Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #240 Dátum: 2007. augusztus 09. 15:14:28 pm » |
|
a haverom faterja megsunta a verdát és ő azt mondta hogy megy a pumpa de csak halotta hogy megy és ő nem mért áramot ( tesóm megmérte itthon és közben meg volt.... ). Ma leszedtük és a motor működik a pumpában de nem szív illetve nyom............
Akkor tessék venni új Bosch pumpát,kicsit húzós az ára, 20-30ezr között van,DE gondolj bele, újabb 20évre nem lesz vele gond. Én pumpából nem vennék bontottat,mert: - drága zsákbamacska, lehet akár 10ezr Ft is - 10-ért vagy jó,vagy nem,ha jó,akkor lehet,hogy 2 hét és bekrepál,ekkor veszel mégegyet... - és azon kaphatod magad könnyen,hogy 1-2 éven belül a bontott pumpák árát összerakva vehettél volna már vagy 3 újat Ez az én véleményem,én is megvettem,nem volt kevés,nyeltem egyet,de tudom,hogy nyugodtan mehetek bárhová Jól beszélsz! Én is megvettem az újat és azóta csak megy megy és megy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #241 Dátum: 2007. augusztus 09. 16:12:28 pm » |
|
Emberek! Hozzávetőleg 2 litert "siet" a fogyasztásmérő müszerem. Idegesítő. Van valakinek leírása, tapasztalata, miként lehetne bekalibrálni? (melyik potmétert kezdjem el tekergetni?)
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #242 Dátum: 2007. augusztus 15. 21:01:24 pm » |
|
sziasztok! a benzinpumpám megint beszart , de áram sem jön a bp kábelből..... valahogyan megoldható hogy a gyújtásról odavezessem a + jelet? ( a relé kattog, test elvileg van )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #243 Dátum: 2007. augusztus 15. 21:22:26 pm » |
|
sziasztok! a benzinpumpám megint beszart , de áram sem jön a bp kábelből..... valahogyan megoldható hogy a gyújtásról odavezessem a + jelet? ( a relé kattog, test elvileg van ) A brenyapumpa rellén zárd rövidre az áramszálat /piros/ meg a szivattyuhoz menő szálat és ha igy mükszik akkor a rellé tojt be. Ird meg melyik rellé van benne és küldök egyet baráti áron. feribmw
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #244 Dátum: 2007. augusztus 15. 21:33:44 pm » |
|
na köszi a tanácsokat, ma kivettem a müszert és a mutatót eltoltam minusz irányba. Igaz, most nem a 0-ra mutat hanem azon a felén is éppen kimegy a skálából. Kipróbálom, így tetszik-e majd? Ha már ott jártam szétszedtem a kilométerórát is, és szépen megtisztogattam a számocskákat, most ujra olyan mint egy Uj! Csak az a kár hogy ettôl még 247ezret mutat...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #245 Dátum: 2007. augusztus 16. 07:33:45 am » |
|
Hé Csab. Az enyém meg 268 ezret. Egy jó kérdés. Miért van az hogy a klíma ventilátorom melegszik? Melegszik? Forrósodik? Tegnap megnéztük,és ezt nem tudtam hova tenni. Kábé 15-30 mp,és a vezeték is meg a motor is forró mint a franc. Mondjuk kiszedett álapotban,akksival próbáltuk. Számít ez valamit?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #246 Dátum: 2007. augusztus 16. 08:46:05 am » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #247 Dátum: 2007. augusztus 16. 17:04:09 pm » |
|
Hé Csab. Az enyém meg 268 ezret. Egy jó kérdés. Miért van az hogy a klíma ventilátorom melegszik? Melegszik? Forrósodik? Tegnap megnéztük,és ezt nem tudtam hova tenni. Kábé 15-30 mp,és a vezeték is meg a motor is forró mint a franc. Mondjuk kiszedett álapotban,akksival próbáltuk. Számít ez valamit? Náélam 298-az állása.. Ha tudod, vidd el villamosságishoz, nézze meg a szénkeféket..Más baja nem nagyon szokott lenni, hacsak a kommutátort nem ette meg..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #248 Dátum: 2007. augusztus 16. 20:21:01 pm » |
|
Hé Csab. Az enyém meg 268 ezret. Egy jó kérdés. Miért van az hogy a klíma ventilátorom melegszik? Melegszik? Forrósodik? Tegnap megnéztük,és ezt nem tudtam hova tenni. Kábé 15-30 mp,és a vezeték is meg a motor is forró mint a franc. Mondjuk kiszedett álapotban,akksival próbáltuk. Számít ez valamit? Náélam 298-az állása.. Ha tudod, vidd el villamosságishoz, nézze meg a szénkeféket..Más baja nem nagyon szokott lenni, hacsak a kommutátort nem ette meg.. Vagy az állórész tele rozsdával mint a frász és szorul és az áramfelvétele a normális akár 10-szerese is lehet. Javaslatom ha a régi szétszedhető akkor szedd szét és kitakaritva összerakva szépem mükszik.ha az újj tipus akkor dobd ki mert nem szerelhető ahogy haladunk a technikával egyre több a cserés alkatrész és nem szerelhető ez a fejlődés javitás helyett csere és költségben igen csak nagy külömbség van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
videospromega
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Mostmár úszkálunk...
|
|
« Válasz #249 Dátum: 2007. augusztus 16. 21:28:00 pm » |
|
Valaki tudna képet betenni arról, hogy hogy néz ki gyárilag az ajtókábelköteg-átvezetése? esetleg hol találom az etk-ban? Promega
|
|
|
Naplózva
|
Promega
BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)
Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #250 Dátum: 2007. augusztus 16. 21:31:58 pm » |
|
lenne némi autóvillamossági problémám.. központizáram van (nem gyári), és néhány napja összeszarta magát.. ergo nem nyit nem zár a távirányító. cseréltem benne elemet, kitakarítottam a portól, meg az érintkezőket megnéztem. kb ennyit értek hozzá...
vannak ötleteitek, hogy hol kezdhetném az átnézést? reménykedem benne, hogy csak valami kis hiba miatt halt meg a dolog...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #251 Dátum: 2007. augusztus 16. 21:33:07 pm » |
|
Valaki tudna képet betenni arról, hogy hogy néz ki gyárilag az ajtókábelköteg-átvezetése? esetleg hol találom az etk-ban? Promega
Mire vagy konkrétan kiváncsi és E21 E30 vagy melyik tipus?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
videospromega
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Mostmár úszkálunk...
|
|
« Válasz #252 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:06:52 am » |
|
lenne némi autóvillamossági problémám.. központizáram van (nem gyári), és néhány napja összeszarta magát.. ergo nem nyit nem zár a távirányító. cseréltem benne elemet, kitakarítottam a portól, meg az érintkezőket megnéztem. kb ennyit értek hozzá...
vannak ötleteitek, hogy hol kezdhetném az átnézést? reménykedem benne, hogy csak valami kis hiba miatt halt meg a dolog...
Milyen típusú? Ha kulccsal nyitod működik? Meg kell nézni a kpzár saját vezérlőjét: biztosíték, testelés!!, esetleges szétmállot kontaktusok keresése, ha van multimétered, akkor a vezérlőjeleket is érdemes kimérni. Önmagában távirányítós, vagy a riasztó távirányítójával vezérled? Ha riasztós, akkor a riasztó működik? ha igen, akkor a riasztó, és a kpvezérlő között tűnik el a vezérlés. ha nem, akkor ott is biztinézés. hirtelen asszem ennyi. Promega
|
|
|
Naplózva
|
Promega
BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)
Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
|
|
|
videospromega
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Mostmár úszkálunk...
|
|
« Válasz #253 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:09:10 am » |
|
Valaki tudna képet betenni arról, .......ajtókábelköteg-átvezetés Promega
Mire vagy konkrétan kiváncsi és E21 E30 vagy melyik tipus? Konkrétan e21, de a legjobb megoldást keresem a problémára Promega
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. augusztus 17. 07:10:44 am írta promega »
|
Naplózva
|
Promega
BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)
Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #254 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:25:52 am » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #255 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:39:20 am » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Bácsi! Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #256 Dátum: 2007. augusztus 17. 07:49:10 am » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Bácsi! Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME! Legyen így. Nem értek ilyen mélységig a lovakhoz. Az viszont biztos hogy rendben van. Igaz melegedési problémákkal küzd,vagy küzdött. Majd ma kiderül hogy el múlott-e?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #257 Dátum: 2007. augusztus 17. 17:38:49 pm » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Úgy hallottam, hogy a gyyári klíma ventillátora szervesen kapcsolódik a vízkörhöz, és ha szükségesnek érzi, bekapcsol, hogy hűtse a hűtővizet..Ezen elmélet szerint, amit a villanyászod mondott, max 5 percig menne??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #258 Dátum: 2007. augusztus 17. 19:42:11 pm » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Úgy hallottam, hogy a gyyári klíma ventillátora szervesen kapcsolódik a vízkörhöz, és ha szükségesnek érzi, bekapcsol, hogy hűtse a hűtővizet..Ezen elmélet szerint, amit a villanyászod mondott, max 5 percig menne?? Na. Most szét borítottuk az egész hóbelevancot. Csoda hogy össze lehetett rakni. Csapágas nem kicsit,és melegszik a tekercs. Szóval ezt üttyükbottal. Az E30-ból érkezett viszont szépen dolgozik. Egyenlőre. De ez elmondom Nektek,5 percalatt simán lefüstölne. Mit 5? 2! Ez Qka.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #259 Dátum: 2007. augusztus 17. 20:06:43 pm » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Bácsi! Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME! Motronic 3.1 a becsületes neve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #260 Dátum: 2007. augusztus 17. 20:20:16 pm » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Bácsi! Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME! Motronic 3.1 a becsületes neve. Akkor miért van az ráírva hogy DME ?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #261 Dátum: 2007. augusztus 17. 21:53:54 pm » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Bácsi! Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME! Motronic 3.1 a becsületes neve. Akkor miért van az ráírva hogy DME ? De Megy Ezzel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #262 Dátum: 2007. augusztus 18. 08:36:02 am » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Bácsi! Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME! Motronic 3.1 a becsületes neve. Akkor miért van az ráírva hogy DME ? Digital Motor Electronic
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #263 Dátum: 2007. augusztus 18. 11:51:59 am » |
|
sziasztok! a benzinpumpám megint beszart , de áram sem jön a bp kábelből..... valahogyan megoldható hogy a gyújtásról odavezessem a + jelet? ( a relé kattog, test elvileg van ) A brenyapumpa rellén zárd rövidre az áramszálat /piros/ meg a szivattyuhoz menő szálat és ha igy mükszik akkor a rellé tojt be. Ird meg melyik rellé van benne és küldök egyet baráti áron. feribmw köszi!!!! tesóm rájött kimérte és hát 1 bizti volt a bűnös
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #264 Dátum: 2007. augusztus 19. 09:50:48 am » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Bácsi! Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME! Motronic 3.1 a becsületes neve. Akkor miért van az ráírva hogy DME ? Digital Motor Electronic Én is ezt pofázom, hogy az nem motronic 3.1!!! A kettő, ég és föld.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #265 Dátum: 2007. augusztus 20. 23:46:57 pm » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Bácsi! Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME! Motronic 3.1 a becsületes neve. Akkor miért van az ráírva hogy DME ? Digital Motor Electronic Én is ezt pofázom, hogy az nem motronic 3.1!!! A kettő, ég és föld. Na akkor ezt itt és most fejtsd ki bővebben légyszíves. Nameg vegyük ide ezen vezérlők ECU megnevezését is. Így már 3 különböző dologról beszélünk,nem csak ég és föld,hanem már a víz is belépett a hasonlatba Most ide illik az a kérdés,hogy melyik a nehezebb? 1kg toll,vagy 1kg ólom? Persze lehet én vagyok a hülye
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. augusztus 21. 09:59:31 am írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #266 Dátum: 2007. augusztus 23. 20:14:45 pm » |
|
Ez baj. Biztos, hogy gáz van vele, be ne rakd így. Sajnos nem értek a villanydógokhoz. Viszont egészséges félelmem az van irányukba... Na szóval. Venti ki szerelve,villayásthoz el vive. Megnézte,szét szedte,össze rakta,melegedik. Állítólag ezek max fordulaton legtöbb 5 percig működhetnek,külömben le égnek. Egyes fokozaton pedig jó sokáig. És tényle.'. fokozaton nem is melegedik. Ekkora egy fekete lyukat.......... Egyébként ki cseréltem a ventit,egy E30-as klíma ventilátorjára. Valamelyest kisebb,de bőven elég lesz,mivel a másik ami nagyobb volt,az emlékeim szerint nálam sosem ment kettes fokozaton. És egyébként is,ha el éri a nyomás a 28 bar-t,úgy is lekapcsol magátol a kompresszor. Ezt most be kötjük,és akkor jó lesz. A nagyot meg el cseréltem,mert kellett egy E30-ba. Upgrade volt. M20B20 L-jet. ---> M50B25 Motronic-ra. (Most lehet szart dobállni,de csak a hátam mögött) Bácsi! Az M50 B25 az nem annyira motronic, mint inkább DME! Motronic 3.1 a becsületes neve. Akkor miért van az ráírva hogy DME ? Digital Motor Electronic Én is ezt pofázom, hogy az nem motronic 3.1!!! A kettő, ég és föld. Na akkor ezt itt és most fejtsd ki bővebben légyszíves. Nameg vegyük ide ezen vezérlők ECU megnevezését is. Így már 3 különböző dologról beszélünk,nem csak ég és föld,hanem már a víz is belépett a hasonlatba Most ide illik az a kérdés,hogy melyik a nehezebb? 1kg toll,vagy 1kg ólom? Persze lehet én vagyok a hülye Most ezen az utolsó mondaton vitázzunk vagy ne vitázzunk
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #267 Dátum: 2007. szeptember 01. 16:39:57 pm » |
|
Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #268 Dátum: 2007. szeptember 01. 16:47:11 pm » |
|
Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.
Szia! Az ablak biztosítéka külön helyen van a többitől, ne kérdezd miért! Ha a müszerfal alján lévő burkolatot leszeded, akkor bal oldalon benézel és veled szemben lesz egy fehér sok pólusú csatlakozó sor. Ebből jön ki egy kábel, ami ha jól emlékszem fehér-zöld színű és ezen a kábelen lesz egy fekete henger alakú biztosíték ház. Na ezt nyisd ki és nézz bele, hogy jó e a bizti.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #269 Dátum: 2007. szeptember 01. 17:05:30 pm » |
|
Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.
Szia! Az ablak biztosítéka külön helyen van a többitől, ne kérdezd miért! Ha a müszerfal alján lévő burkolatot leszeded, akkor bal oldalon benézel és veled szemben lesz egy fehér sok pólusú csatlakozó sor. Ebből jön ki egy kábel, ami ha jól emlékszem fehér-zöld színű és ezen a kábelen lesz egy fekete henger alakú biztosíték ház. Na ezt nyisd ki és nézz bele, hogy jó e a bizti. Mármint a kormány alatti műanyag lapot kell levenni ugye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|