CápaBMW fórum
2024. november 28. 08:46:18 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3475551 alkalommal)
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #120 Dátum: 2007. szeptember 18. 13:03:36 pm »


Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.


És miért hülyeség ez? Roll Eyes

Mert a lépcsőshátú az álltalában szedán függetlenül attól, hogy 2 vagy 4 ajtós. Csak BMW-éknél ezt kupénak hívják.

Nálam a Sedan-4 jatós,nem csapott hátú(mert az undorító) Cheesy
           Coupe-2 jatós,vízszintes csomagtér ajtóval. Smiley
           Touring-KOMBI.

Ezeket (EL)ismerem. Wink
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #121 Dátum: 2007. szeptember 18. 13:52:46 pm »


Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.


És miért hülyeség ez? Roll Eyes

Mert a lépcsőshátú az álltalában szedán függetlenül attól, hogy 2 vagy 4 ajtós. Csak BMW-éknél ezt kupénak hívják.

Nálam a Sedan-4 jatós,nem csapott hátú(mert az undorító) Cheesy
           Coupe-2 jatós,vízszintes csomagtér ajtóval. Smiley
           Touring-KOMBI.

Ezeket (EL)ismerem. Wink

Sedan
    A car seating four or more with a fixed roof that is full-height up to the rear window. Sedans can have 2 or 4 doors. This is the most common body style. In the U.S., this term has been used to denote a car with fixed window frames, as opposed to the hardtop style where the sash, if any, winds down with the glass.
Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #122 Dátum: 2007. szeptember 18. 21:36:08 pm »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!

Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.

Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem.
Sőt!
18IS sem!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #123 Dátum: 2007. szeptember 21. 21:39:42 pm »

BMW E30 Touring


Model:  Engine:  Power:  Topspeed:  Year: 
 
316i  M40 4 cylinder  100 HP  179 km/h  1991 - 1994 
318i  M40 4 cylinder  113 HP  188 km/h  1989 - 1994 
320i  M20 6 cylinder  129 HP  196 km/h  1987 - 1991 
325i  M20 6 cylinder  170 HP  214 km/h  1987 - 1992 
325ix  M20 6 cylinder  170 HP  208 km/h  1987 - 1991 
 
324td  M21 6 cylinder  115 HP  187 km/h  1987 - 1992 


masik forras szerint;  http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E30&body=tou&arch=0

 Body:
TOURING 
 Model:
316i  318i  320i  324td  325i  325ix 
 
« Utoljára szerkesztve: 2007. szeptember 21. 21:44:54 pm írta V8 Szisandor » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
bivanbi
Vendég
« Válasz #124 Dátum: 2007. szeptember 29. 20:35:56 pm »

azert 120-nal meg nem virgonc, foleg hogy ott 2000-es fordulaton meg nincs jelen a 450nm. cserebe ha visszavalt harmasba, akkor meg egyfajta hatbavagast produkal:)

az is igaz, hogy 120-nal sima padlogazra mar nem valt vissza, de a kick-down switch es/vagy Siet fokozat csodakra kepes Smiley
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #125 Dátum: 2007. szeptember 30. 21:37:03 pm »

bi1bi kollega!

kaphatnánk nyálcsorgatni pár belső képet? Smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #126 Dátum: 2007. október 01. 09:10:49 am »

azert 120-nal meg nem virgonc, foleg hogy ott 2000-es fordulaton meg nincs jelen a 450nm. cserebe ha visszavalt harmasba, akkor meg egyfajta hatbavagast produkal:)

az is igaz, hogy 120-nal sima padlogazra mar nem valt vissza, de a kick-down switch es/vagy Siet fokozat csodakra kepes Smiley
Ez így igaz.
Nem szoktam ütni a vasat, de ritkán amikor a sok kis kö..ög ugrál mellettem a rizsrakétával és egyebekkel, akkor elborul az agyam és olyankor büntetek vele.
De azért óvom mert igen kedvelem.
« Utoljára szerkesztve: 2007. október 01. 20:23:30 pm írta ujjtibor » Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #127 Dátum: 2007. október 02. 16:48:48 pm »

azert 120-nal meg nem virgonc, foleg hogy ott 2000-es fordulaton meg nincs jelen a 450nm. cserebe ha visszavalt harmasba, akkor meg egyfajta hatbavagast produkal:)

az is igaz, hogy 120-nal sima padlogazra mar nem valt vissza, de a kick-down switch es/vagy Siet fokozat csodakra kepes Smiley
Sajna a talin nem tudtam részletesen megnézni az autód, van esetleg képed róla?
Belső is érdekel.
Amit láttam belőle az nagyon ott volt a top10-ben.
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #128 Dátum: 2007. október 04. 19:52:57 pm »

itt van még néhány kép a szerelmemről:


* IMG_1235.JPG (78.88 KB, 1600x1200 - megtekintve 1181 alkalommal.)

* IMG_1237.JPG (70.01 KB, 1600x1200 - megtekintve 1080 alkalommal.)

* IMG_1232.JPG (97.25 KB, 1600x1200 - megtekintve 1172 alkalommal.)

* IMG_1238.JPG (61.78 KB, 1600x1200 - megtekintve 1076 alkalommal.)
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
bivanbi
Vendég
« Válasz #129 Dátum: 2007. október 04. 21:12:28 pm »

bi1bi kollega!

kaphatnánk nyálcsorgatni pár belső képet? Smiley
koszi mindannyiotoknak az elismero szavakat; bar azert tudom hogy az auto messze van a makulatlantol, azert magyar viszonylatban
valoban eleg jol all.

kulso kepek, kozvetlenul a felujitas utan: http://750il.bmw7.hu

belso kepek nincsenek. ahhoz elobb kene egy uj szonyeg-garnitura. mindenesetre a bicskei capatalin volt aki fotozta belulrol.
Addig is erjetek be ezzel: http://www.7-forum.com/hertter/index2.php
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Válasz #130 Dátum: 2007. október 04. 21:15:50 pm »

ja es a letezo legultrabb felszereltsegu E32: az L7-es.

http://www.7-forum.com/lars/
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #131 Dátum: 2007. október 04. 21:29:20 pm »

jó az oldalad!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #132 Dátum: 2007. október 05. 06:21:31 am »

ja es a letezo legultrabb felszereltsegu E32: az L7-es.

http://www.7-forum.com/lars/


jujjjjjjj.....
Naplózva

Bence
sixpack525i
Vendég
« Válasz #133 Dátum: 2007. október 05. 07:51:35 am »

itt van még néhány kép a szerelmemről:

Szép ótó. Ha érdekel van ehhez, duplalégzsákos műszerfalam, meg a légzsákok (bőrkormány+anyóslégzsák, vezérlők, kábelek, érzékelők) is hozzá. Nagyon olcsón adom, a helyet foglalja. Ha gondolod.......
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #134 Dátum: 2007. október 05. 07:52:31 am »

bi1bi kollega!

kaphatnánk nyálcsorgatni pár belső képet? Smiley
koszi mindannyiotoknak az elismero szavakat; bar azert tudom hogy az auto messze van a makulatlantol, azert magyar viszonylatban
valoban eleg jol all.

kulso kepek, kozvetlenul a felujitas utan: http://750il.bmw7.hu

belso kepek nincsenek. ahhoz elobb kene egy uj szonyeg-garnitura. mindenesetre a bicskei capatalin volt aki fotozta belulrol.
Addig is erjetek be ezzel: http://www.7-forum.com/hertter/index2.php

Nem szar az extralistád Grin A hiányzó extrákat a fullhoz fogod pótolni vagy marad így?
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #135 Dátum: 2007. október 05. 09:28:22 am »

azert 120-nal meg nem virgonc, foleg hogy ott 2000-es fordulaton meg nincs jelen a 450nm. cserebe ha visszavalt harmasba, akkor meg egyfajta hatbavagast produkal:)

az is igaz, hogy 120-nal sima padlogazra mar nem valt vissza, de a kick-down switch es/vagy Siet fokozat csodakra kepes Smiley
Köszi a képeket, nagyon szép a honlapod.
Úgy látom van hová fejlődni VALÓDI extrákban egy-két szutyokgyártónak.
BMW 750iL Highline felszereltség azért az ütős. Addig is gyüjtögetek. Sad
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Válasz #136 Dátum: 2007. október 05. 16:18:50 pm »

koszi a dicseret Smiley

a hianyzo extrakbol az aszferikus kulso tukroket szeretnem belerakni, mert akkora holttere van a jelenleginek, hogy egy suzuki siman elfer benne.
a tobbi az vagy iszonyu szivas berakni, vagy annyira nem izgat a hianya hogy abba fektessek penzt - van eleg tetel a hibalistan amit
meg javittatni kell.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #137 Dátum: 2007. október 05. 16:20:22 pm »

koszi a dicseret Smiley

a hianyzo extrakbol az aszferikus kulso tukroket szeretnem belerakni, mert akkora holttere van a jelenleginek, hogy egy suzuki siman elfer benne.
a tobbi az vagy iszonyu szivas berakni, vagy annyira nem izgat a hianya hogy abba fektessek penzt - van eleg tetel a hibalistan amit
meg javittatni kell.

hihetetlen a felszereltség.. amit küldtél L7-et, attól majdnem becsúsztam az asztal alá... hát az valami észveszelytő.. és ez a '90-es évek!


tudom intim kérdés, de városban a 20 liter körüli a fogyi az neked is annyi?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bivanbi
Vendég
« Válasz #138 Dátum: 2007. október 05. 16:31:12 pm »

hihetetlen a felszereltség.. amit küldtél L7-et, attól majdnem becsúsztam az asztal alá... hát az valami észveszelytő.. és ez a '90-es évek!
Jaja, az rettento durva. De azert van egy eros dilemma ezzel kapcsolatban: a highline belter miatt az elso uleseken mar nem fer
el a kartamasz. Nehez almatlan ejszakakon keresztul ragodtam ezen. Smiley

tudom intim kérdés, de városban a 20 liter körüli a fogyi az neked is annyi?
inkabb 22, ha normal forgalomban hasznalom, neha kicsit tobb, neha kicsit kevesebb. Az orszaguti 12-14 kozott
alakul. Erdekes modon a varosi fogyinak gyakorlatilag nem szamit hogy hogy nyomom, autopalyan mar annal inkabb.
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #139 Dátum: 2007. október 05. 16:42:53 pm »

koszi a dicseret Smiley

a hianyzo extrakbol az aszferikus kulso tukroket szeretnem belerakni, mert akkora holttere van a jelenleginek, hogy egy suzuki siman elfer benne.
a tobbi az vagy iszonyu szivas berakni, vagy annyira nem izgat a hianya hogy abba fektessek penzt - van eleg tetel a hibalistan amit
meg javittatni kell.
Pénz. Ne röhögtess. Az a legkevesebb. grin
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #140 Dátum: 2007. október 05. 16:45:55 pm »

hihetetlen a felszereltség.. amit küldtél L7-et, attól majdnem becsúsztam az asztal alá... hát az valami észveszelytő.. és ez a '90-es évek!
Jaja, az rettento durva. De azert van egy eros dilemma ezzel kapcsolatban: a highline belter miatt az elso uleseken mar nem fer
el a kartamasz. Nehez almatlan ejszakakon keresztul ragodtam ezen. Smiley

tudom intim kérdés, de városban a 20 liter körüli a fogyi az neked is annyi?
inkabb 22, ha normal forgalomban hasznalom, neha kicsit tobb, neha kicsit kevesebb. Az orszaguti 12-14 kozott
alakul. Erdekes modon a varosi fogyinak gyakorlatilag nem szamit hogy hogy nyomom, autopalyan mar annal inkabb.

igen, ugye itt a tömege az autóknak már nagyon számit. de a motor sem kopik szét a fordulattól Wink
Mikor mondtam apukámnak, hogy mennyit forog 60-nál, leesett a székről.. mondja, na ez frankó, igy elmegye egy milliót a motor bontás nélkül... hát persze csak legyen egy benzinkutad Smiley
de egy 50iL-ben ez kit érdekel?? Smiley
ahogy a black editionnal csajozós actrosos barátunkat sem nagyon zavarja a dolog..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #141 Dátum: 2007. október 05. 16:57:24 pm »

Az mitől van, hogy a városi fogyi ennyire magas?
Azt tudom, hogy nagy a tömeg amit meg kell mozdítani, meg sok le-föl kapcsolgatás, stb.... De a sajátomnál is tapasztalom, hogy mindegy mennyire nyomom vagy sem amit ír a normája városra, azt lenyeli. Egyszer beszéltek valami nyomásszabályzóról, hogy az beáll egy átlagértékre az araszolásnál és oszt-szoroz ebből lövi be alevegőmennyiséget, amihez adagolja a benzint. Erről tud valaki infót?
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #142 Dátum: 2007. október 05. 17:00:07 pm »

Az mitől van, hogy a városi fogyi ennyire magas?
Azt tudom, hogy nagy a tömeg amit meg kell mozdítani, meg sok le-föl kapcsolgatás, stb.... De a sajátomnál is tapasztalom, hogy mindegy mennyire nyomom vagy sem amit ír a normája városra, azt lenyeli. Egyszer beszéltek valami nyomásszabályzóról, hogy az beáll egy átlagértékre az araszolásnál és oszt-szoroz ebből lövi be alevegőmennyiséget, amihez adagolja a benzint. Erről tud valaki infót?

Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell? Smiley
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #143 Dátum: 2007. október 05. 17:01:55 pm »

Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell? Smiley
De azt autópályán is kell.
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #144 Dátum: 2007. október 05. 17:05:01 pm »

Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell? Smiley
De azt autópályán is kell.

De ezt mindenki tudja, hogy autópályán minden autó kevesebbet fogyaszt, mivel ott beállsz egy állandó sebességre, és azt tartod. Városban, meg az állandó gyorsítás-megállás miatt kúszik fel a fogyi. Nekem is 10 körül van a pályás fogyim, de ha rúgom neki, ottis felszalad 14-15-re.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #145 Dátum: 2007. október 05. 17:09:54 pm »

Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell? Smiley
De azt autópályán is kell.

De ezt mindenki tudja, hogy autópályán minden autó kevesebbet fogyaszt, mivel ott beállsz egy állandó sebességre, és azt tartod. Városban, meg az állandó gyorsítás-megállás miatt kúszik fel a fogyi. Nekem is 10 körül van a pályás fogyim, de ha rúgom neki, ottis felszalad 14-15-re.

Egyszer tudnám meg, mik ezek a nagy számok amiről beszéltek.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sabc
Vendég
« Válasz #146 Dátum: 2007. október 05. 17:10:42 pm »

Talán attól, hogy 5000 köbcentit és 12 hengert etetni kell? Smiley
De azt autópályán is kell.

De ezt mindenki tudja, hogy autópályán minden autó kevesebbet fogyaszt, mivel ott beállsz egy állandó sebességre, és azt tartod. Városban, meg az állandó gyorsítás-megállás miatt kúszik fel a fogyi. Nekem is 10 körül van a pályás fogyim, de ha rúgom neki, ottis felszalad 14-15-re.

Egyszer tudnám meg, mik ezek a nagy számok amiről beszéltek.

Nem kell az ajnár. Cheesy Cheesy
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #147 Dátum: 2007. október 05. 17:10:54 pm »

De ezt mindenki tudja, hogy autópályán minden autó kevesebbet fogyaszt, mivel ott beállsz egy állandó sebességre, és azt tartod. Városban, meg az állandó gyorsítás-megállás miatt kúszik fel a fogyi. Nekem is 10 körül van a pályás fogyim, de ha rúgom neki, ottis felszalad 14-15-re.
Azt tudom, hogy nagy a tömeg amit meg kell mozdítani, meg sok le-föl kapcsolgatás, stb.... De a sajátomnál is tapasztalom, hogy mindegy mennyire nyomom vagy sem amit ír a normája városra, azt lenyeli.
Ezzel kezdtem. A többire vagyok kiváncsi, hogy az süketelés, vagy tényleg van ilyen szelepbigyó?
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Válasz #148 Dátum: 2007. október 05. 17:16:50 pm »

Azt tudom, hogy nagy a tömeg amit meg kell mozdítani, meg sok le-föl kapcsolgatás, stb.... De a sajátomnál is tapasztalom, hogy mindegy mennyire nyomom vagy sem amit ír a normája városra, azt lenyeli.
Ezzel kezdtem. A többire vagyok kiváncsi, hogy az süketelés, vagy tényleg van ilyen szelepbigyó?
lehet hogy csupan arrol van szo, hogy a motor mukodtetese onmagaban annyi benyat igenyel, hogy ha nyomod neki, es ezzel mondjuk
gyorsabban ersz celhoz, azzal kb ugyanannyi benya.
nekem majdnem 4 liter az alapjarati fogyasztas orankent. 50km/h egyenletes temponal 6l/h.
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #149 Dátum: 2007. október 05. 17:31:03 pm »

Tehát a normál országuti+az alpjárati fogyasztás?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!