fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4470 Dátum: 2010. február 02. 09:28:24 am » |
|
ááá.sok a macera.nem lesz IS.egyre inkább hajlok az m20b20-ra.azt egyszerübb megvalositani,és papirozni.az ugye ujj bölcsöt is jelent
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4471 Dátum: 2010. február 02. 10:37:48 am » |
|
az m20b20 már hathenger, azt hogy papírozod bele a 4 hengeres bódéba? Hivatalosan? regisztrációs adó és egyéb nyalánkságok, háát....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4472 Dátum: 2010. február 02. 10:41:53 am » |
|
köszönöm a tanácsokat.még 1 dolog játszik a fantáziámmal.m20b20 i.ha kevés akkor ha jol tudom át lehet füzni 23-ra
Hamarabb csinálsz 27-et, mint hogy találj JÓ 23i cuccokat... és E21-ben ideálisabb lehet a 4 heger. Boge sem véletlenül vált meg az M20-tól.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4473 Dátum: 2010. február 02. 10:43:05 am » |
|
ááá.sok a macera.nem lesz IS.egyre inkább hajlok az m20b20-ra.azt egyszerübb megvalositani,és papirozni.az ugye ujj bölcsöt is jelent
M20B20-hoz kell 6 hengeres bölcső (Ha gondolod van egy 1. szériásom), B23-asítani meg valamivel egyszerűbb, mert több hozzá az alkatrész, de akkor már miért nem egyből m20b25?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4474 Dátum: 2010. február 02. 10:46:24 am » |
|
az m20b20 már hathenger, azt hogy papírozod bele a 4 hengeres bódéba? Hivatalosan? regisztrációs adó és egyéb nyalánkságok, háát....
.e21-be létezett m20.a bodé miben különbözik?azt tudom hogy a 23-as más,már a futomü
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4475 Dátum: 2010. február 02. 10:50:21 am » |
|
Hamarabb csinálsz 27-et, mint hogy találj JÓ 23i cuccokat... és E21-ben ideálisabb lehet a 4 heger. Boge sem véletlenül vált meg az M20-tól.
Boge versenyautot épitett.neki számit a tömeg-le.arány is gondolom.meg hát bevallom szeretnék 6 hengert
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4476 Dátum: 2010. február 02. 10:53:23 am » |
|
M20B20-hoz kell 6 hengeres bölcső (Ha gondolod van egy 1. szériásom), B23-asítani meg valamivel egyszerűbb, mert több hozzá az alkatrész, de akkor már miért nem egyből m20b25?
egyenlöre még csak tervezés van,ha aktuális lesz megkereslek.azért nem b25 mert 130-140le a cél
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4477 Dátum: 2010. február 02. 11:01:24 am » |
|
köszönöm a tanácsokat.még 1 dolog játszik a fantáziámmal.m20b20 i.ha kevés akkor ha jol tudom át lehet füzni 23-ra
Te most én nem értelek. IS motor nem kell, mert lehet, hogy szar, átépítés drága, meg papírmunka. Most gondolkodol M20-on, ami igaz, hogy tovább fejleszthető, mint az IS, de lehet, hogy az is szar, átépítés ugyanúgy drága, meg sokkal több papírmunka. Egyébként elárulom, hogy a motorkódolás költsége 10000 eredetvizsga, 1200 Ft KPM engedély, 6000 új forgalmi, 6000 új törzskönyv. Ha autót veszel, akkor a plusz költség az 1200.- Ft.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4478 Dátum: 2010. február 02. 11:08:57 am » |
|
Te most én nem értelek. IS motor nem kell, mert lehet, hogy szar, átépítés drága, meg papírmunka. Most gondolkodol M20-on, ami igaz, hogy tovább fejleszthető, mint az IS, de lehet, hogy az is szar, átépítés ugyanúgy drága, meg sokkal több papírmunka. Egyébként elárulom, hogy a motorkódolás költsége 10000 eredetvizsga, 1200 Ft KPM engedély, 6000 új forgalmi, 6000 új törzskönyv. Ha autót veszel, akkor a plusz költség az 1200.- Ft.
Mint érdekesség, a kódolás az éppen idén év elején változott meg, nincs ragasztott kód, hanem fotózgatás, és a forgalmiba záradéknak írják be. Szóval az új motorral kell menni kódoztatni, mert az kell hogy a fotókon is szerepeljen. Legalábbis itt ezen a környéken. Aztán ha hengerszám is változik akkor az már necces. Amennyiben a motorsz@m természetes elhasználódás miatt vált részlegesen vagy teljesen olvashatatlanná, akkor a motor típusazonosítóját meg kell állapítani. A nyilvántartásban és a Műszaki adatlapon a megállapított típusazonosítót kell megadni. A nyilvántartásban és a Műszaki adatlapon egy záradékot kell feltüntetni, ami utal arra, hogy a motoron a motorsz@m a magyarországi forgalomba helyezés után, természetes elhasználódás következtésben vált olvashatatlanná. Záradék: „motorsz@m természetes elhasználódás miatt olvashatatlan.” kódja: 180 Amennyiben a motorsz@m megváltozásánál az idegenkezűség gyanúja merül fel, akkor büntetőeljárást kell kezdeményezni. Az eljárást csak a nyomozó hatósági eljárás befejezése után, a bűntető eljárást lezáró határozat alapján lehet folytatni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 02. 11:13:33 am írta GabStarDeLuxe »
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4479 Dátum: 2010. február 02. 11:16:14 am » |
|
Te most én nem értelek. IS motor nem kell, mert lehet, hogy szar, átépítés drága, meg papírmunka. Most gondolkodol M20-on, ami igaz, hogy tovább fejleszthető, mint az IS, de lehet, hogy az is szar, átépítés ugyanúgy drága, meg sokkal több papírmunka. Egyébként elárulom, hogy a motorkódolás költsége 10000 eredetvizsga, 1200 Ft KPM engedély, 6000 új forgalmi, 6000 új törzskönyv. Ha autót veszel, akkor a plusz költség az 1200.- Ft. [/quote .
na jolvan asszem alszom még párat a dologra.az biztos hogy minden használt motorban van riziko
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4480 Dátum: 2010. február 02. 11:22:35 am » |
|
Mint érdekesség, a kódolás az éppen idén év elején változott meg, nincs ragasztott kód, hanem fotózgatás, és a forgalmiba záradéknak írják be. Szóval az új motorral kell menni kódoztatni, mert az kell hogy a fotókon is szerepeljen. Legalábbis itt ezen a környéken. Aztán ha hengerszám is változik akkor az már necces.
Már 2-3 éve sem volt. Ha szépen nézel a KPM-esre és elmondod, hogy az autó lakatosnál van, viszont neked át kell íratni, akkor be sem kell vinni fotózni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4481 Dátum: 2010. február 02. 11:24:26 am » |
|
M10-ről M20-ra átalakítás: Szükséges dolgok: Motor Váltó Kardán Difi Bölcső Vízhűtő Motortartóbak Komplett kipuffogó rendszer. Ha karbis volt előtte akkor injektoros motor esetében, elektromos AC Még egy benzincső kell a kocsi aljára (visszafolyócső) üzemanyag szintjelző, injektoros E21-ből Akumlátor tartó áthelyezése a másik oldalra, vagy a csomagtartóba.
Én ezt a munkát nem vállalnám el 80.000Ft alatt, és ez csak a munkadíj, és csak arra az esetre vonatkozik, ha mindenből a belevalót hozod. Gondolok ilyenre, hogy a váltó E21 spirálkihajtásosé, a kipuffogó pl E21-é, a motortartóbak E21-é, a hűtő E21-é, stb... Ha már faragni kell valamit hozzá, akkor még több!
Ennek tükrében tessék gondolkodni, azt hiszem nem elvarázsolt árat írtam, de az autószerelő kollégáktól várom a véleményeket.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4482 Dátum: 2010. február 02. 11:38:06 am » |
|
akkor tehát az adott teljesitmény növekedéshez.elég rögös ut vezet .igen jobb lessz ha belátom.nem ér ennyit az egész
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4483 Dátum: 2010. február 02. 11:41:47 am » |
|
Már 2-3 éve sem volt. Ha szépen nézel a KPM-esre és elmondod, hogy az autó lakatosnál van, viszont neked át kell íratni, akkor be sem kell vinni fotózni.
Aha, szóval akkor csak itt ilyen lassúak. Csak nem kell átiratnom...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 02. 11:45:47 am írta GabStarDeLuxe »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4484 Dátum: 2010. február 02. 11:56:37 am » |
|
M10-ről M20-ra átalakítás: Szükséges dolgok: Motor Váltó Kardán Difi Bölcső Vízhűtő Motortartóbak Komplett kipuffogó rendszer. Ha karbis volt előtte akkor injektoros motor esetében, elektromos AC Még egy benzincső kell a kocsi aljára (visszafolyócső) üzemanyag szintjelző, injektoros E21-ből Akumlátor tartó áthelyezése a másik oldalra, vagy a csomagtartóba.
Én ezt a munkát nem vállalnám el 80.000Ft alatt, és ez csak a munkadíj, és csak arra az esetre vonatkozik, ha mindenből a belevalót hozod. Gondolok ilyenre, hogy a váltó E21 spirálkihajtásosé, a kipuffogó pl E21-é, a motortartóbak E21-é, a hűtő E21-é, stb... Ha már faragni kell valamit hozzá, akkor még több!
Ennek tükrében tessék gondolkodni, azt hiszem nem elvarázsolt árat írtam, de az autószerelő kollégáktól várom a véleményeket.
Én maximálisan egyetértek.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #4485 Dátum: 2010. február 02. 13:21:34 pm » |
|
M10 tuningolásáról tudnék mesélni én is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4486 Dátum: 2010. február 02. 13:59:38 pm » |
|
130-140lovat szeretne a kolléga,ahhoz ezek nem kellenek,de tényleg öregszem :(egyre többet nézegetem a vektrákat,passatokat,mondeókat............ Erre az állapotra nem az "öregedés" szót használnám épp... )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4487 Dátum: 2010. február 02. 14:06:43 pm » |
|
Te most én nem értelek. IS motor nem kell, mert lehet, hogy szar, átépítés drága, meg papírmunka. Most gondolkodol M20-on, ami igaz, hogy tovább fejleszthető, mint az IS, de lehet, hogy az is szar, átépítés ugyanúgy drága, meg sokkal több papírmunka. Egyébként elárulom, hogy a motorkódolás költsége 10000 eredetvizsga, 1200 Ft KPM engedély, 6000 új forgalmi, 6000 új törzskönyv. Ha autót veszel, akkor a plusz költség az 1200.- Ft.
Egy "hagyományos" motorkódolásé..Nade egy 4 hengeres helyére egy 6-oshoz már kell puszi s bevizsgáló is, de ez még cvalószinüleg kevés, mert azért műszakin is kibukhat a dolog...M10b20 sajnos ritka, jóállapotú meg mégegyszer olyan ritka...Egyébként szerintem egyszerűbb lenne lekönnyítened a kocsid, és már olyan, mintha 140 lovad lenne...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4488 Dátum: 2010. február 02. 14:08:48 pm » |
|
Már 2-3 éve sem volt. Ha szépen nézel a KPM-esre és elmondod, hogy az autó lakatosnál van, viszont neked át kell íratni, akkor be sem kell vinni fotózni.
Ha lakatosnál van, akkor kimennek, mert fotó nélkül nem lehet dokumentálni.Mellesleg a KPM-eshez feleségül is mehetsz akár, akkor se tud csinálni semmit, mert már az NKH intézi..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4489 Dátum: 2010. február 02. 14:11:11 pm » |
|
M10-ről M20-ra átalakítás: Szükséges dolgok: Motor Váltó Kardán Difi Bölcső Vízhűtő Motortartóbak Komplett kipuffogó rendszer. Ha karbis volt előtte akkor injektoros motor esetében, elektromos AC Még egy benzincső kell a kocsi aljára (visszafolyócső) üzemanyag szintjelző, injektoros E21-ből Akumlátor tartó áthelyezése a másik oldalra, vagy a csomagtartóba.
Én ezt a munkát nem vállalnám el 80.000Ft alatt, és ez csak a munkadíj, és csak arra az esetre vonatkozik, ha mindenből a belevalót hozod. Gondolok ilyenre, hogy a váltó E21 spirálkihajtásosé, a kipuffogó pl E21-é, a motortartóbak E21-é, a hűtő E21-é, stb... Ha már faragni kell valamit hozzá, akkor még több!
Ennek tükrében tessék gondolkodni, azt hiszem nem elvarázsolt árat írtam, de az autószerelő kollégáktól várom a véleményeket.
Konkrétan nem tudom, mennyi most egy szerelő rezsióradíjja, de minimum 4-5000 baráti áron..Na, akkor talán lehet számolni, ha kiderül mindez mennyi munkaóra..Természetesen a régi cuccok kibontása is benne van, nem is beszélve a komplikációkról...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4490 Dátum: 2010. február 02. 14:15:37 pm » |
|
akkor tehát az adott teljesitmény növekedéshez.elég rögös ut vezet .igen jobb lessz ha belátom.nem ér ennyit az egész Mindenesetre gondolj bele, ha a mostani motorodat normálisan felújjíttatod(esetleg lehet növelni valamennyit a köbcentin is biztosan, normális alkatrészeklből, normális szerelővel, akkor tudod, hogy újból indul a számláló benne, meglesz a gyári érték(illetve akár kevéssel több is), gondolom 10-20 lovat lehet vele nyerni, viszont az egy szinte új motor lesz..Namost ezt a vételáron felül egy másik motornál is illő eljátszanod.....Plusz még a papírmunka(ha legalizálni akarod)..Ami önmagábanse egyszerű menet, és rengeteget autóztam miatta, aztán leszartam..A Trabihoz volt hivatalos átépítési engedély, és tervdokumentáció, úgyis sok volt a menet ide-oda...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4491 Dátum: 2010. február 02. 16:40:36 pm » |
|
M10 tuningolásáról tudnék mesélni én is... Hallgatjuk!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4492 Dátum: 2010. február 02. 16:55:07 pm » |
|
Ezek a fotók egy amerikai talin készültek. Boge.
Még ezt. Ő állt a 21 mellett. Volt M1 is, de azt nem mentette, s sajnos az oldalt sem.
Amúgy színsémára ez sem lenne rossz a te gépedre! Persze nincsenek ekkora toldások rajta, mert ezzel az igazán nyerő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4493 Dátum: 2010. február 02. 17:14:22 pm » |
|
Valaki meg tudja mondani miért vannak a kis cápauszonyok a motorháztető két oldalán?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4494 Dátum: 2010. február 02. 17:32:37 pm » |
|
Valaki meg tudja mondani miért vannak a kis cápauszonyok a motorháztető két oldalán? Mert cápa: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #4495 Dátum: 2010. február 02. 18:23:25 pm » |
|
Hallgatjuk! 1 biztos,ha jó motort akar az ember,akkor sajnos meg kell venni a jó cuccokat hozzá!!! mese nincs...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4496 Dátum: 2010. február 03. 03:41:08 am » |
|
Valaki meg tudja mondani miért vannak a kis cápauszonyok a motorháztető két oldalán? Függőleges vezérsík, javítja az oldaltartást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4497 Dátum: 2010. február 03. 03:49:25 am » |
|
1 biztos,ha jó motort akar az ember,akkor sajnos meg kell venni a jó cuccokat hozzá!!! mese nincs... Ez velős volt Viktor Akkor nálad mi a recept? Vagy titkosak az összetevők? Nem kell listát írnod mi mennyibe került, mert az kurvára nem izgat. Nem tágítok! Mesét akarok! Azt mondtad tudnál mesélni M10 tuningról!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #4498 Dátum: 2010. február 03. 17:29:55 pm » |
|
Ez velős volt Viktor Akkor nálad mi a recept? Vagy titkosak az összetevők? Nem kell listát írnod mi mennyibe került, mert az kurvára nem izgat. Nem tágítok! Mesét akarok! Azt mondtad tudnál mesélni M10 tuningról! Akkor tuningoljunk! Nem akartam lejáratni magam,de ha nagyon akarod... Többször beleestem a gányolás csapdájába Bogénak igaza van a szakemberekkel kapcsolatban a legtöbb egy gané,tisztelet a kivételnek!!! Jópárszor megpróbáltam spórolni,igy mindíg az olcsóbb szakemberhez fordultam,vesztemre. Kezdem a karbiknál: Weber 45 /muszály árat írnom,hogy "Más" is tisztában legyen/ vételár 90 000ft. irány a szaki aki vetet velem fúvókát, keverőcsövet, meg minden szart. +40 000ft.alkatrész +5000-ért összerakja,de nem állítja be,mondván,hogy nincs hol tesztelni a bmw-t.Ekkor még nem volt gyanús. Elvittem máshoz beállítani. Forgott 8300-at!! 40km és elmosta a motort! Elviszem máshoz /Kálmán Tomihoz/nem bántom jó szakember, a váltómat ő rakta össze ami a mai napig tökéletes! De megnézi a karbit, Viktor ez szar:15 000ft. Nagynehezen elkeveredtem Martonvásárra a Kacsáriékhoz /az egyik lejobb weber dellorto szakik,szerintem/ szétszedik megnézik,majd kérdem,hogy sokba lesz??Hát kell alkatrész bőven!Mondom nekik,hogy tőletek vettem 40000-ért alkatrészt csak más rakta össze.Ezt biztos nem,ebben nincs új alkatrész!A legelső szaki már átb..tt 45 ropival. De mindegy,megcsinálják,most tuti a weberem!számla:90 000ft. Motor: Ismét gányolóművész. Elküld gépműhelybe,blokk hengerfej síkolni,vegyenek le ennyit+annyit,azt kész.Kifizetem,vissza a szakihoz. Lemaradt az egyik dekli,vigyem el ezt is.Húzzanak le belőle 1 tizedet.Jó elviszem.Közben elkészül a főtengely meg a lendkerék könnyítés +centír a Havassy-nál!Ez utóbbi 15000ft. nagyon korrekt ár,és kiválló minőség! Szaki kezdi összerakni a motort.Hív,viktor baj van:kijár a dugó a blokkból/és nem azért mert púpos dugó/.Na f@sza,megint gépműhely leszednek a dugóból is,megint fizetek.Összerakja 0.9-es fém hengerfejtömítéssel,ez most tuti. Motor éjfélre bent,de kipróbálni nem tudom a szomszédok miatt.Másnap már remeg a gyomrom milyen lesz,kimegyek a kocsival 50 méter motor megszorul!Hétvégén hegyiverseny-de nem nekem. Megint szétszedjük,hát hajtókarcsapágy.Zsírral lett összerakva,beszarás.Ismét összes tömítés csere stb. Végre összeáll a kocsi pár hét és megint hegyiverseny,itt már indulok,de a második versenynap elforralja a vizet és vége. ez egy 20ft-os alkatrész hibája. Most megint csapágyas,mire végre rájöttünk,hogy a hajtókar a ludas. 2 év kellett ahoz,hogy összeáljon a kocsi,azért az egy kicsit sok.Cserébe a sok szenvedésért ahol indultam az autóval és végigment:ott 1 és második voltam mindíg. -ha befejeztem a sírást akkor irok a hengerfejről is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4499 Dátum: 2010. február 03. 18:54:34 pm » |
|
Ez az Mi szerencsére egyből Martonvásárra vittük Mert én annyira értek a weber karbikhoz, hogy tudjam ,nem kéne hozzányúlnom. Hisz semmi tapasztalatom bennük. Nekünk is ők lőtték be. Hát ez a kijár a dugó, meg kemény sztory Persze ezek inkább szopások és kellemetlenségek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|