| 
			| 
					
						| soma 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #300 Dátum: 2007. szeptember 12. 15:21:39 pm » |  | 
 
 forgalmi szerint 81alvátszám szerint 83-85 közöt gyártot 24td
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lóránd 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 233
								
								 
								e23 732i
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #301 Dátum: 2007. szeptember 12. 22:20:00 pm » |  | 
 
 Hát az rendes meló lesz. Én úgy kezdtem, hogy csak a műszerfal alját kell kibontani aztán jött a középkonzol, kormányoszlop, műszerfal kompletten. Aki akkor betért a garázsba egy kicsit furán nézett, hogy miért csinálok az öreglányból belezett csirkét. Szal rendesen szét kell kapni ha normálisan akarod megjavítani. Ha csak a "vákummotor+-kal van gondod az a nagyobb szerencse mert (igaz nem mindegyiket) alulról ki lehet cserélni őket. Ezek a kis szemetek egyébként semmi másból nem állnak mint egy műanyag ház és egy gumimembrán (ezt szívod és ezzel mozgatod a terelő lapátokat) ha ez lyukas akkor szokott ilyen gond lenni.De én először a szívótorok alján nézném meg a helyedben a gumicsöveket nem szakadtak e ill. nincs lecsúszva mert akkor már nem is működik.
 
 megnézem de sztem nem szedem szét teljesen mert nincs még alkatrészem és nem is tom mi kéne majd hozzá +benzinpumpát hol és mennyiért lehet újat venni mert most bontott van benne és már 1 meghalt megint másik van benne  a gumicsövek teljesen rendben vannak de amibe ilyen szines kis csövek mennek: reléknek tünnek és 1ik totál elvan égve.... csináltam 1-2 képet majd felrakom a szerelés képekkel témába.... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lóránd 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 233
								
								 
								e23 732i
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #302 Dátum: 2007. szeptember 13. 19:24:46 pm » |  | 
 
 lehet valahol venni új elektro csatlakozókat,kábeleket,( bent,kint,motor minden!!! )+csavarokat? + magyar vagy angol 85ös 728i kézikönyvet vagy szervízkönyvet merre szerezhetek be?  ( 733ié megvan  pdf-ben) |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2007. szeptember 15. 09:17:01 am írta bolhabmw » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| feribmw 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 217
								
								 
								csak BMW és Bmw.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #303 Dátum: 2007. szeptember 17. 08:13:16 am » |  | 
 
 lehet valahol venni új elektro csatlakozókat,kábeleket,( bent,kint,motor minden!!! )+csavarokat? + magyar vagy angol 85ös 728i kézikönyvet vagy szervízkönyvet merre szerezhetek be?  ( 733ié megvan  pdf-ben)Add meg pontosan mik is kellenek és átnézem mit tudok adni mert párat elpakoltam mikor pár éve szétperget egy két 728-730-as . Ha gondolod hivhatsz is és egyeztetjük 30-3301493    feribmw |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bömbölő 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1536
								
								 | 
								|  | « Válasz #304 Dátum: 2007. szeptember 17. 17:06:05 pm » |  | 
 
 lehet valahol venni új elektro csatlakozókat,kábeleket,( bent,kint,motor minden!!! )+csavarokat? + magyar vagy angol 85ös 728i kézikönyvet vagy szervízkönyvet merre szerezhetek be?  ( 733ié megvan  pdf-ben)Az a pdf érdekelne. Küld el mailbe légyszi, ha nem gond. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lóránd 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 233
								
								 
								e23 732i
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #305 Dátum: 2007. szeptember 19. 12:52:05 pm » |  | 
 
 lehet valahol venni új elektro csatlakozókat,kábeleket,( bent,kint,motor minden!!! )+csavarokat? + magyar vagy angol 85ös 728i kézikönyvet vagy szervízkönyvet merre szerezhetek be?  ( 733ié megvan  pdf-ben)Az a pdf érdekelne. Küld el mailbe légyszi, ha nem gond.sajnos letöröltem!!max tesómnak még megvan + van 1-2 link ezen le tudod tölteni nekem nem müxik a letöltés mert belepiszkáltaka gépembe!! :http://isohunt.com/torrents/?ihq=bmw+service+    elvileg itt minden bmw tipus megtalálható szal ajánlom másnak is! de ha megvan tesómnak a pdf akkor küldöm! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| insomniac 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #306 Dátum: 2007. szeptember 23. 12:25:52 pm » |  | 
 
 sziasztok már majdnem jó az autóm, de mindig csak majdnem   írtam valahol, hogy mentem volna vele tankolni, de félútón megállt, mert kinyírta az AC biztosítékját. (e21 323 l-jet).  a tünet az, hogy az udvaron járt az autó már nagyon sokat, de amikor elindultam tankolni megállt.  tegnap kivettem az AC-t, működik is, minden ok. ma visszatettem, se kép se hang. 2-3 perc múlva gondolt egyet és működött, de az autó csak nem indult be. 10-15 perc próbálkozás után pedig megint oda lett a biztosíték. azóta már vagy 15öt beletettem, de amint gyújtást adok elfüstöl a bizti. valakinek valami ötlete? köszi üdv |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| insomniac 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #307 Dátum: 2007. szeptember 23. 14:20:20 pm » |  | 
 
 sziasztok már majdnem jó az autóm, de mindig csak majdnem   írtam valahol, hogy mentem volna vele tankolni, de félútón megállt, mert kinyírta az AC biztosítékját. (e21 323 l-jet).  a tünet az, hogy az udvaron járt az autó már nagyon sokat, de amikor elindultam tankolni megállt.  tegnap kivettem az AC-t, működik is, minden ok. ma visszatettem, se kép se hang. 2-3 perc múlva gondolt egyet és működött, de az autó csak nem indult be. 10-15 perc próbálkozás után pedig megint oda lett a biztosíték. azóta már vagy 15öt beletettem, de amint gyújtást adok elfüstöl a bizti. valakinek valami ötlete? köszi üdva probléma egyelőre megoldva, bár most meg megint nem indul...   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| V8 Szisandor 
								e21 v8 4.0  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1125
								
								 | 
								|  | « Válasz #308 Dátum: 2007. szeptember 23. 14:20:37 pm » |  | 
 
 sziasztok már majdnem jó az autóm, de mindig csak majdnem   írtam valahol, hogy mentem volna vele tankolni, de félútón megállt, mert kinyírta az AC biztosítékját. (e21 323 l-jet).  a tünet az, hogy az udvaron járt az autó már nagyon sokat, de amikor elindultam tankolni megállt.  tegnap kivettem az AC-t, működik is, minden ok. ma visszatettem, se kép se hang. 2-3 perc múlva gondolt egyet és működött, de az autó csak nem indult be. 10-15 perc próbálkozás után pedig megint oda lett a biztosíték. azóta már vagy 15öt beletettem, de amint gyújtást adok elfüstöl a bizti. valakinek valami ötlete? köszi üdvlehet hogy a kabelkoteged valaholl zarlatos,csipogos izevel ki lehetne merni valahol a szakadast,meg hogy az adott a vezetekek mindket vegen megvan-e a bemeneti feszulltseg,nem veszi-e el valahol.. ha biztit kiveri akkor bizti h. zarlat van,vagy esetleg nem kotottetek valamit mostanaban pluszba az autoba valahova,??? az hogy allo helyben muxik amikor elindulsz vele akkor megall azt jelentheti hogy mozog a vezetek es amikor zotykolodik akkor keletkezik a bibi..szerintem ...de majd jon a villanyasz es megaszondja neked szerintem pontosabban.. uff |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
 20-260-22-26
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| insomniac 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #309 Dátum: 2007. szeptember 23. 15:06:39 pm » |  | 
 
 sziasztok már majdnem jó az autóm, de mindig csak majdnem   írtam valahol, hogy mentem volna vele tankolni, de félútón megállt, mert kinyírta az AC biztosítékját. (e21 323 l-jet).  a tünet az, hogy az udvaron járt az autó már nagyon sokat, de amikor elindultam tankolni megállt.  tegnap kivettem az AC-t, működik is, minden ok. ma visszatettem, se kép se hang. 2-3 perc múlva gondolt egyet és működött, de az autó csak nem indult be. 10-15 perc próbálkozás után pedig megint oda lett a biztosíték. azóta már vagy 15öt beletettem, de amint gyújtást adok elfüstöl a bizti. valakinek valami ötlete? köszi üdvlehet hogy a kabelkoteged valaholl zarlatos,csipogos izevel ki lehetne merni valahol a szakadast,meg hogy az adott a vezetekek mindket vegen megvan-e a bemeneti feszulltseg,nem veszi-e el valahol.. ha biztit kiveri akkor bizti h. zarlat van,vagy esetleg nem kotottetek valamit mostanaban pluszba az autoba valahova,??? az hogy allo helyben muxik amikor elindulsz vele akkor megall azt jelentheti hogy mozog a vezetek es amikor zotykolodik akkor keletkezik a bibi..szerintem ...de majd jon a villanyasz es megaszondja neked szerintem pontosabban.. uffjaja, zárlat volt, már nincs gond, megy a pumpa. viszont mielőtt ez lett, már majdnem tökéletesen indult az autó hidegen, melegen, most meg megint sehogyse. egyetlen egyet sem pöffen, csak indít, indít, de nem történik semmi. lassan olyan lesz az autóm mint a windóz, este még semmi baja kikapcsolod, másnap meg nem megy   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #310 Dátum: 2007. szeptember 25. 11:56:44 am » |  | 
 
 sziasztok! e24 635 csi, ezek a tünetek, ötlet? ha indexelek, a vízhőmérő az index ütemére kifekszik jobbra, aztán vissza, ha a refit felnyomom, a vízhőmérő konstansan kifekszik jobbra, ha közben indexelek, a sebességmérő az index ütemére visszamegy 0ra és felugrik újból, ha ködlámpát kapcsolok, akkor még színesebb a sztori, a fogyasztásmérő is bekapcsolódik a játékba...   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #311 Dátum: 2007. szeptember 25. 12:03:24 pm » |  | 
 
 sziasztok! e24 635 csi, ezek a tünetek, ötlet? ha indexelek, a vízhőmérő az index ütemére kifekszik jobbra, aztán vissza, ha a refit felnyomom, a vízhőmérő konstansan kifekszik jobbra, ha közben indexelek, a sebességmérő az index ütemére visszamegy 0ra és felugrik újból, ha ködlámpát kapcsolok, akkor még színesebb a sztori, a fogyasztásmérő is bekapcsolódik a játékba...  Hát ezek alapján szerintem ez egész kocsit érdemes lenne végig mérni ... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #312 Dátum: 2007. szeptember 25. 12:24:47 pm » |  | 
 
 sziasztok! e24 635 csi, ezek a tünetek, ötlet? ha indexelek, a vízhőmérő az index ütemére kifekszik jobbra, aztán vissza, ha a refit felnyomom, a vízhőmérő konstansan kifekszik jobbra, ha közben indexelek, a sebességmérő az index ütemére visszamegy 0ra és felugrik újból, ha ködlámpát kapcsolok, akkor még színesebb a sztori, a fogyasztásmérő is bekapcsolódik a játékba...  Valszeg testhiány a műszerfalnál |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #313 Dátum: 2007. szeptember 25. 12:26:08 pm » |  | 
 
 sziasztok! e24 635 csi, ezek a tünetek, ötlet? ha indexelek, a vízhőmérő az index ütemére kifekszik jobbra, aztán vissza, ha a refit felnyomom, a vízhőmérő konstansan kifekszik jobbra, ha közben indexelek, a sebességmérő az index ütemére visszamegy 0ra és felugrik újból, ha ködlámpát kapcsolok, akkor még színesebb a sztori, a fogyasztásmérő is bekapcsolódik a játékba...  Hát ezek alapján szerintem ez egész kocsit érdemes lenne végig mérni ...gondoltam, hogy nem egyszerű.. na jó, majd szombaton tapogatózom, köszi addig is!!!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #314 Dátum: 2007. szeptember 25. 12:28:00 pm » |  | 
 
 sziasztok! e24 635 csi, ezek a tünetek, ötlet? ha indexelek, a vízhőmérő az index ütemére kifekszik jobbra, aztán vissza, ha a refit felnyomom, a vízhőmérő konstansan kifekszik jobbra, ha közben indexelek, a sebességmérő az index ütemére visszamegy 0ra és felugrik újból, ha ködlámpát kapcsolok, akkor még színesebb a sztori, a fogyasztásmérő is bekapcsolódik a játékba...  Valszeg testhiány a műszerfalnálgörög zitát odafektetem, hm?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #315 Dátum: 2007. szeptember 25. 12:34:12 pm » |  | 
 
 sziasztok! e24 635 csi, ezek a tünetek, ötlet? ha indexelek, a vízhőmérő az index ütemére kifekszik jobbra, aztán vissza, ha a refit felnyomom, a vízhőmérő konstansan kifekszik jobbra, ha közben indexelek, a sebességmérő az index ütemére visszamegy 0ra és felugrik újból, ha ködlámpát kapcsolok, akkor még színesebb a sztori, a fogyasztásmérő is bekapcsolódik a játékba...  Valszeg testhiány a műszerfalnálgörög zitát odafektetem, hm?  Csak szeretnéd de attól még max neked lesz jobb   Műszercsoport kiugrik és mögötte van egy központi test pont először azt nézd meg nem laza-e. Majd ha ezen túl vagy és semmi változás akkor jöhet a műszercsoport panelja és a csatlakozók szép aprólékosan. Ja és lehetőleg valami erős nagyító alatt. ( nehogy úgy járj mint én, hogy szabadszemmel nem volt látható a repedés.) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #316 Dátum: 2007. szeptember 25. 12:45:08 pm » |  | 
 
 sziasztok! e24 635 csi, ezek a tünetek, ötlet? ha indexelek, a vízhőmérő az index ütemére kifekszik jobbra, aztán vissza, ha a refit felnyomom, a vízhőmérő konstansan kifekszik jobbra, ha közben indexelek, a sebességmérő az index ütemére visszamegy 0ra és felugrik újból, ha ködlámpát kapcsolok, akkor még színesebb a sztori, a fogyasztásmérő is bekapcsolódik a játékba...  Valszeg testhiány a műszerfalnálgörög zitát odafektetem, hm?  Csak szeretnéd de attól még max neked lesz jobb   Műszercsoport kiugrik és mögötte van egy központi test pont először azt nézd meg nem laza-e. Majd ha ezen túl vagy és semmi változás akkor jöhet a műszercsoport panelja és a csatlakozók szép aprólékosan. Ja és lehetőleg valami erős nagyító alatt. ( nehogy úgy járj mint én, hogy szabadszemmel nem volt látható a repedés.)kössssz! bocs, ha hülye kérdéseket is felteszek, a műszercsoport kiugratása hogy történik? van valahol erről valami? nekem ez az első cápicsek, 10 napja vettem..   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #317 Dátum: 2007. szeptember 25. 18:30:04 pm » |  | 
 
 Szerintem ugyan úgy mint a hetesé.A csoport felső peremén van két kis csillagcsavar azokat kihajtod majd óvatosan alányúlsz a peremnek és megbuktatod kifelé. A hátulján leveszed a csatlakozókat és kifűzöd a kormány mögül. (én még a kormányt is levettem anno, hogy könnyebben férjek hozzá)
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #318 Dátum: 2007. szeptember 25. 22:30:18 pm » |  | 
 
 Szerintem ugyan úgy mint a hetesé.A csoport felső peremén van két kis csillagcsavar azokat kihajtod majd óvatosan alányúlsz a peremnek és megbuktatod kifelé. A hátulján leveszed a csatlakozókat és kifűzöd a kormány mögül. (én még a kormányt is levettem anno, hogy könnyebben férjek hozzá)
 
 köszi! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| akos51 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 25
								
								 | 
								|  | « Válasz #319 Dátum: 2007. szeptember 28. 00:50:00 am » |  | 
 
 Szerintem ugyan úgy mint a hetesé.A csoport felső peremén van két kis csillagcsavar azokat kihajtod majd óvatosan alányúlsz a peremnek és megbuktatod kifelé. A hátulján leveszed a csatlakozókat és kifűzöd a kormány mögül. (én még a kormányt is levettem anno, hogy könnyebben férjek hozzá)
 
 Nem egészen olyan, mint a hetesé. Kis segítség: http://www.claasi.de/tip000100.php |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #320 Dátum: 2007. szeptember 28. 11:38:43 am » |  | 
 
 Ez jó!Tibi majd kiveszem neked ne bántsd egyenlőre!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| stasis 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #321 Dátum: 2007. szeptember 28. 12:05:07 pm » |  | 
 
 Ez jó!Tibi majd kiveszem neked ne bántsd egyenlőre!
 
 Gisti, Egy pár fotót tudsz majd csinálni a folyamatról, valahogy úgy, mint a lenti www.claasi.de  oldalon ? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #322 Dátum: 2007. szeptember 29. 07:43:39 am » |  | 
 
 Ez jó!Tibi majd kiveszem neked ne bántsd egyenlőre!
 
 Gisti, Egy pár fotót tudsz majd csinálni a folyamatról, valahogy úgy, mint a lenti www.claasi.de  oldalon ?Jelentem igen, ha én fogom elvégezni a műveletet! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #323 Dátum: 2007. szeptember 29. 22:55:38 pm » |  | 
 
 Szerintem ugyan úgy mint a hetesé.A csoport felső peremén van két kis csillagcsavar azokat kihajtod majd óvatosan alányúlsz a peremnek és megbuktatod kifelé. A hátulján leveszed a csatlakozókat és kifűzöd a kormány mögül. (én még a kormányt is levettem anno, hogy könnyebben férjek hozzá)
 
 Nem egészen olyan, mint a hetesé. Kis segítség: http://www.claasi.de/tip000100.phpköszi, ez elég pontos! most már látom, hogy ennek én nem állok neki..    van ötletetek egy gondos, türelmes, aprólékos cápaszerető villanyszerelőre mesterre? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #324 Dátum: 2007. szeptember 30. 09:07:59 am » |  | 
 
 Szerintem ugyan úgy mint a hetesé.A csoport felső peremén van két kis csillagcsavar azokat kihajtod majd óvatosan alányúlsz a peremnek és megbuktatod kifelé. A hátulján leveszed a csatlakozókat és kifűzöd a kormány mögül. (én még a kormányt is levettem anno, hogy könnyebben férjek hozzá)
 
 Nem egészen olyan, mint a hetesé. Kis segítség: http://www.claasi.de/tip000100.phpköszi, ez elég pontos! most már látom, hogy ennek én nem állok neki..    van ötletetek egy gondos, türelmes, aprólékos cápaszerető villanyszerelőre mesterre?Mit szeretnél? Estleg akku csere vagy más? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #325 Dátum: 2007. szeptember 30. 16:47:01 pm » |  | 
 
 Szerintem ugyan úgy mint a hetesé.A csoport felső peremén van két kis csillagcsavar azokat kihajtod majd óvatosan alányúlsz a peremnek és megbuktatod kifelé. A hátulján leveszed a csatlakozókat és kifűzöd a kormány mögül. (én még a kormányt is levettem anno, hogy könnyebben férjek hozzá)
 
 Nem egészen olyan, mint a hetesé. Kis segítség: http://www.claasi.de/tip000100.phpköszi, ez elég pontos! most már látom, hogy ennek én nem állok neki..    van ötletetek egy gondos, türelmes, aprólékos cápaszerető villanyszerelőre mesterre?Mit szeretnél? Estleg akku csere vagy más?nem, (az minek az akkuja ott bent?) van egy pár villanygond az autóval, apróságok, türelemjáték+hozzáértés+szeretet kell hozzá, ebből nekem csak az utolsó van meg..    valami testprobléma a műszerfal körül, amit lejjebb már írtam, boardcomputer, hátsóablakfűtés, valami zárlat a 17es biztin, ilyesmik..  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #326 Dátum: 2007. október 01. 12:33:01 pm » |  | 
 
 Szerintem ugyan úgy mint a hetesé.A csoport felső peremén van két kis csillagcsavar azokat kihajtod majd óvatosan alányúlsz a peremnek és megbuktatod kifelé. A hátulján leveszed a csatlakozókat és kifűzöd a kormány mögül. (én még a kormányt is levettem anno, hogy könnyebben férjek hozzá)
 
 Nem egészen olyan, mint a hetesé. Kis segítség: http://www.claasi.de/tip000100.phpköszi, ez elég pontos! most már látom, hogy ennek én nem állok neki..    van ötletetek egy gondos, türelmes, aprólékos cápaszerető villanyszerelőre mesterre?Mit szeretnél? Estleg akku csere vagy más?nem, (az minek az akkuja ott bent?) van egy pár villanygond az autóval, apróságok, türelemjáték+hozzáértés+szeretet kell hozzá, ebből nekem csak az utolsó van meg..    valami testprobléma a műszerfal körül, amit lejjebb már írtam, boardcomputer, hátsóablakfűtés, valami zárlat a 17es biztin, ilyesmik.. Intervallum memória akksi. A többit megoldhatjuk, de én Pécsett vagyok helyileg. Ha nem találsz senkit akkor szívesen. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Bubo E21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1628
								
								 | 
								|  | « Válasz #327 Dátum: 2007. október 01. 18:19:04 pm » |  | 
 
 Hello!
 Késrdésem:
 
 A gyújtás trafót hogyan kell bekötni?
 
 Van rá 2 fekete és 1 zöld kábelem.
 Az auto e21 316 1980
 
 Előre is köszi a választ.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| petya 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 9
								
								 | 
								|  | « Válasz #328 Dátum: 2007. október 01. 18:30:56 pm » |  | 
 
 A zöd megy a trafó 15 pontra afekete meg az 1 re |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Bubo E21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1628
								
								 | 
								|  | « Válasz #329 Dátum: 2007. október 01. 18:47:26 pm » |  | 
 
 KÖszi a választ, de nem nagyon értem. Teljesen hülye vagyok az autóvillamossághoz. Mondjuk a villanyszereléshez is.   Berakok két képet róla. Hátha így jobban el tudjázok magyarázni. A 2. képn lévő cucc is rajta volt. |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |