Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1980 Dátum: 2007. június 02. 17:40:35 pm » |
|
azért +20 nem olyan egetrengető ilyen magasságokban 290 vs 310.. mondjuk egy 20i-nél kisebb csoda lenne ennyi plussz
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:12:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1981 Dátum: 2007. június 02. 17:43:55 pm » |
|
Ígyvan, hiddel, megérzed.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:13:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1982 Dátum: 2007. június 02. 17:56:38 pm » |
|
20i-nél.. de nem ilyen nagy értékeknél
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:13:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1983 Dátum: 2007. június 02. 17:57:09 pm » |
|
Hát egy kicsit azért ottis sztem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:13:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1984 Dátum: 2007. június 02. 21:07:19 pm » |
|
Ez az m60b30-ról Miki jut az eszembe: b2024v. Én is furcsáltam, de Ő ilyet akart, ilyen volt, stb, stb. Gondolom náluk is így zajlott ez. Nem biztos hogy baj. Én értékelem az erőfeszítésüket. A a főfék munkahengerrel és a devanderrel, meg a nyomúrúddal lehetett egy kis túlóra. Na ezt nagyon nem kívánnám magamnak. Egyébként (annak ellenére hogy 4 hengerezek és eszem ágába sem jutna ezt 6-ra cserélni) nálam a BMW 6 henger hang a best of, a BMW V8 hang nem jön be annyira. Ha V8, akkor valami amcsi csoda, az jobban tecc. De ez csak az én velcsim. Jut eszembe: Begi, mi lesz már a videjóval?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #1985 Dátum: 2007. június 02. 21:34:10 pm » |
|
Ahogy át tud ugrani Begi hozzám, már tolom is fel a videót.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:14:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1986 Dátum: 2007. június 02. 22:53:49 pm » |
|
Jaj Mike. Há semmi gond,én hiszek neked. ANNO Én is vágtam gummit,ne is keveset. ... hy hi.hi.hi.. en is faragtam egy forgasiranyos yokohahama mintat a targoncara.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:14:35 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1987 Dátum: 2007. június 02. 22:58:29 pm » |
|
Ahogy át tud ugrani Begi hozzám, már tolom is fel a videót.
Köfi!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:14:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #1988 Dátum: 2007. június 03. 10:35:45 am » |
|
DonDr!ft ! Jó lett a videjó!! Az E21...kész, nem találok szavakat.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:15:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1989 Dátum: 2007. június 03. 12:22:30 pm » |
|
Engem is lenyűgözött.... Sokáig állam ott mellette a részleteket figyelgetve...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:15:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1990 Dátum: 2007. június 03. 12:41:17 pm » |
|
Köszi A M60 motorkonstrukcio azert messze jobb mint az M30as. Ha masert nem is a fogyasztasba szerintem sokkal kedvezobb.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:16:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1991 Dátum: 2007. június 03. 13:41:08 pm » |
|
Egy driftautónál nem hiszem, hogy annyira számítana...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:16:21 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1992 Dátum: 2007. június 03. 20:24:38 pm » |
|
Szerintem minenhol számít a fogyasztás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:16:33 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1993 Dátum: 2007. június 03. 22:25:25 pm » |
|
Amúgy miért egyszerűbb szted tuningolni a V8-at?
Tedd fel magadnak a kérdést és mellőzd azt a tényt hogy én vetettem fel! Mit egyszerűbb felhúzni? Egy 70-es évek közepén kifeljelsztett motort, aminek a legutolsó ismert magyar ember számára is megfizethető tuningja, hogy turbósra cseréled (45i) vagy egy 90-es évek közepén kifejlesztett motort, ahol a hardver módosítás nélkül számos elektronikai tuning (relatíve) fillérekből megoldható? Szerintem ezért.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1994 Dátum: 2007. június 04. 10:17:39 am » |
|
Egy jó erőben lévő //300paripa kb// Cápa drift belső felvétele: Dani ezen a napon vezette először //kölcsönkocsi//, be kell vallani szépen tereli Legkeményebb mikor akaszt egy negyediket Jó kaszni-jó sofőr -> nincs kockázat http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=286Ha szaggat a videó //sajnos előfordul// akkor szóljatok, adok másil linket!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. június 04. 10:19:37 am írta DonDr!ft »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1995 Dátum: 2007. június 04. 10:32:10 am » |
|
Hát ez király. Teccik a "szirti".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1996 Dátum: 2007. június 04. 10:52:04 am » |
|
Nem normális, de nagyon király a video, gratula Dani. Az a negyedik félelmetes, én már kettesben is rettegek, 100 környékén, ha csúszik:))))) (persze lehet, h a 100 csak 70-80:))))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:17:28 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1997 Dátum: 2007. június 04. 11:04:12 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:37:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1998 Dátum: 2007. június 04. 11:19:56 am » |
|
Tetszik hogy a V8al majdnem végig 3ba megy Kraft RLZ
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:37:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1999 Dátum: 2007. június 04. 13:57:03 pm » |
|
Köfi!!!
Ezen a héten meglesz, ígérem, csak annyi minden van hogy borzalom... rugdalom magamat hátulról, igyekszem!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:38:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2000 Dátum: 2007. június 04. 14:02:39 pm » |
|
Egy jó erőben lévő //300paripa kb// Cápa drift belső felvétele:...
Hm, asszem fel kell kötnöm a gatyám.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:38:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2001 Dátum: 2007. június 04. 14:20:42 pm » |
|
ne félj ... az autópályán nincs sok kanyar
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:38:41 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2002 Dátum: 2007. június 04. 14:26:13 pm » |
|
Egy jó erőben lévő //300paripa kb// Cápa drift belső felvétele:...
bitang egy vas ... nem szenved krafthiányban az már biztos és végre valami futómű-féle is van alatta
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:04 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2003 Dátum: 2007. június 04. 14:33:46 pm » |
|
Hm, asszem fel kell kötnöm a gatyám.
Hát azt föl. Te is indulsz Driftelni? Nehogymá.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:17 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2004 Dátum: 2007. június 04. 14:49:40 pm » |
|
Nem vagyok drifter. Vagyis inkább úgy mondanám, hogyha üres a terep, és adottak a lehetőségek, akkor azért odaszúrogatok nagyritkán. Én ótópályára fejlesztem a gépezetet
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2005 Dátum: 2007. június 04. 14:52:32 pm » |
|
Akkor tessék alávágni egy TDS-differ-t,meg hasonló okosságok,meg egy baromi nagy kereket,monnyuk 275/40ZR19-et(átérőből adódó áttétel )és akkor irány a 300-as osztás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:41 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2006 Dátum: 2007. június 04. 14:56:55 pm » |
|
A tds diffi annyira elbaszottan hosszú, hogy még Turboá 345i-jében is "elveszi" a powert. Kezdetnek megnézem milyen a 3,45el, ha nagyon rövidnek bizonyul, akkor aláhányom a 3,23as eta diffit. Persze sperr is van A 300as osztás azért túlzás, de ha nem akasztja meg a 240es órámat, akkor kidobom a motort
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:39:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2007 Dátum: 2007. június 04. 15:45:04 pm » |
|
Haverom volt 528i-je (E28-M30B28) óra szerint tudta a 240-et. Akkor a Tiednek kutya kötelessége.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:40:17 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2008 Dátum: 2007. június 04. 16:10:31 pm » |
|
uraim ... sabc dugd be a füled vagy lapozz tovább 1 kérdés: van olyan 5x120-as osztású kerékagy, amely rámegy az E21-es gólyaláb tengelyére ... és hátra?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2009 Dátum: 2007. június 04. 16:42:55 pm » |
|
Haverom volt 528i-je (E28-M30B28) óra szerint tudta a 240-et. Akkor a Tiednek kutya kötelessége. Kizártnak tartom, hogy akármelyik 528i tudja a 240et.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:40:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|