pic
Vendég
|
|
« Válasz #4950 Dátum: 2010. december 30. 10:30:29 am » |
|
Ez 4 szívótölcsér azt csók. Hol láttok ti itt szűrőt?
A képaláírást is nézd meg. Aztán Zottya válaszát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4951 Dátum: 2010. december 30. 10:31:42 am » |
|
Sztem ugyanannyiból ráraksz egy turbót az M50-re, mint a busa blokkra és akkor még BMW is marad... (Meg kicsit több nyomaték, ló)
Az nem jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4952 Dátum: 2010. december 30. 10:44:57 am » |
|
Az nem jó. Túl egyszerű, mi?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4953 Dátum: 2010. december 30. 10:59:57 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4954 Dátum: 2010. december 30. 11:19:58 am » |
|
Sztem ugyanannyiból ráraksz egy turbót az M50-re, mint a busa blokkra és akkor még BMW is marad... (Meg kicsit több nyomaték, ló)
Az M50 az egy fos egy japán sor négy gyorsaságihoz, maradjunk ennyiben. Az S50 már más tészta, ott már motorról beszélhetünk. Egy M50 vagy S50 turbósítás regiment sok pénz, mivel utcai motorok, messze nem erre tervezték. A szekvenciális váltó legkevesebb 2.5Millió, de inkább 4. Szóval van értelme. A gond, hogy a classic olajos GSX-R blokkhoz képest a Hayabusa pl. sokkal könnyebb, nincs úgy túlméretezve. Én attól tartok, hogy nagyon max 500Kg, az amit elbírna úgy hogy ütöd neki. Ehez csőváz és sok alu elem kellene, de természetesen elérhető súly, főleg mivel a motor-váltó kombóval máris nyersz cirka 150-200 kg-ot, konfigtól függően. Ha a fékrendszerbe is beletúrsz alaposan, tovább 50Kg-ot letudsz, de a bódé lesz a csúcs. Minden esetre nem egy 500 000Ft-os tétel egy ilyen kasztni:(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4955 Dátum: 2010. december 30. 11:29:32 am » |
|
Igen, tudom, hogy az M50 az semmi egy busa blokkhoz, de ha turbóval meglököd, akkor már édesmindegy. Pláne, hogy az M50 mondjuk jobban fogja bírni a strapát (nagyobb motor=hosszabb élettartam).
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4956 Dátum: 2010. december 30. 12:13:54 pm » |
|
Igen. Az M50 turbósítása semmi pénz, pikk pakk megvan, szinte gombokért. Hol élsz Te Szem? És most ne hozd példának Bránermájszter autóját, mert Roli igen sokat játszott vele, mire megbízható lett az M50 turbó. Úgy kb. 3 évbe került, mire lett egy használható, tartós konfig. Olyan könnyen vagdalóznak emberek motor turbósítással, ide oda építéssel, hogy az elképesztő. De kussolok, mert a motorsport nem az én területem
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4957 Dátum: 2010. december 30. 12:21:52 pm » |
|
Igen. Az M50 turbósítása semmi pénz, pikk pakk megvan, szinte gombokért. Hol élsz Te Szem? És most ne hozd példának Bránermájszter autóját, mert Roli igen sokat játszott vele, mire megbízható lett az M50 turbó. Úgy kb. 3 évbe került, mire lett egy használható, tartós konfig. Olyan könnyen vagdalóznak emberek motor turbósítással, ide oda építéssel, hogy az elképesztő. De kussolok, mert a motorsport nem az én területem De ki beszél itt arról, hogy olcsó? Nem mellesleg turbós M50 több van, mint turbós Hayabusa...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4958 Dátum: 2010. december 30. 12:45:02 pm » |
|
Túl egyszerű, mi?
Hááát, ezt is ő írta: CSAK! Mert szeretek szopni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4959 Dátum: 2010. december 30. 13:24:33 pm » |
|
Ha esetleg majd az E21-embe az M20,M10,M30,M70 motorokon kívül mást kezdenék el behekkelni,gyertek el páran,hozzatok sok sutit,vegaburgert,és mire már majdnem bekajáltam,jól belassulok,befáradok,és akkor vegyetek elő csákány nyeleket,és jól verjetek össze! Cudzuki blokk mi? BMW-be? Ménem vagy kia,vagy dévu?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4960 Dátum: 2010. december 30. 14:17:29 pm » |
|
Ha esetleg majd az E21-embe az M20,M10,M30,M70 motorokon kívül mást kezdenék el behekkelni,gyertek el páran,hozzatok sok sutit,vegaburgert,és mire már majdnem bekajáltam,jól belassulok,befáradok,és akkor vegyetek elő csákány nyeleket,és jól verjetek össze! Cudzuki blokk mi? BMW-be? Ménem vagy kia,vagy dévu? Jól gondold meg mit írsz, nehogy aztán számon kelljen kérnünk az ígéreted, amikor véletlenül majd egy régi v8 merga motort akarsz belógatni az E21-be!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4961 Dátum: 2010. december 30. 15:07:13 pm » |
|
Ha esetleg majd az E21-embe az M20,M10,M30,M70 motorokon kívül mást kezdenék el behekkelni,gyertek el páran,hozzatok sok sutit,vegaburgert,és mire már majdnem bekajáltam,jól belassulok,befáradok,és akkor vegyetek elő csákány nyeleket,és jól verjetek össze! Cudzuki blokk mi? BMW-be? Ménem vagy kia,vagy dévu? A BMW is megtanult normális motorkerékpár motort gyártani pár éve a K szériában. Jók az M-esek is, de horror. Amíg egy szekvenciális váltó és egy jó M-es motor nem jön ki öt millióból ha BMW, akkor erősen elgondolkodsz egy japánon, ami 500-ból akár mikor megvan. Érzed a különbséget?? Még a K széria is sokkal drágább a Suzukinál. Ráadásul nem véletlen, hogy az olajos GSX-R blokkok szarrá vannak túrva és bírják az olyan versenysportban, ahol igazán nagy teljesítményre van szükség: drag! Véleményem szerint a világ legjobban sikerült erőforrása. A poros nyomába sem jön semmi!!!!!! Amúgy ultra jellegű versenyautóról van szó, szerintem itt nem szégyen egy off motor. Bár én inkább formula autóba raknám. Hirdetnek időnként 7-8 százezerért formula gépeket, egyik-másik egészen jó. A biguli moci kirepülne, bele az olajcsászár és élmény a köbön. Mondhatni gokart nagyoknak! Anno kollégámmal a kispókjába terveztük ezt a kombót, de eladta a gépet. Az eredeti ötlet, miszerint ezt meg azt raknék az E21-be...utcára nem tökmindegy?? Egy jó karban lévő bármilyen széria vidáman mozgatja a bódét. A szar állapotról a tulajok tehetnek, nem a motor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4962 Dátum: 2010. december 30. 15:13:58 pm » |
|
Ja én nem raknék turbót sem, mert egy ultra könnyű bódé, ami mondjuk pályára van tervezve (a rally sokkal nehezebb), nem is igényelné. Szerintem a 600Kg-os bódéhoz a kb 150Le untig elég egy élményautózáshoz! A 300Le-s M3 több mint 1200Kg, szóval nem rossz kiindulás, ráadásul a kisebb súly, kezesebb is, tehát nekem az elgondolás tetszik. Ésszerűen nézve, 2 milliónál megállna a vége. Ennyiért nincs olyan M3 ami nem volt rommá törve és nem 3 nyomon fut. De ha van is, nem ugyanaz, főleg a váltó miatt. És ügye aki ment pályán széria M3 fékkel, az azt is tudja, hogy mire elég:( Jó kicsi az, de nem versenyautó. Ez viszont az lenne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4963 Dátum: 2010. december 30. 15:25:51 pm » |
|
A szívótölcsérekért sorry, nem olvastam vissza. Motor blokk E21 be. Értem én, hogy túlteng bennetek a nagy bmw-s öntudat, de!!! Boge megválaszolta már lényegében. Van egy kompakt alu blokk gyári 180 le-vel, 12.000 es fordulattal, egybekomponálva egy szekvenciális váltóval ami 6 sebességes! A turbózással nem dobálózom, de előbb tudnék rá turbót gyártani és kivitelezni, mint egy m50-re ,mert jobban fekszik ez a téma + erre megvan az ismerettségi köröm aki csinált már ilyet. Én ebben "élek" nekem ez átláthatóbb! Tudom mennyiért kapok haya blokkot, stb... Kéne tényleg egy ilyen túraautó, persze csak versenyzésre. Anno beszéltem erről Bogéval, akkor is a súlyt róttuk fel a blokk gyengéjére. Már mint hogy nem egy 1 tonna mozgatására tervezték a benne lévő szerkezeti elemeket, hanem max fél tonnára. Szívem szerint 1.1 olajos blokkból csinálnám, mert sz.tem jobban túlméretezett, mint a haya. Csak azt kapásból felkéne fúrni 1340 ccm-re (ez a legnagyobb méret). Egy wiseco dugó szett meg maga 200 e. Ennyiből meg még egy kicsiből már meg van egy jobb haya blokk sekváltóstól!!!! ÉS EZ A LÉNYEG!!!!!!!!!!!!!! Újabb projekt amit meg kell valósítani! Én beváltom az ígéreteimet, csak nagyon lassan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4964 Dátum: 2010. december 30. 15:34:46 pm » |
|
Nekem most így hirtelen az jutott az eszembe, ha már motorblokk, akkor BMW boxermotor. Nem elég, hogy könnyebb, de még jóval lejjebb is kerül a súlypont, pláne ha kardános, azt még könnyebb is lenne beépíteni.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4965 Dátum: 2010. december 30. 15:50:19 pm » |
|
A szívótölcsérekért sorry, nem olvastam vissza. Motor blokk E21 be. Értem én, hogy túlteng bennetek a nagy bmw-s öntudat, de!!! Boge megválaszolta már lényegében. Van egy kompakt alu blokk gyári 180 le-vel, 12.000 es fordulattal, egybekomponálva egy szekvenciális váltóval ami 6 sebességes! A turbózással nem dobálózom, de előbb tudnék rá turbót gyártani és kivitelezni, mint egy m50-re ,mert jobban fekszik ez a téma + erre megvan az ismerettségi köröm aki csinált már ilyet. Én ebben "élek" nekem ez átláthatóbb! Tudom mennyiért kapok haya blokkot, stb... Kéne tényleg egy ilyen túraautó, persze csak versenyzésre. Anno beszéltem erről Bogéval, akkor is a súlyt róttuk fel a blokk gyengéjére. Már mint hogy nem egy 1 tonna mozgatására tervezték a benne lévő szerkezeti elemeket, hanem max fél tonnára. Szívem szerint 1.1 olajos blokkból csinálnám, mert sz.tem jobban túlméretezett, mint a haya. Csak azt kapásból felkéne fúrni 1340 ccm-re (ez a legnagyobb méret). Egy wiseco dugó szett meg maga 200 e. Ennyiből meg még egy kicsiből már meg van egy jobb haya blokk sekváltóstól!!!! ÉS EZ A LÉNYEG!!!!!!!!!!!!!! Újabb projekt amit meg kell valósítani! Én beváltom az ígéreteimet, csak nagyon lassan. és mivolna ha 2 motorosra csinálnád?mindamellett hogy nagyobb meló,és nem is olcsóbb,de talán tartósabban bírná a nagyobb súlyt nem?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4966 Dátum: 2010. december 30. 15:57:44 pm » |
|
Nekem most így hirtelen az jutott az eszembe, ha már motorblokk, akkor BMW boxermotor. Nem elég, hogy könnyebb, de még jóval lejjebb is kerül a súlypont, pláne ha kardános, azt még könnyebb is lenne beépíteni. Ezt most nem kommentálnám...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4967 Dátum: 2010. december 30. 16:00:40 pm » |
|
és mivolna ha 2 motorosra csinálnád?mindamellett hogy nagyobb meló,és nem is olcsóbb,de talán tartósabban bírná a nagyobb súlyt nem?
Nem milliókat akarok rákölteni + mire két blokk együtt működne és váltana. Hát ? Most nem találom, de van egy hotrodnak épített gép két zx9r blokkal építve. Úgymond sor 8. De itt egy másik. http://thekneeslider.com/archives/2007/04/26/kawasaki-zx9r-open-wheel-street-racer/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4968 Dátum: 2010. december 30. 16:07:39 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4969 Dátum: 2010. december 30. 16:21:32 pm » |
|
háát igen,az biztos hogy jól megcsinálni nemkis pénz és meló lenne... kíváncsi vagyok hogy meg tudod-e valósítani amit szeretnél,és hogy végül hány kg-ból állna meg a menetkész jármű csőváz+műanyag kasztni,ledobsz néhány kilót,hajad rövidre vágatod kislábujj és 1-2 felesleges bordát kioperáltatsz,és már is a lehető legkönnyebb a gép
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4970 Dátum: 2010. december 30. 16:22:38 pm » |
|
Nekem most így hirtelen az jutott az eszembe, ha már motorblokk, akkor BMW boxermotor. Nem elég, hogy könnyebb, de még jóval lejjebb is kerül a súlypont, pláne ha kardános, azt még könnyebb is lenne beépíteni. Én imádom a BMW boxereit, de mi a lófüttyöt szeretnél attól a 100 lóerőtől?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4971 Dátum: 2010. december 30. 17:22:36 pm » |
|
Jól gondold meg mit írsz, nehogy aztán számon kelljen kérnünk az ígéreted, amikor véletlenül majd egy régi v8 merga motort akarsz belógatni az E21-be! Azt majd nem publikálom! Boge,Indy,ja,hogy ultrakönnyű pályagép,az más,akkor valamit benéztem,mert az E21-re asszociáltam,a nem BMW pályagépbe kit érdekel milyen motor van,nem?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4972 Dátum: 2010. december 30. 17:32:09 pm » |
|
Én imádom a BMW boxereit, de mi a lófüttyöt szeretnél attól a 100 lóerőtől?
Így értettem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #4973 Dátum: 2010. december 30. 17:53:03 pm » |
|
Sziasztok! Akkor legyen egy kis felüdülés. Valaki megszórna néhány 635csi képpel? A SPA-i 24 órás versenyen indult gép lenne a fő csapásirány. Én alig találok a neten képet róla. Köszi!
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4974 Dátum: 2010. december 31. 01:57:12 am » |
|
Ezt most nem kommentálnám...
Én építő jelleggel kommentálnám: 1. az a boxer arra jó, amire megtervezték. Amúgy a ccm/Le arány egy raklap fos, de ez más kérdés. A Zastava blokkal vetekszik, persze a nyomaték görbéje azért szebb. 2. a súlya nemigen kevesebb, mint a sor 4-é 3. a súlypont tök mindegy, mert amúgy is elenyésző egy motorkerékpár blokk súlya a kocsihoz, akkor is, ha az csővázas ultra. 4. Ha megint veszek motort, élménynek veszem és valószínű hogy BMW lesz, de csak is a K széria. Az a boxer....betegágy az én szememben Kicsit off, úgyhogy be is fejezem ezzel a motorozást, de én ezt már motornak nevezem, mármint az erőforrást: http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k1200r-3832554http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k1200s-4126612Végül egy érv: ennyiért van motorodcakk-pakk és 6-os szekis váltód: http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k1200rs-4084201Faragni kell mint állat, de márkahű és ütős lesz. Himizoli története tök más, tehát nem Őt basztatom ezzel, de a topikjából pont jól látható, mennyire nem egyszerű egy m50-et belefaragni NORMÁLISAN pl. egy E21-be. Namármost ez sem sokkal bonyolultabb és igazi kuriózum. Viszont utcára tök alkalmatlan, na ez is tény.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4975 Dátum: 2010. december 31. 02:06:01 am » |
|
Sziasztok! Akkor legyen egy kis felüdülés. Valaki megszórna néhány 635csi képpel? A SPA-i 24 órás versenyen indult gép lenne a fő csapásirány. Én alig találok a neten képet róla. Köszi!
Legyen hát, bár nem csak 24h-s.
|
02yo5.jpg (132.73 KB, 800x531 - megtekintve 1010 alkalommal.)
12axx137.jpg (66.72 KB, 512x384 - megtekintve 1057 alkalommal.)
12axx140.jpg (62.17 KB, 512x384 - megtekintve 1065 alkalommal.)
29xj0vn.jpg (158.03 KB, 800x600 - megtekintve 1087 alkalommal.)
77f686dd472646a998c1c8a8cefef753.jpg (48.29 KB, 640x369 - megtekintve 1056 alkalommal.)
c8fb06a15fe8433588ea1013256d77b2.jpg (65.37 KB, 640x480 - megtekintve 979 alkalommal.)
Cserkúti.jpg (85.13 KB, 720x470 - megtekintve 1091 alkalommal.)
mar_4528.jpg (49.75 KB, 640x425 - megtekintve 1068 alkalommal.)
o5dgqddznqc4o1gtnfwh.jpg (75.28 KB, 797x600 - megtekintve 1054 alkalommal.)
pepe2009.jpg (158.03 KB, 800x600 - megtekintve 1060 alkalommal.)
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4976 Dátum: 2010. december 31. 08:12:14 am » |
|
...Faragni kell mint állat, de márkahű és ütős lesz. Himizoli története tök más, tehát nem Őt basztatom ezzel, de a topikjából pont jól látható, mennyire nem egyszerű egy m50-et belefaragni NORMÁLISAN pl. egy E21-be.... Teljesen egyetértek Bogéval! Az emberek olyan könnyen dobáloznak, hogy ezt motort teszem bele , meg turbot..... Ok megcsinálod mechanikailag és a motor programozást ki fogja megcsinálni úgy hogy jó is lesz? Elég sok ember által épített motor teljesítményt mértünk, és csak kevesen vannak akik hozzák is a kivánt teljesítményt és nem akar szét hullani a motor. Persze, hogy ez használható is legyen elég sokat kell fejleszteni és finomitani. 1982 előtti BMWhez "nehéz" normális futóművet csinálni és kevesen is csinálnak pont ezért ilyeneket. Az E30 egy teljesen más történet, rengeten csinálnak és sok út ki van taposva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kornél*e21
Vendég
|
|
« Válasz #4977 Dátum: 2011. január 09. 23:13:47 pm » |
|
Haliho! Remélem jó helyre irtam( új vagyok még ezen az oldalon )! Egy e21 316 gépem van, amit rally-ra csinálok, olyan kérdésem lenne hogy, nemcsinál e valaki A-s karbikat? mert eddig csak ugy informálodtam, hogy Zsiglinak az A-s karbiát rakjam rá, közbetéttel! Előre is köszönöm. Üdv: B.Kornél.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kornél*e21
Vendég
|
|
« Válasz #4978 Dátum: 2011. január 09. 23:16:14 pm » |
|
*Zsigulinak!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4979 Dátum: 2011. január 12. 23:40:01 pm » |
|
Szia- Tudod, hogy mit jelent pontosan az "A"-s kifejezés karbi esetében? Amúgy miért éppen A-s kell?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|