CápaBMW fórum
2024. november 23. 19:12:40 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2592026 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5160 Dátum: 2012. március 03. 18:30:03 pm »

Nagyon komoly sm_68,milyen szigorúan 756 burnrubber elnyúlik a 02,a rizskályhától,pedig nyomja kifele a szemét a ratardált,ki is sodródik a végén,úgy sajnáltam. Evil
 25 icon_ok
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5161 Dátum: 2012. március 03. 18:30:17 pm »

Nos,mivel a maxima már nem a tömény undor 1.6 audi,ezért jellemzően elhaladunk kirándulgatni,közben tavasz lett,vagyis elkezdődött a motorsport szezon is itt a szigeten. Cool
Elmentünk az évadnyitó rallycross futamra,Mondello Parkba,ez az egyetlen nemzetközi versenypálya a köztársaságban.Ami szóra érdemes,volt egy E36 compakt,S50-el,meg valami Svédországból vett hátsó híddal,a pilóta elmondása szerint 380-390 paci van benne,tengely,némi hf. portolás,kipufogó,meg persze valami badesz vezérlő adja a többletet,valami ocsmány módon tekerte a slickeket,az biztos Azn,a depóban melegítés közben hallgatgattam,vette a lapot rendesen. Evil Evil Csináltam pár képet róla,a kisebbik utódom is oda volt érte.
Ami még szóra érdemes,volt egy evo akárhányas,azt hiszem ők voltak a legprofibbak,nem is volt más autó az ő géposztályában,egyedül rótta a köreit,olyan fékekkel,amik szerintem egy űrsiklót is megfognának,ki sem szállt belőle a pilóta,nagyjából 15 percenként került sorra,beszíjazva várta ki,rögtön rá a laptopot,meg minden shocked,alig tudtam pár képet csinálni róla,az egyik szerelőt kérdeztem,azt mondta 600+paci lehet benne Azn,bestiális hangja volt,fél méteres lángokat köpködött,a célegyenesben szemmel láthatóan 30méteres csíkokat húzott,mind a 4 kerékkel,minden sebkóban....... huh tuer burnrubber[/size]
Még annyit róla,hogy hallhatóan valami űrtechnikás váltó volt benne,mert nem vette el a szecskát váltáskor,csak fújtatott egyet,meg durrant,a népnek is tetszett,felállva tapsoltak neki,ha van rá igény kicsinyítek párat arról is.

Van rá igény Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5162 Dátum: 2012. március 03. 18:50:16 pm »

Mindjárt ráhaladok a kérdésre,közben pótoltam az eredeti hdz-emben a kallódó csatolmányokat.
 Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5163 Dátum: 2012. március 04. 22:13:02 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=t4Z94wccEUU&feature=channel
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5164 Dátum: 2012. március 12. 09:09:08 am »

Képtelen vagyok eldönteni, hogy mi, miért történt.

http://www.zengomotorsport.hu/en/micheliszt_egy_galamb_utotte_el_a_gyozelemtol

OK, hogy pályaautó és kurvára nincs felkészítve ilyen akadályok leküzdésére, de ez tényleg igaz???

Naplózva

Főmordor.
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5165 Dátum: 2012. március 12. 09:40:27 am »

Azért 220-nál egy galamb már nagyot tud ütni!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5166 Dátum: 2012. március 12. 13:02:18 pm »

Nekem a szélvédőmön jött be 200-nál egy fácán, úgyhogy tudom. Na de akkor is, egy galamb?
Naplózva

Főmordor.
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5167 Dátum: 2012. március 12. 13:39:09 pm »

Kitudja... Lehet, hogy bement a motorháztető alá egy darabja. Eltörte mondjuk az intercooler csövét, meg elhajlított egy fékcsövet... De állítólag majd tájékoztatják a nagyérdeműt, még nem tudtak az autóhoz érdemben hozzányúlni.

http://www.zengomotorsport.hu/hu/madarat_fogtam_lajf_angry_birds_monza
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
jlaci74

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Válasz #5168 Dátum: 2012. március 12. 21:08:26 pm »

Ha az ütközésnél annyi történt, mint amit a tv-ben is megmutattak, akkor képtelenség hogy a futómű attól sérüljön. ( Norbi nyilatkozta )
A teljesítmény vesztéshez talán lehet köze, bár kívülről szinte semmi nem látszott...
Naplózva
collins húga

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Válasz #5169 Dátum: 2012. március 13. 14:51:01 pm »

http://www.zengomotorsport.hu/megvan_a_pontos_diagnozis_2
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5170 Dátum: 2012. március 13. 20:42:30 pm »

Köszi! Anyagfáradás egy ilyen értékű versenyautón? Hogy is van ez? Shocked
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5171 Dátum: 2012. március 13. 20:58:39 pm »

Gondolom más az igénybevétel mértéke, mint egy utcainál. De vannak itt versenyzők, ők tudják a tutit.
Naplózva

1985 E28 530i
jlaci74

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Válasz #5172 Dátum: 2012. március 13. 21:34:29 pm »

Akkor inkább anyaghiba mint anyagfáradás. Egy frissen felkészített versenyautó a szezon első versenyén...
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5173 Dátum: 2012. március 13. 22:08:23 pm »

kzolee postja:

"M20 motorfelújítás előtt állók figyelmébe:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/m20_2.9_e30_e34"


A poweren egyszer valaki elkezdett egy ilyet építeni. Ismer valaki olyan példányt, ami használatban van és működik?
Hogy működik egy dohc dugó az ohc hengerfejjel? Shocked
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #5174 Dátum: 2012. március 14. 09:34:54 am »

Engem jobban zavar az a 86mm-es furat.Rohadtul elvékonyodik a hengerfal.Már ha mindenhol egyforma vastag az öntésből kifolyólag.Necc lehet,pedig volt nálam tervbe,hogy 80-ról 84-re böketem,de a vízpumpa felől átmérve megközelítőleg a hengerfalat elég keveset kaptam,nem tartottam volna stabilnak.De blokkja válogatja.
Asszem Agyasnak 80-ról lett fúrva és működik.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5175 Dátum: 2012. március 14. 23:02:18 pm »

Amennyire én tudom,a legelső E30 25i-k blokkját érdemes 86-ig fúrni,amik még króm lökhárítósok.Véletlenül akadtam rá,még az M70-em összedőlésekor találtam egy embert,aki M70,M20B25 blokk metszeteket hasonlított össze,képekkel,sajnos nem értettem a miértet,mert valami skandináv nyelven volt,de az említett M20-nak volt a legvastagabb a hengerfala.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5176 Dátum: 2012. március 15. 07:12:24 am »

Milyen vastag a még üzembiztos hengerfal?
Gondolom, hogy függ a kiveendő teljesítménytől, de saját kútfőből olyan 2-3mm-re saccolom, vagy tévedek?

Eszembe jutott még, hogy be lehetne hüvelyezni a hengereket, de a bekerülési ktg-en kívül gondolom az sem szól mellette, hogy a hengerek közötti hidak szinte teljesen elmunkálásra kerülnek...
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5177 Dátum: 2012. március 15. 13:35:16 pm »

Pont a hét végén vittem le egy blokkot a vasba, amire évek óta nem volt szükség, azon le lehetett volna mérni. A b20-nak biztos, hogy kisebb a hüvely része, mert annál teljesen átlátni a két henger közti víztérben.
Az S54 blokkot nem láttam még belülről, de ott is 91mm a hengertávolság, és gyárilag 86.4mm-ig mennek fel(van-e egyáltalán túlméretes dugó?), marad 4.6mm, tehát egyenként 2.3mm. Hogy mi értelme van még a 86-hoz annak négy tized fúrásnak, nem tudom, de azokat is fújják sokszor 750-800 lóerőig. 1084
Naplózva
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #5178 Dátum: 2012. március 15. 16:05:42 pm »

 Shocked
 http://scrapedcrusaders.files.wordpress.com/2012/03/tumblr_m0acwtpgtz1r02qnwo1_500.gif

Kigazolta a sarkot Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 15. 17:42:56 pm írta csibész » Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
jlaci74

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Válasz #5179 Dátum: 2012. március 15. 21:38:04 pm »

Pont a hét végén vittem le egy blokkot a vasba, amire évek óta nem volt szükség, azon le lehetett volna mérni. A b20-nak biztos, hogy kisebb a hüvely része, mert annál teljesen átlátni a két henger közti víztérben.
Az S54 blokkot nem láttam még belülről, de ott is 91mm a hengertávolság, és gyárilag 86.4mm-ig mennek fel(van-e egyáltalán túlméretes dugó?), marad 4.6mm, tehát egyenként 2.3mm. Hogy mi értelme van még a 86-hoz annak négy tized fúrásnak, nem tudom, de azokat is fújják sokszor 750-800 lóerőig. 1084


Az S54 alapból 87 mm és kovácsolt amcsi dugó van 87,5 mm -es is.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5180 Dátum: 2012. március 15. 21:49:59 pm »

Ez szívó, vagy töltött? Hogy oldják meg a hűtést? Tehát 1.75mm anyagvastagságról beszélünk az égéstér közvetlen közelében. A hf tömítésről nem is beszélve shocked
Naplózva
jlaci74

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Válasz #5181 Dátum: 2012. március 15. 21:57:28 pm »

Az 1,75 -öt nem értem. A hengertávolság 4 mm.  A hengerfal vastagságot nem tudom. Szét kellene fűrészelni egyet...  Grin
A tömítés vagy Cometic ( USA ), vagy tűzkarika, vagy újabban co huzal + tömités.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5182 Dátum: 2012. március 15. 22:06:56 pm »

Az M/S 50-54 sorozatú blokkoknak 91mm a hengertáv. A 87.5-ös dugótól marad 3.5mm, de ebbe két hüvely az érintett, vagyis egyenként 1.75 "jut". Bárcsak úgy lenne, hogy gond nélkül kibírja.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5183 Dátum: 2012. március 15. 22:10:24 pm »

Csak mondom,hogy az M70 is 86mm-es furattal fut,és hüvely is van benne,by powerplantracing. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
jlaci74

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Válasz #5184 Dátum: 2012. március 15. 22:12:42 pm »

Abból, hogy a két henger között 3,5 - 4 mm a távolság , nem következik , hogy annak fele a hengerfal...
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5185 Dátum: 2012. március 16. 10:59:19 am »

Meg kell mérni, az a biztos Smiley
Naplózva
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #5186 Dátum: 2012. március 16. 17:48:39 pm »

Off, de komoly!

Azt hiszem nem a megfelelő alkatrészeket gyártom  undecided

 http://scrapedcrusaders.com/2011/01/03/1500whp-at-only-48psi/
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5187 Dátum: 2012. március 17. 07:14:44 am »

Hengerfal téma: Az alapkérdésre mondjuk idáig nem válaszolt senki...
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5188 Dátum: 2012. március 17. 09:28:29 am »

"Milyen vastag a még üzembiztos hengerfal?"

Passz, ez már gépészmérnöki szint. De sem a hőterhelés, sem a mechanikai (csavarás, dugó hengerfalhoz nyomódása) miatt nagyban függ a motor paramétereitől.
Meg kell mérni egy leselejtezett M3 blokkot, az biztos, hogy még bőven elég.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5189 Dátum: 2012. március 17. 11:03:41 am »

Viszont ne mossuk össze az öntött motorblokk hengerfali vastagságát a sokkal jobb anyagminőséggel készülő "utólagos" persely anyagvastagság igényével!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!