  a + jelet?Huh ( a relé kattog, test elvileg van Smiley )
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #243 Dátum: 2007. augusztus 15. 21:22:26 pm »

sziasztok! a benzinpumpám megint beszart , de áram sem jön a bp kábelből.....Sad
valahogyan megoldható hogy a gyújtásról odavezessem  a + jelet?Huh ( a relé kattog, test elvileg van Smiley )
A brenyapumpa rellén zárd rövidre az áramszálat /piros/ meg a szivattyuhoz menő szálat és ha igy mükszik akkor a rellé tojt be.
Ird meg melyik rellé van benne és küldök egyet baráti áron.
feribmw
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #244 Dátum: 2007. augusztus 15. 21:33:44 pm »

na köszi a tanácsokat, ma kivettem a müszert és a mutatót eltoltam minusz irányba. Igaz, most nem a 0-ra mutat hanem azon a felén is éppen kimegy a skálából. Kipróbálom, így tetszik-e majd? Ha már ott jártam szétszedtem a kilométerórát is, és szépen megtisztogattam a számocskákat, most ujra olyan mint egy Uj! Csak az a kár hogy ettôl még 247ezret mutat... Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #245 Dátum: 2007. augusztus 16. 07:33:45 am »

Cheesy
Hé Csab.
Az enyém meg 268 ezret. Smiley

Egy jó kérdés.
Miért van az hogy a klíma ventilátorom melegszik? Roll Eyes
Melegszik?
Forrósodik?

Tegnap megnéztük,és ezt nem tudtam hova tenni. Sad
Kábé 15-30 mp,és a vezeték is meg a motor is forró mint a franc.
Mondjuk kiszedett álapotban,akksival próbáltuk.
Számít ez valamit?

Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #246 Dátum: 2007. augusztus 16. 08:46:05 am »

Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Vendég
« Válasz #247 Dátum: 2007. augusztus 16. 17:04:09 pm »

Cheesy
Hé Csab.
Az enyém meg 268 ezret. Smiley

Egy jó kérdés.
Miért van az hogy a klíma ventilátorom melegszik? Roll Eyes
Melegszik?
Forrósodik?

Tegnap megnéztük,és ezt nem tudtam hova tenni. Sad
Kábé 15-30 mp,és a vezeték is meg a motor is forró mint a franc.
Mondjuk kiszedett álapotban,akksival próbáltuk.
Számít ez valamit?



Náélam 298-az állása..

Ha tudod, vidd el villamosságishoz, nézze meg a szénkeféket..Más baja nem nagyon szokott lenni, hacsak a kommutátort nem ette meg..
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #248 Dátum: 2007. augusztus 16. 20:21:01 pm »

Cheesy
Hé Csab.
Az enyém meg 268 ezret. Smiley

Egy jó kérdés.
Miért van az hogy a klíma ventilátorom melegszik? Roll Eyes
Melegszik?
Forrósodik?

Tegnap megnéztük,és ezt nem tudtam hova tenni. Sad
Kábé 15-30 mp,és a vezeték is meg a motor is forró mint a franc.
Mondjuk kiszedett álapotban,akksival próbáltuk.
Számít ez valamit?



Náélam 298-az állása..

Ha tudod, vidd el villamosságishoz, nézze meg a szénkeféket..Más baja nem nagyon szokott lenni, hacsak a kommutátort nem ette meg..
Vagy az állórész tele rozsdával mint a frász és szorul és az áramfelvétele a normális akár 10-szerese is lehet.
Javaslatom ha a régi szétszedhető akkor szedd szét és kitakaritva összerakva szépem mükszik.ha az újj tipus akkor dobd ki mert nem szerelhető ahogy haladunk a technikával egyre több a cserés alkatrész és nem szerelhető ez a fejlődés javitás helyett csere és költségben igen csak nagy külömbség van.
Naplózva
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #249 Dátum: 2007. augusztus 16. 21:28:00 pm »

Valaki tudna képet betenni arról, hogy hogy néz ki gyárilag az ajtókábelköteg-átvezetése?
esetleg hol találom az etk-ban?
Promega
Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #250 Dátum: 2007. augusztus 16. 21:31:58 pm »

lenne némi autóvillamossági problémám..
központizáram van (nem gyári), és néhány napja összeszarta magát.. ergo nem nyit nem zár a távirányító. cseréltem benne elemet, kitakarítottam a portól, meg az érintkezőket megnéztem. kb ennyit értek hozzá...

vannak ötleteitek, hogy hol kezdhetném az átnézést? reménykedem benne, hogy csak valami kis hiba miatt halt meg a dolog...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #251 Dátum: 2007. augusztus 16. 21:33:07 pm »

Valaki tudna képet betenni arról, hogy hogy néz ki gyárilag az ajtókábelköteg-átvezetése?
esetleg hol találom az etk-ban?
Promega
Mire vagy konkrétan kiváncsi és E21 E30 vagy melyik tipus?
Naplózva
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #252 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:06:52 am »

lenne némi autóvillamossági problémám..
központizáram van (nem gyári), és néhány napja összeszarta magát.. ergo nem nyit nem zár a távirányító. cseréltem benne elemet, kitakarítottam a portól, meg az érintkezőket megnéztem. kb ennyit értek hozzá...

vannak ötleteitek, hogy hol kezdhetném az átnézést? reménykedem benne, hogy csak valami kis hiba miatt halt meg a dolog...
Milyen típusú?
Ha kulccsal nyitod működik?

Meg kell nézni a kpzár saját vezérlőjét: biztosíték, testelés!!, esetleges szétmállot kontaktusok keresése, ha van multimétered, akkor a vezérlőjeleket is érdemes kimérni.

Önmagában távirányítós, vagy a riasztó távirányítójával vezérled?
Ha riasztós, akkor a riasztó működik? ha igen, akkor a riasztó, és a kpvezérlő között tűnik  el a vezérlés.
ha nem, akkor ott is biztinézés.

hirtelen asszem ennyi.
Promega
Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #253 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:09:10 am »

Valaki tudna képet betenni arról, .......ajtókábelköteg-átvezetés
Promega
Mire vagy konkrétan kiváncsi és E21 E30 vagy melyik tipus?
Konkrétan e21, de a legjobb megoldást keresem a problémára
Promega
« Utoljára szerkesztve: 2007. augusztus 17. 07:10:44 am írta promega » Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #254 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:25:52 am »

Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #255 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:39:20 am »

Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Bácsi!
Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #256 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:49:10 am »

Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Bácsi!
Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!

Legyen így. Smiley
Nem értek ilyen mélységig a lovakhoz. Wink
Az viszont biztos hogy rendben van. Tongue
Igaz melegedési problémákkal küzd,vagy küzdött. Roll Eyes
Majd ma kiderül hogy el múlott-e?
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #257 Dátum: 2007. augusztus 17. 17:38:49 pm »

Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)

Úgy hallottam, hogy a gyyári klíma ventillátora szervesen kapcsolódik a vízkörhöz, és ha szükségesnek érzi, bekapcsol, hogy hűtse a hűtővizet..Ezen elmélet szerint, amit a villanyászod mondott, max 5 percig menne??
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #258 Dátum: 2007. augusztus 17. 19:42:11 pm »

Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)

Úgy hallottam, hogy a gyyári klíma ventillátora szervesen kapcsolódik a vízkörhöz, és ha szükségesnek érzi, bekapcsol, hogy hűtse a hűtővizet..Ezen elmélet szerint, amit a villanyászod mondott, max 5 percig menne??

Na.
Most szét borítottuk az egész hóbelevancot. Shocked
Csoda hogy össze lehetett rakni. grin
Csapágas nem kicsit,és melegszik a tekercs. Sad
Szóval ezt üttyükbottal. Roll Eyes

Az E30-ból érkezett viszont szépen dolgozik.
Egyenlőre. Roll Eyes


De ez elmondom Nektek,5 percalatt simán lefüstölne.
Mit 5?
2!

Ez Qka. grin
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #259 Dátum: 2007. augusztus 17. 20:06:43 pm »

Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Bácsi!
Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!

Motronic 3.1 a becsületes neve.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #260 Dátum: 2007. augusztus 17. 20:20:16 pm »

Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Bácsi!
Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!

Motronic 3.1 a becsületes neve.
Akkor miért van az ráírva hogy DME ?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #261 Dátum: 2007. augusztus 17. 21:53:54 pm »

Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Bácsi!
Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!

Motronic 3.1 a becsületes neve.
Akkor miért van az ráírva hogy DME ?

De
Megy
Ezzel

Huh Huh Huh Roll Eyes Roll Eyes Smiley


grin
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #262 Dátum: 2007. augusztus 18. 08:36:02 am »


Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Bácsi!
Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!

Motronic 3.1 a becsületes neve.
Akkor miért van az ráírva hogy DME ?

Digital Motor Electronic
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #263 Dátum: 2007. augusztus 18. 11:51:59 am »

sziasztok! a benzinpumpám megint beszart , de áram sem jön a bp kábelből.....Sad
valahogyan megoldható hogy a gyújtásról odavezessem  a + jelet?Huh ( a relé kattog, test elvileg van Smiley )
A brenyapumpa rellén zárd rövidre az áramszálat /piros/ meg a szivattyuhoz menő szálat és ha igy mükszik akkor a rellé tojt be.
Ird meg melyik rellé van benne és küldök egyet baráti áron.
feribmw

köszi!!!! tesóm rájött Smiley kimérte és hát 1 bizti volt a bűnös Smiley
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #264 Dátum: 2007. augusztus 19. 09:50:48 am »


Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Bácsi!
Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!

Motronic 3.1 a becsületes neve.
Akkor miért van az ráírva hogy DME ?

Digital Motor Electronic
Én is ezt pofázom, hogy az nem motronic 3.1!!!
A kettő, ég és föld.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #265 Dátum: 2007. augusztus 20. 23:46:57 pm »


Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Bácsi!
Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!

Motronic 3.1 a becsületes neve.
Akkor miért van az ráírva hogy DME ?

Digital Motor Electronic
Én is ezt pofázom, hogy az nem motronic 3.1!!!
A kettő, ég és föld.

Na akkor ezt itt és most fejtsd ki bővebben légyszíves. Smiley

Nameg vegyük ide ezen vezérlők ECU megnevezését is. Így már 3 különböző dologról beszélünk,nem csak ég és föld,hanem már a víz is belépett a hasonlatba Grin

Most ide illik az a kérdés,hogy melyik a nehezebb? 1kg toll,vagy 1kg ólom? Grin

Persze lehet én vagyok a hülye Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007. augusztus 21. 09:59:31 am írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #266 Dátum: 2007. augusztus 23. 20:14:45 pm »


Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Smiley

Na szóval. Roll Eyes
Venti ki szerelve,villayásthoz el vive.
Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Roll Eyes Roll Eyes
Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek.
Egyes fokozaton pedig jó sokáig.
És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Tongue Roll Eyes

Ekkora egy fekete lyukat..........

Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára.
Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton.
És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Smiley

Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz.

A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. grin
Upgrade volt. Roll Eyes M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra.  Roll Eyes
(Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
Bácsi!
Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!

Motronic 3.1 a becsületes neve.
Akkor miért van az ráírva hogy DME ?

Digital Motor Electronic
Én is ezt pofázom, hogy az nem motronic 3.1!!!
A kettő, ég és föld.

Na akkor ezt itt és most fejtsd ki bővebben légyszíves. Smiley

Nameg vegyük ide ezen vezérlők ECU megnevezését is. Így már 3 különböző dologról beszélünk,nem csak ég és föld,hanem már a víz is belépett a hasonlatba Grin

Most ide illik az a kérdés,hogy melyik a nehezebb? 1kg toll,vagy 1kg ólom? Grin

Persze lehet én vagyok a hülye Smiley Smiley
Most ezen az utolsó mondaton vitázzunk vagy ne vitázzunk Huh grin
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #267 Dátum: 2007. szeptember 01. 16:39:57 pm »

Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #268 Dátum: 2007. szeptember 01. 16:47:11 pm »

Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.

Szia!
Az ablak biztosítéka külön helyen van a többitől, ne kérdezd miért!
Ha  a müszerfal alján lévő burkolatot leszeded, akkor bal oldalon benézel és veled szemben lesz egy fehér sok pólusú csatlakozó sor.
Ebből jön ki egy kábel, ami ha jól emlékszem fehér-zöld színű és ezen a kábelen lesz egy fekete henger alakú biztosíték ház.
Na ezt nyisd ki és nézz bele, hogy jó e a bizti.
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #269 Dátum: 2007. szeptember 01. 17:05:30 pm »

Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.

Szia!
Az ablak biztosítéka külön helyen van a többitől, ne kérdezd miért!
Ha  a müszerfal alján lévő burkolatot leszeded, akkor bal oldalon benézel és veled szemben lesz egy fehér sok pólusú csatlakozó sor.
Ebből jön ki egy kábel, ami ha jól emlékszem fehér-zöld színű és ezen a kábelen lesz egy fekete henger alakú biztosíték ház.
Na ezt nyisd ki és nézz bele, hogy jó e a bizti.

Mármint a kormány alatti műanyag lapot kell levenni ugye?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!