V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4260 Dátum: 2009. november 19. 11:00:38 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4261 Dátum: 2009. november 19. 14:15:01 pm » |
|
Hú de jól néztek ki azok a kolbászok a tepsiben: )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:41:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4262 Dátum: 2009. november 19. 18:06:48 pm » |
|
Zabagép.....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4263 Dátum: 2009. november 19. 19:05:50 pm » |
|
Azért ne akard nekem bemesélni,hogy nem mozdult meg a beled a láttukra: )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:41:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4264 Dátum: 2009. november 20. 05:52:47 am » |
|
Én a karbisítást mint tuningot óvatosan említeném. Mivel már volt szerencsém karbikat faragni gyári és tuning motorokra is, az élményeim elég vegyesek. Ha gyárilag van egy fos karbid, akkor megéri a dupla vagy tripla, stb. ki hány hengerrel próbálkozik. A fogyi mindenképpen növekedni fog, cserébe lesz némi gyorsulás és (főleg ha tölcsérek is vannak) bődületesen jó hangja is lesz. Ha gyárilag JÓL működő befecskendezésed van és a motor is gyári akkor tutira felejtős, mert nem igazán lesz előnyösebb, max jól fog szólni. Ha viszont faragott a motor, akkor szinte csak ez az egy megoldás marad....esetleg programozható motor managemant, de ember legyen (meg fékpad (aki megtalálja az igazi beállításokat). Elhiszem hogy számos gyári típusnál nem volt szempont a legideálisabb, vagy inkább legerősebb verzió kitalálása amikor injektort alkottak rá, de a karbisítás sem feltétlen hoz többlet teljesítményt. Amit én a hideg és meleg időjárásban megszervezett versenyek közt kínlódtam, hogy a karbi jó legyen....no ez nem hiányzik. A fúvóka méretein kívül gyakorlatilag nulla állítási lehetőség volt azon a típuson:( Anno az M10 utcán 20-körül járt el, versenyen 50-60 között, most az S14 15-20 és versenyen kb.25. Az előbbi karbi, az utóbbi injektor. Az aránylag magas fogyasztás mindkét motor esetében a rövid áttételnek, meg a kevés parkettázásnak köszönhető Nem mintha érdekelne a fogyasztása, de abból a szempontból lényeges, hogy nem kell rettegnem, mikor fogy el az üzemanyagom. Minden hoszabb versenyen 1-1 faluban el kellett helyeznünk 1-1 kannát, mert az etapokat nem bírta volna ki. Számomra az igazi előnye a gyönyörű hangja volt, de pl. egy ilyen 4A1 jellegűnek, már bocsánat lófütty hangja sincs egy ikerkarbihoz képest, ergó én rá nem tenném. De a próbálkozás tiszteletre méltó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4265 Dátum: 2009. november 20. 11:04:07 am » |
|
Rengeteget lehet vele szívni, pöcsölni valóban és az én agymenésem szigorúan próba és érdekesség célú lenne De úgyis elméleti síkon marad csak Az meg tény,hogy sokkal karbantartás igényesebb egy 4A1,mint bármi más. 7500km-enként előírt tisztítás, ha indokolt akkor korrigálás, a hőmérséklet változásokat pedig kizárólag hibátlanul működő vákuum és levegőrendszerrel képes követni, felhasználása szigorúan utcára, hétköznapi, esetleg valamilyen szinten felhúzott használatra. Ami viszont tapasztalat,hogy amikor igazán JÓL működik -1 kezemen meg tudom számolni hány ilyen 4A1-el találkoztam eddig- ,akkor jobb a gázreakciója és az elgyorsítás, mint egy 1.3-as motronicnak De ismétlem mindenkinek , én UTCAI/HÉTKÖZNAPI autókban gondolkodom,nem sportban Húzok is ebből a topikból
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 20. 12:39:46 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4266 Dátum: 2009. november 20. 19:55:46 pm » |
|
Hát, nem is Neked szántam az óvva intést. Meg amúgy is jó szándékbul mondtam. Sajna az ikreken nincsen vákuum szabályozás Helyette van oboa Indytől felvetted már a cuccosokat?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:42:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4267 Dátum: 2009. november 20. 20:00:19 pm » |
|
Mindnyájunknak igaza van ,Itt konkrétan az M70,esetleg a nagyobb M60-ok vonatkozásában értettem,ennyi hengerhez balgaság lenne a duplákkal hokizni,1 nagyot a közepébe,azt hadd szójj'on! A mindennapi 750-be csak a kéziváltósítás miatt néztem utána,elvileg ezek a karbik odaát megfelelnek minden környezetvédelmi normának,a lehető legegyszerűbbek,legmaszívabbak.Láthatóan különböznek a félverseny karbik az utcaiktól,tulajdonképpen az odaát kapható összes V8-hoz kapható náluk szívósor,mármint a megfelelő karbijukhoz,és 15-25% plussz kalóriát ígérnek,ha bepattintod.Nem hinném,hogy megtehetnék,hogy kamuznak.Igaz odaát a fogyasztás nem mérvadó,valószínűleg az ekkora motorok nem annyira érzékenyek a hőmérsékletre,mint az M10. Azért is csábító a dolog,mert rengeteg elektromosság kihagyható,amolyan pjúr pávör lenne a hobbiautó.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4268 Dátum: 2009. november 22. 07:54:42 am » |
|
A Holley nagy név, biztosan jó. Azonban egy ami blokkot ne hasonlítsunk össze egy európaival. Ha egy aránylag nagy fordulatú, magas kompressziós, komoly tengelyes blokkra kérsz karbit, akkor nagy valószínűséggel mást, vagy teljesen másképp beálítottat fognak ajánlani. Egy jó karbi egyszerű mint a faék. Kezedbe veszed, feltöltöd benzinnel az úszóházat, elfordítod a pillangókat és kb 2m-re injekciós tűnyi vastagságú benzincsíkot kell hogy nyomjon, mindenféle ketyere nélkül. Ettől a kocsid még nem fog jobban menni, de ha a moci fel van húzva, akkor tutira ellátja benzinnel és a hengerenkénti pillangóknak köszönhetően levegővel is. Ránézésre ez a Holley sem egy tömény elektronika és vákuum, tehát hasónlóképpen működhet, talán van alapjárati és gyorsító része is, hogy szebben vegye a fordulatot, de ennyi. Nagy igazság, hogy a V motorra egyszerűbb egy ék alakú öntvényt felcuccolni és a tetejére egy Holley-t. De pl. a nagyobb fordulatú európai tesók, elfelejtették a különböző hosszúságú szívócsonkot és a tekervényeket, a Ferrári, a Lotus, a Lamborghini, stb már Weberrel nyomult 30 évvel ezelőtt is. Egy percig nem állítom, hogy nem lenne jó a Holley, de vannak dolgok amikhez ragaszkodnak az amik, mint pl. az angolszász méretezésű csavarok. Na ez konkrétan jó szar!! De azért már szivárognak a metrikus csavarok bőségge!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4269 Dátum: 2009. november 22. 13:35:13 pm » |
|
Igen,nem fog jobban menni,az M70 vonatkozásában az egyéb kasztniba való beépítés vonatkozásában írtam,mint leegyszerűsítő eszköz.Valószínű,hogy részemről jódarabig fikció marad a 350,több okból is,az első,és leghúzósabb indok,hogy a megépítésén kívül,mire legális lenne,értelmetlen mennyiségű pénzbe kerülne,már nem lennék pionyír vele,és sorolhatnám. Ami reális,mert mindenképpen akarok egy /relatíve/bivaj E21-et,a lehető legköltséghatékonyabban,erre most azt mondom,hogy egy 320 vásárlása,mellé egy E34 525i,természetesen M20-al,az M30B35 is jó választás,de amibe kerülne az M30-at fszájúú berakni az E21-be,az vagy 2kiló(szerintem)azt inkább az M20-ra/ba önteném,ettől nagyjából gatyába rázódna az M20,kapna egy tengelyt,egy progizást hozzá,esetleg egy kipufogórendszert is/csak,hogy hallatszódjon is mi van a gépházban/,ez így 200-220le,ez már értékelhető a számomra(tudom ,azért írtam,hogy a számomra ),ez a terv.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:43:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4270 Dátum: 2009. november 22. 13:40:37 pm » |
|
Nekem is hasonló terveim vannak! Az egyetlen probléma, hogy az M20B25-ök elkezdtek fogyni az utóbbi időben...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:43:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4271 Dátum: 2009. november 22. 13:50:00 pm » |
|
Olyannyira elkezdtek,hogy kb. 4 hónapja nem találok.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4272 Dátum: 2009. november 22. 13:53:28 pm » |
|
Akkor lehet marad a gyári motor tuningja...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4273 Dátum: 2009. november 22. 14:14:41 pm » |
|
Hé Mr!! Tudok egy embert, aki angliában nyomja, ott most (szinte) minden M3 cucc bagó...meg nem M3-is. Vagy azt vagy semmit a géptető alá. 3.0 filléreké, 3.2 már jó áron van. Jó vadászatot!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4274 Dátum: 2009. november 22. 14:53:04 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4275 Dátum: 2009. november 22. 15:10:40 pm » |
|
Hé Mr!! Tudok egy embert, aki angliában nyomja, ott most (szinte) minden M3 cucc bagó...meg nem M3-is. Vagy azt vagy semmit a géptető alá. 3.0 filléreké, 3.2 már jó áron van. Jó vadászatot!!! Köszi,de ha valamivel nem vesződnék E21-be az az M-es motor. Ha majd ez kész,akkor használni akarom ,és majd ha kevésnek érzem,akkor kap az M20 egy szijjhajtású segédberendezést,de M-es motor az kizárt. De gyanús,hogy jódarabig elég lehet a 200-220 le is,ill. szívóban is van még benne 40-60 le,meg azért mire egy M3 E36 hazaér angliából,kibontódik a motor,beépül az E21-be,az elektronikával eggyütt,meg minden az min. 2 millkó,ami/számomra/komolytalanná teszi az egészet. Ha a gyári M20-at meglökném 0.8-1.0bárral már többet tudna mint a 3.2M-es,és az kb. 700e. ft-ból meglenne. Szerinted? Még megjegyezném,hogy a 300+lóhoz már igen komoly módosításokat kellene eszközölni az E21 fék-futómű rendszerén.Is. A 220le-ig szerintem kiszolgálna a donor 525i fékje,difije,kardánja,hűtője,de csak eddig.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4276 Dátum: 2009. november 22. 15:31:56 pm » |
|
Bátya!! Te nagyon nem jó helyen keresel M3 motorokat!!!! Amúgy meg mindek egy egész autó!!! 500-ért már egybe motor van!!! Ne mondd hogy ez sok. Én szem szerint 25-öt be nem tennék, akkor ott egy 323, az legalább gyári, nem kell faragni, retegni, papírozni stb. csak jó tanács.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:44:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4277 Dátum: 2009. november 22. 15:38:50 pm » |
|
Szétokádott szar van mindig.Sajnos...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4278 Dátum: 2009. november 22. 15:43:18 pm » |
|
Hát igen. Ha én belevágnék egy autó építésbe, én sem egy agyonnyomott mocit lógatnék be, aminek a torka is véres. Viszont venni egy olcsót és felújítani, az nem rossz gondolat. Akkor legalább zsír lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4279 Dátum: 2009. november 22. 15:45:31 pm » |
|
Bátya!! Te nagyon nem jó helyen keresel M3 motorokat!!!! Amúgy meg mindek egy egész autó!!! 500-ért már egybe motor van!!! Ne mondd hogy ez sok. Én szem szerint 25-öt be nem tennék, akkor ott egy 323, az legalább gyári, nem kell faragni, retegni, papírozni stb. csak jó tanács.
Jó,akkor mennyiért lesz otthon egy M3?Másfél?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4280 Dátum: 2009. november 22. 15:50:31 pm » |
|
Hát igen. Ha én belevágnék egy autó építésbe, én sem egy agyonnyomott mocit lógatnék be, aminek a torka is véres. Viszont venni egy olcsót és felújítani, az nem rossz gondolat. Akkor legalább zsír lesz.
Ez nem saját részre lenne, hanem munka. Igazából egy B25 hengerfej, szívósor, kábelköteg is elég lenne, mert fűzött blokkom van itthon. A jó alapmotor inkább a veztengely és egyéb perifériák miatt kellene, amik új ára már irreálisan megdobja az építés költségét.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4281 Dátum: 2009. november 22. 16:03:03 pm » |
|
Jó,akkor mennyiért lesz otthon egy M3?Másfél?
Nem tudom, nekem nem kellene egy jobbkormányos kocsi!! Másfélé amúgy itthon is van M3, több is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4282 Dátum: 2009. november 22. 16:03:50 pm » |
|
Ez nem saját részre lenne, hanem munka. Igazából egy B25 hengerfej, szívósor, kábelköteg is elég lenne, mert fűzött blokkom van itthon. A jó alapmotor inkább a veztengely és egyéb perifériák miatt kellene, amik új ára már irreálisan megdobja az építés költségét. Az shit. Szétversenyezték a legtöbb b25-öt:(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4283 Dátum: 2009. november 22. 16:04:57 pm » |
|
Ez nem saját részre lenne, hanem munka. Igazából egy B25 hengerfej, szívósor, kábelköteg is elég lenne, mert fűzött blokkom van itthon. A jó alapmotor inkább a veztengely és egyéb perifériák miatt kellene, amik új ára már irreálisan megdobja az építés költségét. Idén 3 db M20B25öt építettem. Mindegyikben kellett vezérműtengelyt, összes himbát cserélni. A szelepvezetők ill szelepek szintén cserések voltak. Nem olcsó mulatság.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4284 Dátum: 2009. november 22. 16:09:01 pm » |
|
Idén 3 db M20B25öt építettem. Mindegyikben kellett vezérműtengelyt, összes himbát cserélni. A szelepvezetők ill szelepek szintén cserések voltak. Nem olcsó mulatság.
Himba nincs az S14-ben, de a többit én is cseréltem. Illetve csak 1 tengelyt. De legalább tudom hogy minden OK. A használt az használt!! Nagy mázli kifogni egy tutira jót!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4285 Dátum: 2009. november 22. 16:12:32 pm » |
|
Megrendelésnél az ilyesmi nem rajtam múlik, tudom én is mit kéne, csak kérdés,h mit tud finanszírozni a megrendelő. Azt hozzátenném,hogy ebben az esetben sima, utcai motorról lenne szó.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4286 Dátum: 2009. november 22. 16:33:39 pm » |
|
OFF
ha valaki tud eladó b25-öt /Steam, Boge/, írjatok léci!!! köszöntem!
ON
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4287 Dátum: 2009. november 22. 16:38:51 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4288 Dátum: 2009. november 22. 16:41:53 pm » |
|
Akkor az "értetlen" Trabence kedvéért. NEM SZÉTHAJTOTT,SZTRITRÉSZINGES MOTOR KELL!!!!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:24:29 pm írta collins »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4289 Dátum: 2009. november 22. 16:43:03 pm » |
|
Itt a sör,meg a csipsz...Apaaaaaaa,kezdődik: )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:24:40 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|