| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4290 Dátum: 2009. november 22. 16:49:10 pm » |  | 
 
 Én nem emléxem hogy Collins irt volna hogy ez nem kell neki... Ezexerint én is vaksi vagyok... Különben is lehet hogy egy megkímélt német kocsi amiből M30 vagy M50/ 52 motor érkezése miatt kiesett keveset futott moci    Meg kell nézni/hallgatni sosem lehet tudni UFF |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:24:49 pm írta collins » |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4291 Dátum: 2009. november 22. 16:55:41 pm » |  | 
 
 Nem is az a baj, ha rúgják neki, hanem hogy b*sznak rá. Tipikus, vegyünk "nagy" motort (kinek mi a nagy) belelógatjuk, oszt tőgáz. Egyszer vettem egy b27E30-at télire. Első dolgom egy olaj+szűrők cseréje volt. Nem is volt vele baj. Persze egy olajcsere nem old meg mindent, de egy szelepdekli levétel és egy olajvizit bünti előtt sok mindent elárul egy motor mivoltáról. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:25:00 pm írta collins » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Steam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 259
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4292 Dátum: 2009. november 22. 17:05:57 pm » |  | 
 
 OFFha valaki tud eladó b25-öt /Steam, Boge/, írjatok léci!!! köszöntem!
 ON
 
 Sok jóval nem tudlak kecsegtetni, irreális árakat, 130-150e kérnek általában a motorokért. A tapasztlatom az, h mindegyikbe bele kell nyúlni és ha már belenyúlsz.... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Steam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 259
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4293 Dátum: 2009. november 22. 17:07:06 pm » |  | 
 
 Erre én is rárepültem, a gyerek csak a fűzött blokkért kér 45öt.... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6106
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4294 Dátum: 2009. november 22. 18:46:30 pm » |  | 
 
 Ezt például 160-180e körül már hoznám is,csak a sperr,alufelni,vagy 60ropi.http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_i_525i_sperrel_-3387364 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4295 Dátum: 2009. november 22. 19:22:08 pm » |  | 
 
 Hé Mr!!  Tudok egy embert, aki angliában nyomja,         ott most (szinte) minden M3 cucc bagó...meg nem M3-is. Vagy azt vagy semmit a géptető alá. 3.0 filléreké, 3.2 már jó áron van.  Jó vadászatot!!!   Ezzel csak az a baj hogy nem lesz ember aki az m3 motort e21 bodéban beindítja neked. Illetve az s50b30 -at még be lehet, de az újabbak gyári elektronikával nem fognak életre kelni. Programozható elektronikával meg nem tudod nomálisan megvezérelni a vanost, úgy hogy a motor hozza a gyári értékeket. Bár Tibisznek beindították az s54 -et a gyári elektronikával az e30 bódéban, de inkább nem írom le mennyit kért érte a csávó... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4296 Dátum: 2009. november 22. 19:27:23 pm » |  | 
 
 OFF
 
 ha valaki tud eladó b25-öt /Steam, Boge/, írjatok léci!!! köszöntem!
 
 
 ON
 
 MInek neked B25?    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4297 Dátum: 2009. november 22. 20:11:15 pm » |  | 
 
 Ezzel csak az a baj hogy nem lesz ember aki az m3 motort e21 bodéban beindítja neked. Illetve az s50b30 -at még be lehet, de az újabbak gyári elektronikával nem fognak életre kelni. Programozható elektronikával meg nem tudod nomálisan megvezérelni a vanost, úgy hogy a motor hozza a gyári értékeket. Bár Tibisznek beindították az s54 -et a gyári elektronikával az e30 bódéban, de inkább nem írom le mennyit kért érte a csávó...
 Ha jól számolom az RTE-be 5 M3 moci van, kettő 3.2 és három 3.0. Talán 1db van gyári bódéban    Kettőt Salgótarjánban raktak be   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 20:17:01 pm írta Boge » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4298 Dátum: 2009. november 22. 20:20:54 pm » |  | 
 
 És megy rajtuk a vanos? |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:46:42 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4299 Dátum: 2009. november 22. 21:20:27 pm » |  | 
 
 Mérget nem vennék rá, mert meg sem kérdeztem, részemről magától érthetődik, különben komoly gond lenne a kocsi menetteljesítményével. De rákérdezek hétfőn egészen konkrétan. Amúgy compival és köteggel együtt vették a mocit (legalább is az egyiket tutira), nem okozhat gondot az életre keltése. Mind a két csákót megkérdezem.  |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:46:50 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #4300 Dátum: 2009. november 22. 21:49:00 pm » |  | 
 
 A Vanos ma már nem probléma, inkább csak a hangolása    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4301 Dátum: 2009. november 22. 22:15:47 pm » |  | 
 
 Én sem úgy értettem hogy egy jobb programozható elektronika ne adna rá lehetőséget, csak ki az aki fel is tudja úgy progizni hogy jól működjön.  |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:23:45 pm írta collins » |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #4302 Dátum: 2009. november 22. 22:18:17 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:23:55 pm írta collins » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4303 Dátum: 2009. november 22. 22:25:42 pm » |  | 
 
 MInek neked B25?   Nem az E21-be lenne. Az nem erre van. E30-ban trónolna, előkelő helyen!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4304 Dátum: 2009. november 23. 14:12:15 pm » |  | 
 
 Na Uraim! Minkéd tarjáni kocsi gazdája személyes jóbarátom, a kocsikat itt kötötték be és MEGY a VANOS!!!Azalábbi hibakódokat dobja ki a diagnosztika:
 
 -klíma kopresszor relé szakadás
 mi a picsának klíma, ez nam dakar
 -hűtőventillátor relé szakadás
 az meg kézi kapcsolású
 -levegő kopresszor f*szom tudja milyen kód
 nem gyári a kipuff, nem izgat a károsanyag kibocsájtás a verseny ideje alatt, nem kap pótlevegőt a rendszer, hogy átmennyen az Euro III-on
 
 Ennyi a hiba össz-vissz!!!
 
 A legende szerint XY-nak EVS nélkül is megy, de mivel nem cimbi, nem árul el részleteket. Ezt nem tudom megerősíteni.
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #4305 Dátum: 2009. november 23. 14:30:19 pm » |  | 
 
 Az E36-os motoroknál nincsen probléma gyári ECU beindításával, csak a késöbbiekkel pl e46...... a gyári ECUval.
 
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:48:07 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4306 Dátum: 2009. november 23. 14:42:36 pm » |  | 
 
 Tudom, E46 mociról van szó. A többi amúgy nem Whistlerrel, nem Vemsz és nem más programozhatóval kelt életre. Saját compival!
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:48:24 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4307 Dátum: 2009. november 23. 14:45:16 pm » |  | 
 
 Ja bocs, nem EVS hanem a kulcsos balhé, nem értek hozzá mi a neve, maradok az E21-nél. A 3.0 és 3.2 dolgot is csak a többiektől tudom. Szóval k*rvára nem akadály a motor normális működésre bírása.Az s14-et Imike sztem 20 percen belül bekötötte, pedig ott is kb 40 kábel lógott minden felé. Most 5 vagy 6 van bekötve és No problemó!!
 Tudom más tészta.
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4308 Dátum: 2009. november 23. 14:52:39 pm » |  | 
 
 Én azért vettem egy komplett autót 300-ért, mert nem tudtam venni motort. De még így hogy egybe autót kerestem így is sokszor lyukra futottam. Ha az autóból csak 150-et, árulok ki, akkor is jól jártam. Ráadásul a B25 az a kategória, amit nem vennék meg beindítás nélkül. 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Steam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 259
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4309 Dátum: 2009. november 23. 18:26:01 pm » |  | 
 
 Ráadásul a beindítás sem garancia. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:48:59 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4310 Dátum: 2009. november 23. 18:41:38 pm » |  | 
 
 Én is ráb*sztam párszor. Azóta megfogadtam, hogy beindítható és kipróbálható motorért megadom a piaci árat, akár többet, de ami csak úgy van, az nekem egy zsák krumpli, max a felét éri, de inkább kevesebbet. Az S14-et is így vettem. Volt is vele baj, de így legalább megérte.  |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:49:11 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| c_sonty 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 228
								
								 | 
								|  | « Válasz #4311 Dátum: 2009. november 23. 18:53:56 pm » |  | 
 
 RTE-ben a piros Compactban is 3.0 S50 van. Működő VANOSsal, asszem a feketében is ugyan ez a felállás, de nem vennék rá mérget.  Egyébként van valakinek (vagy valakinek a szomszédjának az ismerősének a haverjának a nagybácsikájának) valami kép, technikai leírás a Prodrive-os E30 M3-ról?     <div><object width="420" height="339"><param name="movie" value="http://www.dailymotion.com/swf/x4mwn0 " /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><embed src="http://www.dailymotion.com/swf/x4mwn0 " type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="339" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always"></embed></object>Magic Bernardini-M3by LOCA-SPORT </div> |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4312 Dátum: 2009. november 23. 18:59:13 pm » |  | 
 
 Ne mérgezd Magad, a fekete teljesen más!!!A pirosról is tudok, de mivel az nem cimbié és én már nem hiszek el mindent elsőre, arról nem tudok tutit nyilatkozni.
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:49:33 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| c_sonty 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 228
								
								 | 
								|  | « Válasz #4313 Dátum: 2009. november 23. 19:11:14 pm » |  | 
 
 A piros az ismerőé azért tudom, a feketét meg csak hallottam, hogy az. De akkor mi duruzsol benne? M50?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4314 Dátum: 2009. november 23. 20:01:10 pm » |  | 
 
 Az, de Whistler a managemant, nem gyári. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:49:47 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4316 Dátum: 2009. november 24. 18:04:15 pm » |  | 
 
 Komoly a fejlesztés   A gyárinál kisebb lyukak letek csinálva a közdarabra. Gondolom a Holey-nak kisebbek a pillangói. Na ezt hívják anti tuningnak. Gondolom nem volt kéznél jól működő 4A1, sem olyan aki ért hozzá, aztán ez lett belőle. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:50:03 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #4317 Dátum: 2009. november 24. 19:00:55 pm » |  | 
 
 tudom lerágott csont, de m20b25 motort átfűzni 2.7-re mennyire érdemes,és mik kellenek hozzá? miket kell módosítani,és nem árt ha az elektronika is utána lenne írva? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4318 Dátum: 2009. november 24. 20:51:39 pm » |  | 
 
 Komoly a fejlesztés   A gyárinál kisebb lyukak letek csinálva a közdarabra. Gondolom a Holey-nak kisebbek a pillangói. Na ezt hívják anti tuningnak. Gondolom nem volt kéznél jól működő 4A1, sem olyan aki ért hozzá, aztán ez lett belőle.Az űber Holey.... nem mindent kell bevenni,ami csillivilli és a tengerentúlról jön... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6106
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4319 Dátum: 2009. november 24. 21:03:35 pm » |  | 
 
 Nanana,azért 2dolgot kizártnak tartok californiában,1. hogy nem találtak volna/tudtak volna venni jó/új 4a1-et,2. hogy a holleyval szarabb lenne mint a gyárival. Szerintem direkt szűkítették le a torkot,pont azért mert a holley torkai sokkal nagyobbak,mint az eredeti.Esetleg. Megjegyezném még,hogy ha nem is sokkal nagyobbak a holley torkai(szemre),attól még valószínű,hogy több levegőt képes átengedni,mint a gyári. Nem vitatkozni/kötekedni akarok,volt karbis 320/6-om,gyári karbival,teljesen jó volt.Nem hinném,hogy egy versenyautóba azért tesznek holleyt(pláne amerikában),hogy szarabb legyen,mint a gyári.     |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:50:24 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	|  |