lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1440 Dátum: 2007. április 19. 20:49:29 pm » |
|
Miki
Honnan tudod, hogy 304-es a tengely? Mondták, vagy esetleg pontosan utánajárható? Mert nagyon nem mindegy. M20-ba nem nagyon ajánlok tengelyt utcai használatra, de m10-be lehet, mert jobban tűri a fordulatot. Ha köszörült a tengely, akkor excenter sor kell, ha nagy alapkörös, akkor sok minden, de legfőkképen vagy 100 ezer a sok változtatásra. A 40-es solex elég lehet, de kis nyomású AC-kell hozzá, a K-jet, L-jet nem jó.
Hali! Úgy vettük ausztriában egy BMW talin hogy az eladó garantálta hogy 304es. Egyébként gyári Schrick(lehet hogy rosszul írtam) Apámnak ez van a 02-ben és a gyári ac eteti a két 45-ös Webbert a 2literes motoron. 200ig hibátlanul húz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1441 Dátum: 2007. április 19. 21:13:56 pm » |
|
Ha Schrick, akkor az nagyon ott van, de ehez kell az erősebb rugósor, a nagyobb nyitás mélység miatt pedig szelepfészek a dugóba, fokolókerék......nem olcsó mulattság ez. A 45-ös duplakarbihoz szerintem kevés a gyári AC, vagy nem kap eleget, ahogy most be van állítva. Egy közepes tengellyel nekem 50-60-at evett, ha rúgtam, 30-at ha csak poroszkáltam. A 40-es Mikunik (szűkítő nélküliek, nem utcai duplakarbi) jobban illeszkednek, a felét zabálja és közel ugyanúgy megy. Középen picit jobb, fent picit gyengébb. Gratula a cucchoz, pillanatnyilag én csak szeretnék egy Schrick tengelyt, de az én hengerfejem és dugóim már készen állnak rá. Érdekel egy csere (értékegyeztetve) Gaál tengelyre? Ezt olcsóbb beépíteni és használható utcára is. A 304-es tngely, nagy alapkörösen szerintem sok lesz, de Te tudod. Úgy fog rángatni 3-4 ezer alatt, mint a huzat. Az enyém 2-2.5 között rángat, ez még talán elviselhető utcán.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:28:45 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1442 Dátum: 2007. április 19. 21:42:03 pm » |
|
Csere nem. Köszi. Megvan hozzá minden. A fogyasztással csak azt látom hogy a Faternak elmegy a járgány 400-450 esetenként 500km-t egy tankkal. 55liter, és nem nagypapásan vezet. Szeret alázni. Sehol nem rángat és mindennapi használatban van. Ha nem kapna eleget a gyári AC-val menne a járgány 200at? Mert megy. 4 sebességes váltóval. Azért gondoltam erre az összeállitásra mert egyszer már bevált. És ha jó a 02ben jó lessz az nekem is. Szerintem. Végül is m10-m10 igazán nincs különbség köztük, csak annyi hogy az enyém már 5 sebességes. Nála így néz ki. Azért gondoltam a 40es Solex-re mert egy az hogy ez van, a másik hogy az én motorom "csak" 1.8as.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:29:39 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1443 Dátum: 2007. április 20. 06:30:14 am » |
|
Készen állunk a támadásra ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1444 Dátum: 2007. április 20. 07:08:20 am » |
|
Na ebből milyen harciszekér lesz??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:30:03 am írta Promega »
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1445 Dátum: 2007. április 20. 07:10:29 am » |
|
Ez az új 330i. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Ugye Zoli? ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:30:13 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1446 Dátum: 2007. április 20. 07:26:17 am » |
|
Igen ez a 330i vagy esetleg 330tti ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:30:24 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1447 Dátum: 2007. április 20. 07:36:14 am » |
|
Avass be. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) tti??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:30:35 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1448 Dátum: 2007. április 20. 07:51:07 am » |
|
Csere nem. Köszi.
Oké, nem szólok bele, hogy mit akarsz, Te tudod. Az, hogy valami megy 200-at nem jelenti azt, hogy minden a csúcson van. ha faternak így jó, hát legyen, én még életemben nem hallottam olyat, hogy 45-ös karbik, nem gyári tengellyel 20 alatt fogyasszon. Abszolút nem ritka az 50 liter. Pedig ismerek jónéhány versenyző kollégát és nekem is volt 45-ös a motoromon. Ha egy tengely mindenütt jó, az előfordulhat, de akkor max 286 vagy valami hasonló. 300 felett már kész gyötrelem városban közlekedni, elindulni. Nem jóérzésből ordítatják rajtnál a versenyautókat és nem viccből van 2 AC egy versenyautón. Értem, hogy Te nem ilyet szeretnél, de akkor nem értem, hogy minek egy 300 fokos, nagy alapkörös tengely. Kívánom, hogy legyen jó, nem a rosszindulat beszél belőlem, csak előrre akarok szólni, hogy ez nekem nagyon furcsa. Pl. Mérted már, hogy a szelepek meddig fognak benyitni, úgy hogy tovább is fognak nyitva maradni? Elfér majd a dugótól? Hidd el, segíteni akarok, nem kioktatni. Amúgy a 40-es Solex jó döntés, mivel az utcai karbi, nem is lesz olyan borzalmas a fogyi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:31:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1449 Dátum: 2007. április 20. 07:57:03 am » |
|
Nem akarok beleszólni,csak mondom. Az eladó OFF autó-ba belinkelt haveromféle KOCKA ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) is igen rendesen meg van hegyezve.Benzinből az is behaapja a 20-ast minden kínlódás nélkül,pedig az sem egy csúcs verzió,csak ki van aknázva tudása egy jó része.És tényleg magasabb fordulaton dolgozik rendesen,alsó tartományban az is mindent csinál. ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) Nem vagyok szakértő,csak gondoltam mondom. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:32:08 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1450 Dátum: 2007. április 20. 10:44:17 am » |
|
Én sem akarok beleszólni csak... Miki! Én már láttam a faterod elindulni úgy, hogy rossz volt nézni és halgatni!!!!!!!!!!!!(alacsony fordulat)
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1451 Dátum: 2007. április 20. 10:49:48 am » |
|
Igen ez a 330i vagy esetleg 330tti ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Nagyon vagány!! Mikor lehet elmenni hozzátok szétnézi??? Már nagyon kíváncs vagyok a masinákra élőben is!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:32:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1452 Dátum: 2007. április 20. 14:50:39 pm » |
|
Én sem akarok beleszólni csak... Miki! Én már láttam a faterod elindulni úgy, hogy rossz volt nézni és halgatni!!!!!!!!!!!!(alacsony fordulat)
Nem lehet hogy annál a rajtnál a lábában volt a hiba? Én mentem a Tököli reptéren 402méter/15sec. Az annyira nem vészes.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. április 21. 09:51:09 am írta miki »
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1453 Dátum: 2007. április 20. 14:59:14 pm » |
|
Oké, nem szólok bele, hogy mit akarsz, Te tudod. Tudom hogy nem kioktatni akarsz, és köszönöm a tanácsokat tippeket amit kapok. Azt mondják a jó pap is holtig tanul, mégis bután hal meg. A tengely gyári csomagban jött. Megnéztem, és 304es. Az alapjárat kb 1200nál áll, alatta rendesen dobálja magát. A dugó tetejét egy kicsit meg kellett dolgozni mert beleért a szelep. Adtak hozzá erősebb rugókat is. A 02es gyári AC alapban nagyobb mint ami a 3000CS-ben van gyárilag, és eteti a 2db 2torkút.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:45:23 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1454 Dátum: 2007. április 20. 15:18:54 pm » |
|
Készen állunk a támadásra ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Gondolom egy másik olyan VAS ellen akinek szintén nem a gyári motor van felpiszkálva?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1455 Dátum: 2007. április 20. 20:42:34 pm » |
|
Hát ha a 45i szérianyomáson üzemel, biztos szarrácsapkodnád ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Bár, ha 5.ben kell indulni kb. 70ről lehet fordulna a kocka Amint kész lesz jelentkezz ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Te csinálod az átépítést?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:45:55 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1456 Dátum: 2007. április 20. 20:46:17 pm » |
|
Avass be. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) tti?? HA minden jól megy kapunk az Audi gyárból két teszt turbót.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:46:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1457 Dátum: 2007. április 20. 20:54:12 pm » |
|
Amint kész lesz jelentkezz ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Te csinálod az átépítést? Én csinálom haverommal, akivel az e30 335i-t csináltuk. Persze biztos lesz másfelé is kérdésem dögivel ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) De jelentkezem azonnal ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:46:27 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1458 Dátum: 2007. április 21. 07:27:56 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:53:30 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1459 Dátum: 2007. április 21. 12:25:36 pm » |
|
Tudom hogy nem kioktatni akarsz, Ez így már mindjárt másképpen hangzik. Fészket csináltatok a dugótetőbe? Láttam is a képen, hogy más az AC, mint az E-21-en, de ettől még gyanús nekem ez a fogyi. A 45-ös nem híres a takarékosságról. Nem sok embernek adom oda a kocsimat, de mikor cimbim vitte gépátvételre a vasat, előtte mentünk egy próbakört. Majd kiestem az ülésből, úgy rángatott, mert nem szokott hozzá az ilyenhez. Ja és nekem egyátalán nincs nagy tengelyem és csak 2-3 ezer közt csinálja ezt. Szóval utálok városban közlekedni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:54:34 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1460 Dátum: 2007. április 21. 12:26:10 pm » |
|
Zolka, mi lett a dolog vége tengely ügyben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1461 Dátum: 2007. április 21. 12:39:41 pm » |
|
Mert a BMW első dízelmotorja, és nem igazán sikerült hozzá tartós hengerfejet gyártani. ez igy baromság...hozzá kell tenni, hogy a dieselgez fel kell nőni, és nem janigyereknek képzelni masgad...a td előnye nem a gyorsulás(bár jópárat lenyomnék, hidd el), hanem jó a fogyija..nekem vegyesben(érd-dunakeszi) 6.2 már régóta...evvel még az 520 se versenyképes...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:54:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1462 Dátum: 2007. április 21. 12:41:29 pm » |
|
Na minnyá jön Viktor meg Zimpet, és kapok a pofámra. De ha tőlük nem, akkor átmegyek én.. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:56:29 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1463 Dátum: 2007. április 21. 12:43:21 pm » |
|
ez igy baromság...hozzá kell tenni, hogy a dieselgez fel kell nőni, és nem janigyereknek képzelni masgad...a td előnye nem a gyorsulás(bár jópárat lenyomnék, hidd el), hanem jó a fogyija..nekem vegyesben(érd-dunakeszi) 6.2 már régóta...evvel még az 520 se versenyképes...
Amit leírtál az korrekt, de csak az M21-re igaz (na jó nem csak arra, de az M21-re biztosan). Egy Common rail-re ez már nem igaz. Azt másképp is használhatod.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:56:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1464 Dátum: 2007. április 21. 12:50:51 pm » |
|
Az E21 viszont egy kis fürge gépezet, rettentő élvezet vele menni, sokkal nagyobb élményt nyújt, mint egy 6os vagy 7es.
Evvel ellenkeznék, nekem volt E21-esem( az életben mégegyszer soha)...A hetessel élmény volt autózni, az E21-est egyszerűen szarnak nevezném utánna..Hozzá kell tennem, hogy az E21 beteg volt, a hetes pedig jó, de ültem már jó E21-ben is, és nem a jó feeling jut róla eszembe..Ez csak saját vélemény, akinek az van, és szereti, biztosan anyáz, nekem nagyon nem jött be.Bár én a nagyobbakat szeretem(!!!), az ötösök és a hetesek a nyerők. A hatos álom volt, és marad is, asszem sose lesz nekem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:13:19 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1465 Dátum: 2007. április 21. 13:00:58 pm » |
|
Bocs Lütyő, de én csak a hatosról beszéltem, az E23 szerintem űberelhetetlen BMW!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:29:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1466 Dátum: 2007. április 21. 13:03:23 pm » |
|
Amit leírtál az korrekt, de csak az M21-re igaz (na jó nem csak arra, de az M21-re biztosan). Egy Common rail-re ez már nem igaz. Azt másképp is használhatod.
Igen, ez valahol tényleg papás, pontosabban nem díjazza a forgatást..Ebben benne van 293000 km(óra szerint), és első tulajtól vettem.Állítja, hogy a motor még nincs szétszedve, de valóban úgy is tünik. Hidegen nem bántom, néha megeresztem neki, akár 5000-ihg is, de nagyon néha. nem emberkedek vele, de nem nagyon kell vele szégyenkeznem..2-3000 környékén lesz szép hangja a kipuffnak, és 3000-nél megy 130-at. Ha több kell, az asszonyéval megyek.. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) )A fogyija kárpótol, de mivel kinőttem a racingolásból, nem is igazán kell nagyobb. és gyorsabb..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:29:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1467 Dátum: 2007. április 21. 13:04:45 pm » |
|
Bocs Lütyő, de én csak a hatosról beszéltem, az E23 szerintem űberelhetetlen BMW!
Tudom, de én Agyas válaszára írtam.. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) )Engem nagyon megfogott az E23, de én egy jót fogtam ki jó kasznival, jó motorral, és egyben volt..Aki egy szart fog ki, annak természetesen más a véleménye róla..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:30:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1468 Dátum: 2007. április 21. 15:12:53 pm » |
|
Tudom hogy nem kioktatni akarsz,
Ha esetleg egyeztetünk valamelyik BMW tali elött akkor azzal megyek és teszünk egy tesztkört. Egyébként egy kicsit belemartunk a dugó tetejébe a szelepek alatt így nem ér bele. Köszi mindent.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:30:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1469 Dátum: 2007. április 21. 15:26:23 pm » |
|
Tudom, de én Agyas válaszára írtam.. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) )Engem nagyon megfogott az E23, de én egy jót fogtam ki jó kasznival, jó motorral, és egyben volt..Aki egy szart fog ki, annak természetesen más a véleménye róla.. Bocsi hogy bele vau-vau de az E21 és a "nagyok" szerintem más célra készültek. A városban az E21, az országúton a "nagyok" vannak helyzeti előnyben. Ne nevezzük szarnak egyiket sem, mert BMW-k. Függetlenül attol hogy kicsi vagy nagy, jó vagy rossz állapotú.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:31:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|