CápaBMW fórum
2024. november 27. 17:08:13 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2596812 alkalommal)
VA E21
Vendég
« Válasz #3990 Dátum: 2009. január 09. 01:18:33 am »

Dénes Miki barátom Sad...
Ez kemény  Shocked      Mák, h. nem beton oszlop volt, mert akkor úgy járt volna, mint orosz barátunk a parkolóban  undecided   Már nem tom ki linkelte.  (Ott maradt az oszlop)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:44:29 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3991 Dátum: 2009. január 09. 21:53:25 pm »

Új termékek a kínálatban,...... ha valakit érdekel:

Nekem a kétszínű pólók feliratai jönnek be afro

http://www.rallypolo.hu/page.php?7
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 09. 21:56:36 pm írta Boge » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3992 Dátum: 2009. január 14. 12:20:02 pm »

Boge mester, Viktor mester v. aki vágja!

A group.5 -ben milyen motor is a  sor 4 ,2000 ccm ,turbo, 600 le?

Minden ami van jöhet! Típuskód, leírás, képek, linkek!
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3993 Dátum: 2009. január 14. 14:00:33 pm »

Ugyanezt a kérdést tettem fel neki tegnap telefonon,a hogy eljöttem tőled. Azt ígérte, hogy hamarosan mindenre választ kapunk. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:45:26 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
VA E21
Vendég
« Válasz #3994 Dátum: 2009. január 14. 14:03:21 pm »

Ha ezt mondá az úr, akkor így legyen vala  408    
Ez még nem S, hanem M kódos, ha jól tom.  huh  M12 ? nah jó. nem okoskodom.  Lips Sealed
S ,hogy mindenki tudja miről is van szó:


* KRCS_004.jpg (66.79 KB, 1680x1050 - megtekintve 1423 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:45:48 pm írta Promega » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3995 Dátum: 2009. január 14. 18:41:55 pm »

Alig van videó Sad  A youtubeon szinte semmi, vagy már láttam.
Gr.5: http://www.dailymotion.com/video/x1qto8_bmw-320i-gr-5_auto
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3996 Dátum: 2009. január 14. 18:54:57 pm »

Szerintem a Gr 5 -ben nem turbós verdák voltak.
Ez viszont turbós: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00987/f00987.htm
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:46:06 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
VA E21
Vendég
« Válasz #3997 Dátum: 2009. január 15. 00:06:24 am »

A csúcs a 320i turbo volt! 2000 cc sor 4 ,600 le.   A juniorba meg az 1400 cc sor 4 turbo ,400 le  ..mentek.
De volt nem turbós is. A hivatalos túraautó bajnokságon 77, 78 -ban a turbók mentek!
A nem turbós: 2000 ccm és 310 le.  
Más más tuning cégeknél persze eltérőek az értékek (le).

BOGE!  huh
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:46:19 pm írta Promega » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3998 Dátum: 2009. január 15. 00:23:01 am »

http://forums.autosport.com/showthread.php?s=&postid=3277299#post3277299

Egy két infó, kép. 02-eseknek izgi is lehet. Ez a blokk már 02-ben is volt?  wall

Itt is van egy két érdekesség. Amúgy más is ilyen idióta, hogy komplett másik futóművet tesz be 21-be hátra, csak e34 -ét Tongue

http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?t=6414&postdays=0&postorder=asc&start=30
http://www.ccbmwuruguay.com/foro/viewtopic.php?id=305&p=1  Sok Group 5. kép
Érdemes mind két fórum gr.5 topicját végignyálazni! Főleg a uruguay-it!!!!  2014

Amúgy M12 a típuskód! (és van még ahonnan ezek a képek jöttek  Wink)


* e21320eng1bol2.jpg (40.52 KB, 500x301 - megtekintve 1375 alkalommal.)

* e21320eng2bcg5.jpg (52.99 KB, 500x325 - megtekintve 1349 alkalommal.)

* 2000577324297600205_fs.jpg (54.8 KB, 585x390 - megtekintve 1406 alkalommal.)

* head_cam_1.jpg (61.71 KB, 535x600 - megtekintve 1364 alkalommal.)

* head_cam_2.jpg (47.31 KB, 423x480 - megtekintve 1340 alkalommal.)

* DSC05923.jpg (107.94 KB, 850x637 - megtekintve 1372 alkalommal.)

* 126-2659_IMG.jpg (99.63 KB, 800x600 - megtekintve 1452 alkalommal.)

* DSC06003.jpg (101.25 KB, 850x637 - megtekintve 1334 alkalommal.)

* bmw_motor_img_1093-b.jpg (66.67 KB, 800x531 - megtekintve 1336 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 15. 02:39:56 am írta Indy » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3999 Dátum: 2009. január 15. 23:08:51 pm »

Hát igen. Végső álmom egy m12 a fehérkébe. Évekig álmodoztam egy S14-ről...összejött. Úgy érzem az M12-re évtizedekig kell várnom...de inkább marad csak álom. Anno KF küldött egy linket, eladó M12-ről. Nem akarjuk tudni az árát. Igazából már el is felejtettem, mert az a kategória, ami nálunk nem igazán játszik, talán a BMW M1 klubban.
Amúgy full m10 alapú, de fogaskerék vezérlés, kéttengely, szárazkarter, Kugelfischer labsúber hengerenként és minden földi jó, ami akkor elérhető volt. Szintén keresztáramú, de amint Azt S1 koléga is írta fordítva, mint azt a BMW-nél megszoktuk. Ennek pontos okára még nem találtam rá, csak annyit tudok, hogy a pályaversenyek java részében, a boxban a kocsi jobb oldalán található a box (kivéve a fordított irányú versenyeken). A kipuff ezen az oldalon van, a boxban megbolondulnak (mert hogy oldalt jön ki a kipu, álltalában) és szerelni is jobb így. Ezt nem a BMW-nél olvastam, tehát ez igaz is lehet, meg nem is. Más utalást erről nem találtam:(

Az iromány sajna késik, mert a cégünknél most volt ISO hosszabbítás, sok a dolgom vele, szombattól pedig 2 hétre megint el kell tűnnöm:( Utána nekifekszem és 3-4 nap alatt lezavarom a maradékot.
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #4000 Dátum: 2009. január 16. 13:07:40 pm »

Elég durva esés a D1ben  Shocked
De ami számomra mégdurvább az a gép ereje! Báááz nézzétek meg a belső felvételt, hihetetlen, hogy negyedikben sehol sem akar megtapadni az autó!!  shocked Azéé 5ben már megtapad, de ott is húz nem kicsit  Tongue

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=653

 
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4001 Dátum: 2009. január 16. 22:24:12 pm »

Hát ez nem jutott messzire! Gondolom új építés.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:48:00 pm írta Promega » Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #4002 Dátum: 2009. január 17. 16:06:48 pm »

volt egy pár m12... nézzük csak:

m12, m12/4 1600/2000ccm sportkocsi (Chevron), Formula2 (Lola/dornier)
m12/2 1600ccm Formula2 (Dornier)
m12/5 2000ccm tanulmánymotor fejlesztéshez
m12/6 2000ccm Formula2 (March)
m12/7, m12/8 2000 March 320 túraautó Gr.5
m12/9, m12/11 2000/2100ccm 320 túraautó IMSA (McLaren)
m12/10 2000ccm hajómotor
m12/12 1425ccm 320 túraautó Gr.5
m12/13 1500ccm Formula1
m12/14 2000ccm IMSA, GTP
 
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:48:32 pm írta Promega » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #4003 Dátum: 2009. január 21. 21:05:23 pm »

http://users.atw.hu/komirally/videok.htm

tudom hogy sokak szemébe csak szar amatőr libakergető verseny,de egy nagyon hangulatos videó,kéretik letölteni a legalsót, KOMI rally 8. forduló,Ecsedi Ádám videója! remélem mindenkinek tetszeni fog! sm_68
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4004 Dátum: 2009. január 22. 10:58:14 am »

Utcára fogod  használni? Én eddig amikről olvastam, azok mind széthullottak 50-80 ezer km után.
Nem újítod fel inkább igényesen a motort?
ezt ne vedd leugatásnak, nem posztom a dolog!)
Mit jelent az, hogy széthullottak? Melyik részük? Én is 2.7-en töröm a fejem, ilyenről még nem hallottam Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:51:47 pm írta Promega » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4005 Dátum: 2009. január 26. 12:29:30 pm »

BOGE!

Én még várom a beszámolódat az M12-ről!  Wink  + minden jöhet ami group.5!!!!
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4006 Dátum: 2009. február 08. 00:16:28 am »

Még mindig várom  Evil remélem ...  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:52:14 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4007 Dátum: 2009. február 08. 11:50:14 am »

Boge most tuti, hogy az új dugóit passzintja be a helyükre. 2014
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:52:34 pm írta Promega » Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4008 Dátum: 2009. február 10. 11:54:28 am »

Totalcaron olvastam aztán utánanéztem a youtubeon.

http://www.youtube.com/watch?v=Sjzfg-ieDlM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=69oY1mKiXjc&feature=related

Baromi jó!  2014 2014

1000 x jobb mint a forma 1  laugh
Naplózva
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #4009 Dátum: 2009. február 13. 14:40:34 pm »

A gépek ugyan azok:
http://www.youtube.com/watch?v=z5-_kdeOg8E#
Illetve az "Amcsidakar"
http://www.youtube.com/watch?v=sLnbjwoe5aE#
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:53:19 pm írta Promega » Naplózva

Ősállat...
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #4010 Dátum: 2009. február 13. 22:44:12 pm »

Boge most tuti, hogy az új dugóit passzintja be a helyükre. 2014
Ha csak azt kellene:(
A baj nagyobb...és még nem látom a végét.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:54:54 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #4011 Dátum: 2009. február 13. 22:47:19 pm »

Totalcaron olvastam aztán utánanéztem a youtubeon.

http://www.youtube.com/watch?v=Sjzfg-ieDlM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=69oY1mKiXjc&feature=related

Baromi jó!  2014 2014

1000 x jobb mint a forma 1  laugh

Egy kihegyezett szívó sor4 hagjánál 8000-en, már csak két sor kihegyezett 4 henger hangja lehet szebb.....kb 8000-en afro
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4012 Dátum: 2009. február 13. 23:12:52 pm »

Örülök, hogy így látod.  Evil
http://www.youtube.com/watch?v=5q6Aq8rp4EU&feature=related#
Ez meg egy igen szépen sikerült esés.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:55:45 pm írta Promega » Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #4013 Dátum: 2009. február 14. 19:52:32 pm »

azt mondták nem lehetséges, de neki akkor miért sikerült??? b28 turbósítás
http://www.youtube.com/watch?v=Jeu7lDZAQ8o
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #4014 Dátum: 2009. február 14. 21:42:18 pm »

Idézet
Ha ezt mondá az úr, akkor így legyen vala  408   
Ez még nem S, hanem M kódos, ha jól tom.  huh  M12 ? nah jó. nem okoskodom.  Lips Sealed
S ,hogy mindenki tudja miről is van szó:

Ezt a modellt már láttam valahol.
Ja beugrott: még nem aranyszínű, de 1:1 arányban áll egy szinttel lejjebb  Evil

M12 motor most is van több darab eladó, 35000 euro.
« Utoljára szerkesztve: 2009. február 14. 21:53:56 pm írta Steam » Naplózva
jani E28
Vendég
« Válasz #4015 Dátum: 2009. február 25. 19:03:28 pm »

Hello
most találtam rá a forum-ra nagyon jó!
Lenne egy kérdésem  van egy e28-am  m20b20 motorral ,vagy egy M50 vagy M52 motort akarok belerakni. De külföldi papírosak ilyenkor mit lehetne tenni hogy legális legyen, műszakin is átmenjen vagy ez álom hogy legálisan meglehessen oldani.
Miket kell csinálni hogy át legyen íratva a motor?
Köszi
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4016 Dátum: 2009. február 25. 21:54:34 pm »

Teljesen legálisan nagyon macera. De meg lehet úgy oldani hogy ne lehessen belekötni vizsgán. Pl ha egészen véletlenül megsérülne a régi motorod motorszáma, akkor kaphat egy motorkódot, amit szépen bevésnek a forgalmiba, utána már olyan motort raksz bele amilyet akarsz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:56:47 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4017 Dátum: 2009. február 26. 16:02:44 pm »

Némi érdemi vitát szeretnék indítani szívóöntvény ügyben...

szerintetek melyik a "jobb" ?

"hagyományos" szívóöntvény:
Az ikerkarbi egyik ága eteti az 1 és 2-es, a másik ága a 3 és 4-es hengert



+ nagyjából egyenlő a szívócsövek hossza



"X" szívóöntvény:
az ikerkarbi egyik ága az 1 és 4, a másik  a 2 és 3 -as hengereket eteti.




- a szívócsőhosszak nagymértékben különböznek
+ a lehető legjobban el lehet választani a gázlengéseket, mert 1-1 ágon a 180 fokkal eltolva működő hengerek vannak

Kíváncsi vagyok a véleményekre! 
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #4018 Dátum: 2009. február 26. 19:28:06 pm »

Üdv!
Szerintem az első megoldás még mindig jobb mint a második.Már csak az egyenlő hossz miatt is.
A sorrend (gyújtás) amúgy is 1-3-4-2 ha jól tudom.Tehát mindkét esetben megvan az elkülönítés,de a közel azonos szívócsőhossz miatt a töltés sokkal jobb az első esetben.Szerintem.Az X-nél pont ez a baj.Az egyes hengerhez tartozó csőhossz sokkal rövidebb mint a négyeshez tartozó(vagy épp fordítva).
Én ebben látom a hátrányt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:01:30 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4019 Dátum: 2009. február 28. 15:09:43 pm »

Az elsőnél pont az a baj, hogy a gysorrend miatt 2 ütem szívás után 2 ütem "pihi" következik.
A másodiknál szívás, szünet, szívás, szünet.

És ha a másodiknál is egyanlő csőhosszak lennének?

Időközben az jutott eszembe, hogy a 4-2-1 kipuffleömlőknél is a két szélső, és a két belső van összeközösítve "először"...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:01:54 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!