CápaBMW fórum
2024. november 24. 09:11:58 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2593723 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1890 Dátum: 2007. május 30. 20:09:33 pm »

A fölső az biztos úgy van méretezve hogy így álljon rajta a nyereg. biztos vagy benne, hogy a tied is? Nemkötekedés, kérdés.
Ja és még az is feltűnt, hogy érdekes módon az egy forma-1-es autó tárcsája ha jól látom, és egy darab lyuk nincs rajta. Bár nem is acél, abban is biztos vagyok. Gondolom kerámia, vagy valami már könnyű anyag.
Pici előtörténet: bocs ha untatlak:
Anno marha elégedetlen voltam a hátsó fékemmel, mert egyszerűen nem fogott. Volt egy kupac 323 hátsó fékem, ide-oda cserélgettem, majd full felújítottam, aztán Jurid betét...semmi változás. Feladtam, kellett valami erősebb. Az a 2. gond, hogy egy rally autóba fontos a hidraulikus kézi, mert nagyon sokat segít hogy elkerüld a bajt és helyenként gyorsabban is fordulsz vele. Ha pl. egy kavicsfelhordáson megcsúszik az eleje (mivel az megy elől, az csúszik meg előbb), akkor baj lehet, mert ha fékre lépsz, irány a szalagkorlát, esetleg árok. Ha viszont rárántasz a kézire, akkor elmegy a fara is és megúszhatod. Szóval nem csak dili és móka, hasznos segítség. Ha slickek vannak fent, akkor bizony kell fékhatás hátulra, ahoz hogy megcsússzon asztfalton. Ez még véletlenül sem sikerült a gyárival, akármennyire is rendbehoztam.
Akkor a lényeg: poénból feltettem egy E-21 első nyerget hátra (kelett egy konzol hozzá), hátha csak a kézifék karom erőkar aránya moslék és ezért nem fog a fékem. Bombasztikus lett, túl erős is!!!
Viszont a 323 hátsó tárcsának nagy a közepe, lévén hogy belsejében ott a gyári kézinek a dobféke. Emiatt picic a fékfelület, lelóg róla az e-21 első nyereg betétje, amitől az befeszül:(((
Kellett tehát egy olyan tárcsa, aminek a palástmagassága megegyezik a 323 hátsó tárcsa palástmagasságával és nagy a fékfelülete. Ha nem tévedek, ez egy E-3 első tárcsa, de ez nem biztos. Megegyezik a palást, jó pici a közepe (legalább könyebb is emiatt) és kellően nagy az átmérője: 280mm.
A fékbetét 100%-a a tárcsára esik, ez a lényeg. Van egy "üres" terület a tárcsán, de ezt úgy is felfoghatod, hogy két részes (mint a képen) fékem van, csak nekem nincs pénzem egy ilyen kerékagyra és tárcsára. Ugyanis a fékhatás elsősorban az erőkartól (tárcsa átmérő), egy fordulat alatt megtett útról (kerület) és a betét felületétől függ. Tehát nem érdekes, ha szűz terület marad, max furcsa, de mint mondtam, gondolj a fenti tárcsára, csak nem csillag alakú az átmenet...sajnos:(
Egyébként asszem Miki is észrevette ezt anno és ki is tárgyaltuk. Tudom furcsa, de nagyon jó!!!


Az F1 tárcsa kevlár, esetleg valami titkos composit anyag, ezeket nem szokták kilyuggatni. Nem tudom miért, nem értek hozzá. Biztos nem véletlenül.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:48:26 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1891 Dátum: 2007. május 30. 20:09:58 pm »

Vhol olvastam. Ahogy hirtelen felmelegszik a tárcsa, a víz ugye párolog, és ha nincs útja, ahol kimenjen, akkor lenyomja a pofát.
Figyimá. A gőz, és úgy általában a légnemű anygok összenyomhatóak, különben a robbanómotor mint olyan nem működne. A folyadékok viszont összenyomhatatlanok, ezért olyan a hidraulikus fékrendszer, amilyen. Szóval ha te taposod a pedált, nincs az a gőz, ami visszanyomja a betétet.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:50:11 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1892 Dátum: 2007. május 30. 20:13:32 pm »

Hát nem tom én nem igazán ismerem az árakat de egy pár féknyeregért sokallom kicsit a 185e-ret mégha Porsche is....
Ez az ára! Ez van. Néha beleakadni olcsóbba, de ritka. Egyébként hihetetlen könnyű és hihetetlen erős, jól adagolható!
Rafi most vett 2 db balost, fél áron:) Bremboék (Porsche, csak a felirat más) 1 félét gyártanak, csak a bal oldalin alul van az összekötő cső, felül a légtelenítők, a jobbon meg fordítva. Na mi szépen megfordítottuk és így lett 1 pár!!!! Mák!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:50:30 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1893 Dátum: 2007. május 30. 20:15:28 pm »

Szerintem a lyukak a tarcsa feluleten a fekpor elvezeteseben van szerepe. Hutesbe nem sokat segit.
A keramia tarcsahoz biztosan valami speci fekbetet hasznalnak
Mindenki erről beszél (por-kosz elvezetése a nútok szerepe), de én ezt kihagytam. A furat jó dolog, mert megnő a felület (a hőt leadó, nem a fékező) és jobban szellőzik a tárcsa. Mellesleg könnyebb is:)))))
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:50:44 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1894 Dátum: 2007. május 30. 20:17:16 pm »

Pici előtörténet: bocs ha untatlak:
Ez oké, de!
Azt az F1 tárcsát két részesnek tervezték, a tiedet meg nem, csak úgy használod. Ez aggaszt engem.
Ha megnézed az F1 féknél a fékezőfelületnek szánt részt teljesen befedi a nyereg, amit nem, azt nem is annak szánták, ellenben szemmel láthatóan meg van erősítve, többek között gondolom azért is, hogy a fékezésnél jelentkező marha nagy szakítóerőnek ellenálljon azon a ponton, ahol a fékezett rész, és a belső rész találkozik.
Ellenben a te tárcsádat arra szánták, hogy olyan nyereg legyen rajta, ami beér a közepéig, ergo valszeg ezt a nagy szakító erőt a középrész és a fékezőfelület találkozásánál tudja a legjobban elviselni, viszont nálad ez a hatás ne ott keletkezik, hanem kb a fékezőfelület közepén, mivel kb addig ér a nyerged.
Szóval értem én hogy jó, ebben nem is kételkedtem, csak mivan akkor, hogy ha hosszú távon elfárad az a tárcsa, és pont akkor roppan meg, amikor nagyon kéne pl. az a kézifék?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:51:16 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1895 Dátum: 2007. május 30. 20:20:15 pm »

Mindenki erről beszél (por-kosz elvezetése a nútok szerepe), de én ezt kihagytam. A furat jó dolog, mert megnő a felület (a hőt leadó, nem a fékező) és jobban szellőzik a tárcsa. Mellesleg könnyebb is:)))))
Had kössek már bele a furatokba is, ha már itt vagyok. Smiley Szóval a tieden feltűnt az, hogy a tárcsádon a lukak elhelyezkedése hogyismondjam, eléggé véletlenszerű. Smiley
A gyárilag luggatott tárcsákon gondolom számítások alapján megtervezik, hogy hova essenek a lukak, hogy az anyag kellő merevsége is megmaradjon, illetve talán a centrifugális hatás szempontjából sem mindegy, hogy egyik helyen itt hiányzikbelőle egy furatnyi, másik helyen meg ott. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:52:03 pm írta Promega » Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #1896 Dátum: 2007. május 30. 20:22:24 pm »

A furatok spirálisan és szimmetrikusan halyezkednek el Bogeúr tárcsáján.
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1897 Dátum: 2007. május 30. 20:23:27 pm »

A furatok spirálisan és szimmetrikusan halyezkednek el Bogeúr tárcsáján.

Igaz, ha más szögből nézed tényleg úgy van. Smiley ellenben a véletlenszerű furkálásról a véleményem fenntartom. Smiley
Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #1898 Dátum: 2007. május 30. 20:25:49 pm »

Na de a súlycsökkentés!
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1899 Dátum: 2007. május 30. 20:26:58 pm »

Hát nemtudom. Ha azon a pár furaton múlik a helyezés, akkor már úgyis mindegy. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:52:32 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1900 Dátum: 2007. május 30. 20:28:20 pm »

Had kössek már bele a furatokba is, ha már itt vagyok. Smiley ...

NEM!!!
Ha jobban megnézed, akkor megtalálod a mértani alakzatot. Íves vonalakat keress és pontosan, szimetrikusan vannak elosztva, mégha elsőre nem is úgy tűnik.

A alu agyas vagy csillagos fék nem csak az F-1 ben van, ilyen van nagyon sok rally autón (itthon is!!!) és utcai motoron is.
Azért is vaskosabb a csillag, mert az általában alu, ami gyengébb mint a kevlár vagy az acél. Tudom hogy furcsa, de őszintén, ha fogna rajta a fék, akkor jobb lenne? Akkor is annyi erő hat a tövére, ami a fékezéskor keletkezik. Egyébként az anyagok 99%-a ott törik, ahol keresztmetszet változás van, tehát a tövében. Ezt szerintem Dannert is megerősítheti, gondolom tanul ilyesmit.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:52:54 pm írta Promega » Naplózva
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #1901 Dátum: 2007. május 30. 20:32:59 pm »

Figyimá. A gőz, és úgy általában a légnemű anygok összenyomhatóak, különben a robbanómotor mint olyan nem működne. A folyadékok viszont összenyomhatatlanok, ezért olyan a hidraulikus fékrendszer, amilyen. Szóval ha te taposod a pedált, nincs az a gőz, ami visszanyomja a betétet.
Hát. Igazából mér nem teszteltem, de szerintem lehet benne valami. Ha belegondolsz, elég hamar nagy nyomás alakul ki a poga alatt, ahogy a gőz menne el. Viszont a fékrendszered sem teljesen rugalmatlen, esetleg ha fémsodronyos fékcsöveid vannak. Szóval az is enged egy picit. Viszont amit én sem értek ebben, az az, hogy hogy kerül oda víz. Miért nem tolja le magaelőtt a tárcsáról. Viszont a fékezés kezdeti pillanatában amikor a pofa is vizes, és lehet közte is víz, akkor el tudom képzelni esetleg.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:53:34 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1902 Dátum: 2007. május 30. 20:34:36 pm »

NEM!!!
Ha jobban megnézed, akkor megtalálod a mértani alakzatot. Íves vonalakat keress és pontosan, szimetrikusan vannak elosztva, mégha elsőre nem is úgy tűnik.
...

Igen a mértani alakzat közben megvan, special thanks to Realdrift e21.

viszont látom két dologról beszélünk. Én nem azt mondtam, hogy a csillagos féknek a belsejéig érjen a nyereg, mert azt úgy tervezték, hogy csak addig érjen.
Ellenben a te tárcsádat arra tervezték, hogy a tövéig érjen a nyereg.
Azt meg értem én, hogy az anyagok nagy része ott törik, ahol mondod, de ha mondjuk rendszeresen extrém erőhatások érik egy ponton, akkor eltörik ott is előbb-utóbb sztem.

sabc@makekec.hu Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:54:36 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1903 Dátum: 2007. május 30. 20:35:37 pm »

Hát. Igazából mér nem teszteltem, de szerintem lehet benne valami....
Figyelj, ez így ebben a formában nem fordul elő, ne aggódj. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:55:05 pm írta Promega » Naplózva
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #1904 Dátum: 2007. május 30. 20:35:46 pm »

Boge! egyet mesélj el lécci. Hogy működnek ezek a karbontárcsák vizen? Mer pl motorokon(motogp) szintén ilyen tárcsákat használnak, viszont esőben hagyományos acéloket, mert a karbon nem műkszik esőben..
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:55:32 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1905 Dátum: 2007. május 30. 20:38:02 pm »

Had kössek már bele a furatokba is, ha már itt vagyok. Smiley ...
Amit Te mondasz annak biztos van valmilyen szerepe és fontos is lehet ha egy 24 órás Le Mans-i versenyen akarunk rajthoz állni, de az speciel RTE versenyeken annyira nem számít. Nem hiszem, hogy olyan igénybevételnek lenne kitéve.

Valahogy úgy képzeld el, mint a gumit! Mindenki azt mondja, hogy milyen fontos a minta, meg szabályosnak kell lennie, mert a gyárban megtervezték, de ha leeseik az eső, akkor a Rally VB-n is nekiáll egy jóskapista beosztású szerelő a vágóval aztán jól megvágja. Maximum abba szól bele a csapatvezető, hogy sűrűbben vagy ritkábban vágja. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:55:58 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #1906 Dátum: 2007. május 30. 20:38:24 pm »

Figyelj, ez így ebben a formában nem fordul elő, ne aggódj. Smiley
Na mosmá utánanézek mégeccer, mer nem hagy a gondolat nyugodni:) Viszont akkor egyet válaszolj még meg, és lenyugszom. Miért van pl az újabb merciken egy kis törlő kefe vagy nemtom mi a pofa előtt, ami a vizet hivatott letakarítani?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:56:24 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1907 Dátum: 2007. május 30. 20:40:57 pm »

Szerintem nem a vizet, hanem a koszos vizet esetleg a koszt takarítja, ezzel növelve a fékhatást és hosszabbítva a tárcsa és betét élettartamát.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:13:13 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1908 Dátum: 2007. május 30. 20:41:16 pm »

Nem hiszem, hogy Boge minden verseny után tárcsát cserél. Smiley

de ha leeseik az eső, akkor a Rally VB-n is nekiáll egy jóskapista beosztású szerelő a vágóval aztán jól megvágja. Maximum abba szól bele a csapatvezető, hogy sűrűbben vagy ritkábban vágja. Smiley

Ezt azért te sem gondolod komolyan. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:13:34 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1909 Dátum: 2007. május 30. 20:42:24 pm »

Na mosmá utánanézek mégeccer, mer nem hagy a gondolat nyugodni:) Viszont akkor egyet válaszolj még meg, és lenyugszom. Miért van pl az újabb merciken egy kis törlő kefe vagy nemtom mi a pofa előtt, ami a vizet hivatott letakarítani?
Mert a vizes fék szarabbul fog, mint a száraz. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:35:27 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1910 Dátum: 2007. május 30. 20:45:59 pm »


Nem hiszem, hogy Boge minden verseny után tárcsát cserél. Smiley

de ha leeseik az eső, akkor a Rally VB-n is nekiáll egy jóskapista beosztású szerelő a vágóval aztán jól megvágja. Maximum abba szól bele a csapatvezető, hogy sűrűbben vagy ritkábban vágja. Smiley

Ezt azért te sem gondolod komolyan. Smiley


De.

Hát, bejártam már életemben vagy 200 rally I és EB szervízparkot, de gumivágás közben még egyetlen rallyversenyen sem láttam lézeres gumivágó berendezést és gumivágó mérnöki diplomás embert, ellenben minden nagyobb csapatnak van saját gumivágója. És látnád milyen sebtiben vágják a gumit, ha jön a jégkémtől a telefon, hogy víz van a pályán. Smiley

Egyébként ehhez kapcsolódik Várhegyi "mindenttudó" Ferenc közkedvelt rally VB-s beszólása, miközben McReanek vágják a gumit kommentálja, hogy így szedik ki a sarat belőle. SmileySmileySmiley
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1911 Dátum: 2007. május 30. 21:00:21 pm »


Igen a mértani alakzat közben megvan, special thanks to Realdrift e21. ...

Ha egyszer eltörik, adok 100 ezeret Neked, ezt itt elkönyvelheted!!! Adom a szavam, legfeljebb tanulok belőle. Nem vicc, tényleg állom!
Egyébként kiváncsi lennék arra a betétre, ami ezt a 10 cm széles felületet befogja.

STASIS!!!!!!,

képet de rögtön erről a tárcsáról. Ha nem tévedek E-3, de nem biztos. Bocs, nem emlékszem!

Még képek a csillagos felfogatásról:


* DuEn_Material0508_015.jpg (53.91 KB, 640x480 - megtekintve 770 alkalommal.)

* DuEn_Material0508_224.jpg (62.06 KB, 640x480 - megtekintve 895 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:36:30 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1912 Dátum: 2007. május 30. 21:02:24 pm »

Egyik sem F1. Itt már nem is olyan drasztikus a közepe, pedig alu!!!
Az íves mintát meg innen csentem.

Kanári:
Fingom sincs miért azt használják, sajnos nem fenyeget az a veszély, hogy kevlár tárcsával nyomjam, tapasztalatom nincs, nem értek hozzá.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1913 Dátum: 2007. május 30. 21:04:34 pm »

Ezt azért te sem gondolod komolyan. Smiley
Komolyan gondolja és hidd el légyszíves, mert így van. Nézz VB közvetítéseket, meglátod!!! És még egy hihetetlennek tűnő tény: Ha elfogy a megfelelő keverékű gumi, akkor a vágással korrigálják a melegedését is. Ezt nem én találom ki. Könyvek+infók, sokkal-sokkal okosabbaktól. Tényleg nem vicc.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:37:19 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1914 Dátum: 2007. május 30. 21:04:49 pm »

Ha egyszer eltörik, adok 100 ezeret Neked, ezt itt elkönyvelheted!!! Adom a szavam, legfeljebb tanulok belőle. Nem vicc, tényleg állom!
Egyébként kiváncsi lennék arra a betétre, ami ezt a 10 cm széles felületet befogja. ...

Jóvan, tudod, hogy nem a pénz miatt mondtam, csak egyfajta küldetésem nekem, hogy kötekedjek. Smiley
Amúgy mind a két képen a teljes fékezőfelületnek szánt részt befedi a nyereg.
Egyébként érdekes dolog ez a versenytechnika, semmi kétség. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:37:49 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1915 Dátum: 2007. május 30. 21:06:00 pm »

Komolyan gondolja és hidd el légyszíves, mert így van. Nézz VB közvetítéseket, meglátod!!! És még egy hihetetlennek tűnő tény: Ha elfogy a megfelelő keverékű gumi, akkor a vágással korrigálják a melegedését is. Ezt nem én találom ki. Könyvek+infók, sokkal-sokkal okosabbaktól. Tényleg nem vicc.
Oké, elhiszem, csak hihetetlennek tűnt, hogy sok sok milliót költenek technikára, és esőben meg vagdaljk a gumit. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:38:07 pm írta Promega » Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #1916 Dátum: 2007. május 30. 21:06:26 pm »

Tudtommal azért nem használják vizes időben,mert nem tudja elérni az üzemi hőfokot.Talán,ha jól emlékszem,akkor 400-600fok körül lehet.Ha tévednék,akkof Mea Kulpa...
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1917 Dátum: 2007. május 30. 21:08:44 pm »


Oké, elhiszem, csak hihetetlennek tűnt, hogy sok sok milliót költenek technikára, és esőben meg vagdaljk a gumit. Smiley

Miért van az, hogy nekem soha semmit nem hiszel el másnak meg mindent elsőre? Smiley
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1918 Dátum: 2007. május 30. 21:08:51 pm »

Jóvan, tudod, hogy nem a pénz miatt mondtam, csak egyfajta küldetésem nekem, hogy kötekedjek. Smiley ...
Nem veszem kötekedésnek, értem a furcsaságot, tényleg az, de bízz bennem, működik!!!
Fikarcni harag sincs bennem, tényleg. És hidd el, ha tehetném, én is csillagos tárcsát vennék, alu aggyal, de nincs rá kes:((((
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:38:47 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1919 Dátum: 2007. május 30. 21:09:48 pm »

Miért van az, hogy nekem soha semmit nem hiszel el másnak meg mindent elsőre? Smiley
Mert köcsög vagy:)))))))))))
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:38:56 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!