Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #570 Dátum: 2008. szeptember 06. 20:42:50 pm » |
|
"Csak gondoltam." Hazudós nem is szoktál gondolkodni... Köszi. Javítás: Mondták hogy mondjam hogy gondoltam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #571 Dátum: 2008. szeptember 06. 20:57:22 pm » |
|
NNnna! Ebből is látszik hogy a BMW mennyire sz@r alapanyagokkal dolgozik. Üléskárpit 160 ezernél... http://www.hasznaltauto.hu/2360595_bmw_528i_1996Az enyém pár hónappal idősebb,az 420 ezernél néz így ki. Az még jófajta volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #572 Dátum: 2008. szeptember 06. 21:58:21 pm » |
|
Neeem!!! Ezt vagy kivágták, vagy szegecses bőrnadrágban dugtak rajta, esetleg tésztaszaggatót használt ülésmagasítónak, vagy nem tudom! Minden ülés kibír 200-300 ezer killómétert és 10-15 évet. Ez valami szándékos rongálás...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 06. 22:00:27 pm írta Radyus »
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #573 Dátum: 2008. szeptember 06. 22:05:00 pm » |
|
Neeem!!! Ezt vagy kivágták, vagy szegecses bőrnadrágban dugtak rajta, esetleg tésztaszaggatót használt ülésmagasítónak, vagy nem tudom! Minden ülés kibír 200-300 ezer killómétert és 10-15 évet. Ez valami szándékos rongálás... Gondolod? Elgondolkodtató.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #574 Dátum: 2008. szeptember 06. 22:22:25 pm » |
|
Neeem!!! Ezt vagy kivágták, vagy szegecses bőrnadrágban dugtak rajta, esetleg tésztaszaggatót használt ülésmagasítónak, vagy nem tudom! Minden ülés kibír 200-300 ezer killómétert és 10-15 évet. Ez valami szándékos rongálás... szándékos rongálás, de inkább a km órában
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #575 Dátum: 2008. szeptember 07. 09:35:10 am » |
|
Neeem!!! Ezt vagy kivágták, vagy szegecses bőrnadrágban dugtak rajta, esetleg tésztaszaggatót használt ülésmagasítónak, vagy nem tudom! Minden ülés kibír 200-300 ezer killómétert és 10-15 évet. Ez valami szándékos rongálás... szándékos rongálás, de inkább a km órában Ja. Ez lazán van 600ezr km-es. Sőt, törve is volt az eleje, a képen is sérült Árulkodik az eltérő színű lökös, géptető, szar hézagok, rádobott felnik, szarul álló futómű.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #576 Dátum: 2008. szeptember 07. 16:00:00 pm » |
|
Az enyémbe szigorúan "óra szerint" van 320 ezer és semmi baja. Ebbe az autóba minimum 2-szer annyi van, vagy szadó-mazó partyrol hazafelé a tulaj nem szokott átöltözni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #577 Dátum: 2008. szeptember 07. 16:23:54 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Ottrombán nagy! (De ez csak privát vélemény volt, ízlések és pofonok...) Szerintem is sok neki . elnyomja az autó formáját. Szerintem. Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!! ...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!) AGYRÉM! Ha pusztán anyagi szempontból vesszük számba a dolgokat, akkor annyit fűznék hozzá, hogy a normálisabb autókon, mint például BMW, amit Te lökhárítónak nevezel az nem lökhárító, hanem lökhárító-héj. Azért csak héj, mert a lökhárító mögötte van, BMW-nél egy baszott nagy alumínium darab, ami uszkve 3-szor nagyobb terhelést elbír, mint a hagyományos lökhárítók. Ennek a héjnak az alja helyettesíti a régi lökösök alatt lévő köténylemezt is. Tehát egy kisebb ütközésnél, pl kutya, esetemben borz, egy új fajtán kell egy 20-30 ezres lökhárító héjat venned és dobnod rá egy 20 ezres színt, míg a régi fajtáknál kellett volna venned egy lökhárítót, és jobb esetben kalapálni, rosszabb esetben venni egy köténylemezt és ugyanúgy dobni rá egy színt. Szerintem az első olcsóbb. Én speciel a legutóbbi ilyen ütközésemet ami minden borzok anyjával történt megúsztam egy 17ezres héjjal és egy 20 ezres fényezéssel. Közepes és nagyobb ütközésnél az újak lökhárítói többet fognak a hagyományos lökhárítóknál és az amögötti alkatrészeket netalántán utasokat is jobban védi. A gyalogosvédelemről ne is beszéljünk! Szóval nem nyalom én az új autókat, ebből a szempontból ezen részeik jobbak, mint a régieké. Az, hogy a 0%-al vihető új bevásárlókocsikon mi van a héj mögött és mennyire sérülékenyek arról nem tudok nyilatkozni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #578 Dátum: 2008. szeptember 07. 18:08:17 pm » |
|
Az enyémbe szigorúan "óra szerint" van 320 ezer és semmi baja. Ebbe az autóba minimum 2-szer annyi van, vagy szadó-mazó partyrol hazafelé a tulaj nem szokott átöltözni. A tied is ilyen lesz miután tőlünk mész hazafelé
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #579 Dátum: 2008. szeptember 07. 19:47:25 pm » |
|
hello! ez milyen felnifajta? bbs??? Ottrombán nagy! (De ez csak privát vélemény volt, ízlések és pofonok...) Szerintem is sok neki . elnyomja az autó formáját. Szerintem. Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!! ...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!) AGYRÉM! Ha pusztán anyagi szempontból vesszük számba a dolgokat, akkor annyit fűznék hozzá, hogy a normálisabb autókon, mint például BMW, amit Te lökhárítónak nevezel az nem lökhárító, hanem lökhárító-héj. Azért csak héj, mert a lökhárító mögötte van, BMW-nél egy baszott nagy alumínium darab, ami uszkve 3-szor nagyobb terhelést elbír, mint a hagyományos lökhárítók. Ennek a héjnak az alja helyettesíti a régi lökösök alatt lévő köténylemezt is. Tehát egy kisebb ütközésnél, pl kutya, esetemben borz, egy új fajtán kell egy 20-30 ezres lökhárító héjat venned és dobnod rá egy 20 ezres színt, míg a régi fajtáknál kellett volna venned egy lökhárítót, és jobb esetben kalapálni, rosszabb esetben venni egy köténylemezt és ugyanúgy dobni rá egy színt. Szerintem az első olcsóbb. Én speciel a legutóbbi ilyen ütközésemet ami minden borzok anyjával történt megúsztam egy 17ezres héjjal és egy 20 ezres fényezéssel. Közepes és nagyobb ütközésnél az újak lökhárítói többet fognak a hagyományos lökhárítóknál és az amögötti alkatrészeket netalántán utasokat is jobban védi. A gyalogosvédelemről ne is beszéljünk! Szóval nem nyalom én az új autókat, ebből a szempontból ezen részeik jobbak, mint a régieké. Az, hogy a 0%-al vihető új bevásárlókocsikon mi van a héj mögött és mennyire sérülékenyek arról nem tudok nyilatkozni. Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #580 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:43:18 pm » |
|
Közepes és nagyobb ütközésnél az újak lökhárítói többet fognak a hagyományos lökhárítóknál és az amögötti alkatrészeket netalántán utasokat is jobban védi.
namost nemazé, de amikor már az utasokkal kell foglalkozni, hogy igen/nem/azellennemvéd, akkor már annyira tökmindegy, hogy milyen lökhárító van az autón... Majd berakom a képeket az E32-ömről, amikor azt a 40 kilós vasdarabot a héj mögött, kettészakította egy fa. Hát engem akkor abban a pillanatban nagyon érdekelt, hogy éppen ilyen volt az autón. Más autón nem ismerem, de szerintem a BMW-k lököse igen sokat fog egy ütközésnél, semmiképp nem kellene elhanyagolni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #581 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:47:00 pm » |
|
Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más! Ja akkor nem vettem ki a mondanivalód lényegét. Ettől függetlenül szerintem nem szép a fekete matt lökös. BMW-t el sem tudnék képzelni fényezetlenül.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #582 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:53:42 pm » |
|
Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más! Ja akkor nem vettem ki a mondanivalód lényegét. Ettől függetlenül szerintem nem szép a fekete matt lökös. BMW-t el sem tudnék képzelni fényezetlenül. E36-oskoban lehet látni, szerintem teljesen jól néz ki! Tudod, az a tipikus fapados 316i, fehér színben, gyári dísztárcsákkal! Egyszer láttam egy ML Mercit is fehérben, szintén elöl-hátul fekete kötényekkel, nekem az is tetszett a sok fekete halottaskocsi és kályhaezüst-metál példány után! (De maximum 100 ember van még a világon, aki osztaná ezt a véleményt! )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #583 Dátum: 2008. szeptember 07. 22:18:12 pm » |
|
Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más! Ja akkor nem vettem ki a mondanivalód lényegét. Ettől függetlenül szerintem nem szép a fekete matt lökös. BMW-t el sem tudnék képzelni fényezetlenül. E36-oskoban lehet látni, szerintem teljesen jól néz ki! Tudod, az a tipikus fapados 316i, fehér színben, gyári dísztárcsákkal! Egyszer láttam egy ML Mercit is fehérben, szintén elöl-hátul fekete kötényekkel, nekem az is tetszett a sok fekete halottaskocsi és kályhaezüst-metál példány után! (De maximum 100 ember van még a világon, aki osztaná ezt a véleményt! ) nekem is van egy ilyen perverzióm, h tetszik e36-ban a fapad külsős IS de még alfa 75-ben is, ami most hirtelen eszembe jutott..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #584 Dátum: 2008. szeptember 08. 06:54:06 am » |
|
Én is úgy írtam, hogy ez egy előrelépés volt a hagyományos lökhárítós megoldásokhoz képest, addig, AMÍG ANYAGÁBAN FEKETE VOLT!!! Most már semmi értelme, hogy nekitolsz egy bevásárlókocsit, és viheted fényezőhöz! CSAK ez a bajom vele, semmi más! Ja akkor nem vettem ki a mondanivalód lényegét. Ettől függetlenül szerintem nem szép a fekete matt lökös. BMW-t el sem tudnék képzelni fényezetlenül. E36-oskoban lehet látni, szerintem teljesen jól néz ki! Tudod, az a tipikus fapados 316i, fehér színben, gyári dísztárcsákkal! Egyszer láttam egy ML Mercit is fehérben, szintén elöl-hátul fekete kötényekkel, nekem az is tetszett a sok fekete halottaskocsi és kályhaezüst-metál példány után! (De maximum 100 ember van még a világon, aki osztaná ezt a véleményt! ) nekem is van egy ilyen perverzióm, h tetszik e36-ban a fapad külsős IS de még alfa 75-ben is, ami most hirtelen eszembe jutott..Akkor már 2-en vagytok.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #585 Dátum: 2008. szeptember 08. 07:59:48 am » |
|
Szép hosszú cápa nektek.
Ezt múltkor én is beszúrtam de nem volt nagy a lelkesedés. Pedig ha valaki ritkaságokra hajt.... Akkor vedd meg te! Majd a tiedet. -ha kész lesz. -egyszer. De rendesen megcsinálni! Sosem lesz eladó, (de majd mehetsz vele ..felügyelet mellett ) bár tudom, ne mondjam ,hogy sosem ..akkor valami nagyon nagy sza@nak kell beütnie. Cseréről sem lehetne szó, mert te meg az E32-t nem adod. De ha eccer eladó, nem mondom többszőr ,tudod kit kell hívni Majd kell egy családi verda is úgy 5 év múlva, mikor többed magunkal növekszünk Durcival Jó forma, jó felnik, jó szín, a motor épp határeset ..női tulajtól, garázsban tartott - Ekkora nyílvánosság előtt ilyet mondani: betartatom veled. - Igazából a csere azért nem jó, mert az E32 mellé gondoltam. meg azért, mert nem eladó. - Lehet beletrafáltál: amióta meg van az asszonynak a jogsi, jobb 1 lettem erősen. (de ez is csak csodálatos jellememet tükrözi, hogy hagyom érvényesülni az asszonyt. - gyakorolnia kell, hogy szokja) ja és fűtött teremgarázsban tartott
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #586 Dátum: 2008. szeptember 08. 08:17:56 am » |
|
Amúgy az az E32 ,eléggé shoppolt szagú, főleg a kerekek aljánál látni. De ennek a kocsinak még legalább jól áll, bár egy két collal azért itt is túllőttek 18 való rá! Bár valaki közűlünk még azt is kicsinyítené A franc se kicsinyítené, ha normális útjaink lennének. Engem az zavar, hogy napról-napra veri szét a futóművet (főleg az elsőt) a kátyú-keresztborda-lyuk-csatornafedél-megatökömtudja még mi fos! Mert hogy napi használatban van a drága. Ja-egyébként (főleg hogy most az eső is leesett): csak nekem tűnik fel vagy másnak is, hogy lassan az utak min. 60%-án nincs normális, látható sávelválasztó és egyéb jel! Ezt nem kellene a BPi vagy kerületi fenntartóknak rendben tartani? Én csak onnan tudom merre menjek, mert 100adjára megyek arra. De aki nem? És ha ott baleset történik - pl. sávváltás - bár ebben az esetben érdekes fogalom akkor ki a hibás? Ki dönti el ki kinek a sávjába ment bele? Vagy van erre új kresz? Majd ezt is oda teszik, hogy mindíg az időjárásnak, útfelületnek, látási viszonyoknak és "várható sávvezetésnek" megfelelően vezessen. Mert akkor ez alól is ki tudnak bújni a tisztelt illetékesek. Mert ha belemész a kátyúba és kiszakad a fél futóműved esélyes hogy ezt kapod vissza, nem térítést: ön nem a viszonyoknak megfelelően vezetett. ezt még tudnám folytatni, de demagógia így is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #587 Dátum: 2008. szeptember 08. 10:38:28 am » |
|
Amúgy az az E32 ,eléggé shoppolt szagú, főleg a kerekek aljánál látni. De ennek a kocsinak még legalább jól áll, bár egy két collal azért itt is túllőttek 18 való rá! Bár valaki közűlünk még azt is kicsinyítené A franc se kicsinyítené, ha normális útjaink lennének. Engem az zavar, hogy napról-napra veri szét a futóművet (főleg az elsőt) a kátyú-keresztborda-lyuk-csatornafedél-megatökömtudja még mi fos! Mert hogy napi használatban van a drága. Ja-egyébként (főleg hogy most az eső is leesett): csak nekem tűnik fel vagy másnak is, hogy lassan az utak min. 60%-án nincs normális, látható sávelválasztó és egyéb jel! Ezt nem kellene a BPi vagy kerületi fenntartóknak rendben tartani? Én csak onnan tudom merre menjek, mert 100adjára megyek arra. De aki nem? És ha ott baleset történik - pl. sávváltás - bár ebben az esetben érdekes fogalom akkor ki a hibás? Ki dönti el ki kinek a sávjába ment bele? Vagy van erre új kresz? Majd ezt is oda teszik, hogy mindíg az időjárásnak, útfelületnek, látási viszonyoknak és "várható sávvezetésnek" megfelelően vezessen. Mert akkor ez alól is ki tudnak bújni a tisztelt illetékesek. Mert ha belemész a kátyúba és kiszakad a fél futóműved esélyes hogy ezt kapod vissza, nem térítést: ön nem a viszonyoknak megfelelően vezetett. ezt még tudnám folytatni, de demagógia így is. Abszolút egyetértek Veled
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #588 Dátum: 2008. szeptember 08. 21:09:17 pm » |
|
Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát. Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam. Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött) Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni. Az alkatrész árak azok egész barátiak. Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást. És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt. (utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle) Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből. Most van tisztelet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #589 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:29:52 pm » |
|
Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát. Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam. Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött) Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni. Az alkatrész árak azok egész barátiak. Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást. És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt. (utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle) Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből. Most van tisztelet. (4 felni)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #590 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:31:12 pm » |
|
Közepes és nagyobb ütközésnél az újak lökhárítói többet fognak a hagyományos lökhárítóknál és az amögötti alkatrészeket netalántán utasokat is jobban védi.
namost nemazé, de amikor már az utasokkal kell foglalkozni, hogy igen/nem/azellennemvéd, akkor már annyira tökmindegy, hogy milyen lökhárító van az autón... Majd berakom a képeket az E32-ömről, amikor azt a 40 kilós vasdarabot a héj mögött, kettészakította egy fa. Hát engem akkor abban a pillanatban nagyon érdekelt, hogy éppen ilyen volt az autón. Más autón nem ismerem, de szerintem a BMW-k lököse igen sokat fog egy ütközésnél, semmiképp nem kellene elhanyagolni. nem az, hogy elhanyagolni, de még egyszer: ha már az utasvédelem a szmpont, akkor tökéletesen mindegy, hogy fém vagy műanyag lökhárító van az autón, mert az már régesrég nem gurít. majd szedek össze neked képeket, privátban átküldöm, de ha bárhol közzéteszed, nagy gond lesz belőle. Mi az a lökhárító? Elől? pfff....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #591 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:40:18 pm » |
|
Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát. Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam. Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött) Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni. Az alkatrész árak azok egész barátiak. Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást. És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt. (utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle) Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből. Most van tisztelet. (4 felni) Meglesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #592 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:57:56 pm » |
|
Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát. Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam. Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött) Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni. Az alkatrész árak azok egész barátiak. Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást. És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt. (utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle) Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből. Most van tisztelet. (4 felni) Meglesz. Köszi....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #593 Dátum: 2008. szeptember 09. 18:58:54 pm » |
|
Köszi.... Ugyan...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #594 Dátum: 2008. szeptember 13. 20:02:42 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 13. 20:13:36 pm írta collins húga »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #595 Dátum: 2008. szeptember 13. 20:44:56 pm » |
|
hát az E38 750il ..jájjj apám élvezné
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blnt
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Válasz #596 Dátum: 2008. szeptember 30. 09:46:18 am » |
|
Sziasztok,
Valaki aki ert az E30asokhoz is, tudna nekem elso lengescsillapitokat ajanlani? Teljesen altalanos hasznalatra elfogadhato-e a BOGE vagy esetleg valami mas markat lenne erdemesebb valasztani? Ismertek esetleg valakit aki tudna segiteni az atszerelesben is? Valaszaitokat elore is koszonom,
Balint
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #597 Dátum: 2008. szeptember 30. 10:07:39 am » |
|
[/quote] Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!! ...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!) AGYRÉM! [/quote] Tökéletesen egyetértek veled. Semmi hozzáfűznivalót nem hagytál nekem.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #598 Dátum: 2008. szeptember 30. 20:39:13 pm » |
|
Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát. Kapott Hákszenont meg szétszedtük a lámpákat és elpucoltam úgyahogycsakbírtam. Meg megjavítottam a kesztyűtartót,mert nem lehetett nyitni.(Milyen fura,hogy a 26 éves e28-ban is ugyanez a szisztéma volt és nem működött) Ja,meg diagnosztizáltunk egy kis hátsó futómű gondot,amit jó lesz orvosolni. Az alkatrész árak azok egész barátiak. Kapott egy kis belső pucolást,meg mosást. És délután úgy felb@szt@k hogy kénytelen voltam firkálni egy 36 lépés hosszú vonalt. (utána nem győztem bocsánatot kérni Tőle) Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből. Most van tisztelet. Mert le tudtad taposni a gázpedált barom módjára a bivalyerős 523i-ben? Ez igen, sikeres ember vagy. Feszültséget közúton levezetni pedig ősi román szokás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 30. 20:44:39 pm írta Dogmeat »
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #599 Dátum: 2008. október 03. 09:48:00 am » |
|
Egyébként hihetetlen, hogy az agymosó marketing gépezet mennyie jól működik! Akinek volt még AUTÓJA, az emlékszik a lökhárító nevű fogalomra! Az volt a dolga, hogy azzal koccantál neki a kukáskonténernek vagy a másik autónak, ki lehetett kalapálni ha elgörbült, vagy le lehetet cserélni pár ezer forintért. Aztán jöttek a fekete színű, "egybe lökhárító-köténylemezek", amik 8-10km/h-ás ütközést még maradandó alakváltozás nélkül elviseltek, és a karcokat is jól állták! Ekkor kitalálták, hogy EXTRAKÉNT a kocsi színűre fujják, a magasabb felszereltségű modelleken! Függetlenül attól, hogy szerintem feketén sem csúnya, pár év alatt írtó ciki lett, ha nem volt színre fújva! Mostanra minden "lökhárító" egy ugyanolyan fényezett karosszériaelem mint mondjuk az ajtó, amit ha nekimegy egy biciklis gyerek, fényeztethetsz le 30-40-50-60 ezerért!!! ...az alufelni ugyanez! A felninek egyetlen egy szerepe van, az hogy legyen mire feltenni a gumit!!! Se több, se kevesebb! Az, hogy a versenysportban méregdrága aluminium, de inkább magnézium ötvözeteket használtak a súlycsökkentés és a szilárdság érdekében, az nem ugyanaz, mint a széria autók "gagyi" alufelnijei, amik nehezebbek és sérülékenyebbek, mint a jó kis lemezfelni! Ráadásul egy szép gyári dísztárca ugyanolyan esztétikus, és nem vonja el egyből az ember figyelmét magáról a kocsiról! Most iszonyat ronda autókat próbálnak kompenzálni baszott nagy felnikkel, és gyakorlatilag az első három pillantásod az autó vonalai helyett a "szartaposókra" irányúlnak! (Kedvencem pedig az 1.4-es izomautók a 215-225-ös gumikkal, amivel megmozdulni is alig tudnak, és persze Kormoran meg Sava, meg faszom márkában, mert egy 17-es Michelin vagy Bridgestone garnitúra többe kerülne mint a fél autója az embernek!) AGYRÉM! [/quote] Ezek a dolgok pont azért nyertek térhódítást, mert a hülyeparaszt vevő volt rá... Aki ezért megszopja az meg is érdemli... Röviden ennyi. Ha ő szívesen fújkálja újra a lököst mittomhányezerért meg szívesen cseréli a csapágyakat és szilenteket feleannyi idő után akkor csak csinálja. Olyan ez mint a szépségipar: Szenvedni kell érte és megfizetni. Csakhát a hülyebutaparaszt rettenetes ízlésvilága néha nem gyengén torzakat szül. Ez van. És mikor nézed, feszít mer asziszi mennyire tetszik neked. Ilyenkor szoktam volt mondani : Jól van fiam... belőled sikeres ember lett. Bosszantóan nevetséges látvány az biztos...
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
|