CápaBMW fórum
2024. május 01. 09:52:17 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2328336 alkalommal)
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1500 Dátum: 2007. április 23. 06:08:08 am »

Mi el is mehetünk kapálni Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:28:45 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1501 Dátum: 2007. április 23. 06:26:41 am »

nemtudom mi az áttétel, de 140-et megy ilyenkor.
Akkor már az is több...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:28:58 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1502 Dátum: 2007. április 23. 06:27:03 am »

Hová süllyed ez a topic....TD-k difije meg ilyesmi:)

Khmmm....Roll Eyes)
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1503 Dátum: 2007. április 23. 06:27:39 am »

Mi el is mehetünk kapálni Smiley
Nem kell ne félj!:Smiley)
Ti kicserélhetitek a szegény dieseleseknek, hogy jobban lépést tarthassanak veletek..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:29:16 pm írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1504 Dátum: 2007. április 23. 07:58:51 am »

Egy felmérés: A TD-s kollégáknak mennyit megy a kéziváltós nem széjjel tuningolt 524TD-je 5.-ben 3000-es fordulaton? Ja, és ha tudják, milyen diffijük van hátul( áttétel szerint)...


Mondom 160-at. Cheesy Cheesy
Nekem eccer valaki aszonta hogy 3.46-os dif. van alatta.mármint a dieselek alatt.
Akkor ez nem így van. Sad
Milyen diffit kéne aláraknom hogy ha hosszabbat szeretnék??
Asszem jobb lenne.Legalább is nekem..Talán.
Vagy akkor már nagyon lusta lenne?
Szóval akkor most milyen áttétel van a Td-k alatt? HÁTUL?? Roll Eyes Roll Eyes
Naplózva
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #1505 Dátum: 2007. április 23. 08:30:08 am »

Egy felmérés: A TD-s kollégáknak mennyit megy a kéziváltós nem széjjel tuningolt 524TD-je 5.-ben 3000-es fordulaton? Ja, és ha tudják, milyen diffijük van hátul( áttétel szerint)...

A néhai TD-m kb. 100-al ment 3000-nél. Borzasztó volt! Aztán kapott egy rendes difit és 160 lett. Így már kevésbé volt borzasztó smiley
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1506 Dátum: 2007. április 23. 20:11:54 pm »

Ez 130-at megy 3000-nél, de nem tudom, milyen befolyásoló tényezőket vált ki, ha olyan difi lesz alatta, amivel ugyanezen fordulatnál 160-at? El tudja ezeket miondani valaki?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:29:37 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1507 Dátum: 2007. április 23. 20:13:26 pm »

Hogy hogy miket? Olyan lesz,amilyennek lennie kell Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:29:53 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1508 Dátum: 2007. április 23. 20:15:56 pm »

Hát mondjuk 50-nél inkább hármasban kell-e mennem vele majd, meg a fogyija hova és kb mennyit változik, gyorsulása mennyivel lesz másabb, és milyen irányba, stb..Meg, hogy végülis melyik ez a difi?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:30:04 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1509 Dátum: 2007. április 23. 20:21:41 pm »

Mehetsz ugyanúgy 4. ben is továbbra is, a gyorsulása is jó marad (Sabc még emléxik a fehér td-nkre) sztem a fogyid is jobb lesz. Hogy melyik difi? Most vagy 2,93,vagy 3,15 van alatta.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:30:15 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1510 Dátum: 2007. április 23. 20:53:57 pm »

most 3,45-ösöd van, tehát bennhagyták a 28i-jét. én amondó vagyok, h minnél rövidebb a difi, annál jobb Roll Eyes persze én nem járok autópályára, ezért mondom ezt..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:30:31 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1511 Dátum: 2007. április 23. 21:01:20 pm »

Csináltatok neked egy 6,78-as difit Grin Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:30:42 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1512 Dátum: 2007. április 23. 21:04:02 pm »

most 3,45-ösöd van, tehát bennhagyták a 28i-jét. én amondó vagyok, h minnél rövidebb a difi, annál jobb Roll Eyes persze én nem járok autópályára, ezért mondom ezt..

Vannak olyan helyek és szituációk, amikor tényleg jobb a rövidebb diffi, de ez nem a Lütyő munkábajárós példája.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1513 Dátum: 2007. április 23. 21:07:20 pm »

Akit érdekel a Miskolc Rally: http://www.boon.hu/special/miskolcrally-2007

Integetni a záróautónak ... majdnem cápabömös lett.
Naplózva

Főmordor.
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1514 Dátum: 2007. április 23. 21:16:02 pm »

Vannak olyan helyek és szituációk, amikor tényleg jobb a rövidebb diffi, de ez nem a Lütyő munkábajárós példája.
jaja, tudom, neki ajánlott a csere
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:31:06 pm írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1515 Dátum: 2007. április 23. 21:17:44 pm »

Csináltatok neked egy 6,78-as difit Grin Grin Grin
aláznék Grin ha 1 mp-en belül tudnék váltani, és csak 100-ig nézzük a sprintet Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:31:21 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1516 Dátum: 2007. április 23. 22:51:45 pm »

Átpakoltam a vérengzést a vérengző (vita) Grin topikba. Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1517 Dátum: 2007. április 23. 22:56:19 pm »

Átpakoltam a vérengzést a vérengző (vita) Grin topikba. Smiley

Nem volt itt vérenzés! smiley
Eltársalogtunk!!!! wink
Naplózva

steffe
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1518 Dátum: 2007. április 24. 09:55:33 am »

Realdrift machine újra a háborúban Smiley

http://youtube.com/watch?v=5cjzrWuHBaE
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #1519 Dátum: 2007. április 24. 10:11:45 am »

Szép hangja van! Jó lenne egy nappali hosszabb felvétel...Wink
Naplózva
brothaD

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 314



« Válasz #1520 Dátum: 2007. április 24. 11:22:21 am »

Realdrift machine újra a háborúban Smiley

http://youtube.com/watch?v=5cjzrWuHBaE

.... GYERE .............. !!!!!!!!!


Smiley
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1521 Dátum: 2007. április 24. 12:08:22 pm »

Szép hangja van! Jó lenne egy nappali hosszabb felvétel...Wink
Az a baj nappal látszana hogy ki vezet.
Hosszabban meg nem megy keresztbe, ahoz kéne még lóerő!!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
brothaD

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 314



« Válasz #1522 Dátum: 2007. április 24. 12:33:15 pm »

vagy tudás.... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:31:49 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1523 Dátum: 2007. április 24. 19:53:05 pm »

Egyik sincsen Smiley


* 100_4190.JPG (67.02 KB, 2032x1354 - megtekintve 544 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:32:07 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1524 Dátum: 2007. április 24. 20:08:27 pm »

Na, mi lett a vége? Tecc a saslik? Smiley)))
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1525 Dátum: 2007. április 24. 20:10:28 pm »

Realdrift machine újra a háborúban Smiley

http://youtube.com/watch?v=5cjzrWuHBaE

Ez igen, a D1-ben nem akartok indulni? Cheesy Tongue
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1526 Dátum: 2007. április 24. 20:14:54 pm »

Nappal Smiley

http://youtube.com/watch?v=BSZzRrd_p0E

http://youtube.com/watch?v=YUDGdlsdKoI

Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1527 Dátum: 2007. április 24. 20:17:25 pm »

Na, mi lett a vége? Tecc a saslik? Smiley)))

Vissza az gyári tengely és még állítottunk a programozható elektronikán, most nagyon durván veszi a gázt,
ehhez képest a motronic csak kis kerti traktor Smiley
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1528 Dátum: 2007. április 24. 20:35:58 pm »

Sad Elfogyott a fejlesztési hajlam?Huh
Látom nem találja a helyét ez a saslik:(
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:32:38 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1529 Dátum: 2007. április 24. 21:01:26 pm »

Majd ősszel tesszük bele, most kell egy járos autó Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:32:48 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!