CápaBMW fórum
2024. november 24. 05:49:04 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2593169 alkalommal)
insomniac
Vendég
« Válasz #1740 Dátum: 2007. május 16. 20:11:14 pm »

hehehe Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 12:57:45 pm írta Promega » Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1741 Dátum: 2007. május 16. 20:11:20 pm »

sziasztok

témánál vagyunk, bár egészen pontosan engem kicsit más érdekel, de ez is motor téma Smiley
m20b23 -ra tennék 3db 40-es weber-t. látott/hallott már esetleg valaki ilyet zúgni? Smiley (vagy bármilyen 6 hengeres bmw-t weber-el)

Igen kellemes hangja van úgy a gépnek Smiley Teljesítmény tapasztalatokra már nem emlékszem, én nem építettem ilyet, csak hallottam Smiley
Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1742 Dátum: 2007. május 16. 20:15:45 pm »

nagyon széles a paletta Smiley mik a kritériumok?
A gyári motort nem nagyon akarom agyon vágni(M-20,B-23)-tól lenne szó. Mit lehet ezzel kezdeni?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 12:58:06 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1743 Dátum: 2007. május 16. 20:17:09 pm »

Azt amit az én m30b25ömmel smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 12:58:18 pm írta Promega » Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1744 Dátum: 2007. május 16. 20:18:28 pm »

Kidobni?Huhsmiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 12:58:36 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1745 Dátum: 2007. május 16. 20:23:59 pm »

Azért nem:-) Csak felesleges reszelgetni sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:01:56 pm írta Promega » Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1746 Dátum: 2007. május 16. 20:26:52 pm »

Asszem ebben eggyet értünk. Azé gondoltam valami jáccós motorra.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:02:22 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1747 Dátum: 2007. május 16. 21:06:47 pm »

ralitúra, harmadosztály, és csak világítással lehet menni grin
RTE
Rally Túra Egyesület

A harmadosztályt szigorúan elutasítom!!!
Iránymutatónak legyen annyi, hogy kis Érdi itt bajnok volt egy megközelítőleg B csoportos kocsival (amit az 1. és 2. osztályból helyből elzavarnak), de úgy, hogy Niesz Ferivel (M3) adok-kapok volt.
Most kis Érdi eredményeit nem kell bemutatnom az 1. osztályban, egy modernebb, de gyengébb WRC-ben. Akkor ez 3. osztály?Huh
Nem, ez RTE, itt indulhatsz olyan kocsikkal, amivel máshol nem. Ezért is lett kő kemény az élmezőny, de már a középmezőny is nagyon komoly.

Ja és kötelező a tompított.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:02:49 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1748 Dátum: 2007. május 16. 21:16:16 pm »

Igen kellemes hangja van úgy a gépnek Smiley Teljesítmény tapasztalatokra már nem emlékszem, én nem építettem ilyet, csak hallottam Smiley
Én egy téli kocsimra építettem fel. Teljesítményben nem kifejezetten jobb az L-jet nél, esetleg magas fordulaton. A hangja parádés, de a fogyasztása is. Én csak hobbi autóra ajánlom. Egyébként nem nagy munka, leesik egy csomó felesleges holmi, megszabadulsz vagy 20 kilótól és hozzáférsz mindenhez a motortérben. Bármikor megcsinálom Neked, ha szeretnéd. A motort egy egri srác vette meg, aztán bekerült egy csövezett e-30-ba. Azóta nem tudom mi van vele, de neki tetszett.


* P4023382.JPG (112.7 KB, 1600x1200 - megtekintve 818 alkalommal.)

* 086966_20061128181145.jpg (63.84 KB, 640x427 - megtekintve 689 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:03:30 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #1749 Dátum: 2007. május 16. 21:17:50 pm »

RTE
Rally Túra Egyesület

A harmadosztályt szigorúan elutasítom!!!
Iránymutatónak legyen annyi, hogy kis Érdi itt bajnok volt egy megközelítőleg B csoportos kocsival (amit az 1. és 2. osztályból helyből elzavarnak), de úgy, hogy Niesz Ferivel (M3) adok-kapok volt.
Most kis Érdi eredményeit nem kell bemutatnom az 1. osztályban, egy modernebb, de gyengébb WRC-ben. Akkor ez 3. osztály?Huh
Nem, ez RTE, itt indulhatsz olyan kocsikkal, amivel máshol nem. Ezért is lett kő kemény az élmezőny, de már a középmezőny is nagyon komoly.

Ja és kötelező a tompított.

csak sokhelyen harmadosztálynak mondják, de csak idézőjelben.
és a harmadosztályt nem kissebbítésnek szántam, én ha indulok, akkor AMATŐR rallikon indulok, ott is vannak ügyes emberek, jó kocsival és éles versenyhelyzetek. a ralli minősége nem azon múlik szerintem hogy milyen drága kocsikkal mennek. Ráadásul szívesebben nézek amatőr rallikat, mint mondjuk OB-t,
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:04:36 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1750 Dátum: 2007. május 16. 21:21:23 pm »

Az más! Volt olyan, hogy 3. osztály, de az megszűnt. Lett egy RTE, de ennek semmi köze az MNASZ-hez (Nemzeti Autósport Szövettség), illetve az Ő általuk szervezett Rally 1. osztály és Junior Rally-hoz, hogy hivatalosan fogalmazzak.
Az viszont tény, hogy az RTE futamok rövidebbek és kisebb költségvetéssel csinálhatóak, mint az 1. és 2. osztály.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:05:06 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #1751 Dátum: 2007. május 16. 21:28:37 pm »

jójó,értem én Smiley RTE jó dolog, annak aki kinőtte az amatőrt, és kicsit több pénze van, mert ott megmérkőzhet ténylegesen nagyonjó pilótákkal, akár olyanokkal is akiknek bőven az első osztályban lenne a helyük.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:05:34 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1752 Dátum: 2007. május 16. 21:29:16 pm »

Asszem ebben eggyet értünk. Azé gondoltam valami jáccós motorra.
Van olyan itt a fórumon, aki rakott be m30-at, kérdezd esetleg Őt.
Tapasztalatom szerint nem sok jó sül ki abból, ha valaki "spórolásból" vesz egy olcsó nagy motort, ahelyett, hogy a gyári, de 30 éves mocira költsön és az újra jó legyen. Az olcsó tuningból gyakran az lesz, hogy szét van taposva (a nagy motorokat a 20-30 év alatt gyakran széttapossák) és egy vagyonba lesz, mire mőködni fog.
Ha veszel motort, ha lehet kipróbálhatót vegyél, mert egyébként zsákbamacska. Ja és ha megfogadsz egy tanácsot, előtte keress olyan tulajt, akinek olyan motoros, olyan kocsija van, ami jó állapotú, hogy legyen viszonyítási alapod, milyen is az a jó.
Én javasolnék egy generált (ha szükséges) a 23-hoz, mert jó kis motor az. Kérdezd Begi-t, hogyan megy egy jó állapotú 23.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:05:55 pm írta Promega » Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1753 Dátum: 2007. május 16. 21:35:13 pm »

Na az én 23-om fel van újitva(magam végeztem a munkálatokat)maximum eddig nem tudták jól be állitani! De ha ebben tudsz segiteni,hogy hol és ki tudja belőni amocit lehet hogy meg gondolom a tanácsod.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:06:38 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1754 Dátum: 2007. május 16. 21:48:21 pm »

Van olyan itt a fórumon, aki rakott be m30-at, kérdezd esetleg Őt.
Tapasztalatom szerint nem sok jó sül ki abból, ha valaki "spórolásból" vesz egy olcsó nagy motort, ahelyett, hogy a gyári, de 30 éves mocira költsön és az újra jó legyen. Az olcsó tuningból gyakran az lesz, hogy szét van taposva (a nagy motorokat a 20-30 év alatt gyakran széttapossák) és egy vagyonba lesz, mire mőködni fog.
Ha veszel motort, ha lehet kipróbálhatót vegyél, mert egyébként zsákbamacska. Ja és ha megfogadsz egy tanácsot, előtte keress olyan tulajt, akinek olyan motoros, olyan kocsija van, ami jó állapotú, hogy legyen viszonyítási alapod, milyen is az a jó.
Én javasolnék egy generált (ha szükséges) a 23-hoz, mert jó kis motor az. Kérdezd Begi-t, hogyan megy egy jó állapotú 23.
Én ezzel nem értek egyet. Nyilván azért gondolkodik a motorcserén, mert az igényeit nem elégíti már ki a régi moci. A motor teljes felujítása átmeneti tünetkezelés, elég lesz fél évig aztán így is úgyis elkerülhetetlen egy nagyobb motor és kidobott egy rakás pénzt az ablakon a felujításra. Több értelme van venni egy m20b25öt (viszonylag kis pénz) és azt esetleg rendbetenni, az megy is és mégiscsak motronicos (mondjuk nálam a motronic nem szempont) .
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:06:57 pm írta Promega » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1755 Dátum: 2007. május 16. 21:55:55 pm »

Nem tom mit jelkent a kispánzből rendberakható de Viktornak van tudtommal most egy keveset futott svájci 535je ami alkalmas lehet izmosításra... asszem még kocsiban van és ki lehet próbálni
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:07:32 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1756 Dátum: 2007. május 16. 22:02:56 pm »

Na az én 23-om fel van újitva(magam végeztem a munkálatokat)maximum eddig nem tudták jól be állitani! De ha ebben tudsz segiteni,hogy hol és ki tudja belőni amocit lehet hogy meg gondolom a tanácsod.
Nagyon nincs mit beállítani: gyujtás, alapjárat... Ügyebár coputeres.
A felújítás mindenkinél mást jelent. A használt motor az használt motor (fékpadon siralmas értékeket tud mutatni), a generálozott (minőségi munkáról beszélek) meg olyan mint az új. Egyébként gyakran apróságokon múlik a dolog: repedt vákumcső, elszakadt kábel, rossz hőértékű gyertya, eltekert gyujtás....
Ha valamit A-tólZ-ig rendberaksz, akkor:
1. nyugodtan alszol
2. jó lesz
3. egy jó ideig jó lesz
Nem beszéllek le a cseréről, de csináltam pár cserét és nem mindenki lett (hosszútávon) elégedett. Kivétel Begi, érdekes módon azóta semmi baja a mocinak és nem is egy erőtlen a gép. Nem űrhajó, de jó. Semmi komoly, csak 1.szer lett rá költve.
Ha tudok segítek szívesen.

U.i.: Bocs, lehet hogy K-jet es a kocsid??? Akkor az nem egyszerű eset. Hülye vagyok a K-jet hez, de nem is akarok hozzá érteni, mert elég elbaszott egy cucc. Ha kicseréled L-jet re, mérhetetlenül boldog leszel.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:08:07 pm írta Promega » Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1757 Dátum: 2007. május 16. 22:15:03 pm »

Na ezaz ,K-jet!!!! Afel újitás pedig jó lett, (10 éve foglalkozom motor felújitással.igaz rutin csak diesel-böl van)! A K-jet mókát már auto didakta módon meg tanultam és meg is van a titok nyitya csak nincs hozá müszerezetségem , hogy tudja játszani vele! Nos azért köszönöm a segitséget és a továbbiakban is számítok rá! Illetve ha mód és lehetőség van rá egy személyes (sörös stb)konzéliumra azt megköszönném.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:09:00 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1758 Dátum: 2007. május 16. 22:18:37 pm »

Lesz salgótali, de szombaton jön hozzám Begi és kap egy új váltót. Ha gondolod, szívesen látunk, beszélj vele. A megoldás az esetedben szerintem egy L-jet lehet. Ha nem tetszik, akkor tegyél bele egy nagyobb mocit, csak az a baj, hogy az mindig zsákbamacska + egy halom munka és pénz, ha vannak igényeid.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:09:29 pm írta Promega » Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1759 Dátum: 2007. május 16. 22:26:30 pm »

Ebben lehet igazad, egyenlőre vaczilálok a dolgon ,csak az elmélkedés az könnyebben megy személyesen(nekem). Begi-vel beszélek akkor,hogy vagy az ő verdájával megyünk vagy az enyémmel de ő vezet mi iszunk+elmélkedünk!!!!:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:09:54 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1760 Dátum: 2007. május 16. 22:31:31 pm »

Hát az Ő verdája biztosan jön, mert mint mondtam kap egy új váltót.
Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1761 Dátum: 2007. május 16. 22:35:30 pm »

Az mindegy,hogy mivel a lényeg ugyan az ő vezet .........  smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:10:11 pm írta Promega » Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1762 Dátum: 2007. május 16. 22:38:04 pm »

Egyébb alkat részben is tudsz esetleg segiteni pl:müszerfal stb
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:10:23 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1763 Dátum: 2007. május 16. 22:48:16 pm »

Van pár cuccom, de a szép műszerfalat már eladtam.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:10:32 pm írta Promega » Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1764 Dátum: 2007. május 16. 22:51:36 pm »

Hát az baj(nekem).Uram nekem most mennem kell köszönöm a társalgást joccakát!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:10:43 pm írta Promega » Naplózva
manóka21
Vendég
« Válasz #1765 Dátum: 2007. május 16. 22:53:34 pm »

Ja a személyes találkozást meg organizáljuk. hali
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:10:53 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1766 Dátum: 2007. május 17. 05:27:28 am »

Idézet
Na ezaz ,K-jet!!!! Afel újitás pedig jó lett, (10 éve foglalkozom motor felújitással.igaz rutin csak diesel-böl van)! A K-jet mókát már auto didakta módon meg tanultam és meg is van a titok nyitya csak nincs hozá müszerezetségem , hogy tudja játszani vele! Nos azért köszönöm a segitséget és a továbbiakban is számítok rá! Illetve ha mód és lehetőség van rá egy személyes (sörös stb)konzéliumra azt megköszönném.
Ha gondolod hozzám is benézhetsz, én már raktam be E21-be
mindenféle konfigurációt. Bár alkoholt nem fogyasztok, viszont kétszer annyit beszélek mint a többiek + élőben megnéázhetsz egy E21 M52bB28 kombinációt.
Aképen a te autód van vagy valahonnan mentett a kép?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:11:03 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
manóka21
Vendég
« Válasz #1767 Dátum: 2007. május 17. 17:01:00 pm »

Üdv nagy jó uram! Nagyon szivesen beugrok hozzád is egy konziliumra (inni majd iszok helyetted)és közben hagylak kibontakozni. Csak annyi a dolgod , hogy elárulod mely települést közelitsem meg!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:11:28 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1768 Dátum: 2007. május 17. 20:01:51 pm »

Hát a nagy büdös Pest, illatos budai oldala. XXII. ker.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:11:47 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
manóka21
Vendég
« Válasz #1769 Dátum: 2007. május 17. 20:37:59 pm »

Az nagyon jó , közelvan! Mikor zaklathatlak stb.?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:12:03 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!