Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1500 Dátum: 2007. április 23. 06:08:08 am » |
|
Mi el is mehetünk kapálni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:28:45 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1501 Dátum: 2007. április 23. 06:26:41 am » |
|
nemtudom mi az áttétel, de 140-et megy ilyenkor.
Akkor már az is több...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:28:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1502 Dátum: 2007. április 23. 06:27:03 am » |
|
Hová süllyed ez a topic....TD-k difije meg ilyesmi:)
Khmmm.... )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1503 Dátum: 2007. április 23. 06:27:39 am » |
|
Mi el is mehetünk kapálni Nem kell ne félj!: ) Ti kicserélhetitek a szegény dieseleseknek, hogy jobban lépést tarthassanak veletek.. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:29:16 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1504 Dátum: 2007. április 23. 07:58:51 am » |
|
Egy felmérés: A TD-s kollégáknak mennyit megy a kéziváltós nem széjjel tuningolt 524TD-je 5.-ben 3000-es fordulaton? Ja, és ha tudják, milyen diffijük van hátul( áttétel szerint)...
Mondom 160-at. Nekem eccer valaki aszonta hogy 3.46-os dif. van alatta.mármint a dieselek alatt. Akkor ez nem így van. Milyen diffit kéne aláraknom hogy ha hosszabbat szeretnék?? Asszem jobb lenne.Legalább is nekem..Talán. Vagy akkor már nagyon lusta lenne? Szóval akkor most milyen áttétel van a Td-k alatt? HÁTUL??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopter
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #1505 Dátum: 2007. április 23. 08:30:08 am » |
|
Egy felmérés: A TD-s kollégáknak mennyit megy a kéziváltós nem széjjel tuningolt 524TD-je 5.-ben 3000-es fordulaton? Ja, és ha tudják, milyen diffijük van hátul( áttétel szerint)...
A néhai TD-m kb. 100-al ment 3000-nél. Borzasztó volt! Aztán kapott egy rendes difit és 160 lett. Így már kevésbé volt borzasztó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1506 Dátum: 2007. április 23. 20:11:54 pm » |
|
Ez 130-at megy 3000-nél, de nem tudom, milyen befolyásoló tényezőket vált ki, ha olyan difi lesz alatta, amivel ugyanezen fordulatnál 160-at? El tudja ezeket miondani valaki?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:29:37 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1507 Dátum: 2007. április 23. 20:13:26 pm » |
|
Hogy hogy miket? Olyan lesz,amilyennek lennie kell
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:29:53 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1508 Dátum: 2007. április 23. 20:15:56 pm » |
|
Hát mondjuk 50-nél inkább hármasban kell-e mennem vele majd, meg a fogyija hova és kb mennyit változik, gyorsulása mennyivel lesz másabb, és milyen irányba, stb..Meg, hogy végülis melyik ez a difi?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:30:04 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1509 Dátum: 2007. április 23. 20:21:41 pm » |
|
Mehetsz ugyanúgy 4. ben is továbbra is, a gyorsulása is jó marad (Sabc még emléxik a fehér td-nkre) sztem a fogyid is jobb lesz. Hogy melyik difi? Most vagy 2,93,vagy 3,15 van alatta.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:30:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1510 Dátum: 2007. április 23. 20:53:57 pm » |
|
most 3,45-ösöd van, tehát bennhagyták a 28i-jét. én amondó vagyok, h minnél rövidebb a difi, annál jobb persze én nem járok autópályára, ezért mondom ezt..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:30:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1511 Dátum: 2007. április 23. 21:01:20 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:30:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1512 Dátum: 2007. április 23. 21:04:02 pm » |
|
most 3,45-ösöd van, tehát bennhagyták a 28i-jét. én amondó vagyok, h minnél rövidebb a difi, annál jobb persze én nem járok autópályára, ezért mondom ezt.. Vannak olyan helyek és szituációk, amikor tényleg jobb a rövidebb diffi, de ez nem a Lütyő munkábajárós példája.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1513 Dátum: 2007. április 23. 21:07:20 pm » |
|
Akit érdekel a Miskolc Rally: http://www.boon.hu/special/miskolcrally-2007Integetni a záróautónak ... majdnem cápabömös lett.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1514 Dátum: 2007. április 23. 21:16:02 pm » |
|
Vannak olyan helyek és szituációk, amikor tényleg jobb a rövidebb diffi, de ez nem a Lütyő munkábajárós példája.
jaja, tudom, neki ajánlott a csere
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:31:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1515 Dátum: 2007. április 23. 21:17:44 pm » |
|
aláznék ha 1 mp-en belül tudnék váltani, és csak 100-ig nézzük a sprintet
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:31:21 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1516 Dátum: 2007. április 23. 22:51:45 pm » |
|
Átpakoltam a vérengzést a vérengző (vita) topikba.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1517 Dátum: 2007. április 23. 22:56:19 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1518 Dátum: 2007. április 24. 09:55:33 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1519 Dátum: 2007. április 24. 10:11:45 am » |
|
Szép hangja van! Jó lenne egy nappali hosszabb felvétel...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
brothaD
Nem elérhető
Hozzászólások: 314
|
|
« Válasz #1520 Dátum: 2007. április 24. 11:22:21 am » |
|
.... GYERE .............. !!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1521 Dátum: 2007. április 24. 12:08:22 pm » |
|
Szép hangja van! Jó lenne egy nappali hosszabb felvétel... Az a baj nappal látszana hogy ki vezet. Hosszabban meg nem megy keresztbe, ahoz kéne még lóerő!!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
brothaD
Nem elérhető
Hozzászólások: 314
|
|
« Válasz #1522 Dátum: 2007. április 24. 12:33:15 pm » |
|
vagy tudás....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:31:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1523 Dátum: 2007. április 24. 19:53:05 pm » |
|
Egyik sincsen
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1524 Dátum: 2007. április 24. 20:08:27 pm » |
|
Na, mi lett a vége? Tecc a saslik? )))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1525 Dátum: 2007. április 24. 20:10:28 pm » |
|
Ez igen, a D1-ben nem akartok indulni?
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1526 Dátum: 2007. április 24. 20:14:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1527 Dátum: 2007. április 24. 20:17:25 pm » |
|
Na, mi lett a vége? Tecc a saslik? ))) Vissza az gyári tengely és még állítottunk a programozható elektronikán, most nagyon durván veszi a gázt, ehhez képest a motronic csak kis kerti traktor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1528 Dátum: 2007. április 24. 20:35:58 pm » |
|
Elfogyott a fejlesztési hajlam? Látom nem találja a helyét ez a saslik:(
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:32:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1529 Dátum: 2007. április 24. 21:01:26 pm » |
|
Majd ősszel tesszük bele, most kell egy járos autó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:32:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|